quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:54 schreef banapples het volgende:
Optyfen met je kutsmilie de hele tijd en gebruik de zoekfunctie maar
quote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:54 schreef banapples het volgende:
van wie was dat een kloon?quote:
Waar is het gefaald?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Zei de "meester" met z'n gefaalde poging om mod. te worden.
quote:
Hoi fijne jongen.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Nickjuh16 het volgende:
Wat een kanker kut smiley gebruik je steeds.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De fail user van de week... het jaar.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:33 schreef FokkenopFok het volgende:
De fail user van de week... het jaar. de begintijd vanaf de geboorte.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Zei de "meester" met z'n gefaalde poging om mod. te worden.
Je post op FOK!, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef Driepink het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord..
Betekent dit dat ik een leven heb?
Dat ik een baas ben, aangezien ik al een stuk minder post dan 2 maanden geledenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Je post op FOK!, wat denk je zelf?
Ok, groetjens.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat ik een baas ben, aangezien ik al een stuk minder post dan 2 maanden geleden
Oh en OT: Als je niet weet wat het is, en het word niet minimaal 23x per dag genoemd, is het niet belangrijk.
quote:
Whaha groetjens xD wat een leuk woord is dat een Miem ofzo om er een n bij te doenxD vast nieuwquote:
Wat deze meneer die aan obesitas lijdt zegt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Driepink het volgende:
[..]Faalpersoon.
Oh en als porsche en ik kinderen zouden maken, zouden we dikke bazige kinderen krijgen.
Wie faalt er hier nou,quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Driepink het volgende:
[..]Faalpersoon.
Oh en als porsche en ik kinderen zouden maken, zouden we dikke bazige kinderen krijgen.
Wat is dat groetjens nou en waar komt het vandaan? XDquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Wie faalt er hier nou,![]()
![]()
Nou groetjens hoor!
Groetjens is zo'n hype van 2 maanden terug, niet belangrijk joh.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is dat groetjens nou en waar komt het vandaan? XD
2 maanden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Groetjens is zo'n hype van 2 maanden terug, niet belangrijk joh.
Huh? Hoezo, ik snap het even niet? Hoezo faal ik? 2 maanden terug was het best extreem toen zei iedereen hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
2 maanden.
Nee, ga niet beginnen met falen.
Je hebt je al aangemeld hierquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
2 maanden.
Nee, ga niet beginnen met falen.
Het is al ECHT FUCKING historisch oud man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Huh? Hoezo, ik snap het even niet? Hoezo faal ik? 2 maanden terug was het best extreem toen zei iedereen het![]()
Nu GELUKKIG niet meer.
Ik mag vrijen zoveel ik wil.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Driepink het volgende:
Oh, maar ik gaat weer verder werken, porsche, als je kinderen wilt maken moet je maar even aan smeg en myr vragen of ik dat mag doen met jou.
Wees gegroet!
Spreek Nederlands.quote:
Lutser.quote:
Dat is heul niet lief. Ik nam zelfs de moeite om het antwoord te geven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Dit topic zit echt vol met kutusers
Ok ok jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is heul niet lief. Ik nam zelfs de moeite om het antwoord te geven.
Nee, met je dikke vrouwenballen.quote:
Haten op porsche1, deze manquote:
Deze man.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Deze man.
Pors pors pors porsche1, jij geweldige hengst.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef ScreamforyourCream het volgende:
wat de neuk is een berenpak überhaupt??
Geef gewoon antwoord in plaats van te schaterlachen omdat newbies het niet werten. losers
[schaterlach] HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JIJ WEET HET NIET EINZZWEI!!!! IKSDEE! !!!~~[/schaterlach]quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:16 schreef ScreamforyourCream het volgende:
wat de neuk is een berenpak überhaupt??
Geef gewoon antwoord in plaats van te schaterlachen omdat newbies het niet werten. losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |