hoi naatjequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is anaal gaan dan neuken? Neuken wil zeggen dat een jongen met zijn stijve penis de vagina binnen gaat. Aldus het sexwoordenboek. Dat betekent dat anaal gaan niet neuken is.
Dat laatste riekt naar een ervaring uit de eerste hand.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:39 schreef Monopoly het volgende:
Naatje_1 : Mocht je het anaal gaan doen, extra glijmiddel en dikke condooms. En zorg dat zij vantevoren wel heeft gepoept.
Precies mijn punt. Mijn principe was dan ook 'niet neuken voor het huwelijk' en als je afgaat op de definities, is er heel veel speling wat dat betreft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies.
In de volksmond is het ook neuken, maar toch. Religieus gezien is er niets over bekend, dus mag het gewoon
Multiculti zal wennen zijn maar daar sla ik me wel doorheen. Ik ga er maar vanuit dat het merendeel goed is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is wel erg multi-culti geworden he.
Maar als je daar geen problemen mee hebt.
Anyway weer ff terug naar de muziek maar dan
No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Mijn principe was dan ook 'niet neuken voor het huwelijk' en als je afgaat op de definities, is er heel veel speling wat dat betreft.
Kloptquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat laatste riekt naar een ervaring uit de eerste hand.
Jij hebt een bordje "Exit Only" staan?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
IK ga slapen. veel plezier nog allemaal
Slaapze!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
Slaap lekker manquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:42 schreef mr-green het volgende:
Ik zou momenteel graag een watermeloen in je reet drukken voor het feit dat je mijn vriend op ideeën brengt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben een anaal liefhebber (om te geven, niet om te ontvangen)
Ik zeg niet dat ik anaal ga trouwens. Buiten anaal en neuken is nog een hele grote wereld van mogelijkheden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt een bordje "Exit Only" staan?
godver, daar ging mn colaquote:
Dat is dus meteen het hypocriete aan veel gelovigen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik anaal ga trouwens. Buiten anaal en neuken is nog een hele grote wereld van mogelijkheden.
Paralympics...quote:
goddelijk geneukquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef Zokunen het volgende:
Voor mij is neuken in de religieuze zin van het woord gewoon het hebben van geslachtsgemeenschap met de intentie om je voort te planten.
Heb je die intentie niet, is het geen "goddelijk geneuk" maar een pleziertje.
Voortplanten na het huwelijk is sowieso meer logisch dan neuken na het huwelijk.
(als je mn gedachtegang snapt)
Of nog sneller trouwen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is dus meteen het hypocriete aan veel gelovigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |