Is ook niet aan te raden nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ah, denk niet dat ik daar op ga wachten![]()
.
Farmaceutische wetenschappenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is ook niet aan te raden nee.Wat ga jij doen eigenlijk?
I told you soquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had even gekeken net, er zijn gewoon GEEN fatsoenlijke kamers met acceptabele huur in Utrecht.
Bommel zijn kutkakkers op schakelbrommers. Paard te ballerig, te druk en te heetquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom ben je niet nu Joffer. Of al terug van piekuur?
Bloopers kom ik vrijwel nooit, heel soms Bommel (omdat vrienden van <17)en soms Paard
.
Nou dankjewel, nu voel ik me weer een prutserquote:
Niet haten op schakelbrommersquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Bommel zijn kutkakkers op schakelbrommers. Paard te ballerig, te druk en te heet
Ik ga donderdagavond naar de joffer
Nee, Utrecht is echt heeeel kut. Probeer naar Lunetten of Houten te kijken. Je zit daar wat verder weg en je betaalt wel wat meer, maar daar heb je meer kans en vaak ook grotere kamers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nou dankjewel, nu voel ik me weer een prutser
Tering echt? Op kamers of bij je oudersquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je al een kamer in Groningen? Ik woon in het centrum
Awhquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb heel lang de hoop gehad op (dieren)Geneeskunde, alleen ik faal zo hard in exacte vakken.
FAIL.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet haten op schakelbrommers.
Maar ik ga niet zo vaak uit in Zwolle en al helemaal niet op donderdagavond.
Soms piekuur en soms vrijdagavond.
Wat ik nu ga doen ligt me ook veel beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering echt? Op kamers of bij je ouders?
Ben nu aan 't kijken, een kamer ging niet door.
[..]
Awh. Geneeskunde lijkt mij dan weer niets
.
Reeds?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
quote:
Water123quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe ver ligt dat ongeveer van Utrecht? Ik zal er naar kijken, maar het moet wel te doen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Utrecht is echt heeeel kut. Probeer naar Lunetten of Houten te kijken. Je zit daar wat verder weg en je betaalt wel wat meer, maar daar heb je meer kans en vaak ook grotere kamers.
Hee waar kom jij ineens vandaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 100 kilometer verder wegquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Tering echt? Op kamers of bij je ouders?
Ben nu aan 't kijken, een kamer ging niet door.
Lunetten is 5 minuten met de trein van centraal, maar er gaat rechtstreeks een bus naar de Uithof waar je ongeveer een halfuurtje over doet (wat je dus ook met de bus van centraal naar de Uithof erover doet) en Lunetten is 10 minuten van Utrecht centraal.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe ver ligt dat ongeveer van Utrecht? Ik zal er naar kijken, maar het moet wel te doen zijn natuurlijk
Wow netjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 100 kilometer verder wegIk heb een kamer van 20 m2 met eigen keuken en douche
¤ 430,- inclusief.. via een makelaar..
Heb je al via een makelaar gekeken? Is veel makkelijker.. Ik kan je wel een lijstje sturen met makelaars
Dat is goed te doen ja, dankjewel danquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lunetten is 5 minuten met de trein van centraal, maar er gaat rechtstreeks een bus naar de Uithof waar je ongeveer een halfuurtje over doet (wat je dus ook met de bus van centraal naar de Uithof erover doet) en Lunetten is 10 minuten van Utrecht centraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |