Alleen gespeeld, en review staat op punt van online gaan. Was ist los?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Niemand hier die FEAR 3 heeft gekocht?
Wat een plezier inderdaad, ik ga de game meteen bestellen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vooral om de hogere Guild Ranks te bereiken moet je aardig wat uurtjes grinden.
Het is geen demon's soulsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 was toch niet zo je van het, had ik begrepen?
Heb er vaak mee in mijn handen gestaan maar de recensies waren echt belabberd dus maar laten liggen.
Nogmaals, die ventilator draait harder naarmate de PS3 warmer wordt. Als je er een flinke stofzuiger op zet dan merk je het verschil al direct.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef FinalD87 het volgende:
Hier ook 40 gig fat en dat ding maakt constant herrie, maar dan vanwege Uncharted 2. Is altijd wanneer ik die game aan het spelen ben, anderhalf jaar geleden in de winter ook al. Op stille moment wel irritant en ik verwacht dat het bij Uncharted 3 niet minder zal worden. Hopelijk komt er snel een prijsverlaging, koop ik er wel een Slim bij![]()
Nou niks, maar ik zit wel naar deze game uit te kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen gespeeld, en review staat op punt van online gaan. Was ist los?
Jaag eens een bus perslucht door dat ding. Ik durf te wedden dat hij vol met stof zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef FinalD87 het volgende:
Hier ook 40 gig fat en dat ding maakt constant herrie, maar dan vanwege Uncharted 2. Is altijd wanneer ik die game aan het spelen ben, anderhalf jaar geleden in de winter ook al. Op stille moment wel irritant en ik verwacht dat het bij Uncharted 3 niet minder zal worden. Hopelijk komt er snel een prijsverlaging, koop ik er wel een Slim bij![]()
Ik blijf Fucking Run een toffe multiplayermodus vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nou niks, maar ik zit wel naar deze game uit te kijken.
Blijkbaar is het toch een beetje een niche game, want ik hoor er hier verder niemand over.
Waar blijft die review? Hup, hup.Ik wil graag weten of hij beter is dan die aanfluiting van een FEAR 2........
Plus het feit dat een stofzuiger enorm naar is voor je gevoelige electronica, dus ik dat ding hoe dan ook een eindje uit de buurt van je console zou houden...!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jaag eens een bus perslucht door dat ding. Ik durf te wedden dat hij vol met stof zit.
Stofzuiger heeft geen zin, daar haal je alleen het oppervlakkige los liggende stof mee weg.
De naam alleen al is fantastischquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf Fucking Run een toffe multiplayermodus vinden.
+1quote:
Stofzuiger kan wel heel fijn zijn om je fans te slopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Plus het feit dat een stofzuiger enorm naar is voor je gevoelige electronica, dus ik dat ding hoe dan ook een eindje uit de buurt van je console zou houden...!
Je speelt als een team. Je begint op een safepoint, zo gauw dat 1 eikel de grens oversteekt (zonder dat te zeggen natuurlijk) begint er een muur met de achtervolging. Een muur van rook en geesten die je in die rook kan zien. Zo gauw de muur een van de teamleden pakt is het game over. Dus rennen en alle obstakels, vijanden en ook turrets neer zien te knallen (of voorbij rennen). Word je neergeschoten dan moet iemand je reanimeren voordat de muur je 'pakt'. Zo ren je van safepoint naar safepoint. Op zo'n punt kun je wapens wisselen, munitie regelen en gewoon even op adem komen. Op het eind wordt er gekeken wie het best was qua killing en helpen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Fucking Run, dat dacht ik vanochtend toen mijn darmen begonnen te borrelen, maar de MP zal wel wat anders zijn.(Hoop ik)
Dat klinkt wel briljantquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je speelt als een team. Je begint op een safepoint, zo gauw dat 1 eikel de grens oversteekt (zonder dat te zeggen natuurlijk) begint er een muur met de achtervolging. Een muur van rook en geesten die je in die rook kan zien. Zo gauw de muur een van de teamleden pakt is het game over. Dus rennen en alle obstakels, vijanden en ook turrets neer zien te knallen (of voorbij rennen). Word je neergeschoten dan moet iemand je reanimeren voordat de muur je 'pakt'. Zo ren je van safepoint naar safepoint. Op zo'n punt kun je wapens wisselen, munitie regelen en gewoon even op adem komen. Op het eind wordt er gekeken wie het best was qua killing en helpen.
Ik blijf het geniaal vinden
Ah! Een soort "No hole in the wall"quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je speelt als een team. Je begint op een safepoint, zo gauw dat 1 eikel de grens oversteekt (zonder dat te zeggen natuurlijk) begint er een muur met de achtervolging. Een muur van rook en geesten die je in die rook kan zien. Zo gauw de muur een van de teamleden pakt is het game over. Dus rennen en alle obstakels, vijanden en ook turrets neer zien te knallen (of voorbij rennen). Word je neergeschoten dan moet iemand je reanimeren voordat de muur je 'pakt'. Zo ren je van safepoint naar safepoint. Op zo'n punt kun je wapens wisselen, munitie regelen en gewoon even op adem komen. Op het eind wordt er gekeken wie het best was qua killing en helpen.
Ik blijf het geniaal vinden
Goeiequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Jaag eens een bus perslucht door dat ding.
Bij de mediamarkt/computerzaak/handyman/etcquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
Perslucht heb ik alleen nog nooit ergens te koop gezien
Zal eens kijken binnenkort, echt ook bij mediamarkt? Had eerder een bouwmarkt verwacht ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt/computerzaak/handyman/etc
Idd mediamarkt, random computerboer of doe-het-lekker-zelf zaken heben dit wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
Perslucht heb ik alleen nog nooit ergens te koop gezien
Savegames bewaren en complete reset geven dat ding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Last, mijn PS3 herkent opeens geen disks meer. DVD's, games, niks. Gister deed hij het nog maar na een update niet meer!![]()
Dat kan ik idd nog eens proberen. Hoe kan ik mijn savegames bewaren, USB?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:50 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Savegames bewaren en complete reset geven dat ding.
Al gechecked, systeem is helemaal bij.quote:Het kan ook zijn dat je zo erg achterloopt op update gebied, dat er nog een mandatory update klaarstaat.
Probeer eens handmatig een update te starten en kijk of hij nog een update mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |