Josh is een mooiboy..quote:
Kut, m'n schermquote:
Zo had ik mijn haren in de jaren 90...quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Leo toen ie nog een broekie was
Sorry Boontjequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:33 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Er zou maar iemand op je foto fappen.
Hurley FAP FAP FAP FAP FAP .!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef emzor1994 het volgende:
Kijken of jullie schrikken:
[ afbeelding ]
Leo is een schatje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo had ik mijn haren in de jaren 90...
verkapte ik vind dit stiekem sexy en wil kijken of jullie dat ook vinden -postquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef emzor1994 het volgende:
Kijken of jullie schrikken:
[ afbeelding ]
Tuurlijk, eerst zet ik Josh erin, en dan is het ook niet logisch dat ik op Hurley terecht kom daarnaquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verkapte ik vind dit stiekem sexy en wil kijken of jullie dat ook vinden -post
Geeft het je geen trots gevoelquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke nu over oude oma's want Sander kan zijn fapsel maar niet kwijt.
quote:
De puddingbuks is leeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Zijn de jongens nog niet uitgefapt? Zij plaatsen geen foto's meer...
PUDDINGBUKSquote:
En, hoe vind je t tot nu toe?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niet helemaal, wel begonnen(20 ofso)
primo hoor, heb ff de lijst doorgekeken en ken echt maar 5 bandjes ofzoquote:
Zo af en toe, hoorde net The Wombats voorbij komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
primo hoor, heb ff de lijst doorgekeken en ken echt maar 5 bandjes ofzo. Desalniettemin leuke muziek, ook nog LL-bandjes ertussen?
Wombatsquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo af en toe, hoorde net The Wombats voorbij komenzit nu op 100/123
Huilen van het lachenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef searchanddestroy het volgende:
Volgens mijn berekeningen () heb ik een 2 voor m'n frans her.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Een huilendelach.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef searchanddestroy het volgende:
Was je wel al geslaagd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef searchanddestroy het volgende:
Lachen van het huilenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef searchanddestroy het volgende:
Sowiesoquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Inderdaad
Let's dance to joy division
Moving to New York
Ben je al geslaagd of nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef searchanddestroy het volgende:
Luister hem nu, zal mijn goed onderbouwde mening zo gevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso
Deze zit in de playlist;
Oef dat is minder.quote:
Ik wil mijn goed onderbouwde mening ook wel geven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Luister hem nu, zal mijn goed onderbouwde mening zo geven
Haha oh.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:43 schreef Keauning het volgende:
[..]
Oef dat is minder.
Meisje in mijn klas ook, die had een 5,8 voor Engels nodig. Ze had een 2,6.
COD afkortingen gebruikenquote:
Jaaaquote:
Kesha.!quote:
COD 4 = MW1quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:45 schreef yosander het volgende:
COD 4 voor de eckte bazen.
Toen MW kwam was mijn 'gameperiode' ook voorbij.
Oja, fuck. 10 jaar geleden mang. Maar ik noemde het altijd COD4, MW moet ik denken aan MW2quote:
BOquote:
GTA:SA inderdaadquote:
And Remember Respect Is Everything.!quote:
Wat is BO bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, alleen maar training anders word ik afgemaakt.
Waar haal jij al die dingen altijd toch vandaanquote:
Combat trainingquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, alleen maar training anders word ik afgemaakt.
Is het niet leuk dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Waar haal jij al die dingen altijd toch vandaan
Oohquote:
YouTube.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Waar haal jij al die dingen altijd toch vandaan
Hee kuikentje.quote:
Zekerquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goed onderbouwde mening: Primo nummer
Captain Obvious.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Hooguit paar keer gespeeld.
[..]
YouTube.
Die ken ik dan nogquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:49 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jawel juist wel, maar je bent er altijd zo snel mee.
That's my namequote:
Omg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zag laatst een serie waar captain obvious werd vertaald als kapitein overduidelijk
Sorry...hoe heet jij eigenlijkquote:
Geen idee. Ik zie haar nooit meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nog niet gezien vandaag, of wel?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zag laatst een serie waar captain obvious werd vertaald als kapitein overduidelijk
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jij weet 't dus wel, wat is dezenquote:
Tatu is iets anders dat Tutaquote:
Succes.quote:
WTFquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Morgen moet ik door die grafstad Zwolle rijden
Niet dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef Keauning het volgende:
[..]
HAHAIHAIHIHAIHWIHIA
DIE WAS GOED OFNIET
MHOAHAHAHHAHAHWHAHHWHAHHHAHAHAHHAAHAHAHAH GAST BUIKPEIN FAN LAGGE GVD HAHAHHAHHAHAHAHH HOOHHOHOHOHO OOOHHIHIHIHIHIIHHIIHHIHHHHHHHquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef Keauning het volgende:
[..]
HAHAIHAIHIHAIHWIHIA
DIE WAS GOED OFNIET
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
MHOAHAHAHHAHAHWHAHHWHAHHHAHAHAHHAAHAHAHAH GAST BUIKPEIN FAN LAGGE GVD HAHAHHAHHAHAHAHH HOOHHOHOHOHO OOOHHIHIHIHIHIIHHIIHHIHHHHHHH
quote:
Je kunt ook overdrijven Jordy.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
MHOAHAHAHHAHAHWHAHHWHAHHHAHAHAHHAAHAHAHAH GAST BUIKPEIN FAN LAGGE GVD HAHAHHAHHAHAHAHH HOOHHOHOHOHO OOOHHIHIHIHIHIIHHIIHHIHHHHHHH
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:
quote:
Liefquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
1 liefe pinkwin for je topique
quote:
Pas op he.. Zwolle is HARD!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Morgen moet ik door die grafstad Zwolle rijden
Ook een Blauwvingerquote:
Elke stad is grotendeels verhard hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef Joosterd het volgende:
En van mij een zeehont voor je topique.!
[ afbeelding ]
Aha. Verlaat je Zwolle ook vanaf septemberquote:
Wat doet gij hier dan ?quote:
Ehm... Why would I? Hoezo september?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Aha. Verlaat je Zwolle ook vanaf september?
... Huhquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ehm... Why would I? Hoezo september?
Studeren in een andere stad? Of ben je daarvoor juist naar Zwolle gekomen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ehm... Why would I? Hoezo september?
Ik studeer hier al.. maar ik wou op mezelf en Zwolle is topquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Studeren in een andere stad? Of ben je daarvoor juist naar Zwolle gekomen?
Zo blijf je wel wakkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
1 grote emogif voor je topic
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Jonge, ga niet haten op Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doei boon, ik ga ook moet morgen vroeg door Zwolle (:r) heenrijden, dus trusten iedereen
Ik denk dat ik het meer voor mezelf doe wat dat betreft...quote:
Ooh, Windesheim?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ik studeer hier al.. maar ik wou op mezelf en Zwolle is top
Ik heb genoeg aan de winkels in Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zwolle is wel saai om te winkelen.
Ik vond Zwolle saai iig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan de winkels in Zwolle.
Echte goede uitgaansgelegenheden, dat is wat Zwolle mist.
Achja, gok daarom ook dat Groningen toffer wordtquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond Zwolle saai iig.Mijn ex vriendje zit op het Windesheim.
Maar op kamers dus in Zwollequote:
Vaarwel mijn waarde.quote:
Ex collega van mij zit in Groningen, doet Rechten. Hij vindt het wel tof, heeft ook mooie kamer/appartementje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, gok daarom ook dat Groningen toffer wordt.
[..]
Maar op kamers dus in Zwolle?
Ik woon heel hard op kamers jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, gok daarom ook dat Groningen toffer wordt.
[..]
Maar op kamers dus in Zwolle?
Die kamer wil die niet toevallig kwijt deze zomerquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ex collega van mij zit in Groningen, doet Rechten. Hij vindt het wel tof, heeft ook mooie kamer/appartementje.
Waarom ben je niet nu Joffer. Of al terug van piekuurquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ik woon heel hard op kamers ja
En wat betreft stappen: Joffer of Bloopers toch?!
Nee hij gaat nu pas naar zijn 2e jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Die kamer wil die niet toevallig kwijt deze zomer?
Ah, denk niet dat ik daar op ga wachtenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hij gaat nu pas naar zijn 2e jaar.
Is ook niet aan te raden nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ah, denk niet dat ik daar op ga wachten![]()
.
Farmaceutische wetenschappenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is ook niet aan te raden nee.Wat ga jij doen eigenlijk?
I told you soquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had even gekeken net, er zijn gewoon GEEN fatsoenlijke kamers met acceptabele huur in Utrecht.
Bommel zijn kutkakkers op schakelbrommers. Paard te ballerig, te druk en te heetquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom ben je niet nu Joffer. Of al terug van piekuur?
Bloopers kom ik vrijwel nooit, heel soms Bommel (omdat vrienden van <17)en soms Paard
.
Nou dankjewel, nu voel ik me weer een prutserquote:
Niet haten op schakelbrommersquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Bommel zijn kutkakkers op schakelbrommers. Paard te ballerig, te druk en te heet
Ik ga donderdagavond naar de joffer
Nee, Utrecht is echt heeeel kut. Probeer naar Lunetten of Houten te kijken. Je zit daar wat verder weg en je betaalt wel wat meer, maar daar heb je meer kans en vaak ook grotere kamers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nou dankjewel, nu voel ik me weer een prutser
Tering echt? Op kamers of bij je oudersquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je al een kamer in Groningen? Ik woon in het centrum
Awhquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb heel lang de hoop gehad op (dieren)Geneeskunde, alleen ik faal zo hard in exacte vakken.
FAIL.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet haten op schakelbrommers.
Maar ik ga niet zo vaak uit in Zwolle en al helemaal niet op donderdagavond.
Soms piekuur en soms vrijdagavond.
Wat ik nu ga doen ligt me ook veel beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering echt? Op kamers of bij je ouders?
Ben nu aan 't kijken, een kamer ging niet door.
[..]
Awh. Geneeskunde lijkt mij dan weer niets
.
Reeds?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
quote:
Water123quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe ver ligt dat ongeveer van Utrecht? Ik zal er naar kijken, maar het moet wel te doen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Utrecht is echt heeeel kut. Probeer naar Lunetten of Houten te kijken. Je zit daar wat verder weg en je betaalt wel wat meer, maar daar heb je meer kans en vaak ook grotere kamers.
Hee waar kom jij ineens vandaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 100 kilometer verder wegquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering echt? Op kamers of bij je ouders?
Ben nu aan 't kijken, een kamer ging niet door.
Lunetten is 5 minuten met de trein van centraal, maar er gaat rechtstreeks een bus naar de Uithof waar je ongeveer een halfuurtje over doet (wat je dus ook met de bus van centraal naar de Uithof erover doet) en Lunetten is 10 minuten van Utrecht centraal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe ver ligt dat ongeveer van Utrecht? Ik zal er naar kijken, maar het moet wel te doen zijn natuurlijk
Wow netjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 100 kilometer verder wegIk heb een kamer van 20 m2 met eigen keuken en douche
¤ 430,- inclusief.. via een makelaar..
Heb je al via een makelaar gekeken? Is veel makkelijker.. Ik kan je wel een lijstje sturen met makelaars
Dat is goed te doen ja, dankjewel danquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lunetten is 5 minuten met de trein van centraal, maar er gaat rechtstreeks een bus naar de Uithof waar je ongeveer een halfuurtje over doet (wat je dus ook met de bus van centraal naar de Uithof erover doet) en Lunetten is 10 minuten van Utrecht centraal.
Nee uit Steenwijk, is 38 kilometer van Zwolle vandaan. IBB kan inderdaad!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Wow netjes! Lijstje mag je wel sturen
.
Vriend van me raadde IBB aan, heeft ook een mooie kamer nu!
100 kilometer...kom je uit Zwolle?
Je kunt ook de andere kant van Utrecht bekijken, Overvecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja, dankjewel dan
Oja, had je al 's verteld inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee uit Steenwijk, is 38 kilometer van Zwolle vandaan. IBB kan inderdaad!
Ik post zo een lijstje
Ook handigquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb gekeken voor een kamer, mja ik crash gewoon doordeweeks bij mijn vriend.![]()
quote:
Informaticaquote:
Op de uni?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Hoop maar dat het wat is
HU, havo hè.quote:
Nijenoord 1?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohnee op HBO. HA dan kom je bij mijn vriend op de faculteit.
Nog maar een maandje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe lang al?
Wat ging je overigens ook al weer doen?
ASW, dat is toch alg. sociale wetenschappen?quote:
Dankjequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:32 schreef Water123 het volgende:
yosander, kijk hier eens..
http://www.bakkerkamerbemiddeling.nl/
http://rotsvast.nl/nl/Woning-huren-Groningen/
http://www.lucasklamer.nl/nl/huren-en-verhuren/woonruimte-huren/
http://www.maxxvastgoed.nl/
http://www.ibbmak.nl/huur.asp
http://www.kappenburgvanprooijen.nl/
http://www.shortstay-groningen.nl/zoeken-vergelijken/
http://www.pastoorvastgoed.nl/
http://www.martinitorenvastgoed.nl/
http://www.dhnl.nl/
http://www.smartmakelaardij.com
http://www.beter-wonen.nl/
http://www.zeeven.nl/verh(...)amer-aanbod/pagina1/
Vaak moet je je eerst inschrijven voordat je kan reageren. Ik adviseer je om je niet in te schrijven (want bij de meesten kun je wel de informatie erbij lezen) en gewoon te bellen voor een afspraak.
Ik morgen, als ik dan nog tijd hebquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Donderdag ga ik alle uitzend-bureaus af.
Jawohl.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ASW, dat is toch alg. sociale wetenschappen?
Dus die pics waren niet Steenwijk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nog maar een maandje.
Ik ga Tandheelkunde studerenen jij? waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |