SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Pech voor jequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef clevy het volgende:
zat niet zo op een lapo te wachten eigenlijk....
nogal ja.. als ik nix doe is t ook niet goedquote:
Geen last van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Jup ook last van. Liefdesverdriet is
Het went.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
nah..het valt soms even mee.. maar wennen niet echtquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik hou heel veel van mezelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Hier geen liefde dus ook geen verdriet
Logisch andere doen het nietquote:
Als ik het over mijzelf had gehad, dan had ik wel neer gezet:quote:
Love hurtsquote:
Geef mij een beetje liefdequote:
maandelijkse terugkomendheid??quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
%$^#%$^5 ....ik heb me toch trek in vet en slecht eten
En ik heb gewoon al een halve zak chips leeg en een pizza op
Oh dat is waar. nvm thenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Delan het volgende:
[..]
niet zeuren, jij had nergens last van zei je hier ergens eerder
Die ene die zingt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooral een buurvrouw waar ik me gruwelijk aan irriteer
Waarom dan wel?quote:
Doeiquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Fok is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... ik ga maar weer een boek lezen
spellingnazi van de tv een dagje vrijaf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Zie ik toch werkelijk 'Ben jij een enthousiaste, gesellige amateurkok?' voorbij komen in beeld op televisie..
ah dju.. m'n pagina refreshte niet meer.. lees ze..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
Fok is zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... ik ga maar weer een boek lezen
Hij is al 3 keer voorbij gekomen en ja, dat irriteert mequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef clevy het volgende:
[..]
spellingnazi van de tv een dagje vrijaf?
[..]
ah dju.. m'n pagina refreshte niet meer.. lees ze..
Gewoon alternatieve spelling dat is hipquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is al 3 keer voorbij gekomen en ja, dat irriteert me
geloof t direct.. zo'n fout maak je niet op tv.. gelijk ontslaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
pak de buks!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon alternatieve spelling dat is hip
iek.. das veel fouten in een!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
Zo heb ik me ook heel druk zitten maken over een engelse toets die kleine man had gemaakt, waar in de opgave de zin 'Grandmother was took into the hospital' stond.
De strekking is toch duidelijk. Dat is toch ook belangrijk. Dat het foutloos komt later welquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
Zo heb ik me ook heel druk zitten maken over een engelse toets die kleine man had gemaakt, waar in de opgave de zin 'Grandmother was took into the hospital' stond.
Hij maakte die fout niet he, zo stond het in de opgave.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De strekking is toch duidelijk. Dat is toch ook belangrijk. Dat het foutloos komt later wel
over domme spelfouten gesprokenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De strekking is toch duidelijk. Dat is toch ook belangrijk. Dat het foutloos komt later wel
dag daag schatquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik pak er ook een boek bij, fijne avond lieverds
Dat begreep ik al.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij maakte die fout niet he, zo stond het in de opgave.
/carequote:
Lees-zequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik pak er ook een boek bij, fijne avond lieverds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |