Waarschijnlijk omdat je ook een linkse yup bent??quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Q. het volgende:
Waarom ben ik het de laatste tijd steeds vaker met Kees van Oosten eens?
Nee hoor. In de top 2. Dit is mijn 2e account met meer dan 100.000 posts.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Nielsch het volgende:
Tering Q, jij staat gewoon in de top 30 van meeste posts ever...
Ik ga voor "waarschijnlijk omdat ik een steeds grotere hekel krijg aan dat mislukte B&W-apparaat en aan Wolfsen in het bijzonder". Elke vijand van Wolfsen is een vriend van mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:12 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je ook een linkse yup bent??
Ik heb dat ook....misschien worden we oudquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:38 schreef Q. het volgende:
Waarom ben ik het de laatste tijd steeds vaker met Kees van Oosten eens?
Dat Imagine Being There slaat volgens mij op de tekst die al eeuwen op het oude REMU-gebouw staat waar de Rabo ook in zit.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:43 schreef Neelix het volgende:
Ik liep van het weekend langs de Rabobank en zag de namen van de kunstenaars die het "Imagine Being There" ding gemaakt hebben. Ik realiseerde me ineens dat het eigenlijk gewoon een anagram is van hun namen (Martin & Inge Riebeek), wel erg stoer
Dat klopt, maar ik had de auteursnamen nog nooit gezien. Die tekst staat er idd heel erg lang.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat Imagine Being There slaat volgens mij op de tekst die al eeuwen op het oude REMU-gebouw staat waar de Rabo ook in zit.
Is Leidsche Rijn nu wel onderdeel van Utrecht?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef zatoichi het volgende:
Zo lekker op de frontpage voor onze stad opgekomen!
dit nieuwsbericht:
Grootste steden groeien snel
klopt van geen kant; Utrecht is de snelst groeiende stad van Nederland en dat mag gezegd worden!
Het USC viert lustrum. Vandaag is er bijvoorbeeld een open festival. Zie www.lustrumusc.nl.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef T.O.P het volgende:
Was vanmiddag echt mega druk in de stad bij de Nobelstraat in de kroegen, kan merken dat de koorballen vakantie hebben.
Hey ik haal het ook maar van het CBS; geen idee welke cijfers zij hebben gebruiktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Is Leidsche Rijn nu wel onderdeel van Utrecht?
Lustrum USCquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef T.O.P het volgende:
Was vanmiddag echt mega druk in de stad bij de Nobelstraat in de kroegen, kan merken dat de koorballen vakantie hebben.
zo lurkend aan een strawberry margharita naast de infinity pool op het tropische eiland is het best goed fokkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hey ik haal het ook maar van het CBS; geen idee welke cijfers zij hebben gebruikt
En hoor jij niet in Truly Asia te zitten?
Dat hoop ik al jaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hopen dat Wolfsen binnenkort zal aftreden
Nee, TT is prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:11 schreef Q. het volgende:
WEG MET WOLFSEN!
Wie verandert de topictitel even?
Weg met Wolfsen Vloet!quote:GEMEENTE UTRECHT LEGT HUISBAAS VLOET 3,5 TON AAN DWANGSOMMEN OP
De gemeente Utrecht heeft de Utrechtse huisbaas Vloet al voor ruim 3,5 ton aan dwangsommen opgelegd wegens achterstallig onderhoud. Dat meldde het AD/UN gisteren.
Sinds 2009 heeft de gemeente inspecties uitgevoerd in veertien van de circa veertig panden die Vloet bezit in de regio Utrecht. Bij deze inspecties bleek er zoveel mis dat de gemeente intussen al voor 353.000 euro aan dwangsommen heeft opgelegd. Hiervan is 135.000 euro verbeurd verklaard, wat betekent dat Vloet moet betalen. Bij de resterende 218.000 euro kan de huisbaas nog bezwaar maken.
Vloet kwam onlangs nog in het nieuws omdat hij zes studenten uit een van zijn panden heeft gejaagd. PvdA-raadslid Marleen Haage heeft hier vervolgens vragen over gesteld in de gemeenteraad. (deStadUtrecht.nl)
Weg met Wolfsen Nicolich!quote:Familie Nicolich nog niet huis uit na verdenking
UTRECHT - Ondanks verdenkingen van diefstal, hoeft de familie Nicolich vooralsnog niet uit de Utrechtse villa Rhijnshoek. Dat zegt de gemeente Utrecht.
Volgens de gemeente kunnen de vrouwen hun huis pas uitgezet worden, als ze daadwerkelijk schuldig worden bevonden aan diefstal.
Twee leden van de familie Nicolich worden verdacht van winkeldiefstal bij een doe-het-zelfzaak in Leidsche Rijn.Eén van hen is ook verdachte in een oplichtingszaak, bij een speelgoedzaak in Hoog Catherijne.
VILLA
Beide vrouwen wonen volgens website De Nieuwe Utrechter in Rhijnshoek, een pand dat door de gemeente werd toegewezen als laatste kans voor de familie Nicolich. Eén van de afspraken is dat ze geen strafbare feiten mogen plegen.
De politie zegt dat het nog niet vast staat dat het om bewoonsters van Rhijnshoek gaat. Dat wordt nog onderzocht.
Wat dat verdachten onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Weg met Wolfsen Nicolich!![]()
Echt. Serieus. Welke mongool verzint dat soort dingen?
Nee dat een criminele familie in een gratis villa woont.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat dat verdachten onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen?
Dat dat tuig dat überhaupt mag wonen op onze kosten. Flikker ze uit de gemeente!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat dat verdachten onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen?
Zoals zo'n beetje iedereen die in Ondiep woont? Of ben ik dan te overgeneraliserend?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt, dat is zo'n familie die alle regels aan zijn laars lapt en wel de hand ophoudt. Ik geloof dat er maar 1 familielid een baan heeft.
Ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zoals zo'n beetje iedereen die in Ondiep woont? Of ben ik dan te overgeneraliserend?
Goed, het is niet heel Ondiep, maar het is wel daar dat je de "gezelligste straat van Nederland" hebt met de hele straat vol partytenten, en iedereen die de hele dag buiten zit.quote:
Hoeveel mensen in Ondiep ken jij nou echt? Kom er regelmatig en het is echt niet zoals jij het afschildert.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Goed, het is niet heel Ondiep, maar het is wel daar dat je de "gezelligste straat van Nederland" hebt met de hele straat vol partytenten, en iedereen die de hele dag buiten zit.
Je gaat mij niet vertellen dat die mensen hard op zoek zijn naar echt werk, maar ondertussen wel veel zwart werken en toch een uitkering krijgen.
[edit]
Ik bedoel dit niet beschuldigend ofzo. Deze mensen maken misbruik van het systeem en komen er mee weg. En vooral dat laatste heb ik een probleem mee.
Dat dus! Ken er eigenlijk alleen maar mensen die zich de pleuris werken in een normale reguliere baan en geen uitkering hebben. (en ja, ik ken er heel veel! Heb er zelf 19 jaar gewoond en woon nu 2 wijken verder!)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:46 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Ondiep ken jij nou echt? Kom er regelmatig en het is echt niet zoals jij het afschildert.
quote:Ernstige steekpartij winkelcentrum Zuilen
UTRECHT - Bij een steekpartij in winkelcentrum Rokade in de Utrechtse wijk Zuilen is maandagmiddag rond half twee een jongeman zwaargewond geraakt.
De dader, die meteen is opgepakt, stak diverse keren op het slachtoffer in. Een man die ingreep, raakte ook gewond. Dit zou volgens diverse getuigen gaan om een medewerker van een winkel.
De hulpdiensten waren er snel bij. Een opgeroepen traumahelikopter landde uiteindelijk toch niet.
De winkels in Rokade hebben vrijwel allemaal de deuren gesloten na het incident. De politie heeft de hele middag onderzoek gedaan in het winkelcentrum.
Over de aanleiding voor de steekpartij is nog niets bekend.
Whehe heel Sterrewijk en Wijk C loopt dan leeg richting de Maliebaan! Gemengd met wat jeugd uit Overvecht en Kanaleneiland. Reuzegezellig!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:39 schreef speknek het volgende:
Je gaat toch niet naar de piekenkermis, weet je wel wat voor volk daar rondloopt?!
Heuj, en Transwijk dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef Nielsch het volgende:
Kanaleneiland. Toegangswegen afsluiten en muur erom heen bouwen. Waterwegen beveiligen met gewapende boten. Corridor naar Papendorp.
Zal je gebeuren. Rij je onschuldig ergens, tikt een of andere mongool je aan waardoor je verongeluktquote:Dode bij mogelijke straatrace Utrecht
Geschreven door Novum op 25-07-2011 @ 20:49
Bij een ongeval dat mogelijk is ontstaan door een straatrace is maandag in Utrecht een persoon om het leven gekomen. Een andere persoon raakte gewond, meldt de politie. Een verdachte is aangehouden.
Het ongeval vond omstreeks 15.30 uur plaats op de Cartesiusweg. Twee auto's reden hier met hoge snelheid naast elkaar. Een van de auto's tikte een voorligger aan, die vervolgens op een boom knalde. De twee inzittenden van deze wagen moesten door de brandweer worden bevrijd. Een van hen is inmiddels overleden, de ander ligt in een ziekenhuis.
De auto die de wagen van de slachtoffers aantikte, is op de plek van het ongeval gebleven. De bestuurder is aangehouden. De derde auto is verder gereden. De politie is nog op zoek naar deze wagen en de bestuurder ervan.
Tja op zich niet zo vreemd met de hoeren en de daklozen vlakbij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Heftig zeg, ik zag net een foto van de auto
.
Ik zag net op dnu dit artikel:
http://dnu.nu/artikel/486(...)voelen-zich-onveilig
Ik kom nauwelijks meer in die buurt, maar als ik er dan eens kom, dan voelt het wel veel minder prettig, zowel overdag als 's avonds laat, dan een jaar of 10 geleden toen ik er veel vaker kwam.
qftquote:Op maandag 25 juli 2011 21:40 schreef Nielsch het volgende:
Misselijkmakende kankermongolen die zoiets doen...
Komt door de daklozenopvang die daar zit. Voordeel is wel dat de junks niet meer in de rest van de stad komen, maar je kunt het inderdaad niet maken voor de winkeliers daar. Kom wel eens een bij die feestkledingwinkel daar. Leuke zaak, maar tussen je fiets neerzetten en naar binnenlopen doe je expres zo kort mogelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net op dnu dit artikel:
http://dnu.nu/artikel/486(...)voelen-zich-onveilig
Ik kom nauwelijks meer in die buurt, maar als ik er dan eens kom, dan voelt het wel veel minder prettig, zowel overdag als 's avonds laat, dan een jaar of 10 geleden toen ik er veel vaker kwam.
Ze reden maar 50 volgens de verdachtequote:Op woensdag 27 juli 2011 08:57 schreef Undergod het volgende:
Op de cartesiusweg heb je dat de rechterbaan van als je richting asw rijd ook nog enorm golft. Geen wonder dat je daar op je bek gaat met 100+.
Voor zover ik heb begrepen is het exact daar gebeurd waar ze ook stil stonden. De auto van Mohammed (de 'racer') ging naar links en stopte tegen de vangrail, de auto van de slachtoffers vouwde zich gelijk om de boom heen. Het was direct KLAP en stil.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ze reden maar 50 volgens de verdachteMij maak je niet wijs dat een auto zo erg in de kreukels ligt bij 50km/h. Reed er gisteren nog langs, viel me vooral op dat er vrij weinig sporen te zien zijn van banden. Eigenlijk vooraal gele markeringen van het onderzoek.
Ik blijf sowieso stug max. 55 rijden op de Cartesiusweg. Het nodigt uit om 70 km/h te rijden dus vroeg of laat ben je gewoon de lul met een controle
Ik ben wel echt benieuwd naar de snelheden waarmee het zich heeft afgespeeld. Voor m'n gevoel moet je toch heel hard rijden om een auto zo om een boom heen te krijgen als het waren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is het exact daar gebeurd waar ze ook stil stonden. De auto van Mohammed (de 'racer') ging naar links en stopte tegen de vangrail, de auto van de slachtoffers vouwde zich gelijk om de boom heen. Het was direct KLAP en stil.
Echt...WTF! Faalgemeente. Zet gewoon een flitspaal vlak na de bocht, dat scheelt al zoveel. Mensen die dan een keer te hard rijden denken na een boete wel een keer extra na of ze het nog een keer doen. Zo werkt het bij mij tenminste als ik geflitst wordquote:De gemeente wil nog niet ingrijpen op de Cartesiusweg. Wethouder Lintmeijer van Verkeer kent de klachten over hardrijders, maar wil eerst het politie-onderzoek naar het fatale ongeluk afwachten. "Flitspalen, drempels. Die houden wangedrag niet tegen."
O ja dat was trouwens ook weer mooiquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd naar de snelheden waarmee het zich heeft afgespeeld. Voor m'n gevoel moet je toch heel hard rijden om een auto zo om een boom heen te krijgen als het waren.
Overigens lees ik net het volgende:
[..]
Echt...WTF! Faalgemeente. Zet gewoon een flitspaal vlak na de bocht, dat scheelt al zoveel. Mensen die dan een keer te hard rijden denken na een boete wel een keer extra na of ze het nog een keer doen. Zo werkt het bij mij tenminste als ik geflitst wordBijna iedereen rijd daar nu 60 a 70 dus ze zouden er zelfs nog geld mee binnen halen ook.
Geloof me, dat kan wel. En gelukkig leef ik nog, na een auto ongeluk die eindigede tegen een boom aan, maar de auto was totalll los. owja, we reden zeker niet meer dan 60 km pr uur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ze reden maar 50 volgens de verdachteMij maak je niet wijs dat een auto zo erg in de kreukels ligt bij 50km/h. Reed er gisteren nog langs, viel me vooral op dat er vrij weinig sporen te zien zijn van banden. Eigenlijk vooraal gele markeringen van het onderzoek.
Ik blijf sowieso stug max. 55 rijden op de Cartesiusweg. Het nodigt uit om 70 km/h te rijden dus vroeg of laat ben je gewoon de lul met een controle
Ja, zet vooral een flitspaal net na de bocht, zodat mensen die weten dat hij er staat net even hard afremmen. En andere mensen die dat niet weten klappen er dan keihard bovenop als ze te hard rijdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Echt...WTF! Faalgemeente. Zet gewoon een flitspaal vlak na de bocht, dat scheelt al zoveel. Mensen die dan een keer te hard rijden denken na een boete wel een keer extra na of ze het nog een keer doen. Zo werkt het bij mij tenminste als ik geflitst wordBijna iedereen rijd daar nu 60 a 70 dus ze zouden er zelfs nog geld mee binnen halen ook.
Het is binnen de bbk en je mag er 50, lijkt me duidelijk genoeg toch.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, zet vooral een flitspaal net na de bocht, zodat mensen die weten dat hij er staat net even hard afremmen. En andere mensen die dat niet weten klappen er dan keihard bovenop als ze te hard rijden
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:07 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Kan iemand er een legenda bijgeven?
quote:Hoe groener hoe hipper, hoe roder hoe kutter. Blauw is de buitencategorie, dat zijn wijken waar helemaal niks mis mee is, kindvriendelijk etc. alleen uitermate niet hip.
Hhmm.. oranje.. is Zuilen nou geel of Oranje?? En wie heeft deze kleuren toegekend? Ben het er namelijk niet helemaal mee eens op sommige stukkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:19 schreef Naamah het volgende:
Ah, zat me ook al af te vragen wat die muziek was! Beter dat het op tijd stopt in elk geval.
Geel is minder dan groen, maar beter dan oranje.
Bijna al mijn vrienden (en oud-collega's) met kinderen zijn er gaan wonen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Is Lunetten kindvriendelijk? Ik zag dat ook altijd een beetje als pauperwijk
Volgens mij geeft de kaart meer een inzicht over hoeveel buitenlanders er in die wijk zitten dan hoe hip de wijk is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Thanks. Leuk om te weten dat waar ik woon (Uithof) ook hip is
Da's hetzelfdequote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef Robertv het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de kaart meer een inzicht over hoeveel buitenlanders er in die wijk zitten dan hoe hip de wijk is.
Het Westplein zelf niet maar het plein direct bij de moskee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef speknek het volgende:
Dat kaartje is al drie jaar oud, en ben het zelf ook met een hoop dingen niet meer eens. Gaat westplein echt moskeeplein heten? Royal sadness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |