Waar ze thuishorenquote:
Wij??quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar ze thuishoren
Maar ik heb het wel weer gehad met dit.
Jullie gaan er veel te serieus op in
Ach, jij. Er is maar één vrouw die ik adoreerquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij??JIJ!!
Met je 300 UI's, praten in quotes van hun nrs *RIL*...
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, jij. Er is maar één vrouw die ik adoreer
Je hebt werkelijk veel compassie met iemand die met mij zit opgescheeptquote:
Ach, ze kiest er zelf voor he??quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk veel compassie met iemand die met mij zit opgescheept?
Ik zal morgen opbellen en opbiechten dat ik drie andere bn-ers adoreerquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ze kiest er zelf voor he??![]()
Maar ik neem aan dat zij het ook wel prettig vind als je uitsluitend voor haar kiest ja![]()
Daarnaast gaat het me verder niks aan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal morgen opbellen en opbiechten dat ik drie andere bn-ers adoreer
Oh, wacht, ehm.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch niet eens anderhalf deel, toch?
Ben je nu helemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Wat, woon je niet eens samen ??
Ik zal het wel niet snappen danquote:
Jij hebt enkel vriendjes gehad waar je mee samenwoondequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet snappen dan
Geen sex voor het huwelijk natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt enkel vriendjes gehad waar je mee samenwoonde?
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen sex voor het huwelijk natuurlijk![]()
Welke?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik droom de laatste tijd veel over drugs
Ik zou het gewoon bij de legale drugs houden maar dromen mag altijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik droom de laatste tijd veel over drugs
Ik droomde dat je dus wiet in de vorm van een snack kon halen. Bij de coffeeshop in een soort systeem die vaak ook hebt bij snackbars om dingen uit de muur te kunnen kopenquote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef waht het volgende:
Ik ben een randstedeling die nooit (illegale) drugs gebruikt.
Het laatstequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Oh. Wiet. Och.
Ben je nu een door de wol geverfde randstedeling die op zijn 8e voor zijn ouders al zakjes haalde, of ben je nog een experimentele provinciaal die nooit drugs gebruikt, zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, ondergetekende?
Goed zoquote:
Ik wil het gewoon een keer proberen, een vriend van me heeft laatst zijn ervaringen verteld en dat maakt me iets te nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik heb een paar vrienden (althans gehad) die coke wel stoer vonden. Gebruikten topmanagers en chirurgen ook, dachten zij. Ja, leuk en aardig, maar die liggen toch echt niet 40 uur per week te maffen met een boek voor hun neus en gebruiken het ook niet om los te gaan op housepartys.
Doe dan gewoon een sigaret.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon een keer proberen, een vriend van me heeft laatst zijn ervaringen verteld en dat maakt me iets te nieuwsgierig![]()
Alleen wiet hoor, verder wil ik absoluut niet gaan.
Dat valt ook wel weer mee hoor. Tenzij je echt een stevige blower bent. Ik heb dankzij alcohol wel wat meer gaten in m'n geheugen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef robin007bond het volgende:
Na het wakker worden ben ik altijd bang dat het echt is gebeurd
Omdat je door drugs vaak dingen vergeet
Ik droom soms dat ik echt heel erg stoned benquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor. Tenzij je echt een stevige blower bent. Ik heb dankzij alcohol wel wat meer gaten in m'n geheugen.
Heb je al eens geblowd dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik droom soms dat ik echt heel erg stoned ben
Hopelijk loopt het niet uit de hand, ik lees alleen over dromen gerelateerd met drugs op forums voor drugsverslaafden.
Over afgezaagd gesproken.quote:
Dan is het wel een beetje vreemd. Maar goed, cannabis (en alcohol en drugs over het algemeen) raad ik enkel sterk af als men psychisch niet helemaal in orde is. Dan kan zoiets werken als katalysator van die problemen. Mocht dat niet op jou van toepassing zijn, dan kun je heus een keer experimenteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |