Herkenbaar :$ :$quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zo'n skeer autistenstelletje. en die gast had dus een mail gestuurd van ja we hebben een groot probleem onze relatie staat op springen. bleek dat ie 1 keer had gezegd dat ie naar school ging was ie neit gegaan. en toen werd die vriendin dus pissed ofzo. en net gingen ze een goedmaakdiner houden maar het was heel awkward
quote:
wrm zo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laki is net zo awkward als die boys
echt neit ;pquote:
Kan over 12 minuten op uitzending gemist.quote:
Oh ik vind dat altijd juist leuk om te zien. En juist awkward als een van de twee wel knap is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef Lakitu het volgende:
sowieso lelijke stelletjes. wat is de deal met dat
pak je kaolo telefoon maar boy.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef fyah het volgende:
[..]
emoji support is pas vanaf juli op mac-, en vanaf 2012 op windows desktops.
nee man. Er was toch ooit zo'n topic over hier? had sky die niet gemaakt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd juist leuk om te zien. En juist awkward als een van de twee wel knap is.
jij wil gewoon fappen op die dennis valerio comboquote:
Geen idee, maar ik vind gewoon dat ze gelijk moeten zijn qua knapheid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nee man. Er was toch ooit zo'n topic over hier? had sky die niet gemaakt?
fuck yeah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij wil gewoon fappen op die dennis valerio combo
DANKZIJ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
pak je kaolo telefoon maar boy.
op mn ipad zie ik hem ook gewoon.
hierzo: Lelijke mensen en relatiesquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind gewoon dat ze gelijk moeten zijn qua knapheid.
wat dankzij. ik zag die al de hele tijd hoor, sinds the beginning van mijn ipad. doe niet alsof je het wiel het uitgevonden neger.quote:
hmmm nu je het zegt kan ik daar wel HARD over fantaseren..quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij wil gewoon fappen op die dennis valerio combo
jongee dat is letterlijk wat in dat topic staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:35 schreef L0t.. het volgende:
Ik vraag me dan altijd af of bij zo'n lelijk stelletje ze elkaar dan wel echt knap vinden of dat ze zich er gewoon maar bij neer hebben gelegd dat dit het hoogst haalbare is
Ja, maar hij gaat er daar vanuit dat zoiets bewust gebeurt en dat is niet zo imo. Je hebt soms ook heel knappe meisjes met best wel lelijke jongens. Je kan toch niet iets met iemand hebben als je ondertussen zo denkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hierzo: Lelijke mensen en relaties
ik deel sky z'n mening :$
ik had het niet over mijquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat dankzij. ik zag die al de hele tijd hoor, sinds the beginning van mijn ipad. doe niet alsof je het wiel het uitgevonden neger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |