Ach gut.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:40 schreef UnitedStates het volgende:
Nou er staat in de regels om niks te zeggen over FOK!
Nu kwam die jongen21 binnen en heeft het topic en alles verraden
Nu is onze held Punto er dus ook achter.
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:44 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik nou goed dat jullie al weken mensen lopen te zieken en nu gaan huilen omdat iemand het verklapt heeft?
Dan ben ik bang dat er morgen gebeld gaat worden en er klachtenmails over spermadonor gaan binnestromen.quote:
Jullie lopen 20 topics lang de boel te belazeren en lui in de zeik te nemen en nu backfired het en is het allemaal opeens zo leuk niet meer? Hmm?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:46 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat er morgen gebeld gaat worden en er klachtenmails over spermadonor gaan binnestromen.
FOK! werkt mee met justitie mocht dit nodig zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:46 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat er morgen gebeld gaat worden en er klachtenmails over spermadonor gaan binnestromen.
Waarom doen jullie zulke irritante dingen in de eerste plaats?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:46 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral met een gevoel voor eigenwaarde te maken heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom doen jullie zulke irritante dingen in de eerste plaats?
Beetje anoniem mensen belachelijk maken? Is dat cool?
quote:We hebben al veel succes gehad op Solomio
We hebben de autisten daar leren kennen, uitgescholden, belachelijk gemaakt en met somigen leren leven,
Ten eerste doe geen ik geen 20 topics mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie lopen 20 topics lang de boel te belazeren en lui in de zeik te nemen en nu backfired het en is het allemaal opeens zo leuk niet meer? Hmm?
Zolang Fok! niet wordt genoemd is er in principe "niets aan de hand" toch ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
Maar als dit al 20 topics aan de gang is, waarom leent FOK! zich hier dan voor?
Geen idee, gevalletje de OP en inhoud niet goed gelezen hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
Maar als dit al 20 topics aan de gang is, waarom leent FOK! zich hier dan voor?
In principe is het na 2 topics wel leuk geweest en pleuren we het dicht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang Fok! niet wordt genoemd is er in principe "niets aan de hand" toch ?
Meh, sowieso vrij smakeloos...quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang Fok! niet wordt genoemd is er in principe "niets aan de hand" toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |