abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:30:40 #51
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_98540885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef nuget het volgende:
Mischien is het wel een dikke fuck you naar jou toe :)
Dat kan inderdaad ook een goed motief zijn! >:)
Panta rei
pi_98541592
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Damn son, jij gaat up to 40? Props.
:D
pi_98541620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Leanotsoynus het volgende:
Het is je ex. Het is over en uit, ze hoeft niet meer om je te denken of aan je te denken.

Ik weet dat het lastig is, maar get over it and grow up.
Wauw, dit is best sneu. Het is meer dan logisch dat TS er kut over voelt. Ik betwijfel of jij ooit in zijn situatie bent geweest.

TS, heel vaag allemaal en het is helemaal niet raar dat je er niks van snapt. Ik ook niet, ik ken jullie (haar) situatie niet. Maar sterkte gozer!
pi_98543995
In zo'n geval zou ik erg blij zijn dat het mijn ex was.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_98545281
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:38 schreef Jajong het volgende:
Lol @ alle reacties met de strekking: "Boeie het is je ex blabla". Deze mensen hebben obviously nog nooit een relatie met inhoud en liefde gehad. Is gewoon lelijk, klaar.
Kansloze reactie.. Het is en was geen bezit. Face it.. Liefde doet soms pijn, maar TS is geen onderdeel meer. Let it go.. Waarom een negatieve afleiding opzoeken?! Grow up! :)
pi_98545328
Ho
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:14 schreef Zeepvloertje het volgende:

[..]

Wauw, dit is best sneu. Het is meer dan logisch dat TS er kut over voelt. Ik betwijfel of jij ooit in zijn situatie bent geweest.

TS, heel vaag allemaal en het is helemaal niet raar dat je er niks van snapt. Ik ook niet, ik ken jullie (haar) situatie niet. Maar sterkte gozer!
Waar is het stukje realisme?! Het is over en je hebt een jaar een relatie gehad BOEHOE. Als het een jaar is en komt erachter dat je niet bij elkaar past, dan zoek je toch een goed passend dekseltje. Ze willen vrienden blijven! Dat is niet iets dat je afspreekt, dat is wat de toekomst zal brengen. Vanaf nu is de relatie toch anders. Kom even met je beide benen terug op de aarde svp
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:43:50 #57
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98545349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
Gewoon een rebound. Stel je niet aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:14 schreef Zeepvloertje het volgende:
Tuurlijk is het niet leuk, maar het is van haar kant uit ook helemaal niet verkeerd of onaardig ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98545496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:
Tuurlijk is het niet leuk, maar het is van haar kant uit ook helemaal niet verkeerd of onaardig ofzo.
Het zegt wel genoeg over haar als persoon.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:51:21 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98545540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zegt wel genoeg over haar als persoon.
Ja, want na een relatie rond gaan scharrelen is heel fout enzo. Stel je niet aan man. Echt iedere kerle die ik ken gaat als het uitgaat met z'n vriendin meteen aan de scharrel, gewoon puur om zich eroverheen te zetten. Da's een stuk gezonder dan zielig thuis gaan zitten. Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:54:22 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_98545644
Alleen maar mooi toch. Je ex is een slet. Good riddance.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98545684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want na een relatie rond gaan scharrelen is heel fout enzo. Stel je niet aan man. Echt iedere kerle die ik ken gaat als het uitgaat met z'n vriendin meteen aan de scharrel, gewoon puur om zich eroverheen te zetten. Da's een stuk gezonder dan zielig thuis gaan zitten. Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn?
Ah het 'echt iedereen die ik ken...'' geblaat.

Verder is er nogal een groot gebied tussen zielig thuis zitten of direct na het stoppen van een relatie gaan scharrelen.
pi_98546398
Het is je EX.

En kerels die beginnen over dat ze een hoer is die met jan en alleman blahblah... Dat zijn doorgaans de stumperds zonder ruggengraat die met een bibliothecaresse trouwen.

Ga verder met je leven en accepteer je eigen jaloezie als jouw probleem, niet als een maatstaf van hoe zij zich dient te gedragen.
pi_98546457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah het 'echt iedereen die ik ken...'' geblaat.

Verder is er nogal een groot gebied tussen zielig thuis zitten of direct na het stoppen van een relatie gaan scharrelen.
Want? Als mijn huidige relatie uitgaat zou ik het eerstvolgende weekend aan de gang gaan, en zij ook.

Niet eens om me er overheen te zetten, want geen enkel wijf kan zich met haar meten in mijn optiek, maar het is beter dan zielig in je eentje thuis zitten :)

En wie weet wat je tegen het lijf loopt?
pi_98546753
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:19 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Want? Als mijn huidige relatie uitgaat zou ik het eerstvolgende weekend aan de gang gaan, en zij ook.

Niet eens om me er overheen te zetten, want geen enkel wijf kan zich met haar meten in mijn optiek, maar het is beter dan zielig in je eentje thuis zitten :)

En wie weet wat je tegen het lijf loopt?
Want ?

Omdat je net uit een serieuze liefdesrelatie komt misschien ?

Zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb eerst een periode nodig waarin ik voor mezelf dingen op een rij zet, en dan heb ik echt geen behoefte aan 1 of andere vrouw.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Dat zijn doorgaans de stumperds zonder ruggengraat die met een bibliothecaresse trouwen.

:')
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:32:11 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98546858
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is niks met met na een relatie gaan scharrelen stumperd. Maargoed, dat geldt voor normale mensen in plaats van types die het van een forum moeten hebben. :W

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb eerst een periode nodig waarin ik voor mezelf dingen op een rij zet, en dan heb ik echt geen behoefte aan 1 of andere vrouw.
Kneus :')
pi_98546898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er is niks met met na een relatie gaan scharrelen stumperd. Maargoed, dat geldt voor normale mensen in plaats van types die het van een forum moeten hebben. :W

[..]

Kneus :')
Ach gossie, onze stoere Catbert gaat weer lekker anoniem schelden op internet.

Ja dan ben ik de kneus hier he ? :')
pi_98546934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geen ruzie maken :)
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:38:47 #68
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98547059
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:

Je stelt je op als een kneus, kan ik weinig aan doen verder. Dat jij na een "liefdesrelatie" (de laatste keer dat ik dat woord IRL hoorde was uit de mond van m'n oma) thuis er een paar dozen tissues doorheen jaagt maakt nog niet dat dat de gangbare manier is van het verwerken hiervan. Het is doodnormaal om te gaan scharrelen nadat het uit is, dat dat pijnlijk voor jou is betekent vooral dat je het niet kunt relativeren. Het is uit, over. Er is niks respectloos aan dat ze met iemand gaat zoenen; ze heeft geen relatie meer. Bovendien is scharrelen een erg fijne manier om over een ex heen te komen, beter dan thuis zitten miepen en haar missen e.d.

Verder, dat ik je een kneus noem is geen "schelden", het is gewoon mijn mening over jou.Ga dan niet lopen huilen van "oh hij scheldt!", dat maakt je een nog grotere kneus.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:34 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Geen ruzie maken :)
Dit is geen ruzie, gewoon een meningsverschil.
pi_98547244
Misschien verwerkt zij het wel op deze manier? Dat hoor je vaker....
Daarbij het is je ex...., en zolang jij niet over haar heen bent is er nooit een goede timing om te zien/horen dat ze iemand anders heeft staan zoenen.
pi_98547486
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:38 schreef Catbert het volgende:
Je stelt je op als een kneus, kan ik weinig aan doen verder. Dat jij na een "liefdesrelatie" (de laatste keer dat ik dat woord IRL hoorde was uit de mond van m'n oma) thuis er een paar dozen tissues doorheen jaagt maakt nog niet dat dat de gangbare manier is van het verwerken hiervan. Het is doodnormaal om te gaan scharrelen nadat het uit is, dat dat pijnlijk voor jou is betekent vooral dat je het niet kunt relativeren. Het is uit, over. Er is niks respectloos aan dat ze met iemand gaat zoenen; ze heeft geen relatie meer. Bovendien is scharrelen een erg fijne manier om over een ex heen te komen, beter dan thuis zitten miepen en haar missen e.d.

Verder, dat ik je een kneus noem is geen "schelden", het is gewoon mijn mening over jou.Ga dan niet lopen huilen van "oh hij scheldt!", dat maakt je een nog grotere kneus.
Jouw mening, en ik heb een andere.

Verder zoek je het maar uit ouwe internetheld.
pi_98547710
Nou... ik als (ahum) meisje ... denk dat je ex de aandacht van een ander wel leuk vind, even lekker os wil gaan. Die kus met een ander heeft dan ook niks met jou te maken of met haar gevoel voor jou.
pi_98547739
Waarschijnlijk zag ze tijdens de relatie al mannen waarvan ze dacht "die zijn wel lekker", maar ze kon niks doen want ze zat in een relatie. Zodra de relatie voorbij is kon ze de behoefte die er toch al was bevredigen.
waar een wil is is een weg
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:59:10 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_98547861
Ik vind het ook niet gek dat ze het gedaan heeft, want volgens TS was het echte gevoel al weg tijdens de relatie, dus die zat waarschijnlijk toen al om zich heen te kijken inderdaad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_98547900
Ze moet de verloren tijd weer even inhalen, zo gaat dat.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juni 2011 @ 12:06:08 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98548102
sinds wanneer is er een verplichte rouwtermijn die in acht gehouden moet worden na het verbreken van een relatie?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')