Ik studeer hier al.. maar ik wou op mezelf en Zwolle is topquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Studeren in een andere stad? Of ben je daarvoor juist naar Zwolle gekomen?
Zo blijf je wel wakkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
1 grote emogif voor je topic
[ afbeelding ]
Doeiquote:
Jonge, ga niet haten op Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doei boon, ik ga ook moet morgen vroeg door Zwolle (:r) heenrijden, dus trusten iedereen
Ik denk dat ik het meer voor mezelf doe wat dat betreft...quote:
Ooh, Windesheim?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ik studeer hier al.. maar ik wou op mezelf en Zwolle is top
Ik heb genoeg aan de winkels in Zwollequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zwolle is wel saai om te winkelen.
Ik vond Zwolle saai iig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan de winkels in Zwolle.
Echte goede uitgaansgelegenheden, dat is wat Zwolle mist.
Achja, gok daarom ook dat Groningen toffer wordtquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond Zwolle saai iig.Mijn ex vriendje zit op het Windesheim.
Maar op kamers dus in Zwollequote:
Vaarwel mijn waarde.quote:
Ex collega van mij zit in Groningen, doet Rechten. Hij vindt het wel tof, heeft ook mooie kamer/appartementje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, gok daarom ook dat Groningen toffer wordt.
[..]
Maar op kamers dus in Zwolle?
Ik woon heel hard op kamers jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, gok daarom ook dat Groningen toffer wordt.
[..]
Maar op kamers dus in Zwolle?
Die kamer wil die niet toevallig kwijt deze zomerquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ex collega van mij zit in Groningen, doet Rechten. Hij vindt het wel tof, heeft ook mooie kamer/appartementje.
Waarom ben je niet nu Joffer. Of al terug van piekuurquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ik woon heel hard op kamers ja
En wat betreft stappen: Joffer of Bloopers toch?!
Nee hij gaat nu pas naar zijn 2e jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Die kamer wil die niet toevallig kwijt deze zomer?
Ah, denk niet dat ik daar op ga wachtenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hij gaat nu pas naar zijn 2e jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |