Maakt je extreem sloom, niet echt leuk ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
zou je dan niet de hele dag in een extreme chill mood zitten. Niet normale dosis, maar gewoon lekker gek en 1tje meer
ja, maar 1tje meer word 1tje meer, dat ook weer 1tje meer gaan wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
zou je dan niet de hele dag in een extreme chill mood zitten. Niet normale dosis, maar gewoon lekker gek en 1tje meer
Volgens mij wordt je er dan juist heel vlak van en care je nergens meer om.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Maar je hwbt toch ook van die antidepressiva die je echt vrolijk makenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt je extreem sloom, niet echt leuk ofzo
Haha nee, het is geen happy pill, je gaat er niet meer over nadenken de stuff waar je normaal mee loopt. Maar verder echt een kankerzooi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je hwbt toch ook van die antidepressiva die je echt vrolijk maken
Dit ja. Mensen hebben dan geen diepe dalen meer maar ook geen pieken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je er dan juist heel vlak van en care je nergens meer om.
Toen jij over die antidepressiva begon keek ik even op wikipediaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:42 schreef Allure_ het volgende:
Was even de aflevering zelfdoding aan het kijken van die eo shit. Maar ook al slik je anti depressiva, dat helpt ook geen moer.
quote:De eerste twee tot vier weken is er kans op de geregistreerde bijwerkingen (waaronder droge mond, angstig zijn, vreemd voelen, slecht slapen, depressie en zelfmoord), daarna stabiliseren de bijwerkingen. Langeretermijnbijwerkingen zijn dik worden en verminderd libido. Circa 19% van de patiënten stopt in de eerste 4 weken ten gevolge van de bijwerkingen.
Noh, niet verslavend, wel godse grote troep jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef L0t.. het volgende:
Ach het is sowieso allemaal troep en superverslavend
kanker plus reclame meteen in mijn gezicht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
Ik kijk nu dit: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1104987
'Ja de barbie is mooi slank, ze heb mooie stevige borstjes.'
wutquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:53 schreef Gridlok het volgende:
misschien probeer ik zelf een karper te zijn
Autisme komt in vele soorten en matenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
Lijkt het zo, of zijn autisten altijd óf chubby/dik óf juist een beetje mager.
lol nerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik sta in die post aantallen top 500
Fuck my life
Weet ik, maar toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Autisme komt in vele soorten en maten
Volgens mij was SHE ook autistisch
Zo'n vrouw die haar hele handtas inhoud (bij wijze van, want die heeft ze niet) in haar beha stopt denk ik.quote:
hm, ok.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n vrouw die haar hele handtas inhoud (bij wijze van, want die heeft ze niet) in haar beha stopt denk ik.
Heeft niemand meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:03 schreef L0t.. het volgende:
waarom heb ik niet meer automatisch refresh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |