abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 19:50:54 #1
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_89690407
Nu ben ik hier dus gefascineerd door. Stel he, iemand is lelijk (maar lelijke mensen hebben natuurlijk ook liefde nodig), dus wilt een vriendin. Nou zal hij tenzij hij geld heeft geen supermooie chick kunnen versieren, dus vanzelfsprekend wordt het een minder mooi meisje.

Maar wat denkt zo iemand dan?
1. In zijn ogen is ze mooi.
2. Hij denkt van: "tja, ik moet het er maar mee doen"
3. Hij denkt van: "ach, ze kan koken (heeft wel een goed innerlijk)"
4. Hij denkt van: "beter wordt het niet, ik ben wel tevreden"

Ik snap dat niet. Ik wil mezelf niet nodeloos omhoog schatten qua uiterlijk maar ik ben niet lelijk, en ik zou als ik lelijk was denk ik liever niemand hebben dan een lelijk meisje :'). Maar dat zeg ik nu.

Zijn er misschien lelijke mensen die me kunnen verklaren wat de drijfveren zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Skylark. op 08-12-2010 20:39:32 ]
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_89690484
wie is die chick in je FoBo man, ik snap het wel ja, waarom mensen niet op lelijke meisjes kijken, wow.
pi_89690491
er zit een kut aan.
pi_89690598
Ik denk dat ze hen oprecht aantrekkelijk vinden. Anders zou ik er met m'n kop niet bij kunnen.
pi_89690605
Waarom zou jou dat interesseren. :')
pi_89690607
Er is ook nog zoiets als een innerlijk, heb ik van horen zeggen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_89690651
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Robophatt het volgende:
Er is ook nog zoiets als een innerlijk, heb ik van horen zeggen.
Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.
pi_89690697
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Eerst uiterlijk, dan innerlijk. Net zolang dit herhalen tot het allebei klopt.
pi_89690759
Liefde maakt blind, en lelijk is relatief.
pi_89690794
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar zo te redeneren als iemand die geen mooie mensen zou kunnen krijgen...

Ben het overigens half met Sportex eens. Het uiterlijk is vaak toch hetgeen waardoor je in eerste instantie interesse krijgt in iemand. Tenzij eerst vriendschap blablabla.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_89690818
met mn ex was het optie 3, we deelde heel veel samen en uit eindelijk vind ik dat belangrijker dan uiterlijk.
iemand kan namelijk super knap zijn, maar lelijk van binnen (arrogant, bazig, sletterig, etc.). en dat heb je in geen elke relatie nodig.
pi_89690824
Ik ben lelijk en heb (vanzelfsprekend :P ) geen vriendin. Wat mij betreft hoeft het ook niet, ik ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomt maar als relatief lelijk persoon heb je niks te willen.

Ik zou geen relatie kunnen aangaan met een (in mijn ogen dan) lelijk meisje alleen vanwege het innerlijk of om mijn lusten te bevredigen, sneu voor het meisje en voor mij persoonlijk wordt het er ook niet beter op.

Heb me er wel bij neergelegd inmiddels en heb het er niet moeilijk mee :) .
  woensdag 8 december 2010 @ 20:02:31 #13
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_89691038
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef QBay het volgende:
Ik ben lelijk en heb (vanzelfsprekend :P ) geen vriendin. Wat mij betreft hoeft het ook niet, ik ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomt maar als relatief lelijk persoon heb je niks te willen.

Ik zou geen relatie kunnen aangaan met een (in mijn ogen dan) lelijk meisje alleen vanwege het innerlijk of om mijn lusten te bevredigen, sneu voor het meisje en voor mij persoonlijk wordt het er ook niet beter op.

Heb me er wel bij neergelegd inmiddels en heb het er niet moeilijk mee :) .
Respect _O_. Gelukkig zijn vrouwen te koop en als je genoeg verdient heb je nog kans op een mooie. Als je een lelijke vrouw bent krijg je nooit een mooie man.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:04:10 #14
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89691113
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Respect _O_. Gelukkig zijn vrouwen te koop en als je genoeg verdient heb je nog kans op een mooie. Als je een lelijke vrouw bent krijg je nooit een mooie man.
Want alle mannen zijn zo integer dat ze nee zeggen tegen een miljoenair.
En wat slecht voor je is.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:04:54 #15
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_89691153
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Thory het volgende:

[..]

Want alle mannen zijn zo integer dat ze nee zeggen tegen een miljoenair.
Hoeveel vrouwen op de wereldbol zijn er nou miljonair en hoeveel % daarvan is lelijk.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:05:07 #16
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_89691167
Goede vraag. Ik probeer dat ook weleens te ontraadselen. Want ondanks wat alle 'innerlijk is belangrijker dan uiterlijk'-mensjes ook zeggen, de verpakking valt altijd als eerste op. Ik denk overigens dat het waarschijnlijk een combinatie zal zijn van aandacht krijgen (een lelijke gast krijgt aandacht van een meid en daardoor raakt hij al wat blinder voor d'r uiterlijk) en een houding van 'ach, ik heb m'n dekseltje/potje in ieder geval gevonden' hebben.
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 8 december 2010 @ 20:06:10 #17
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_89691228
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen op de wereldbol zijn er nou miljonair en hoeveel % daarvan is lelijk.
En wat wil je met die informatie doen? Omdat er weinig lelijke vrouwen miljoenair zijn, zijn alle mannen integer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Thory op 08-12-2010 20:06:26 (typo) ]
En wat slecht voor je is.
pi_89691319
Maar ik ken soms mensen die ik lelijk vond....... maar doordat je met ze omgaat en ze leert kennen, zie je dat steeds minder. Dus dan is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk.
uit een aspergernest
pi_89691342
Vraag 't m'n ex zou ik zeggen :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_89691401
Soort zoekt soort?
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  woensdag 8 december 2010 @ 20:10:00 #21
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_89691434
Lelijk of mooi is subjectief. Wat voor de een mooi is kan voor de ander weer lelijk zijn. Mijn vrouw zal nooit Miss Holland worden maar ze is wel heel erg lekker en heel lief voor me.
Binnie noe helemoale van god los
pi_89691540
Sommige mooie vrouwen zijn redelijk onzeker, en kiezen bewust voor een minder knappe jongen omdat die vaak trouwer zijn, dan mooie macho mannen.

vriend van mij is niet knap, best lelijk.
maar godverdomme die heeft een vriendin hey O+
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 8 december 2010 @ 20:13:12 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89691605
Lelijke mensen leren zichzelf dat ze niet zo met uiterlijkheden bezig hoeven te zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_89691927
Het lelijke went wel, en het mooie gaat vervelen.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:23:28 #25
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89692192
Ik denk dat die mensen veel minder waarde hechten aan uiterlijk dan mensen die zichzelf niet lelijk vinden of bijvoorbeeld weten dat andere mensen ze aantrekkelijk vinden..
Heel goed eigenlijk vind ik, kijken tenminste eerder naar de dingen die er écht toe doen (het innerlijk dus). Want hoe je het ook wendt of keert, een mooi hulsje met verrotte inhoud schiet je in een relatie vrij weinig mee op...
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')