Als je hoe denkt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat er daar vanuit dat zoiets bewust gebeurt en dat is niet zo imo. Je hebt soms ook heel knappe meisjes met best wel lelijke jongens. Je kan toch niet iets met iemand hebben als je ondertussen zo denkt.
Ohquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jongee dat is letterlijk wat in dat topic staat
Ik weet zeker dat heel veel mannen zo denken hoor. of denk je dat de mannen van 50+ pitjes hun vrouw een 9 vinden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je partner in vergelijking met de hele populatie eigenlijk een 5 qua uiterlijk is.
Nee, maar dan zitten ze al vast.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat heel veel mannen zo denken hoor. of denk je dat de mannen van 50+ pitjes hun vrouw een 9 vinden?
ik ga niet voor 6jes maar genoeg boys die daar genoegen mee nemen hoor, vanaf het begin al. dus zit je nog niet vastquote:
Ja maar ik denk dat het je dan tegen die tijd al niet heel veel meer uitmaakt en sowieso zijn die mannen die naast zulke vrouwen lopen ook niet echt heetquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat heel veel mannen zo denken hoor. of denk je dat de mannen van 50+ pitjes hun vrouw een 9 vinden?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ga niet voor 6jes maar genoeg boys die daar genoegen mee nemen hoor, vanaf het begin al. dus zit je nog niet vast
je gaat bij een karakterklik altijd het uiterlijk van de ander verheerlijken. Wat voor jou een 4 lijkt, is voor zijn of haar partner een 6 of meer. Ik kan me best inbeelden dat lelijke mensen zich meer op hun gemak voelen in hun klasse, en dat net niet doen in de buurt van mooie mensen. En voordat er iemand mee komt, mooie mensen zijn OOK onzeker. Dus daar ligt het niet helemaal aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je partner in vergelijking met de hele populatie eigenlijk een 5 qua uiterlijk is.
wat?quote:
Ja dat weet ik wel, Mozy deed dat ook. Alleen echt verliefd worden gaat dan toch niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ga niet voor 6jes maar genoeg boys die daar genoegen mee nemen hoor, vanaf het begin al. dus zit je nog niet vast
what is lovequote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, Mozy deed dat ook. Alleen echt verliefd worden gaat dan toch niet?
jij vindt jezelf een 6je? :/quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, Mozy deed dat ook. Alleen echt verliefd worden gaat dan toch niet?
Meestal vind ik het wel aardig kloppen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zien jullie zo vaak stelletjes lopen dan waarvan de 1 echt "out of the league" van de ander is?
emoji zat er al in sinds ios 1.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat dankzij. ik zag die al de hele tijd hoor, sinds the beginning van mijn ipad. doe niet alsof je het wiel het uitgevonden neger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |