Lick, lick.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef CyberJesus het volgende:
porsche1 is één van die weinigen kwaliteits users hier.. wie ben jij?
ik ben cyberGod en je moet nu naar bed van mijquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef CyberJesus het volgende:
porsche1 is één van die weinigen kwaliteits users hier.. wie ben jij?
Slechtste grap ooit..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef poepbestondal het volgende:
[..]
ik ben cyberGod en je moet nu naar bed van mij
oke ik vind dat ook ja, ik zal hem niet meer aandacht gevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:26 schreef Spouwerranger het volgende:
TS, geef die randmongool nou geen aandacht, dit vindt ie prachtig.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef Swomp het volgende:
Nee TS jij bent lekker bezig![]()
Walgelijk niveau weer hier in ONZ![]()
Ik vraag me af hoe het hier nog ooit moet goed komen in dit subforum...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef Wumb0 het volgende:
Hij klaagt omdat een moderator iets over hem zei wat eigenlijk helemaal niks voorstelt (al horen moderators wel het goede voorbeeld te geven, dat vind ik dan wel weer terecht geklaagd), en zelf loopt hij alleen maar tegen iedereen te zeggen "Ga heen met dikke vrouwenballen" tegen iedereen die ook maar het kleinste commentaar tegen hem heeft. Ik vind het maar een irritant puberaal jochie en ik mag hem niet.
Oja! En dan het feit dat hij denkt dat heel FOK! om hem draait, omdat hij alle aandacht heeft (van haters dan).
Maar, Porsche1 is niet de enige hoor, en van mij mogen ze er wezen (voor het FOK! balans).
Oh, vandaar dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef Wumb0 het volgende:
Hij klaagt omdat een moderator iets over hem zei wat eigenlijk helemaal niks voorstelt (al horen moderators wel het goede voorbeeld te geven, dat vind ik dan wel weer terecht geklaagd), en zelf loopt hij alleen maar te zeggen "Ga heen met dikke vrouwenballen" tegen iedereen die ook maar het kleinste commentaar tegen hem heeft. Ik vind het maar een irritant puberaal jochie en ik mag hem niet. Oja! En dan het feit dat hij denkt dat heel FOK! om hem draait, omdat hij alle aandacht heeft (van haters dan). Maar, Porsche1 is niet de enige hoor, en van mij mogen ze er wezen (voor het FOK! balans).
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef poepbestondal het volgende:
[..]
ik ben cyberGod en je moet nu naar bed van mij
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef tomaat52 het volgende:
INB4:
Paul, zat jij in de trein vandaag?
Paul, zat jij in de trein vandaag? #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |