SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Fatso!quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewend dat ik kon eten en drinken wat ik wilde zonder een gram aan te komen, 7 jaar geleden was ik nog rond de 60 kilo, nu rond de 90.
Kilo!quote:
Niets is te gekquote:
mooi was die tijdquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:38 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewend dat ik kon eten en drinken wat ik wilde zonder een gram aan te komen,
Nou er is niet echt veel te updaten... Vrijdag met dr de stad in geweest, behoorlijk saai. Voor mijn gevoel klikt t totaal niet. Maar kan ook aan mij liggen. Ik heb dr dus niet gezoend, zonde ik weet t want daar moet je snel mee zijn. Ik denk wel dat ze me ziet zitten, ik was eigenlijk niet vant plan om nog te smsen maar krijg paar keer per dag berichtjes van haar... Maar kijk vandaag ff aan. Zie dr vanmiddag weer. Ze is gewoon super lekker, maar ik hou van sletterig en dat zie ik nog niet...quote:
Alles beter dan Deventer iig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef missbehavin het volgende:
Ja godverdommeIs mijn tandarts ineens weer op vakantie, moet ik helemaal naar Zutphen rijden zo
Ik niet meerquote:
en daarbij klikt het dus gewoon niet.. jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef JoeyT het volgende:
Nou er is niet echt veel te updaten... Vrijdag met dr de stad in geweest, behoorlijk saai. Voor mijn gevoel klikt t totaal niet. Maar kan ook aan mij liggen. Ik heb dr dus niet gezoend, zonde ik weet t want daar moet je snel mee zijn. Ik denk wel dat ze me ziet zitten, ik was eigenlijk niet vant plan om nog te smsen maar krijg paar keer per dag berichtjes van haar... Maar kijk vandaag ff aan. Zie dr vanmiddag weer. Ze is gewoon super lekker, maar ik hou van sletterig en dat zie ik nog niet...
Niet als je pijn in je bek hebt Qquote:
Oh dat klinkt al een stuk minder ja. Jammer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou er is niet echt veel te updaten... Vrijdag met dr de stad in geweest, behoorlijk saai. Voor mijn gevoel klikt t totaal niet. Maar kan ook aan mij liggen. Ik heb dr dus niet gezoend, zonde ik weet t want daar moet je snel mee zijn. Ik denk wel dat ze me ziet zitten, ik was eigenlijk niet vant plan om nog te smsen maar krijg paar keer per dag berichtjes van haar... Maar kijk vandaag ff aan. Zie dr vanmiddag weer. Ze is gewoon super lekker, maar ik hou van sletterig en dat zie ik nog niet...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als je pijn in je bek hebt Q
Ook danquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook. Veel beter. Meer Q. voor hetzelfde geld. Hoe kan dat nou niet beter zijn?quote:
quote:
Op het moment dat je Deventer uit bent voel je je vast veel beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan niet anders!quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het moment dat je Deventer uit bent voel je je vast veel beter.
ach, je hebt niets te kiezen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je je niet eens meer kunt herinneren dat het om crème brulee ging, schrijf het dan maar op je buikquote:
Zijn er nog ergens lekkere reltopics?quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:58 schreef Q. het volgende:
Erg productief, dat thuiswerken, ik heb al meer posts gemaakt dan in de hele rest van de week.
Oh ja, ik moet ook weer eens, het is weer veel te lang.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Morgenavond naar de kapperNog snel even voor t feest
quote:
Maandag? Zaterdag moet het mooi worden, fuck maandagquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:59 schreef Q. het volgende:
Maandag weer 27 graden. En ik zit er nu over te denken om de verwarming aan te doen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je niet eens meer kunt herinneren dat het om crème brulee ging, schrijf het dan maar op je buik
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het komt door de pijn en de pijnstillers babsje, echt.
Er is maar 40% kans op regen, valt hard mee! En 15 graden is best warm. Voor de winter dan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maandag? Zaterdag moet het mooi worden, fuck maandag
Huuuh, niet zo strengquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie hier de perfecte kans om onder die belofte uit te komen, wat denk jij dan
quote:
Crème brulee makenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik beloofd heb
Ik geloof niet dat er van enige beloning sprake was hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
That's it? Alleen dat? En wat krijg ik daar voor terug?
Ik zal wel dronken zijn geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er van enige beloning sprake was hoor.Ja, mijn sprankelende gezelschap.
Die vervloekte drank ookquote:
Gelukkig worden je tandgrappen wel grappigerquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
HET PAST TOCH GODVERDOMME! KIJK ME NIET ZO AAN!
Nee niks, jij, jij.....quote:
en zo niet, dan kan ik altijd nog een tandje bijzettenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig worden je tandgrappen wel grappiger
Je zult je iig met hand en tand blijven verzettenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
en zo niet, dan kan ik altijd nog een tandje bijzetten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
HET PAST TOCH GODVERDOMME! KIJK ME NIET ZO AAN!
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Adonis?
Woest aantrekkelijke man?
Gruwelijk lekker ding?
zo gaat dat als ik iets op mijn tanden neemquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zult je iig met hand en tand blijven verzetten
jij hebt genoeg haar op je tanden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
zo gaat dat als ik iets op mijn tanden neem
sja ik leef dan ook van de hand op de tandquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij hebt genoeg haar op je tanden?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
en zo niet, dan kan ik altijd nog een tandje bijzetten
Voor jezelf, of peuter in tutu?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:31 schreef L-E het volgende:
Wij gaan straks naar de proefles ballet. Ik ben benieuwd.
Hij heeft aangegeven dat te willen doen?quote:
Jokkebrokquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Adonis?
Woest aantrekkelijke man?
Gruwelijk lekker ding?
De nieuwe Jan Kooiman (of hoe heet die vent)?quote:
Uiteraard. Dus we gaan kijken of het iets is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven dat te willen doen?
GTST!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Kooiman (of hoe heet die vent)?
Als danser. Ik mag hopen dat peuter geen derderangs soapsterretje wordt in een slechte soapquote:
Dat hoop ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als danser. Ik mag hopen dat peuter geen derderangs soapsterretje wordt in een slechte soap
Wie doen dat, en waar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
Blijft apart, mensen die in een tentje onder een spoorbrug wonen.
Grappigquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
Uiteraard. Dus we gaan kijken of het iets is.
Is het wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Zo, eens even de nieuwe ATR luisteren op de luisterpaal van 3voor12
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
Zo, eens even de nieuwe ATR luisteren op de luisterpaal van 3voor12
Klinkt eigenlijk best lekker ja. Ben pas bij nummer 2, maar tot nu toe is het wat 'toegankelijker' dan eerdere muziek. Niet eens meer echt teringherrie.quote:
Ah oke, straks ook maar eens luisterenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best lekker ja. Ben pas bij nummer 2, maar tot nu toe is het wat 'toegankelijker' dan eerdere muziek. Niet eens meer echt teringherrie.
OMG, jij kan gedachten lezen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Voor de mensen die zich nu achter de oren krabben over wat ATR is. Atari Teenage Riot, een duitse Electronica/Punk band met nogal anarchistische teksten.
Ik gok zigeuners. Bij Nijmegen. Er staan ook woonwagens en paarden, geiten enz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |