quote:
quote:
Wat maakt het uit? Daarnaast hoeft de LAPO niet meer het topic te openen omdat er via de reeks toch maar 1 topic kan worden geopend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Szura het volgende:
Wat irritant.
Laat de lapo gewoon een nieuw topic openen, wanneer zijn die regels veranderd?
Bij vragen/klachten/opmerkingen over het niveau van vrouwentennis, geldt meestal 1 en hetzelfde antwoordquote:
Tadaaaaquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
Iemand een foto ervan, van die beelden van Mattek Sands?
Had ze d'r kniekousen weer aan?
Dat maakt het toch wel compleet ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
Je weet eigenlijk dat het gaat gebeuren, maar toch denk je van:
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zonder hoofdletter d lijkt het een beetje of de TT ons aanmoedigt met een 42 jarige uit te gaan...
5-1* Zelfs.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is die Date-Krum toch aan het uitspoken...
Stond 5-2 voor.
quote:
Sharapova op die hakken is meer dan 2 mtr... Can you handle it?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
[ afbeelding ]
Oh en Kirilenko was er volgens mij niet, geen foto van iig.
Haha, niet eens aan gedacht... zonder hakken is ze volgens mij net zo lang als ik... but I can handle it.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sharapova op die hakken is meer dan 2 mtr... Can you handle it?
Mag er best wezen...
Had ze een bye?quote:
7-6 is ook goed, zo lang ze maar wintquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Szura het volgende:
Had zo'n game op *5-2 of *5-4 gespeeld dan
Een Oudin. Ook wel bekend als een bye + exhibitie potje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, niet eens aan gedacht... zonder hakken is ze volgens mij net zo lang als ik... but I can handle it.
[..]
Had ze een bye?
Ze stond al eerder 5-2 voor zullen we maar zeggenquote:
omdat dit gaver isquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef Szura het volgende:
WAAROM niet gewoon in de volledig open hoek naast Williams ipv in het lichaam
WTAquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef Szura het volgende:
Ze kan niet met de druk om gaan....quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef Szura het volgende:
Ja dus? Nadal staat inmiddels al op 10 GS en #1 op de ranking.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010 - - - - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009
Roland Garros - 2009 - - - - - - - - - - - - - - - -US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
Roger Federer Punten: www.rogerfedererpoints.com
Ach, zijn sig is in ieder geval onderhoudsvrijquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dus? Nadal staat inmiddels al op 10 GS en #1 op de ranking.
Uh oke...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dus? Nadal staat inmiddels al op 10 GS en #1 op de ranking.
Federer had geen gelijkwaardige tegenstander 2004-2007, alleen Safin (AO 2005, halve finale).quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uh oke...![]()
Maar dat is nog steeds geen 16 GS en nog steeds geen 285 weken op #1 en die nummer 1 is hij binnenkort alweer kwijt.
Niet gek toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef BobW het volgende:
Volgens bookmakers is Venus nog steeds favoriet
Oh laten we deze discussie nou niet gaan voeren op dit moment. Hoewel ik het compleet met je oneens ben, laat ik het gaan want heb geen zin om weer deze discussie te gaan voeren...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Federer had geen gelijkwaardige tegenstander 2004-2007, alleen Safin (AO 2005, halve finale).
Hij won alleen RG niet, en die ene keer op de AO... welke gelijkwaardige tegenstander was er dan in die periode? Nadal kwam pas in 2008 (los van RG).quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh laten we deze discussie nou niet gaan voeren op dit moment. Hoewel ik het compleet met je oneens ben, laat ik het gaan want heb geen zin om weer deze discussie te gaan voeren...
Ik zeg net dat ik deze discussie, die we al 100x hebben gevoerd, niet ga voeren. Ik geef aan dat ik die stelling onzin vind en ik laat het daarbij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij won alleen RG niet, en die ene keer op de AO... welke gelijkwaardige tegenstander was er dan in die periode? Nadal kwam pas in 2008 (los van RG).
Ik heb die andere discussies gemist, maar Nadal moest om een Grand Slam te winnen (vrijwel altijd) Federer verslaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:26 schreef TheArt het volgende:
Donder eens even op met de zoveelste Federer-Nadal discussie
Kom je hier alleen tijdens RG en Wimbledon ofzo?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom je hier alleen tijdens RG en Wimbledon ofzo?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef tja77 het volgende:
Geen discussie Nadal - Federer... Die kun je toch niet beslissen...
Feit is dat op dit moment Nadal beter is, maar dat op dit moment nog steeds Federer GOAT is.
Zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom je hier alleen tijdens RG en Wimbledon ofzo?
quote:
Bron: [WBD] Regen gooit schema in de warquote:Naar verwachting wordt het later vandaag droog en kunnen ze nog de baan op.
14:03: Weather update It’s still pretty miserable outside but it can now be classified as light rain. The clouds appear to be on the move. The predicted 3pm start may not be too unrealistic. Venus holds for 6-5 by the way – she’s won five games on the bounce.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef bynnad het volgende:
[..]
[..]
Bron: [WBD] Regen gooit schema in de war
Haha, slotje??quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef Reya het volgende:
Nadal is GOAT bij de vrouwen. Opgelost, slotje.
Gelukkig bemoei je je niet met de discussiequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef IbanMayo het volgende:
Jezus niet weer Nadal - Federer. Is toch allang duidelijk dat Nadal veel beter is dan die colbertdragende saaineus.
Sorry hoor, maar mijn bron is beter dan jouw bronquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
14:03: Weather update It’s still pretty miserable outside but it can now be classified as light rain. The clouds appear to be on the move. The predicted 3pm start may not be too unrealistic. Venus holds for 6-5 by the way – she’s won five games on the bounce.
Van Wimbledon.
Inderdaad. Ene 'Erwin' zal het wel beter wetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:31 schreef bynnad het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn bron is beter dan jouw bron
Dat hoef ik niet te zien hoor. Daar gaat Nadal simpel overheen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef Nober het volgende:
Trouwens, McEnroe wilde wel tegen Nadal spelen... dat wil ik ook wel zien.
Ok, dan heb je dus sowieso geen recht van spreken, dus discussie klaarquote:
Ik ken de uitslagen wel, ook al volg ik voornamelijk de GS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, dan heb je dus sowieso geen recht van spreken, dus discussie klaar![]()
Twee matige punten van Date aan het einde van de game. Ze moest absoluut niet oplopen op voordeel en nu op BP de bal laten gaan.quote:
Nadal-Sweeting, het valt gewoon niet te voorspellen met het huidige mannenniveau heb je wel 200 spelers die de GS kunnen winnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef tja77 het volgende:
Als dit zo doorgaat begint het mannen (echte) tennis pas als ik zelf moet trainen
128quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal-Sweeting, het valt gewoon niet te voorspellen met het huidige mannenniveau heb je wel 200 spelers die de GS kunnen winnen.
En dan bedoelen ze?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
14:35: Weather update Steady rain outside now I’m afraid so I’m guessing we won’t get any play for the next hour at least on the outside courts. You never know though. At least we’ve got a classic to watch – if you can find a TV screen get to it.
Je weet zelf ook wel dat die organisatie zo vastgeroest zit in die debiele "tradities" dat ze, ook als het nodig is om het schema recht te trekken, zondag toch niet zullen spelen. Was paar jaar geleden ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef TheGeneral het volgende:
Voordeel is dat we wellicht op zondag ook gewoon tennis kunnen kijken
he niks tegen PSM he!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Ene 'Erwin' zal het wel beter weten
Als er na vandaag geen regen meer valt wel ja. Zullen morgen wel eerder beginnen. Maar als t nog twee/drie dagen slecht blijft zullen we zondag toch wel tennis gaan krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat die organisatie zo vastgeroest zit in die debiele "tradities" dat ze, ook als het nodig is om het schema recht te trekken, zondag toch niet zullen spelen. Was paar jaar geleden ook.
Anders verplaatsen ze de finale gewoon naar volgend jaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef Nober het volgende:
Zondag geen tennis? Vandaag maar drie wedstrijden... en de finale op woensdag?
Zelfs dat eerder beginnen betwijfel ik. We zullen wel zien wat de organisatie doet. Ik vermoed gewoon alles strak inplannen en vervolgens nog steeds een achterstand hebben en dat er zondag gewoon een rustdag is ongeacht of het nu wel of niet op schema loopt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als er na vandaag geen regen meer valt wel ja. Zullen morgen wel eerder beginnen. Maar als t nog twee/drie dagen slecht blijft zullen we zondag toch wel tennis gaan krijgen.
Het moet wel echt een puinhoop zijn willen ze op zondag spelenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef bynnad het volgende:
[..]
Zelfs dat eerder beginnen betwijfel ik. We zullen wel zien wat de organisatie doet. Ik vermoed gewoon alles strak inplannen en vervolgens nog steeds een achterstand hebben en dat er zondag gewoon een rustdag is ongeacht of het nu wel of niet op schema loopt.
Ze moeten gewoon om die 3e set tossen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:55 schreef XL het volgende:
Gadverdamme, dat gaat nog een drie setter worden ook. Ik vind dat ze bij damestennis de set moeten verkorten tot 4 gewonnen games (tiebreak tot 5) en dan best of 1 spelen.
Gewoon tossen om de wedstrijd is ook een goed idee. Leuk jurkje aan, even warmspelen en goed strekken en aanspannen. Muntje in de lucht.. Winnaar aanwijzen en plaatsmaken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef bynnad het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon om die 3e set tossen.
Kop of munt? Kop? Jij wint!
Nadal - Sweeting, wie zal dat toch winnen? Kop of munt!?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:58 schreef XL het volgende:
[..]
Gewoon tossen om de wedstrijd is ook een goed idee. Leuk jurkje aan, even warmspelen en goed strekken en aanspannen. Muntje in de lucht.. Winnaar aanwijzen en plaatsmaken.
Er zit nauwelijks leven in dat gezicht zeg. Lijkt wel een masker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
[ afbeelding ]
Oh en Kirilenko was er volgens mij niet, geen foto van iig.
Nadal en Sweeting in een jurkje? Rare fantasietjes heb jij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nadal - Sweeting, wie zal dat toch winnen? Kop of munt!?
Je hebt zelf die fantasie XL wil tossen om de wedstrijd zodat hij de spannende mannenpartij tussen Nadal en Sweeting kan zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:03 schreef Chriz14k het volgende:
Date Krumm!
Vrouwentennis![]()
![]()
[..]
Nadal en Sweeting in een jurkje? Rare fantasietjes heb jij.
Die netbal ook, had verwacht dat Delpo gewoon 'Come on!' zou schreeuwen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Chriz14k het volgende:
Dit filmpje is een stuk leuker nu ik weet wie Murray's moeder is.
''You and your mother, the same always''!
''That's unacceptable, the guy is talking about my mom, what the hell is he doing?''
Nee, ze gaan zo beginnen op alle andere banenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef DeMessias het volgende:
Vandaag kan ik nauwelijks volgen door werk. Naar ik begrepen heb regent het nu waardoor enkel Williams speelt en aan het winnen is![]()
Zijn er al matchen afgewerkt?
Ik hoef geen spannende pot te zien, maar ik wil tennis zien. Zo'n stuntel partij als bij de dames kan ik ook gewoon zien als ik naar lokale tennisclub fiets. Het doet pijn aan mijn ogen als ik zo'n vrouw vanuit het midden van de baan naar een tegenstander die ook in het midden van de baan staat een winner in de hoek zie slaan omdat ze die fysiek gezien niet kunnen halen. Zonder dat er pressie is of wat dan ook, maar gewoon vanuit neutrale positie een onhaalbare bal zien slaan. Daarmee ook nog miljoenen verdienen en nog steeds veel spelers met overgewicht hebben. In het herentennis moet je tenminste nog iemand uit positie spelen alvorens er ruimte is voor een winner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zelf die fantasie XL wil tossen om de wedstrijd zodat hij de spannende mannenpartij tussen Nadal en Sweeting kan zien.
Dankje, nu ga ik even voortwerkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:18 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, ze gaan zo beginnen op alle andere banen
Ik ga bijna over mijn nek als ik nadenk over het gelijke prijzengeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ik hoef geen spannende pot te zien, maar ik wil tennis zien. Zo'n stuntel partij als bij de dames kan ik ook gewoon zien als ik naar lokale tennisclub fiets. Het doet pijn aan mijn ogen als ik zo'n vrouw vanuit het midden van de baan naar een tegenstander die ook in het midden van de baan staat een winner in de hoek zie slaan omdat ze die fysiek gezien niet kunnen halen. Zonder dat er pressie is of wat dan ook, maar gewoon vanuit neutrale positie een onhaalbare bal zien slaan. Daarmee ook nog miljoenen verdienen en nog steeds veel spelers met overgewicht hebben. In het herentennis moet je tenminste nog iemand uit positie spelen alvorens er ruimte is voor een winner.
Fucking pissig kan ik daarom wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Chriz14k het volgende:
[..]
Ik ga bijna over mijn nek als ik nadenk over het gelijke prijzengeld.
Overschakelen naar ander Sport 1-kanaal danquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Kunnen die wijven niet een beetje opschieten, we willen ECHT tennis zien
Ben ik nu ook aan het bekijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Szura het volgende:
Eerste partij op ander court begonnen, Berdych vs. Benneteau
Eindelijk
Ga ik idd maar doen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Overschakelen naar ander Sport 1-kanaal dan
Ook gelijk de rebreak. 2-1*.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef Szura het volgende:
Die uitslag van Berdych in de 1e ronde was wel indrukwekkend. Ben benieuwd naar z'n vorm hier.
*2-0 gelijk
je ogen open doen is toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
Kunnen die wijven niet een beetje opschieten, we willen ECHT tennis zien
Fish wint in 4 sets denk ik, maar zeker niet gemakkelijk.quote:
Ik ook ja. Nu wordt het waarschijnlijk 70-68.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
Date Krumm blijft nog goed meedoen. Had wel verwacht dat Venus er, zeker na die break, overheen zou lopen.
Ik heb zo'n gevoel dat Fish eraf gaat vandaag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Fish wint in 4 sets denk ik, maar zeker niet gemakkelijk.
Ik heb de eerste wedstrijd van Istomin niet gezien, toch verrassend hoe dat kon gebeuren.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Colplay het volgende:
Venus - Kimiko wordt de Mahut-Isner van Wimbledon 2011. Denk 67-65 voor onze Japanse.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook ja. Nu wordt het waarschijnlijk 70-68.
BBC dude zegt nu hetzelfdequote:
Ze zeggen op de site van wel. zal dus ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef tennisboy het volgende:
Haase zal straks toch wel op Sport 1 te zien zijn?
Ik hoop dat ik ernstig ongelijk heb.quote:
Without a doubtquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef wimderon het volgende:
Zo, de beste damespartij van dit jaar op Wimbledon hebben we ook al gezien.
Onder een dakquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef wimderon het volgende:
Zo, de beste damespartij van dit jaar op Wimbledon hebben we ook al gezien.
Ze twijfelen omdat het misschien toch nog gaat regenen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:12 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat ze het dak nu weer open doen?
Ja, allebei wisselvallig als de pest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze twijfelen omdat het misschien toch nog gaat regenen.
Geven jullie Haase kansen tegen Verdasco?
Ik zou het lekker dicht laten. Zie ook niet een-twee-drie wat het voordeel is om het open te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, zeker.quote:Geven jullie Haase kansen tegen Verdasco?
Denk dat dat helemaal aan Verdasco ligt, gisteren speelde hij de eerste twee sets bagger en daarna bij vlagen geweldig. Als Verdasco zijn niveau van de laatste 3 sets haalt dan geef ik Haase eerlijk gezegt weinig kans.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Geven jullie Haase kansen tegen Verdasco?
Voor die pre-Wimbledon party hadden ze allerlei ontwerpers de kleding voor diverse speelsters laten maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef Tim86 het volgende:
omg Mattek
Heeft een pak aan dat is ontworpen door de vaste ontwerper van Lady Gaga
6-0 3-0 bedoel je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Radwanska staat 9-0 voor en Govortsova geeft op. Fijne wedstrijd heb je dan gehad
Toch even drie kwartier getennistquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Radwanska staat 9-0 voor en Govortsova geeft op. Fijne wedstrijd heb je dan gehad
Als Gasquet zo doorgaat over een uur ongeveerquote:
Of niet, rebreakquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal rustig eten voordat Haase komt
Is een goede beslissing gebleken om bij vrouw en kind weg te gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:43 schreef Szura het volgende:
Wawa verspeelt een 4-1 voorsprong in de tiebreak naar 5-7 Bolelli
[...]
Wordt sowieso uitgezondenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Kom net van het werk....dus heb de posts/topic niet gelezen.
Komt Haase zometeen zoiezo op Sport 1? Of is dat afwachten?
Ja komt op sport1 zodra Gasquet klaar is met chokenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:07 schreef Eppie_NL het volgende:
Kom net van het werk....dus heb de posts/topic niet gelezen.
Komt Haase zometeen zoiezo op Sport 1? Of is dat afwachten?
Zo voorspelbaarquote:
Ik had verwacht dat Matosevic hem wel zou pakkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Szura het volgende:
Chela gast
We weten dat je geen grastennisser bent maar om dan een bagel om je oren te krijgen van fucking Bogomolov
Hij tenniste in het voorseizoen toch niet onaardig dacht ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
WaWa eindelijk met de rebreak. Sinds die niet meer met regelmatig bij het vrouwtje thuis kan afkarnen is het ook niet echt vooruit gegaan met die jongen
Omdat door de regen hij is verschoven? Of stond ie van origine ook op baan 2?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
Verbaast me een beetje dat Murray niet op het Centre Court staat. Iemand enig idee waarom dat is?
Lijkt me wel, hij zit er nu toch...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Hoop wel dat Siemerink het commentaar doet bij Haase - Verdasco.
Hij stond gepland op Court 1quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Omdat door de regen hij is verschoven? Of stond ie van origine ook op baan 2?
En wat dacht je van Chela, 6-0 3-0 achterquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:20 schreef BobW het volgende:
Wawrinka
Rebreaken en dan gelijk de break om de oren krijgen
Bogomolov Jr. is dan ook een baas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
En wat dacht je van Chela, 6-0 3-0 achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |