Ik droomde dat je dus wiet in de vorm van een snack kon halen. Bij de coffeeshop in een soort systeem die vaak ook hebt bij snackbars om dingen uit de muur te kunnen kopenquote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef waht het volgende:
Ik ben een randstedeling die nooit (illegale) drugs gebruikt.
Het laatstequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Oh. Wiet. Och.
Ben je nu een door de wol geverfde randstedeling die op zijn 8e voor zijn ouders al zakjes haalde, of ben je nog een experimentele provinciaal die nooit drugs gebruikt, zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, ondergetekende?
Goed zoquote:
Ik wil het gewoon een keer proberen, een vriend van me heeft laatst zijn ervaringen verteld en dat maakt me iets te nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik heb een paar vrienden (althans gehad) die coke wel stoer vonden. Gebruikten topmanagers en chirurgen ook, dachten zij. Ja, leuk en aardig, maar die liggen toch echt niet 40 uur per week te maffen met een boek voor hun neus en gebruiken het ook niet om los te gaan op housepartys.
Doe dan gewoon een sigaret.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon een keer proberen, een vriend van me heeft laatst zijn ervaringen verteld en dat maakt me iets te nieuwsgierig![]()
Alleen wiet hoor, verder wil ik absoluut niet gaan.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Tenzij je echt een stevige blower bent. Ik heb dankzij alcohol wel wat meer gaten in m'n geheugen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Na het wakker worden ben ik altijd bang dat het echt is gebeurd
Omdat je door drugs vaak dingen vergeet
Ik droom soms dat ik echt heel erg stoned benquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Tenzij je echt een stevige blower bent. Ik heb dankzij alcohol wel wat meer gaten in m'n geheugen.
Heb je al eens geblowd dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik droom soms dat ik echt heel erg stoned ben
Hopelijk loopt het niet uit de hand, ik lees alleen over dromen gerelateerd met drugs op forums voor drugsverslaafden.
Over afgezaagd gesproken.quote:
Dan is het wel een beetje vreemd. Maar goed, cannabis (en alcohol en drugs over het algemeen) raad ik enkel sterk af als men psychisch niet helemaal in orde is. Dan kan zoiets werken als katalysator van die problemen. Mocht dat niet op jou van toepassing zijn, dan kun je heus een keer experimenteren.quote:
Ik heb niks om over te klagen en ben ook niet depressief o.i.d.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan is het wel een beetje vreemd. Maar goed, cannabis (en alcohol en drugs over het algemeen) raad ik enkel sterk af als men psychisch niet helemaal in orde is. Dan kan zoiets werken als katalysator van die problemen. Mocht dat niet op jou van toepassing zijn, dan kun je heus een keer experimenteren.
Het is een beetje het kenmerk van de luilak. En ook van de linkse elite kennelijk, als ik hier lees wie er allemaal blowt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind blowen vooral vrij oninteressant
Ik doe het ook amper eerlijk gezegd. Vroeger vond ik het wel leuk om te doen met één van m'n exen. Sowieso vind ik het geweldig om te drinken of te blowen met vriendinnetjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind blowen vooral vrij oninteressant
Hmm. Drinken wel, maar blowen niet. Ik vind vrouwen die roken vaak onaantrekkelijk en als ze zelf joints draaien krijg ik helemaal het gevoel dat ze niets te doen hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een band schept.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook amper eerlijk gezegd. Vroeger vond ik het wel leuk om te doen met één van m'n exen. Sowieso vind ik het geweldig om te drinken of te blowen met vriendinnetjes.Leer je elkaar toch op een andere manier kennen.
Wat ik dan totaal niet begrijp is dat sommige mensen gaan blowen in hun uppie. Alcohol drink ik wel vaak alleen, maar blowen.. dan voel ik me direct een zielige junk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm. Drinken wel, maar blowen niet. Ik vind vrouwen die roken vaak onaantrekkelijk en als ze zelf joints draaien krijg ik helemaal het gevoel dat ze niets te doen hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een band schept.
Ja, het is toch ook niet leuk om stoned te zijn alleenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ik dan totaal niet begrijp is dat sommige mensen gaan blowen in hun uppie. Alcohol drink ik wel vaak alleen, maar blowen.. dan voel ik me direct een zielige junk.
Het is bijzonder geestdodend vooral.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, het is toch ook niet leuk om stoned te zijn alleen?
Maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met drugs. Genoeg geëxperimenteerd.
Welterustenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is bijzonder geestdodend vooral. [ afbeelding ] Maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met drugs. Genoeg geëxperimenteerd.
Sowieso is het maar eens tijd om te pitten. Ik wens u een fijne nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |