Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.quote:
quote:
Het is uit.. Blijkbaar ben jij er nog niet overheen. Iedereen heeft zijn of haar eigen manier om iets te verwerken vergeven. Het is over en dat zal je moeten accepteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Triggershot het volgende:
Waar bemoei jij je mee? Ze is jou geen verantwoording schuldig, wel?
Jij zegt eigenlijk: ze heeft heel veel verdriet, DUS ze kan niet met iemand zoenen. Maar omdat ze wél met iemand zoent, klopt er iets niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
Maar ondanks dat slaat het nergens op, helemaal niet als je dergelijke uitspraken doet.
Hoe weet je dat, misschien is dit juist haar manier en is zij het al wel? Of is ze zo bezig met over jou heen te komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.
Dat iedereen zijn eigen manier van verwerken heeft snap ik ook wel. En natuurlijk ben ik er nog niet over heen, dat duurt nog wel even en ik weet dat zij dat ook nog niet is.
Ja dat zeg ik. Als ik bepaalde uitspraken doe dan handel ik daar ook na. Los van het feit dat het niet echt lekker naar de ander toe is, wat nog een extra reden is om zoiets niet te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Jij zegt eigenlijk: ze heeft heel veel verdriet, DUS ze kan niet met iemand zoenen. Maar omdat ze wél met iemand zoent, klopt er iets niet.
Heb je al eens overwogen dat iemand twee verschillende, op het eerste gezicht conflicterende dingen kan voelen? Dat iemand 's-middags ontzettend kan janken en 's-avonds even lekker iets heel anders doet (en zich tegelijk shit en geil voelt)?
Ander voorbeeld: je opa was een vervelende kerel en zat altijd te zeiken. Toen overleed 'ie. Nou ben je van het gezeik af (hèhè) maar toch mis je die ouwe.
Misschien had ze al een relatie met die persoon en is het daarom nu free in the open.. Voor jou ook hunting season. De zomer is begonnen dus ga opzoek naar het lichtquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Feitelijk niet nee, maar na het doen van bepaalde uitspraken lijkt het me ook logisch om daar naar te handelen. En daarnaast is het niet echt netjes.
Dat iedereen zijn eigen manier van verwerken heeft snap ik ook wel. En natuurlijk ben ik er nog niet over heen, dat duurt nog wel even en ik weet dat zij dat ook nog niet is.
Hehe tuurlijk, dat besef ik me ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef draaijer het volgende:
[..]
Misschien had ze al een relatie met die persoon en is het daarom nu free in the open.. Voor jou ook hunting season. De zomer is begonnen dus ga opzoek naar het licht
Ah, laat maar. Hoe ben je erachter gekomen en hoe weet je deze details dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk, dat besef ik me ook wel.
Het was een willekeurig iemand in een vreemde stad, dus dat zit er niet achter.
Door een bericht van een vriendin van haar op facebook en een gesprek met haar. Ze praat er gewoon over en herhaalt eigenlijk alles wat ze eerder heeft gezegd. En daarbij dat het niks voorstelde, ze dronken was en me niet wil kwetsen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand nog die zich afvraagt of dit tijdens de relatie niet al aan de gang was..?
[..]
Ah, laat maar. Hoe ben je erachter gekomen en hoe weet je deze details dan?
Bro..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Door een bericht van een vriendin van haar op facebook en een gesprek met haar. Ze praat er gewoon over en herhaalt eigenlijk alles wat ze eerder heeft gezegd. En daarbij dat het niks voorstelde, ze dronken was en me niet wil kwetsen.
Ik weet niet, ze was dronken. En dit kan inderdaad een manier van verwerken zijn voor haar. Maar dat maakt het allemaal niet begrijpelijker.
Neem je 'verlies' en ga verder met je leven. Je laat je toch niet uit balans brengen door een verse ex die je zo behandeldquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Door een bericht van een vriendin van haar op facebook en een gesprek met haar. Ze praat er gewoon over en herhaalt eigenlijk alles wat ze eerder heeft gezegd. En daarbij dat het niks voorstelde, ze dronken was en me niet wil kwetsen.
Ik weet niet, ze was dronken. En dit kan inderdaad een manier van verwerken zijn voor haar. Maar dat maakt het allemaal niet begrijpelijker.
Dit bedoel ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef draaijer het volgende:
Maar TS.. Wat zou het.. Ze moet dat toch gewoon kunnen doen. Het is serieus over. Het is echt zonde van je energie om je hierover druk te maken. Focus op het potentieel wat er allemaal vrolijk loopt?! Vul je glas tot net voorbij het midden en knallen maar.
Rechte rug, gezicht omhoog en een glimlach...
Het is over <punt>
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef draaijer het volgende:
Maar TS.. Wat zou het.. Ze moet dat toch gewoon kunnen doen. Het is serieus over. Het is echt zonde van je energie om je hierover druk te maken. Focus op het potentieel wat er allemaal vrolijk loopt?! Vul je glas tot net voorbij het midden en knallen maar.
Rechte rug, gezicht omhoog en een glimlach...
Het is over <punt>
HA, doe mij die database svp. Je weet nooit wanneer ik er hier uitgetrapt ga worden. Dan kan ik de markt even onderzoeken. Als de database te groot is, beperk je dan tot de groep 20 - 30quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In 2010 waren er in Nederland 8,371,513 vrouwen, waarvan 25,3% tussen de 20 en 40 jaar oud. Je hebt keuze uit dik 2.000.000 exemplaren man. Volg je instinct
.
idd, wees blij zou ik zeggen, aangezien haar volgende drama al bekend isquote:
Damn son, jij gaat up to 40? Props.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In 2010 waren er in Nederland 8,371,513 vrouwen, waarvan 25,3% tussen de 20 en 40 jaar oud. Je hebt keuze uit dik 2.000.000 exemplaren man. Volg je instinct
.
Oké dus jij zou zo iets niet doen. Een ander wel. Ik persoonlijk ook. Toen het de laatste keer uitging, had ik echt zin om effe los te gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef CiviQ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Als ik bepaalde uitspraken doe dan handel ik daar ook na. Los van het feit dat het niet echt lekker naar de ander toe is, wat nog een extra reden is om zoiets niet te doen.
Het eerste wat in mij op kwam was: REBOUND!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef CiviQ het volgende:
Hallo,
Sinds zaterdag is het na ruim een jaar uit met mijn ex.
Dit was de beste beslissing waar we ook beide achterstaan. Het echte gevoel was weg wat vooral kwam omdat we beide in een andere fase van ons leven zitten. We zijn goed uit elkaar gegaan, geven nog om elkaar en hopen toch vrienden te kunnen blijven. Dat willen we omdat we nu weliswaar niet bij elkaar passen, maar we ondanks dat toch geven om elkaars persoonlijkheid.
Nu kwam ik er min of meer per ongeluk vandaag achter dat ze na nog geen week met een ander heeft gezoend. Dat ze met een ander zoent vind ik niet erg, maar na een week vind ik het nergens op slaan. We moeten allebei verder, maar dit is gewoon niet netjes. En het slaat ook nergens op als je eerst zegt dat je om elkaar geeft, je elkaar mist, compleet over de zeik bent als het uitgaat en vrienden wil blijven.
Ik heb geen idee wat ik hiervan moet denken, hoe ik hierop moet reageren en of dit normaal is.
Dat kan inderdaad ook een goed motief zijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef nuget het volgende:
Mischien is het wel een dikke fuck you naar jou toe
Wauw, dit is best sneu. Het is meer dan logisch dat TS er kut over voelt. Ik betwijfel of jij ooit in zijn situatie bent geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:49 schreef Leanotsoynus het volgende:
Het is je ex. Het is over en uit, ze hoeft niet meer om je te denken of aan je te denken.
Ik weet dat het lastig is, maar get over it and grow up.
Kansloze reactie.. Het is en was geen bezit. Face it.. Liefde doet soms pijn, maar TS is geen onderdeel meer. Let it go.. Waarom een negatieve afleiding opzoeken?! Grow up!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:38 schreef Jajong het volgende:
Lol @ alle reacties met de strekking: "Boeie het is je ex blabla". Deze mensen hebben obviously nog nooit een relatie met inhoud en liefde gehad. Is gewoon lelijk, klaar.
Waar is het stukje realisme?! Het is over en je hebt een jaar een relatie gehad BOEHOE. Als het een jaar is en komt erachter dat je niet bij elkaar past, dan zoek je toch een goed passend dekseltje. Ze willen vrienden blijven! Dat is niet iets dat je afspreekt, dat is wat de toekomst zal brengen. Vanaf nu is de relatie toch anders. Kom even met je beide benen terug op de aarde svpquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:14 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Wauw, dit is best sneu. Het is meer dan logisch dat TS er kut over voelt. Ik betwijfel of jij ooit in zijn situatie bent geweest.
TS, heel vaag allemaal en het is helemaal niet raar dat je er niks van snapt. Ik ook niet, ik ken jullie (haar) situatie niet. Maar sterkte gozer!
Gewoon een rebound. Stel je niet aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef CiviQ het volgende:
Tuurlijk, en als je leest wat ik schrijf dan zul je ook zien dat dat nu het beste is.
Tuurlijk is het niet leuk, maar het is van haar kant uit ook helemaal niet verkeerd of onaardig ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:14 schreef Zeepvloertje het volgende:
Wauw, dit is best sneu. Het is meer dan logisch dat TS er kut over voelt. Ik betwijfel of jij ooit in zijn situatie bent geweest.
Het zegt wel genoeg over haar als persoon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:
Tuurlijk is het niet leuk, maar het is van haar kant uit ook helemaal niet verkeerd of onaardig ofzo.
Ja, want na een relatie rond gaan scharrelen is heel fout enzo. Stel je niet aan man. Echt iedere kerle die ik ken gaat als het uitgaat met z'n vriendin meteen aan de scharrel, gewoon puur om zich eroverheen te zetten. Da's een stuk gezonder dan zielig thuis gaan zitten. Waarom zou dat voor vrouwen anders zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zegt wel genoeg over haar als persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |