SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Fatso!quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewend dat ik kon eten en drinken wat ik wilde zonder een gram aan te komen, 7 jaar geleden was ik nog rond de 60 kilo, nu rond de 90.
Kilo!quote:
Niets is te gekquote:
mooi was die tijdquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewend dat ik kon eten en drinken wat ik wilde zonder een gram aan te komen,
Nou er is niet echt veel te updaten... Vrijdag met dr de stad in geweest, behoorlijk saai. Voor mijn gevoel klikt t totaal niet. Maar kan ook aan mij liggen. Ik heb dr dus niet gezoend, zonde ik weet t want daar moet je snel mee zijn. Ik denk wel dat ze me ziet zitten, ik was eigenlijk niet vant plan om nog te smsen maar krijg paar keer per dag berichtjes van haar... Maar kijk vandaag ff aan. Zie dr vanmiddag weer. Ze is gewoon super lekker, maar ik hou van sletterig en dat zie ik nog niet...quote:
Alles beter dan Deventer iig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef missbehavin het volgende:
Ja godverdommeIs mijn tandarts ineens weer op vakantie, moet ik helemaal naar Zutphen rijden zo
Ik niet meerquote:
en daarbij klikt het dus gewoon niet.. jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef JoeyT het volgende:
Nou er is niet echt veel te updaten... Vrijdag met dr de stad in geweest, behoorlijk saai. Voor mijn gevoel klikt t totaal niet. Maar kan ook aan mij liggen. Ik heb dr dus niet gezoend, zonde ik weet t want daar moet je snel mee zijn. Ik denk wel dat ze me ziet zitten, ik was eigenlijk niet vant plan om nog te smsen maar krijg paar keer per dag berichtjes van haar... Maar kijk vandaag ff aan. Zie dr vanmiddag weer. Ze is gewoon super lekker, maar ik hou van sletterig en dat zie ik nog niet...
Niet als je pijn in je bek hebt Qquote:
Oh dat klinkt al een stuk minder ja. Jammer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou er is niet echt veel te updaten... Vrijdag met dr de stad in geweest, behoorlijk saai. Voor mijn gevoel klikt t totaal niet. Maar kan ook aan mij liggen. Ik heb dr dus niet gezoend, zonde ik weet t want daar moet je snel mee zijn. Ik denk wel dat ze me ziet zitten, ik was eigenlijk niet vant plan om nog te smsen maar krijg paar keer per dag berichtjes van haar... Maar kijk vandaag ff aan. Zie dr vanmiddag weer. Ze is gewoon super lekker, maar ik hou van sletterig en dat zie ik nog niet...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je pijn in je bek hebt Q
Ook danquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook. Veel beter. Meer Q. voor hetzelfde geld. Hoe kan dat nou niet beter zijn?quote:
quote:
Op het moment dat je Deventer uit bent voel je je vast veel beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |