Ik kom even binnenvallen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
ma_ma, het klinkt alsof je heel zinvolle tips hebt gekregen! Over dat laatste: in het boek dat ik heb gelezen gebruikt de auteur de term 'feeding the meter'. Dat komt erop neer dat je je kind beter gedurende dag kleine beetjes aandacht geeft in plaats van maar één of een paar keer uitgebreid. Eén hoofdstuk gaat over de dingen die je kunt doen om driftbuien voor te zijn en goed gedrag te bevorderen:
[..]
Veel drinken, heel veel drinken...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Aangepast
Sorry.
We hebben nog wel meer van diefoto's. Handig zo'n vakantie
Florian heeft alleen last van de overgang van voedsel en zit qua ontlasting een beetje 'vast' iemand nog tips? Hij krijgt vet en vezels genoeg...
pruimen, druiven... in elk geval fruit. Works like a tierelier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef freecell het volgende:
Aangepast
Sorry.
We hebben nog wel meer van diefoto's. Handig zo'n vakantie
Florian heeft alleen last van de overgang van voedsel en zit qua ontlasting een beetje 'vast' iemand nog tips? Hij krijgt vet en vezels genoeg...
die van Evie kwamen ook alle 4 binnen een maand ineens door...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
R heeft er twee onder en vier boven en that's it. Kwa kiezen, nadadieniksniet.
Ja dat...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Jaaaaaa gillen
En dat kan hij lang volhouden, niet normaal.
En dan zo spartelen en overstrekken dat hij niet te houden of te vouwen is.
mwach. ze zeggen zo met 2, maar selene bleek laatst ook nog niet helemaal klaar te zijn hoor. die vertoonde opeens ook typische dingetjes en is gelukkig al verbaler, dus ze kon aangeven dat haar mond zeer deed, liet me voelen, en jawel hoor; rechtsachterboven was nog een leeg stukje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die van Evie kwamen ook alle 4 binnen een maand ineens door...
Geloof dat tanden krijgen bij die kleintjes ook heel wisselend is, maar de meeste kinderen wel ongeveer op dezelfde leeftijd het gebitje compleet hebben?
(kweet niet meer hoe of wat; ergens gelezen dacht ik?)
eigenlijk doe ik het zoals jij al zegt; Evie had er ook een hekel aan; maar ik heb nu een lege shampoofles; die vul ik met water; en daar maak ik het haar nat mee, en spoel het er ook mee uit...En mijn hand leg ik voorop dr voorhoofd om te voorkomen dat ze heel veel water in dr ogen krijgt...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik hou het hier niet altijd even goed bij! maar probeer het wel zo goed mogelijk
Maar ik kom even met een vraag binnen vallen, hebben jullie trucjes voor het haren wassen van jullie dreumes?? Die van mij heeft een hele bos en eerst vond ze het echt geen probleem, nu vind ze het wassen nog steeds geen probleem maar dat uitspoelen... Ze krijst de hele boel bij elkaar en loopt gewoon weg enzo.. Al geprobeerd, washandje voor haar oogjes houden washandje gooit ze weg, hoofdje achterover laten doen wil dit echt niet, met een bekertje water over haar hoofd gieten dan gaat ze gillen en slaat het bekertje uit mijn handen, douchekop er vol op nog harder gillen en weglopen en proberen te slaan (haren afdrogen is trouwens zelfde probleem als haren uitspoelen, maar daar ga ik een fohn voor aanschaffen hopelijk vind ze dat wat)
Ja dat samen douchen als de haartjes gewassen moeten worden doen we hier ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:02 schreef Vicky het volgende:
Als ik Tess d'r haar wil wassen ga ik samen met d'r douchen. Ik gooi dan shampoo erin en sta meteen klaar met een emmertje water. Dat gooi ik meteen over haar hofd. Het is heel ff brullen maar binnen 10 seconden is het over.
ow ja shampoofles check heb ik ook al geprobeert! het haar ant maken is trowuens geen probleem dat doet ze zelf wel, het shampoo smeren vind ze ook niet erg, maar echt dat uitspoelen!! Als ik mijn hand op haar voorhoofd leg trekt ze die driftig weg en als ik een emmer, fles of beker oid leeg probeer te gooien dan zitten standaard haar handjes ertussen en dan is nooit alle shampoo weg en moet het dus nog een keer en nog een keer en nog een keer... en dat word dus steeds vervelender...!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
eigenlijk doe ik het zoals jij al zegt; Evie had er ook een hekel aan; maar ik heb nu een lege shampoofles; die vul ik met water; en daar maak ik het haar nat mee, en spoel het er ook mee uit...En mijn hand leg ik voorop dr voorhoofd om te voorkomen dat ze heel veel water in dr ogen krijgt...
gaat snel; en werkt hier prima...
(en Evie beloon ik elke keer uitgebreid als ze rustig blijft...met complimentjes..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |