SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Pech voor jequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef clevy het volgende:
zat niet zo op een lapo te wachten eigenlijk....
nogal ja.. als ik nix doe is t ook niet goedquote:
Geen last van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Jup ook last van. Liefdesverdriet is
Het went.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
nah..het valt soms even mee.. maar wennen niet echtquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik hou heel veel van mezelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Hier geen liefde dus ook geen verdriet
Logisch andere doen het nietquote:
Als ik het over mijzelf had gehad, dan had ik wel neer gezet:quote:
Love hurtsquote:
Geef mij een beetje liefdequote:
maandelijkse terugkomendheid??quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
%$^#%$^5 ....ik heb me toch trek in vet en slecht eten
En ik heb gewoon al een halve zak chips leeg en een pizza op
Oh dat is waar. nvm thenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Delan het volgende:
[..]
niet zeuren, jij had nergens last van zei je hier ergens eerder
Die ene die zingt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooral een buurvrouw waar ik me gruwelijk aan irriteer
Waarom dan wel?quote:
Doeiquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Fok is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... ik ga maar weer een boek lezen
spellingnazi van de tv een dagje vrijaf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Zie ik toch werkelijk 'Ben jij een enthousiaste, gesellige amateurkok?' voorbij komen in beeld op televisie..
ah dju.. m'n pagina refreshte niet meer.. lees ze..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Fok is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... ik ga maar weer een boek lezen
Hij is al 3 keer voorbij gekomen en ja, dat irriteert mequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef clevy het volgende:
[..]
spellingnazi van de tv een dagje vrijaf?
[..]
ah dju.. m'n pagina refreshte niet meer.. lees ze..
Gewoon alternatieve spelling dat is hipquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is al 3 keer voorbij gekomen en ja, dat irriteert me
geloof t direct.. zo'n fout maak je niet op tv.. gelijk ontslaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
pak de buks!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon alternatieve spelling dat is hip
iek.. das veel fouten in een!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
Zo heb ik me ook heel druk zitten maken over een engelse toets die kleine man had gemaakt, waar in de opgave de zin 'Grandmother was took into the hospital' stond.
De strekking is toch duidelijk. Dat is toch ook belangrijk. Dat het foutloos komt later welquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
Zo heb ik me ook heel druk zitten maken over een engelse toets die kleine man had gemaakt, waar in de opgave de zin 'Grandmother was took into the hospital' stond.
Hij maakte die fout niet he, zo stond het in de opgave.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De strekking is toch duidelijk. Dat is toch ook belangrijk. Dat het foutloos komt later wel
over domme spelfouten gesprokenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De strekking is toch duidelijk. Dat is toch ook belangrijk. Dat het foutloos komt later wel
dag daag schatquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik pak er ook een boek bij, fijne avond lieverds
Dat begreep ik al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij maakte die fout niet he, zo stond het in de opgave.
/carequote:
Lees-zequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik pak er ook een boek bij, fijne avond lieverds
Oh sorry hoor ik wist dat jij Q leuk vindtquote:
Je smiley doet vermoeden dat je een woord bent vergeten in die zin.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry hoor ik wist dat jij Q leuk vindt
Ik ben inderdaad een woord vergetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Je smiley doet vermoeden dat je een woord bent vergeten in die zin.
padre!quote:
Nee, het is de bedoeling dat ik vrijdag iets hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
al nieuws over die promotie/andere baan?
Een koekkoek?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat ik vrijdag iets hoor.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een koekkoek?
Luchtalarm?
/slechte grappen
Hopelijk is het positief!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ben je al zenuwachting?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Chimbo! Estoy disfrutando un viernes al miercoles. Mañana tengo dia festivo. Compras en Maastricht.quote:
si lo se.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chimbo! Estoy disfrutando un viernes al miercoles. Mañana tengo dia festivo. Compras en Maastricht.
Y el queso sabe bien
goed bezig. dat houd je jong, stressen niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar dat ben ik nooit als het om sollicitaties gaat. Ik wacht kalm af.
Ik leef redelijk stressloos.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
goed bezig. dat houd je jong, stressen niet.
En dat voor een mama.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat voor een mama.![]()
Druk is goed, stress is slecht.Alle moeders die je vertellen dat het leven met kinderen drukker is dan zonder liegen. Ze moeten hun onvermogen tot plannen en organiseren niet in de kinderschoentjes schuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook 'lekker druk', maar nooit opgejaagd, heerlijk.![]()
Inderdaad. Zo een gangkast kunnen ze zich uren per dag in vermaken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Alle moeders die je vertellen dat het leven met kinderen drukker is dan zonder liegen. Ze moeten hun onvermogen tot plannen en organiseren niet in de kinderschoentjes schuiven.
Hier ook 'lekker druk', maar nooit opgejaagd, heerlijk.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo een gangkast kunnen ze zich uren per dag in vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja!quote:
Haha, nee, kinderen zijn tov.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee, kinderen zijn tov.Een mening kan bijgesteld worden he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!
En hij heeft drie kwartier aan de kant zitten kijken, wilde niets, om vervolgens thuis te zeuren dat hij naar ballet wil, zucht.
Dus we gaan 'm maar niet inschrijven.
Vast wel, die zitten overalquote:
Hij moest er gewoon even over nadenken?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!
En hij heeft drie kwartier aan de kant zitten kijken, wilde niets, om vervolgens thuis te zeuren dat hij naar ballet wil, zucht.
Dus we gaan 'm maar niet inschrijven.
Mooi is dat he?quote:
Ik zou ook onder de indruk zijn van 24 vrouwen in maillot en tutu als ik hem was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hoe herkenbaar! Wispelturige jongens ook
Doorgaans letten mannen die op ballet zitten niet zo op de vrouwen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
Ik zou ook onder de indruk zijn van 24 vrouwen in maillot en tutu als ik hem was.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij moest er gewoon even over nadenken?!Hij wilde tijdens ballet ook wel, dat kon ik zien. En hij zat naast me en wilde wel wat oefeningen meedoen, maar niet met de rest van de groep. Denk dat het echt te imponerend was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als je niet op ze valt, zijn vrouwen doodeng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans letten mannen die op ballet zitten niet zo op de vrouwen.
Precies. Gewoon verlegenheid. Maar hij wil het leren, dus juist wel doen. Hij opent ervan misschien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij wilde tijdens ballet ook wel, dat kon ik zien. En hij zat naast me en wilde wel wat oefeningen meedoen, maar niet met de rest van de groep. Denk dat het echt te imponerend was.
wat een zelfkennis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook als je niet op ze valt, zijn vrouwen doodeng.
L-E heeft een natte nicht geworpen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans letten mannen die op ballet zitten niet zo op de vrouwen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Gewoon verlegenheid. Maar hij wil het leren, dus juist wel doen. Hij opent ervan misschien.Ik ga geen 225 euro neerleggen voor iets waarvan hij mogelijk nog maanden aan de kant gaat zitten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan volgende keer kijken naar Peutergym, is kleinschaliger, wellicht durft hij dat dan wel aan.![]()
Als je er niet op valt, heb je er wel minder last van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
Ook als je niet op ze valt, zijn vrouwen doodeng.
Gelijk heb je hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga geen 225 euro neerleggen voor iets waarvan hij mogelijk nog maanden aan de kant gaat zitten kijken.
We gaan volgende keer kijken naar Peutergym, is kleinschaliger, wellicht durft hij dat dan wel aan.
Geen Black Swan 2 dus?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga geen 225 euro neerleggen voor iets waarvan hij mogelijk nog maanden aan de kant gaat zitten kijken.
We gaan volgende keer kijken naar Peutergym, is kleinschaliger, wellicht durft hij dat dan wel aan.
Net doen alsof je niet op ze valt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je er niet op valt, heb je er wel minder last van.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen Black Swan 2 dus?Judo? Ik geef 'm wel een vlindermes, zijn we sneller klaar. +SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Judo? Ik geef 'm wel een vlindermes, zijn we sneller klaar.
quote:
quote:
Er is een wietexpress (geen ervaring meequote:
Vlindermes? Gewoon gelijk een pipaquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Judo? Ik geef 'm wel een vlindermes, zijn we sneller klaar. +
HEY!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vlindermes? Gewoon gelijk een pipa
Wie?quote:
Praat Nederlands man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vlindermes? Gewoon gelijk een pipa
Domme surinamers...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Praat Nederlands man.
Domme suri's.
Hey Suri's zijn niet dom ze zijn minder slimquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Praat Nederlands man.
Domme suri's.
Domme Surinamers bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Domme surinamers...
Praat nederlands man, Domme spaanse stier
Trap niet in die berenval.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wens uwer allen nog een fijne avond, ik ga nog even lopen.
Iemand postte over pipas...quote:
Ik ben neger van binnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iemand postte over pipas...
dat is meer dan eens een negert.
Ik dacht er 1 te spotten, maar zag dat je blank was. Jammer.
Stewie toch. Je speentje met whiskey komt eraan...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iemand postte over pipas...
dat is meer dan eens een negert.
Ik dacht er 1 te spotten, maar zag dat je blank was. Jammer.
Je lichaam werkt niet?quote:
thanks, ik ben wel toe aan drank. Wat een shitdag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stewie toch. Je speentje met whiskey komt eraan...
Judo is een goede sport hoor voor jongensquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Judo? Ik geef 'm wel een vlindermes, zijn we sneller klaar. +
Je kind doodgeboren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
thanks, ik ben wel toe aan drank. Wat een shitdag.
Jaquote:
Goeie vraagquote:
Duitsland?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie vraag
Hippiebank, kaasje en een zilveren ticket aan mijn voeten.
Maar ik ga voor goud.
Ja, hoe wist je dat? :-(quote:
Juistem.quote:
Er zijn zoveel dingen. Je kat villen, een tekening maken, je haar milimeteren, die laatste afwas doen, vrouwenkleding uit de jaren 30 opzoeken op internet....quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, hoe wist je dat? :-(
Nee, gewoon zware werkdag. Toe aan wat leuks.
er staat niets van mijn gading tussen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen. Je kat villen, een tekening maken, je haar milimeteren, die laatste afwas doen, vrouwenkleding uit de jaren 30 opzoeken op internet....
Man, de wereld is oneindig.
Welke hoop ben je doorheen gelopen?quote:
Vleuten City man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke hoop ben je doorheen gelopen?
Wilhelminapark?
Jouw gading is vrij beperkt, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
er staat niets van mijn gading tussen...
14 kwakjes later was Snuit thuis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vleuten City man!Vet de bom! Allemaal vrouwen die hun puppy aan het uitlaten waren.. Rammelende eierstokken alarm!
Puppy'squote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vleuten City man!Vet de bom! Allemaal vrouwen die hun puppy aan het uitlaten waren.. Rammelende eierstokken alarm!
Echt, wat een slakkensporen hier door de straten, veel te glibberig om te rennen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
14 kwakjes later was Snuit thuis.
Ik zie een FokSuk van Huppel tegemoet.
als ik kon tekenen. een leuke suggestie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw gading is vrij beperkt, moet ik zeggen.
Hier, iets leuks:
Volgens mij is huppel al zindelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag vanavond trouwens dit boek liggen![]()
[ afbeelding ]
De van Milflaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt, wat een slakkensporen hier door de straten, veel te glibberig om te rennen!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
als ik kon tekenen. een leuke suggestie.
Welke nog meer?quote:
Ik had een 47-jarige collega toen ik 25 was die gek was op "jonge moederrrrtjes"...quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrJe zou gek worden hier!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had een 47-jarige collega toen ik 25 was die gek was op "jonge moederrrrtjes"...
Ik begreep dat niet zo.En dat was vorig jaar toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter?Ik vind dr wel lekker eigenlijk in deze staat. Die lust em wel. HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XTC heel duidelijk. Je moet ook bedenken dat ze daar uren staan voor weinig geld.Ik ken iemand die dat deed, je wordt ook wel melig.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Die Zweedse belmuts die moest kotsen is geniaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dr wel lekker eigenlijk in deze staat. Die lust em wel. Haha
XTC heel duidelijk. Je moet ook bedenken dat ze daar uren staan voor weinig geld.Ik ken iemand die dat deed, je wordt ook wel melig.
Twijfel wat aan mn diagnose. Ze kauwt amper en geen vergrote pupillen. Misschien toch wat anders?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die Zweedse belmuts die moest kotsen is geniaal
Ik lijk en voel me wel 25, maar nee, dat is al lang geleden, bedenk ik me nu.quote:
Vrouw dat is mijn diagnosequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Twijfel wat aan mn diagnose. Ze kauwt amper en geen vergrote pupillen. Misschien toch wat anders?
In Colombia toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lijk en voel me wel 25, maar nee, dat is al lang geleden, bedenk ik me nu.
En nu een topbaan voor mn neus.
Absoluut. Ja, ik dacht ook X.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dr wel lekker eigenlijk in deze staat. Die lust em wel. Haha
XTC heel duidelijk. Je moet ook bedenken dat ze daar uren staan voor weinig geld.Ik ken iemand die dat deed, je wordt ook wel melig.
Yup.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouw dat is mijn diagnose
[..]
In Colombia toch?
Damn youquote:
Er zijn mooiere dingen in het leven dan dat, Tijn.quote:
Zekerquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn mooiere dingen in het leven dan dat, Tijn.
Snuit heeft hem door.quote:
Dat betekend per maand minimaal 1 goed feest a 3000 euro. 50 flessen champagne is 1500 euro, dan nog 50 kratten bier zitten we op de 2000 euro, 500 euro frituurquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snuit heeft hem door.
Wat kan jij doen met 4 ruggen schoon per maand? Zonder kosten aan je huis,verzekeringen, etc?
'Kado's kopen voor L-E' ben je vergeten in je budget.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend per maand minimaal 1 goed feest a 3000 euro. 50 flessen champagne is 1500 euro, dan nog 50 kratten bier zitten we op de 2000 euro, 500 euro frituuren 400 euro licht/geluid en 100 euro voor een stripster!
En dan nog 1000 euro om iedere avond voor 30 euro uit eten te gaan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
'Kado's kopen voor L-E' ben je vergeten in je budget.
Welke hem? Ik heb weer eens niet terug gelezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]En dan hem jou een beetje weg laten kapen voor mijn neus! Ik dacht het niet!
Als je lief voor hem bent mag je misschien wel meequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke hem? Ik heb weer eens niet terug gelezen.
Ga ik nu doen.
Ach ja. Er zijn belangrijker dingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat betekend per maand minimaal 1 goed feest a 3000 euro. 50 flessen champagne is 1500 euro, dan nog 50 kratten bier zitten we op de 2000 euro, 500 euro frituuren 400 euro licht/geluid en 100 euro voor een stripster!
En dan nog 1000 euro om iedere avond voor 30 euro uit eten te gaan
Jij ongelooflijke hugh hefner
Noem er eens 1!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach ja. Er zijn belangrijker dingen.
Colombia, dat is nóg verder dan Limburg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lief voor hem bent mag je misschien wel mee
Ik zit in Singles natuurlijk.quote:
Juistem.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Colombia, dat is nóg verder dan Limburg.
Buitenland is buitenland..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Zie sigquote:
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Mogen btw de YT filmpjes ook niet meer gepost worden???? De policy ofzo is toch aangepast... of mag dat wel weer....
Waarom dat nou weer niet??quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
Mogen btw de YT filmpjes ook niet meer gepost worden???? De policy ofzo is toch aangepast... of mag dat wel weer....
Mogguh sportieve vrouwquote:
Ja erg hequote:
Hoe gaat het met je date? Is er al geneukt? Heb ik updates gemist?quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:44 schreef JoeyT het volgende:
Sportiviteit! Vandaag dag 20 op rij naar de sportschool!
Ik heb gisteren gespijbeldquote:
Dat mag welquote:
Ze is saai. Of ik ben t, maar daar gaan we niet vanuit. Maar ze is gewoon onwijs lekker. Morgen gaan we de stad in. Wil ik iig een voorzetje tot neuken geven. Na dat ik dr geneukt heb zien we wel verder. Lijkt erop dat ze gewoon te jong/ onervaren is om wat meer mee te krijgen...quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je date? Is er al geneukt? Heb ik updates gemist?
Waar?quote:
Is ze echt saai of is het dat ze nog zenuwachtig ofzo is en daarom niet helemaal haarzelf durft te zijn ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is saai. Of ik ben t, maar daar gaan we niet vanuit. Maar ze is gewoon onwijs lekker. Morgen gaan we de stad in. Wil ik iig een voorzetje tot neuken geven. Na dat ik dr geneukt heb zien we wel verder. Lijkt erop dat ze gewoon te jong/ onervaren is om wat meer mee te krijgen...
Maja al dat laatste is dan ook weer niet heel belangrijk omdat ze zo tyfus lekker is...
Ondertussen luister ik ff naar Kanye West:
I dont know what it is with females, but I'm not to good at that shit. See I can have me a good girl and still be addicted to them hoodrats. And I blame everything on you, at least you know that's what I'm good at... Runaway from me baby...
Hoi jijquote:
Gelukkig! Dinsdag ook al 2,5 uur geweest en vanavond ook weer 2 uur, dus dat mocht wel van mezelfquote:
Daarom!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig! Dinsdag ook al 2,5 uur geweest en vanavond ook weer 2 uur, dus dat mocht wel van mezelf
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:04 schreef missbehavin het volgende:
Ach Nouk, ik denk dat jij weinig reden tothebt hoor.
Misschien was het omdat ze liever bier ging drinken!quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Daarom!
Ik heb gisteravond, gewoon omdat het kon, een filmpje gekeken
Jij bent de rest van het jaar ook niet solidair met mij, dus daarom ik ook niet met jouquote:
Haha, dat weet ik welquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:04 schreef missbehavin het volgende:
Ach Nouk, ik denk dat jij weinig reden tothebt hoor.
Het ligt denk ik gewoon aan beiden. Ik heb tot nu toe telkens vanuit werk afgesproken. Ik heb dr ontmoet als Joey de zakenman. En ik kom daar moeilijk uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ze echt saai of is het dat ze nog zenuwachtig ofzo is en daarom niet helemaal haarzelf durft te zijn ofzo
Oh ja. Goede.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien was het omdat ze liever bier ging drinken!
Niet zo snel oordelen Q
Waarom zo lang????quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig! Dinsdag ook al 2,5 uur geweest en vanavond ook weer 2 uur, dus dat mocht wel van mezelf
Ik ga de frequentie flink opschroeven!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent de rest van het jaar ook niet solidair met mij, dus daarom ik ook niet met jou
Duim voor me zou ik zeggenquote:
Aha.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het ligt denk ik gewoon aan beiden. Ik heb tot nu toe telkens vanuit werk afgesproken. Ik heb dr ontmoet als Joey de zakenman. En ik kom daar moeilijk uit.
Van haar kant is t nu 2,5 maand uit na 6 jaar. Heeft ze t volgens mij nog erg moeilijk mee als ik tussen ee regels door lees. Maja 2,5 maand vine ik lang, dus leer relativeren denk ik dan. Gemeen ik weet t, maar er gaan mensen dood aan ernstige ziektes en jij blijft janken om iets wat gezamenlijk is afgesloten. Maja dat is dus mijn harde kant.
Nogmaals ze is te lekker dus dat maakt veel goed.
Dat dus...quote:
Hoe kan je daar nou niet aan denken!quote:
Dat kan nogquote:
Ik doe niet anders jongenquote:
Laten we t hopen. Ik ben iemand met weinig geduld op dit gebied. We zijn nu bijna 1 week verder en nog geen 1 keer is t over dr kutje of sowieso over neuken gegaan...quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om jezelf weer te vinden nadat je zo lang "ons" was![]()
Maar dat neuken komt wel goed dus
Je hebt echt geen geduld hequote:Op donderdag 23 juni 2011 08:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laten we t hopen. Ik ben iemand met weinig geduld op dit gebied. We zijn nu bijna 1 week verder en nog geen 1 keer is t over dr kutje of sowieso over neuken gegaan...
Wat heb je dan lopen slapen in die 2,5 maand denk ik dan...
Ik doe mn best.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat dus...
Q! Altijd de held die t begrijpt...
Of het bier van gisteravond.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou niet aan denken!
Valt me tegen van je hoor Q, we zullen het vroege tijdstip maar de schuld geven he
Ja maar het duurt al zo lang!quote:
Ook een optie!!quote:
Ach hij moet niet zeuren, hij date tenminste. Er zijn er hier genoeg die zelfs dat niet hebben!quote:
Ik doe 2 uurtjes cardio (steppen en spinning). En ach.. Tot nu toe gaan de prestatie niet achteruit, in tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:11 schreef JoeyT het volgende:
Waarom zo lang????
Lees overbelasting van het zenuwstelsel waardoor prestaties achteruit gaan ipv vooruit...
Nergens goed voor, daten. Geeft alleen maar gedoe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach hij moet niet zeuren, hij date tenminste. Er zijn er hier genoeg die zelfs dat niet hebben!
Ik ben ook gewoon anders. Ik snap de pijn en het verdriet prima. Maar ik denk dan bij mezelf, het leven is al zo kort dus zonde om dat te verhuilen. Aan de andere kant verwerk ik niets zegt mn ex, dus of dat zo slim is...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon anders. Ik snap de pijn en het verdriet prima. Maar ik denk dan bij mezelf, het leven is al zo kort dus zonde om dat te verhuilen..
Nu hij vrijgezel is is hij natuurlijk niet meer interessant hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
De jongen waarmee ik bijna elk weekend heb mee staan dansen in de kroeg en soms de dreiging was naar meer, maar nooit is gebeurd.. is sinds gister vrijgezel. Ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft
Geen. Jij valt alleen op bezette mannen heb je zelf gezegd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:24 schreef Cue_ het volgende:
De jongen waarmee ik bijna elk weekend heb mee staan dansen in de kroeg en soms de dreiging was naar meer, maar nooit is gebeurd.. is sinds gister vrijgezel. Ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft
Iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, daten. Geeft alleen maar gedoe.
Gewoon na een breuk een rebound jongen zoeken of fuckbuddy. Ook een manier van verwerkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon anders. Ik snap de pijn en het verdriet prima. Maar ik denk dan bij mezelf, het leven is al zo kort dus zonde om dat te verhuilen. Aan de andere kant verwerk ik niets zegt mn ex, dus of dat zo slim is...
Om mn mp3 nog ff te quiten.
Sef: Ik weet dat dit de leven is en ik weet niet of t nog lang duurt. Maar zo lang t er nog even is, geniet ik er van elke dag...
Geen idee nog.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:25 schreef Q. het volgende:
Nu hij vrijgezel is is hij natuurlijk niet meer interessant hè?
Sindsdien eigenlijk niet meer echt gesproken. Hij is druk met studie. Dus dat moeten we ook nog allemaal zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:25 schreef missbehavin het volgende:
Maar Cue, was er niet iets met een buurjongen?
Hmmm.. op naar een nieuw slachtoffer dus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
Geen. Jij valt alleen op bezette mannen heb je zelf gezegd.
Seks zit er sowieso wel in. Geduld is overrated. Kan mw niet herinneren dat seks langer duurde dan 2 weken. Onzin...quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
Of heb je geen geduld omdat je denkt dat er toch niet meer in zit JT?
Tijd heb je niet, tijd maak je!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind dat 'geen tijd' excuus wel een beetje our wordenhoor cue...
Dit weekend zit het er niet inquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
Gewoon dit weekend weer dansen Cue en dan wel zien hoe en wat
Ik ben er normaal ook niet van. Maar weet wel dat ie fucking veel doet nu en afleiding niet goed voor hem is. Tentamens waar z'n studie vanaf hangen enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind dat 'geen tijd' excuus wel een beetje our wordenhoor cue...
Ik wil dit weekend ook met een leuk iemand dansenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
Gewoon dit weekend weer dansen Cue en dan wel zien hoe en wat
Kluts tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil dit weekend ook met een leuk iemand dansen
Zou iig bij jezelf bedenken wat je wilt. Jongen uit een relatie betekent dat hij seks wil zonder gezeur. Dus alleen doen als je geen gevoelens hebt/ krijgt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit weekend zit het er niet in
[..]
Ik ben er normaal ook niet van. Maar weet wel dat ie fucking veel doet nu en afleiding niet goed voor hem is. Tentamens waar z'n studie vanaf hangen enzo.
Maargoed, ik 'wacht' in die zin niet, want we hebben toch nog niks ofzo.
Voordat ik echt serieus gevoelens krijg.. moet er heel wat gebeurenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Zou iig bij jezelf bedenken wat je wilt. Jongen uit een relatie betekent dat hij seks wil zonder gezeur. Dus alleen doen als je geen gevoelens hebt/ krijgt...
Willen niet alle mannen seks zonder gezeur?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou iig bij jezelf bedenken wat je wilt. Jongen uit een relatie betekent dat hij seks wil zonder gezeur. Dus alleen doen als je geen gevoelens hebt/ krijgt...
Dit wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Willen niet alle mannen seks zonder gezeur?
Dat wist ikquote:
En toch krijgen we t er altijd gratis bijquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De seks of het gezeur?quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toch krijgen we t er altijd gratis bij
Maakt t uit...?quote:
Gelukkig is dat andersom net zo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toch krijgen we t er altijd gratis bij
quote:
Dus dan kan je er niet mee dansen?quote:
Deze jongeman kent de geneugten van ochtendseks niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:44 schreef Spijker83 het volgende:
Goedemorgen..
Goed onderwerp ook in de vroege ochtend..
Wat een onzinquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is dat andersom net zo!
Jullie mannen kunnen er ook wat van hoor.
Wij vrouwen hebben het zeuren uitgevonden, jullie mannen hebben het geperfectioneerd!
Ochtendseksquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze jongeman kent de geneugten van ochtendseks niet.
Of heb je een probleem met praten over dansen voor 10:00 uur 's morgens?
Was dus bedoeld zoals ik het zeiquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze jongeman kent de geneugten van ochtendseks niet.
Of heb je een probleem met praten over dansen voor 10:00 uur 's morgens?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan kan je er niet mee dansen?
Of is dansen opeens een codewoord voor keihard uitgewoond worden
Ik ga maandag dan ook alle awakeningsfilmpjes op youtube bekijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ik sta in het openbaar daar he...
Op zoek naar een batsende b in de menigte?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga maandag dan ook alle awakeningsfilmpjes op youtube bekijken
Je stelt me teleur!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op zoek naar een batsende b in de menigte?Not gonna happen hup
Lekker binnenzitten met een kop thee en goede film of een goed boek. Én chocolaquote:
In het oosten is het inderdaad ALTIJD droog, lekker weer, zonnetje. Echt ALTIJD. Gek genoeg wil er nog steeds niemand wonen.quote:
Ja snap jij dat nou??quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het oosten is het inderdaad ALTIJD droog, lekker weer, zonnetje. Echt ALTIJD. Gek genoeg wil er nog steeds niemand wonen.
Ik wil hier wegquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het oosten is het inderdaad ALTIJD droog, lekker weer, zonnetje. Echt ALTIJD. Gek genoeg wil er nog steeds niemand wonen.
Maak er een film overquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan het Jodendom, dat moet echt uitgeroeid worden in Nederland. Niet dat ik een hekel heb aan Joden, zo is het niet, maar dat Jodendom, opbokke!
Het mag gezegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |