Inderdaad.. nu kun je maar beter eerlijk zijn anders is alles verkankerd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:47 schreef bjanaan het volgende:
Wie is Jongen_21? We mochten het niet over FOK hebben nerd.
wat is er gebeurd?quote:
zijn er zoveel die dat al geflikt hebben johquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:53 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Staat in de OP om niks te zeggen over topic etc.
Die jongen_21 heeft dit dus wel gedaan.
Mja..
Ja maar die ikke kan daar niet tegen, sowieso heeft niemand gescreend of wel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
zijn er zoveel die dat al geflikt hebben joh
Ja, er zullen vast heel veel zijn die de op niet lezen of er gewoon keiharde schijt aan hebben. Helaasquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
zijn er zoveel die dat al geflikt hebben joh
/carequote:Op woensdag 22 juni 2011 02:40 schreef UnitedStates het volgende:
Nou er staat in de regels om niks te zeggen over FOK!
Nu kwam die jongen21 binnen en heeft het topic en alles verraden
Nu is onze held Punto er dus ook achter.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:44 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik nou goed dat jullie al weken mensen lopen te zieken en nu gaan huilen omdat iemand het verklapt heeft?
Ach gut.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:40 schreef UnitedStates het volgende:
Nou er staat in de regels om niks te zeggen over FOK!
Nu kwam die jongen21 binnen en heeft het topic en alles verraden
Nu is onze held Punto er dus ook achter.
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:44 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik nou goed dat jullie al weken mensen lopen te zieken en nu gaan huilen omdat iemand het verklapt heeft?
Dan ben ik bang dat er morgen gebeld gaat worden en er klachtenmails over spermadonor gaan binnestromen.quote:
Jullie lopen 20 topics lang de boel te belazeren en lui in de zeik te nemen en nu backfired het en is het allemaal opeens zo leuk niet meer? Hmm?quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:46 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat er morgen gebeld gaat worden en er klachtenmails over spermadonor gaan binnestromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |