quote:
Why doen mensen dat eigenlijk?! Ik snap het nut niet zo.quote:
Vinden ze grappig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Why doen mensen dat eigenlijk?! Ik snap het nut niet zo.
Sowieso geniaal als je gewoon getrouwd bent en nog nooit gepijpt bent ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef ewbig_ed het volgende:
Ik ben oraal nog een maagd, ben nooit gepijpt en wil graag iemand onderspuiten, wil graag een vrouw klaarbeffen en een man pijpen.
Kringspiermusketier.quote:
Ik ben 21, mag dat ook? En zonder vriendje, dat ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef ewbig_ed het volgende:
Ik zou graag willen beginnen met een tienermeisje van een jaar of 18 en evt haar vriendje erbij
Wie de neuk is Patrick P8 nou weer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef ewbig_ed het volgende:
Niet alle mannen zoals Patrick P8 hebben een dikke pens
Alle vrouwen met en of zonder vriend/man mogen reageren, zolang ze maar niet DIK zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Sowieso geniaal als je gewoon getrouwd bent en nog nooit gepijpt bent ook
[..]
Kringspiermusketier.
[..]
Ik ben 21, mag dat ook? En zonder vriendje, dat ook.
Ik reageer toch? Ik ben blond, maat 36, cup dubbel D, tongpiercing. Goed?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef ewbig_ed het volgende:
[..]
Alle vrouwen met en of zonder vriend/man mogen reageren, zolang ze maar niet DIK zijn.
Patrick is mijn vriendju maar ik zit op fok op zijn ackount maar hij heeft geen dike pens hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef ewbig_ed het volgende:
Niet alle mannen zoals Patrick P8 hebben een dikke pens
Ik wel dan !!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Patrick is mijn vriendju maar ik zit op fok op zijn ackount maar hij heeft geen dike pens hoor![]()
!
Morgen in jouw kont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |