dat doe ik ook maar dan krijg ik een keiharde : NEEEJ NIETTE HAARTJES POELEN!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Hier is uitspoelen ellende. De beste manier is om het gewoon snel te doen met de sproeier. Ze probeert dan weg te lopen, maar eer ze de cabine uit is, is het al voorbij. En dan is het ook meteen weer goed.
Ik kondig het wel aan, wil niet dat ze ervan schrikt.
ja die heb ik vandaag geprobeert tot ze doorhad dat ik daarna de douchekop op haar hoofd richte toen was ik helemaal niet meer interessant..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik leidt R altijd af door boven hem te gaan hangen (hij zit dan in bad) en hem tijdens het uitspoelen te vragen waar mijn neus is/ mond/oren/ogen/enz... Daardoor kijkt hij recht omhoog en kan ik het uitspoelen zonder dat het in zijn ogen komt.
dat werkt bij Evie dr haar al niet; en die heeft een iets minder intense bos dan MP dr meisje..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Linda2205 het volgende:
MP, ik weet niet of het een optie is, door de enorme bos haar van Jaël, maar aangezien Lotte bang is voor de douche, doe ik het uitspoelen door met een nat washandje over dr haartjes te wrijven. Ben je wel iets langer bezig omdat het washandje uitgespoeld moet worden, maar ze huilt in ieder geval niet. Maar Lotte heeft wel dun haar en niet zo veel, dus dat maakt het wrs makkelijker...
dat zou nog wel een goede optie zijn gewoon lekker vaak!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
@MP; ik doe het juist wel elke keer als ze in bad gaat; onder het mom van; ze moet er aan wennen, en ik heb het idee dat Evie de strijd heeft opgegeven en het inmiddels accepteert...
(en ik doe direct als we in bad gaat; eerst wassen en haren wassen; en daarna lekker spelen)
Zo deed ik het ook inderdaad, maar das nu echt geen doen met die enorme bosquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Linda2205 het volgende:
MP, ik weet niet of het een optie is, door de enorme bos haar van Jaël, maar aangezien Lotte bang is voor de douche, doe ik het uitspoelen door met een nat washandje over dr haartjes te wrijven. Ben je wel iets langer bezig omdat het washandje uitgespoeld moet worden, maar ze huilt in ieder geval niet. Maar Lotte heeft wel dun haar en niet zo veel, dus dat maakt het wrs makkelijker...
En met een bekertje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
dat zou nog wel een goede optie zijn gewoon lekker vaak!
[..]
Zo deed ik het ook inderdaad, maar das nu echt geen doen met die enorme bos
ook al geprobeert en als ze een halve minuut zou gillen vind ik het misschien nog helemaal niet erg, maar ze gilt langer en gaat zelfs slaan en weglopen en knijpen, ik heb ook al een keer de shampoo laten zitten en heb toen gezegd dan ga je toch zo afdrogen, maar het interesseerd haar gewoon niet, ze snapt het ook nog niet helemaal ofzo denk ik, aan de andere kant denk ik dat ze een klein beetje een loopje met me neemt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En met een bekertje?
Bij Eli (bijna 4, veel haar) heb ik een tijdje 3 grote Zwitsalflessen met water gevuld, en dat achter elkaar leeggooien/spuiten boven zijn hoofd. Hij gillen, maar met een halve minuut was het gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
ow ja daar moeten we ook nog rekening mee houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niet te vaak jongens, dan zijn ze gevoeliger voor luizen.
Ze kon nog verder uit het tandvlees.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Wat moet er dan groeien, Rocka, als alles er al zit?
Dank je en vooral schoon is het mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:36 schreef lily het volgende:
Wat een boel haar, MP! Mooi
Leah heeft heel dun haar dus de shampoo is zo weg maar leuk vindt ze het niet. Mijn 6 jarige vindt het ook nog steeds niet leuk trouwens, dat uitspoelen.
Ik was het 2 keer per week ongeveer maar spoel het vaker uit ivm eten dat erin wordt gesmeerd.
Nou, mijn zoon van nu 6 heeft het anders nog lang volgehouden dat gekrijs tijdens haren uitspoelen. Het gaat net een paar maanden een beetje. Het kan dus best een lange fase zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:37 schreef MamaPurk het volgende:
Hmmm ik hoop dat het dan gewoon een fase is dat krijsen, slaan, knijpen en weglopen tijdens het haren wassen.
okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
, en met 6 jaardat wilde ik echt niet horen!
Ik wilde horen als ze 2 zijn is het over hoor dan vinden ze het geen probleem meer
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ze slaapt prima. Sterker nog, ze heeft s middags en s avonds echt zin om naar bed te gaan en begint al te glunderen zodra ik een opsomming maak van alle dieren, planeten en overige voorwerpen die in bed op r liggen te wachten. <3
nou mijn dreumes smeert dagelijks eten en dergelijke in dr haar...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet vaker doen MP. Één keer in de week is volgens mij zat.
dat soort acties dusquote:
De mijnes ook dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was S haar haren één keer in de week. R meestal twee keer in de week nog, maar die wil maar niet afleren zijn handen aan zijn haren af te vegen tijdens het eten.
Doe jij nou maar even een plastic badje, oké.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
En als ie dat een keer niet heeft dan heft ie wel op kop in de modder gelegen samen met die andere knakker die hier rondhuppelt. Ze gaan graag in bad trouwens, willen er nooit uit. Voor degenen die nog nooit mijn geniale plastic badje hebben gezien wil ik graag nog een fotootje zoekenGroofs, doe effe een discussie hier
Hier net zo, moord en brand onder de douchequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
en die van mij is dan weer net andersom; die haaaaaat de douche en wil het liefst in bad
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik het al maanden niet meer heb geprobeerd... misschien toch maar weer eens doen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hier net zo, moord en brand onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |