Jij wilt nog een relletje zien voor het nieuwe seizoen van start gaat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef nomnom het volgende:
En nu nog iemand die 'm wel dagelijks aan het werk ziet... En nog in functie is.
Liever niet, maar aan al die verhalen van mensen die langs de zijlijn staan heb je niet zoveel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij wilt nog een relletje zien voor het nieuwe seizoen van start gaat?
Hoezo nog een relletje?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij wilt nog een relletje zien voor het nieuwe seizoen van start gaat?
Heb je gelijk in. Dus zal het weer gewoon voortkabbelen en doorgaan zoals het ging.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef nomnom het volgende:
[..]
Liever niet, maar aan al die verhalen van mensen die langs de zijlijn staan heb je niet zoveel.
'Nog' in de zin van 'nog snel even'.quote:
Wat vind jij van die VG-fans die het onderscheid niet kunnen maken tussen investeerders en sponsoren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:50 schreef onlogisch het volgende:
Wie zou die nieuwe vent @ de RvC zijn? Die discussie is vast al gevoerd, maar daar was ik niet bij
En ook niet geheel onbelangrijk, wiens plaats gaat ie innemen?
Oh, en goedemiddag trouwens
Hou nou eens op man. Je begint echt stróntvervelend te worden. Flikker op. Je maakt het er echt zelf naar, door je mening voortdurend maar te larderen met denigrerend gewauwel en je daarmee schuldig te maken aan wat je anderen verwijt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat vind jij van die VG-fans die het onderscheid niet kunnen maken tussen investeerders en sponsoren?
Het is hier gewoon een bende. Iedereen kan zeggen wat-ie wil mits buigend en knielend de VG wordt aanbeden. Andere meningen zijn niet toegestaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Deze hele discussie loopt een beetje uit de hand heb ik 't idee.
nee andersom bedoel je. Jouw mening is heilig en de rest zijn sukkels, stumperds etc etc die lekker op kunnen flikkeren in jouw werledjequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het is hier gewoon een bende. Iedereen kan zeggen wat-ie wil mits buigend en knielend de VG wordt aanbeden. Andere meningen zijn niet toegestaan.
Nou willen die stumperds die het onderscheid niet weten tussen een investeerder en een sponsor Blokland lozen. Jammer genoeg bestaat er geen straf op dwaasheid in dit land.![]()
Doe toch eens normaal manquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het is hier gewoon een bende. Iedereen kan zeggen wat-ie wil mits buigend en knielend de VG wordt aanbeden. Andere meningen zijn niet toegestaan.
Nou willen die stumperds die het onderscheid niet weten tussen een investeerder en een sponsor Blokland lozen. Jammer genoeg bestaat er geen straf op dwaasheid in dit land.![]()
Nee, je draait de waarheid om. Ik ben volgens jullie een sukkel omdat ik kritisch ben op de VG. Ik krijg de meest beledigende scheldwoorden naar mij toe geslingerd om mijn mening en visie maar moderator Happel geeft niet thuis. Die heeft alleen oog voor mijn verbale steekpartijtjes. Gatverdamme. Ik snap niet dat ik hier nog kom. Ik zou eigenlijk betaald moeten worden om jullie wat verstand bij te brengen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee andersom bedoel je. Jouw mening is heilig en de rest zijn sukkels, stumperds etc etc die lekker op kunnen flikkeren in jouw werledje
Waar heb je het in godsnaam over? Caland, Stokstaart, Happel en weet ik veel wie zijn dag in dag uit bezig met het bekritiseren van Blokland cs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef nomnom het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man
Een normale discussie voeren is met jou onmogelijk. Ook weer een perfect voorbeeld hierboven. Jij stelt dat sommige mensen Blokland willen lozen... Dat doe je omdat je daar heel makkelijk mee kunt scoren. Het hele 'lozen' is alleen nergens naar voren gebracht.
Eerst iemand een makkelijk onderuit te halen stelling in de mond leggen en dan vervolgens je gelijk proberen te halen. Je bent echt zó verschrikkelijk triest bezig. Bizar gewoon.
Het probleem is dat je hier niet tegen de VG mag zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Haha...wat is nou eigenlijk het hele probleem? De ene partij steunt de VG, de andere partij zet daar (terecht of onterecht) zijn vraagtekens bij.
Jawel, maar jullie stoken onderling zelf het vuurtje steeds hoger op waardoor het uiteindelijk onvermijdelijk tot dergelijke clashes komt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het probleem is dat je hier niet tegen de VG mag zijn.
Hahahaha.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:48 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, je draait de waarheid om. Ik ben volgens jullie een sukkel omdat ik kritisch ben op de VG. Ik krijg de meest beledigende scheldwoorden naar mij toe geslingerd om mijn mening en visie maar moderator Happel geeft niet thuis. Die heeft alleen oog voor mijn verbale steekpartijtjes. Gatverdamme. Ik snap niet dat ik hier nog kom. Ik zou eigenlijk betaald moeten worden om jullie wat verstand bij te brengen.
Prachtig dit. Precies waar het om gaat. Jij verdraaid hun kritiek op Blokland (of eigenlijk hun zorgen) in dat ze Blokland zouden willen lozen. Geen discussie te voeren met jou.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over? Caland, Stokstaart, Happel en weet ik veel wie zijn dag in dag uit bezig met het bekritiseren van Blokland cs.
Ik val hier niemand persoonlijk aan hoor, voice-over wel. Sowieso heb ik hem maar nauwelijks kunnen betrappen op een inhoudelijke post, die hij dan ook nog eens zelf heeft getypt én die enige steekhoudende argumenten bevatten in plaats van weer een verdraaiing, aanname of ongenuanceerd geblaat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar jullie stoken onderling zelf het vuurtje steeds hoger op waardoor het uiteindelijk onvermijdelijk tot dergelijke clashes komt.
Hun zorgen? Ze branden die man totaal af. En allemaal door hun enorme onkunde op financieel gebied. Zal wel arrogant klinken maar zo zie ik het.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:55 schreef nomnom het volgende:
[..]
Hahahaha.
Je snapt er echt helemaal niks van. Of eigenlijk wel natuurlijk, maar je houdt er gewoon van om te provoceren.
[..]
Prachtig dit. Precies waar het om gaat. Jij verdraaid hun kritiek op Blokland (of eigenlijk hun zorgen) in dat ze Blokland zouden willen lozen. Geen discussie te voeren met jou.
Waar dan? Ik zie graag een quote tegemoet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hun zorgen? Ze branden die man totaal af.
Caland heb ik nog nooit kunnen betrappen op een weldoordachte, originele mening, zelfs niet op een goede mening die hij van anderen heeft gejat. Hij produceert alleen maar zelfbedachte onzin.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik val hier niemand persoonlijk aan hoor, voice-over wel. Sowieso heb ik hem maar nauwelijks kunnen betrappen op een inhoudelijke post, die hij dan ook nog eens zelf heeft getypt én die enige steekhoudende argumenten bevatten in plaats van weer een verdraaiing, aanname of ongenuanceerd geblaat.
je zit zelf alleen maar andere fora te quoten manquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Caland heb ik nog nooit kunnen betrappen op een originele mening, zelfs niet van een goede mening die hij van anderen heeft gejat. Hij produceert alleen maar zelfbedachte onzin.
zelfbedacht is origineel maar zelfs dat snap je nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Caland heb ik nog nooit kunnen betrappen op een originele mening, zelfs niet van een goede mening die hij van anderen heeft gejat. Hij produceert alleen maar zelfbedachte onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |