abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:22:35 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98652411
Wauw, knap hoor Lente!
pi_98652688
:o ma_ma, wat een lijst aan woordjes al zeg! Supergoed van Tessa!!!

Rocka :* voor jou en je grote mannen...

Ik heb Minke vanmiddag zelf in de hoek gezet nadat ze in een driftbui mijn bril van mijn hoofd mepte. Mevrouw was heeeeeel verdrietig (heeft er nog geen minuut gezeten) maar na het troosten en uitleggen weer superlief. En ze bleef zowaar zitten... Verder is ze wel heel lief en knufffelig op het moment. O+

[ Bericht 8% gewijzigd door Lijnloos op 25-06-2011 20:00:00 ]
pi_98653818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:

ma_ma, het klinkt alsof je heel zinvolle tips hebt gekregen! Over dat laatste: in het boek dat ik heb gelezen gebruikt de auteur de term 'feeding the meter'. Dat komt erop neer dat je je kind beter gedurende dag kleine beetjes aandacht geeft in plaats van maar één of een paar keer uitgebreid. Eén hoofdstuk gaat over de dingen die je kunt doen om driftbuien voor te zijn en goed gedrag te bevorderen:

[..]

Ik kom even binnenvallen...
Hoe heet dit boek, en door wie is het geschreven?
pi_98654128
Mijn zoon blijft hangen op 6 tanden. Dat wilde ik even delen. :P

[ Bericht 27% gewijzigd door groofskendezoveelste op 25-06-2011 19:55:59 ]
pi_98654720
Groof: de mijne op 8! al 3 maanden oid _O-
Ik vind hem wel schattig zo :+
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:50:20 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98654956
Ik had iets onder spoilers gezet en nu word ik min of meer gedwongen daarover in the open over te praten en dat heb ik nooit gewild... Ik voel me daar echt een beetje ongemakkelijk bij.

Free, je foto's in dat veld zijn meer dan vakantieshotjes. Kalenderplaten! Ik vind ze prachtig!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98655242
Aangepast :)
Sorry.

We hebben nog wel meer van die O+ foto's. Handig zo'n vakantie ;)

Florian heeft alleen last van de overgang van voedsel en zit qua ontlasting een beetje 'vast' iemand nog tips? Hij krijgt vet en vezels genoeg...
pi_98655278
Freecell, wat een prachtige foto inderdaad!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:00:43 #184
190853 RockabeIIa
pi_98655327
Sorry, was echt niet k** bedoeld maar ik nam aan dat niet veel mensen wisten hoe mijn situatie uberhaupt is geweest de laatste 21 maanden...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06:52 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98655523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Sorry.

Florian heeft alleen last van de overgang van voedsel en zit qua ontlasting een beetje 'vast' iemand nog tips? Hij krijgt vet en vezels genoeg...
Veel drinken, heel veel drinken...
En bewegen ;)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:09:44 #186
190853 RockabeIIa
pi_98655617
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Sorry.

pruimen, druiven... in elk geval fruit. Works like a tierelier!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:16:15 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98655894
ik heb het niet gelezen Rocka; maar heb minimale info; toch wil ik je een hart onder de riem steken. kan weliswaar niets voor je betekenen oid, maar wil wel ff zeggen knap ik heb van je vind; dat je in je eentje je 2 kids toch maar mooi opvoedt.. :*

@lijnloos; Minke ook driftig de laatste tijd? is toch de leeftijd denk ik :) ik herken het namelijk ook, Evie maakt ook duidelijk haar mening duidelijk en kan mopperen en tegenstribbelen inmiddels..

Groofsen Freecell: tanden of kiesjes? Evie heeft ook nog maar 7 tanden (en inmiddels 4 kiesjes)... maar volgens mij is die bezig nieuwe te kweken.. :{
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98655968
R heeft er twee onder en vier boven en that's it. Kwa kiezen, nadadieniksniet.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:20:05 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98656056
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R heeft er twee onder en vier boven en that's it. Kwa kiezen, nadadieniksniet.
die van Evie kwamen ook alle 4 binnen een maand ineens door...
Geloof dat tanden krijgen bij die kleintjes ook heel wisselend is, maar de meeste kinderen wel ongeveer op dezelfde leeftijd het gebitje compleet hebben?
(kweet niet meer hoe of wat; ergens gelezen dacht ik?)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:32:05 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98656543
Harry had op 11 nov 3 tanden, 15 april kwam daar nog 1 tanden bij en toen vanaf 1 juni 3 tanden en 3 kiezen (en kies 4 zit te duwen). En volgens mij zie ik een paar hoektanden doorschemeren :X

En driftbuien kennen wij niet hoor O-) en al helemaal niet gilpartijen op zo'n hoge toon dat je trommelvliezen bijna springen :X
pi_98656715
Jaaaaaa gillen :X
En dat kan hij lang volhouden, niet normaal.
En dan zo spartelen en overstrekken dat hij niet te houden of te vouwen is.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:39:50 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98656877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Jaaaaaa gillen :X
En dat kan hij lang volhouden, niet normaal.
En dan zo spartelen en overstrekken dat hij niet te houden of te vouwen is.
Ja dat...
En je moet hem eens horen als je hem in bed legt. De eerste paar seconden gilt hij zo hard dat de ontvanger ervan kraakt :o

Ow en hij weet hoe de tv aan en uit moet opeens :X
pi_98657501
Zo ik hou het hier niet altijd even goed bij! maar probeer het wel zo goed mogelijk :)

Maar ik kom even met een vraag binnen vallen, hebben jullie trucjes voor het haren wassen van jullie dreumes?? Die van mij heeft een hele bos en eerst vond ze het echt geen probleem, nu vind ze het wassen nog steeds geen probleem maar dat uitspoelen... Ze krijst de hele boel bij elkaar en loopt gewoon weg enzo.. Al geprobeerd, washandje voor haar oogjes houden washandje gooit ze weg, hoofdje achterover laten doen wil dit echt niet, met een bekertje water over haar hoofd gieten dan gaat ze gillen en slaat het bekertje uit mijn handen, douchekop er vol op nog harder gillen en weglopen en proberen te slaan (haren afdrogen is trouwens zelfde probleem als haren uitspoelen, maar daar ga ik een fohn voor aanschaffen hopelijk vind ze dat wat :))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98657593
Ik geloof dat Lente het driftbuienstadium heeft overgeslagen. Ze heeft wel een paar weken gehad waarin ze uit protest regelmatig op de grond ging liggen, maar dat lijkt weer voorbij.

Ze sleept de laatste tijd steeds meer knuffels dr bed in. Ze past er zelf nauwelijks meer bij. :D
Er ligt nu een enorme beer die al de helft van dr bedje in beslag neemt, een koe, een varken, een pinguin, Dikkie Dik, een konijn, twee babypoppen, een grote pluche zon en dr knuffeldoekje. :')

Maar ze slaapt prima. Sterker nog, ze heeft s middags en s avonds echt zin om naar bed te gaan en begint al te glunderen zodra ik een opsomming maak van alle dieren, planeten en overige voorwerpen die in bed op r liggen te wachten. <3
pi_98657607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

die van Evie kwamen ook alle 4 binnen een maand ineens door...
Geloof dat tanden krijgen bij die kleintjes ook heel wisselend is, maar de meeste kinderen wel ongeveer op dezelfde leeftijd het gebitje compleet hebben?
(kweet niet meer hoe of wat; ergens gelezen dacht ik?)
mwach. ze zeggen zo met 2, maar selene bleek laatst ook nog niet helemaal klaar te zijn hoor. die vertoonde opeens ook typische dingetjes en is gelukkig al verbaler, dus ze kon aangeven dat haar mond zeer deed, liet me voelen, en jawel hoor; rechtsachterboven was nog een leeg stukje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:00:38 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98657647
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik hou het hier niet altijd even goed bij! maar probeer het wel zo goed mogelijk :)

Maar ik kom even met een vraag binnen vallen, hebben jullie trucjes voor het haren wassen van jullie dreumes?? Die van mij heeft een hele bos en eerst vond ze het echt geen probleem, nu vind ze het wassen nog steeds geen probleem maar dat uitspoelen... Ze krijst de hele boel bij elkaar en loopt gewoon weg enzo.. Al geprobeerd, washandje voor haar oogjes houden washandje gooit ze weg, hoofdje achterover laten doen wil dit echt niet, met een bekertje water over haar hoofd gieten dan gaat ze gillen en slaat het bekertje uit mijn handen, douchekop er vol op nog harder gillen en weglopen en proberen te slaan (haren afdrogen is trouwens zelfde probleem als haren uitspoelen, maar daar ga ik een fohn voor aanschaffen hopelijk vind ze dat wat :))
eigenlijk doe ik het zoals jij al zegt; Evie had er ook een hekel aan; maar ik heb nu een lege shampoofles; die vul ik met water; en daar maak ik het haar nat mee, en spoel het er ook mee uit...En mijn hand leg ik voorop dr voorhoofd om te voorkomen dat ze heel veel water in dr ogen krijgt...
gaat snel; en werkt hier prima...
(en Evie beloon ik elke keer uitgebreid als ze rustig blijft...met complimentjes..)
pi_98657714
Als ik Tess d'r haar wil wassen ga ik samen met d'r douchen. Ik gooi dan shampoo erin en sta meteen klaar met een emmertje water. Dat gooi ik meteen over haar hofd. Het is heel ff brullen maar binnen 10 seconden is het over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98657862
Hier is uitspoelen ellende. De beste manier is om het gewoon snel te doen met de sproeier. Ze probeert dan weg te lopen, maar eer ze de cabine uit is, is het al voorbij. En dan is het ook meteen weer goed.

Ik kondig het wel aan, wil niet dat ze ervan schrikt.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:07:50 #199
190853 RockabeIIa
pi_98657937
Flip heeft al een hele tijd zijn hele melkgebit (maar soms groeit het nog wel iets geloof ik, zure luiers etc).
pi_98657964
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef Vicky het volgende:
Als ik Tess d'r haar wil wassen ga ik samen met d'r douchen. Ik gooi dan shampoo erin en sta meteen klaar met een emmertje water. Dat gooi ik meteen over haar hofd. Het is heel ff brullen maar binnen 10 seconden is het over.
Ja dat samen douchen als de haartjes gewassen moeten worden doen we hier ook :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

eigenlijk doe ik het zoals jij al zegt; Evie had er ook een hekel aan; maar ik heb nu een lege shampoofles; die vul ik met water; en daar maak ik het haar nat mee, en spoel het er ook mee uit...En mijn hand leg ik voorop dr voorhoofd om te voorkomen dat ze heel veel water in dr ogen krijgt...
gaat snel; en werkt hier prima...
(en Evie beloon ik elke keer uitgebreid als ze rustig blijft...met complimentjes..)
ow ja shampoofles check heb ik ook al geprobeert! het haar ant maken is trowuens geen probleem dat doet ze zelf wel, het shampoo smeren vind ze ook niet erg, maar echt dat uitspoelen!! Als ik mijn hand op haar voorhoofd leg trekt ze die driftig weg en als ik een emmer, fles of beker oid leeg probeer te gooien dan zitten standaard haar handjes ertussen en dan is nooit alle shampoo weg en moet het dus nog een keer en nog een keer en nog een keer... en dat word dus steeds vervelender...!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')