Gouda centraal?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat ik het zo lang uithoud?
9 uur sochtends, achter het station.
Nee, fee verlangt naar seks, dat is iets anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef Snuf. het volgende:
Fee verlangt naar mij![]()
Hee morgen ga ik proberen vrij te hosselen voor de ONZ meet
Ik heb het alleen voorzien op die paar cm vlees tussen je benenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:16 schreef Snuf. het volgende:
Fee verlangt naar mij![]()
Hee morgen ga ik proberen vrij te hosselen voor de ONZ meet
Seks met mij is gratisquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, fee verlangt naar seks, dat is iets anders.
En, baas
om te slapen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet ik een toets maken (9h10) en dan ga je plat (10h00)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goverwelle is het mocrogedeelte van Gouda
Ik ga het tempo AKA BPM wel langzamerhand omhoog schroevenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:19 schreef Zokunen het volgende:
hihi, mono.
Tunnel of terror muzak willen we!
dat is een meisje, ja, en dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Trouwens, dit mag toch nog wel met de nieuwe policy of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Je weet best wat er gaat gebeuren. Als je daar niet naar verlangt, is het ernstig mis met je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar seks zit er ook al niet in
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
Maatje heeft zijn Stylo Abarth total loss geredenwaar de neger woont hij manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verlang inderdaad wel naar een kopje thee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet best wat er gaat gebeuren. Als je daar niet naar verlangt, is het ernstig mis met je.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik verlang inderdaad wel naar een kopje thee.
Ja kk dorpquote:
Ik blijf eeuwig geen-maagd-meer-maar-wel-droogquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:20 schreef Snuf. het volgende:
Mijn vriendin die geen seks wilde godverdomme wat een drama was dat eigenlijk als ik er aan terugdenk zeg. Nu blijf ik eeuwig maagd man
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig geen-maagd-meer-maar-wel-droog
Enkhuizenquote:
Arme naatje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig geen-maagd-meer-maar-wel-droog
Oh haha. Oh ja jij was eerst een breezersletje toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kijk, jij bent maagd, ik niet, maar ik sta wel droog
Ik zoende alleen met alles wat los en vast zat /carequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh haha. Oh ja jij was eerst een breezersletje toch?
Zoende of batste?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zoende alleen met alles wat los en vast zat /care
Alleen zoenen, batsen niet... Dat ging me te ver.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zoende of batste?
Zoenen is niet erg. Batsen ook niet hoor.
quote:
die batsperiode heb ik voor haar verpest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zoende of batste?
Zoenen is niet erg. Batsen ook niet hoor.
Was het verstaanbaar ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:25 schreef ToT het volgende:
Volgens mij hoor ik iets door een microfoon?
Ik verstond er geen kut van!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was het verstaanbaar ?
Ik moet namelijk redelijk zachtjes praten omdat er al mensen slapen
Dan zet ik de mic wat harder
Guess who isn't getting anyquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die batsperiode heb ik voor haar verpest.
Ik vind het wel chill zo zacht, word ik niet opgeschriktquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was het verstaanbaar ?
quote:
Luid en duidelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was het verstaanbaar ?
"dunno" /carequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:27 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder vroeg vanmiddag: hoe is het eigenlijk met je vriendin?
hoiiiquote:
Ik zei: Is uitquote:
mijn moeder zei altijd: "een beetje sletten is goed, daar leer je van"quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zei: Is uit
Zij: Waarom?
Ik: Ik had het wel weer gehad met haar
Zij: Goed zo, er zijn genoeg meisjes op de wereld
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn moeder zei altijd: "een beetje sletten is goed, daar leer je van"
Ze was wat minder trots op me toen ik 2 jongens op 1 avond had, weet niet eens dat ik er ook wel eens 3 heb gehad... Achja.
Toch geen foto van jou he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie krijgen zo allen een DM van Snuf! Belangrijk!
Impliceren dat ik ook wel eens DM's verstuurd die niet belangrijk zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:32 schreef Monopoly het volgende:
Jullie krijgen zo allen een DM van Snuf! Belangrijk!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Impliceren dat ik ook wel eens DM's verstuurd die niet belangrijk zijn
NEE, IK POST MN TIETEN NIETquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Snuf. het volgende:
O KUT NIET DOORGEVEN DAT WAS IK JUIST DIE HET MOEST DOORGEVEN GEWOON LEZEN EN DAN ERNAAR HANDELEN
Ik was verwardquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Snuf. het volgende:
O KUT NIET DOORGEVEN DAT WAS IK JUIST DIE HET MOEST DOORGEVEN GEWOON LEZEN EN DAN ERNAAR HANDELEN
De tepels mogen wel per PM/DM!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Je mag wel tieten posten met een zwart balkje ervoor of zoiets. Dus start je paint op, en fleur het topic op!
Zoek jij tieten op google?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
De plek waar ik zelf tieten zoek verbied mij ze hier te posten
Alles voor de adverteerders he!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
ga dan gewoon naar fantasti .ccquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Dat heeft niets te maken met google, maar met de adverteerders en google doet alles voor de klant (adverteerders in dit geval), dus die doet niets verkeerd. De adverteerders willen niet dat ze geassocieerd worden met tieten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Je mag wel tieten posten met een zwart balkje ervoor of zoiets. Dus start je paint op, en fleur het topic op!
Gvdquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zoek jij tieten op google?Ik zoek ze meestal iets van 20 cm onder mijn hoofd ofzo. AH! GEFUNDEN
Die had ik altijd! WAT BEDOELEN ZE DAAR NOU MEEEEEEquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
Ja misschien dat die adverteerder van die schaamlipcorrectie het wel fijn vindt als er kutjes gepost worden, maar verder...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met google, maar met de adverteerders en google doet alles voor de klant (adverteerders in dit geval), dus die doet niets verkeerd. De adverteerders willen niet dat ze geassocieerd worden met tieten.
Mijn boy, ik heb al die topics doorgelezen. DE OP IS ZELFS VAN MIJ HAAHA ZIE MIJ SCHIJNENquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met google, maar met de adverteerders en google doet alles voor de klant (adverteerders in dit geval), dus die doet niets verkeerd. De adverteerders willen niet dat ze geassocieerd worden met tieten.
Die advertentie dacht bij elk kuttopic van toepassing te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die had ik altijd! WAT BEDOELEN ZE DAAR NOU MEEEEEE
AHAHAHHAAH WAT EEN KUTGRAPquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die advertentie dacht bij elk kuttopic van toepassing te zijn
Ik heb het Ome Henk jinglepakketquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef ToT het volgende:
Leuke jingle!En je bent nu idd goed te verstaan.
Ja ik krijg hier ook spontaan aids van!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
Mono, ik lig in bed klaar om te slapen en dan dit
Cuz u suck!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef Snuf. het volgende:
WAAROM KRIJG IK STEEDS MINDER HYVES VRIENDEN
Ik draaide eerde zelf juist hardcore als ik wou gaan slapen, wel op gematigd volume, maar daar werd ik rustig van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Snuf. het volgende:
Mono, ik lig in bed klaar om te slapen en dan dit
ik luister wel gewoon lekker door hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik draaide eerde zelf juist hardcore als ik wou gaan slapen, wel op gematigd volume, maar daar werd ik rustig van.
Dan las ik een boek wet hardcore aan, sliep dan echt snel.
Ik had al mijn krabbels verwijderd en in mijn www gezet dat ik niet meer actief was op hyves, nog 1 krabbel gehad in een half jaar ofzo, van mijn zusjequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef Snuf. het volgende:
WAAROM KRIJG IK STEEDS MINDER HYVES VRIENDEN
Dan doe je het toch zelf?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had al mijn krabbels verwijderd en in mijn www gezet dat ik niet meer actief was op hyves, nog 1 krabbel gehad in een half jaar ofzo, van mijn zusje
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef Monopoly het volgende:
Ben best wel een beetje zenuwachtig voor morgen
Ik hoop echt dat ik een opdracht krijg van dat bedrijf
Nee aangeven dat je er mee nokt, en het dan gek vinden....quote:
Hoe laat moet je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef Monopoly het volgende:
Ben best wel een beetje zenuwachtig voor morgen
Ik hoop echt dat ik een opdracht krijg van dat bedrijf
Heb een soort van sollicitatie gesprek bij een evenementen organisatiequote:
Tip 1:quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb een soort van sollicitatie gesprek bij een evenementen organisatie
Ik kan daar sowieso wel stage lopen in oktober. Maar ze hebben in December een groot feest (15000 man) met hardstyle enzo. En ik hoop er een opdracht uit te slepen morgen. Een stage bedenken etc.
kortom: dan draait de chickiehossel niet goed, want anders had je heel veel krabbels van chickies gehad. Of de chickies zijn niet meer op hyves.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:43 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik heb Hyves alleen om chicks te spotten
Bah.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:44 schreef Snuf. het volgende:
Oh wat zou ik nu graag zo'n verrukkelijk broodje van de subway willen zeg
Harder, of Apres Ski.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
Moet ik hierna verder gaan met hardere muziek ? Of een swing naar een wat rustiger nachtprogramma ?
Vandaag mijn fles bier gezien die ik nog graag wil drinken (Horny Devil). Kost 24 euro.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Hmm gewoon Marlboro roken of een Black Devil (sigaret met vanille smaak).
Say whut?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vandaag mijn fles bier gezien die ik nog graag wil drinken (Horny Devil). Kost 24 euro.
Ook geen drollenpics via de twitter doen hequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal mijn broek aanhouden. Riem strak aantrekken en een kuisheidsgordel boven mijn broek dragen!
Ik heb geeneens Twitterquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook geen drollenpics via de twitter doen he
75 cl of misschien wel één liter. En ja, daar heb je whisky voor, maar ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Say whut?!
Grote fles dan?
Daar heb je een redelijke whisk(e)y voor.
AleSmith'squote:Op woensdag 22 juni 2011 00:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
75 cl of misschien wel één liter. En ja, daar heb je whisky voor, maar ja.Dit komt uit Amerika en het moet op een trappist lijken. Dus hij zal wel weer veeeels te lekker zijn.
Ja dat weet ik dus niet. Misschien toch maar mijn portemonnee trekken.quote:
Ik wel!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef mr-green het volgende:
Komen jullie ook allemaal naar de BBQ meet?
Ik ga zaterdag naar de picknickmeet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef mr-green het volgende:
Ik ga morgen proberen vrij te krijgenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef mr-green het volgende:
Wel zin, weet niet of ik kan en ben niet zon meet fan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef mr-green het volgende:
waarom geen meet fan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wel zin, weet niet of ik kan en ben niet zon meet fan.
Dus geen idee.
Hou me op internet liever anoniem.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
waarom geen meet fan?
ps: voor mij ook pas de eerste keer![]()
Geen Apres Ski?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:56 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Ommezwaai qua genre, maar alsnog bazige muziek!
Nee want Knetter komt ookquote:
Is goed, trusten man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, ben mijn ritme aan het veranderen van 5:00 -> 14:00 naar 1:00 -> 10:00 ofzo
Dan kom ik in Augustus dus verdomd dichtbij jou wonenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef mr-green het volgende:
De meet is dus gewoon een paar straten verderop volgens mij
Wordt sowieso hilarisch
Jij bent jong, dan kan je het prima redden met 02:00 -06:00.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen, ben mijn ritme aan het veranderen van 5:00 -> 14:00 naar 1:00 -> 10:00 ofzo
chillquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kom ik in Augustus dus verdomd dichtbij jou wonen
nou, ik prefereer toch liever een langer uitslapen. Ik doe het met 02-08quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij bent jong, dan kan je het prima redden met 02:00 -06:00.
Ik kom ook! Mss heb ik mijn pinkpopfoto's dan al afgedrukt, krijg jij oook een mooiequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
waarom geen meet fan?
ps: voor mij ook pas de eerste keer![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
chill
Ik wil je best een tour de la Charlois/ Rotterdam geven
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kom ook! Mss heb ik mijn pinkpopfoto's dan al afgedrukt, krijg jij oook een mooie
Dat is gewoon tegenover winkel centrum Zuidpleinquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appartementencomplex Zuidplein gaat het waarschijnlijk wordenZoals het er nu uitziet 60% zekerheid
Tofquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat is gewoon tegenover winkel centrum Zuidplein
Ik woon daar 10 minuten vandaan
Radio 49, tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Vanaf 1 juni 2011 zijn we (eerst als X-Raydio) on air en op deze nu al epische dag is er binnen een paar uur een heel nieuw radiostation uit de grond gestampt. Net vers van de pers kunnen we nog niet alle uren vullen, dus zolder- en kelderDJs, doe je ding en ga draaien!quote:
Fucking bazenplek is het manquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat is gewoon tegenover winkel centrum Zuidplein
Ik woon daar 10 minuten vandaan
Daar woont trouwens ook nog een vet lekkere meid! Die moet ik weer eens een mailtje sturen.quote:
Daar ben ik mee bezig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij bent jong, dan kan je het prima redden met 02:00 -06:00.
Lelystadquote:
Welk nummer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar woont trouwens ook nog een vet lekkere meid! Die moet ik weer eens een mailtje sturen.
jij moet je vooral focussen op de weekenden. Ik red het makkelijk tot 06, maar jij hebt daar nog wat moeite mee...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig!
3:00-7:00 gaat het worden, vrees ik
dan heb je puntorenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:03 schreef Watertornado het volgende:
Mijn smile gaat van oor tot oor zeg. En er voorbij!
ok je weet wel in welke deelgemeente je gaat wonen hehquote:
HAHA ZIE DE WOORDGRAP VAN DEZE MANquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok je weet wel in welke deelgemeente je gaat wonen heh
Charlois heeft zijn charmes maar ook zeker zijn donkere kant
Gezellig nabij de Millinxbuurt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appartementencomplex Zuidplein gaat het waarschijnlijk wordenZoals het er nu uitziet 60% zekerheid
Ik hou wel van een beetje duisterheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
Heb sjaarloos ook een fatsoenlijke slijter voor de doorgewinterde alcoholist?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gewoon een ploertendoder naast je bed leggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje duisterheid
Ik ben niet zo snel bang, en als ik hoog woon dan heb je tig % minder kans op inbraak
Ik heb een honkbalknuppel hier. Kan ik eventueel uitbreiden met een doosje spijkers als het moetquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gewoon een ploertendoder naast je bed leggen.
Over bed gesproken: dat is mijn bestemming voor een korte reis die ik nu ga ondernemen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gewoon een ploertendoder naast je bed leggen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Over bed gesproken: dat is mijn bestemming voor een korte reis die ik nu ga ondernemen!
Welterusten!
2e verdieping is hoog genoeg om het tuig onder je te houdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel bang, en als ik hoog woon dan heb je tig % minder kans op inbraak
Slaapze!quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Over bed gesproken: dat is mijn bestemming voor een korte reis die ik nu ga ondernemen!
Welterusten!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Welterusten!
Ok, ja ik heb zelf mijn hele studententijd in Rotterdam Noord gewoond. Perfect voor een student, ok Kralingen was nog chiller geweest maar Noord is echt een jongeren Deelgemeentequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice! de Neophyte boys even hallo zeggen enzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
Je woont wel lekker dichtbij Midtown-records Mono.
Kekke hardstyle-plaatjes kopen
Ff snel weghalen: adsense enzulks...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ [url=ieks]afbeelding[/url] ]
Ja hoor
Mono wat bedoelen ze hier eigenlijk mee?quote:Het appartement is gelegen in appartementencomplex Zuidplein en is voorzien van een afgesloten entree
Het is een onderneming, maar voor het goede doel: Studiequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef mr-green het volgende:
Ik vind het wel stoer. Van Lelystad naar Charlois
Zonder sleutel/pasje ofzoiets kan je er niet inquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mono wat bedoelen ze hier eigenlijk mee?
Overvallen valt juist hartstikke mee in Charlois. Het is juist de criminelen die elkaar afslachtenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mono wat bedoelen ze hier eigenlijk mee?
Ben er opgegroeid man. Je leert er van houden, is echt een volksbuurt. Net als Crooswijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, ja ik heb zelf mijn hele studententijd in Rotterdam Noord gewoond. Perfect voor een student, ok Kralingen was nog chiller geweest maar Noord is echt een jongeren Deelgemeente
Nu woon ik in Charlois en woon heel chill naast de maastunnel en ben zo in de stad. Ik heb ook wel echt iets met Charlois waardoor ik er wil blijven wonen. Maar man wat keek ik vroeger negatief tegen Charlois. Net als al mijn vrienden trouwens.
Je leeft goedkoop, leuk en dichtbij alles maar je leeft ook tussen de ''ghetto''![]()
Mij maakt dat bijvoorbeeld niet veel uit
Komt mooi uit, zal af en toe wel een beetje pep nodig hebben om verslagen af te maken midden in de nachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben er opgegroeid man. Je leert er van houden, is echt een volksbuurt. Net als Crooswijk.
Maar waar Mono mogelijk gaat wonen is weer totaal niet te vergelijken met Oud-Charlois/ Dorpsweg die omgeving.
Leuke is wel dat tussen Maashaven/Rijnhaven en Zuidplein er allemaal vage nacht-toko's, coffeeshops en 'videotheken' zitten die 24/7 open zijn.
Is altijd wel wat te beleven.
Ik ben een vrouw, ik mag dat schaamteloosquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gadverdamme vies dat je daar naar kijkt
welke studie ga je doen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt mooi uit, zal af en toe wel een beetje pep nodig hebben om verslagen af te maken midden in de nacht
Nachtegaalplein?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef mr-green het volgende:
Mwah ik vind Oud-Charlois (waar ik woon) dus best rustig. Maar ik woon dan ook op een relx stuk met park voor de deur.
Das soort van Hogere Hotelschool toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Monopoly het volgende:
HBO Hospitality & Event Management op het Euro College
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nachtegaalplein?
Ja dat zeg ik, dat stuk Charlois is anders dan bij Zuidplein daar. Dat is veel drukker en heeft (ook qua woningen) een minder dorps karakter.
Ben laatst wezen kijken voor een (koop)woning aan de Boergoensevliet. Echt nice en kost geen drol meer. Vroeger woonde de artsen en belangrijke mensen daar.
Breien, naaien, kleienquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is handwerk, is dat seks, neuken, iemand doen, batsen, allemaal tegelijk?
rukken vingeren allesquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ja maar dan een kleine school. En particulierquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Das soort van Hogere Hotelschool toch?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
Ik val er nu middenin... maar wat is het onderwerp?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
Haha nee joh gek. Ik ben daar ook jaren geleden wezen kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar dan een kleine school. En particulierbye bye dronken stap avonden
quote:
Ik mis punniken...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rukken dus, maar geen seks en evenmin neuken?
http://www.funda.nl/koop/(...)ergoensevliet-185-a/quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef mr-green het volgende:
[..]klopt. Ik wil later gaan wonen op Boergoensevliet. Er zitten nog wel parels tussen hoor waar best wel het hogere segment woont
Ik woon trouwens op Boergoensestraat
Ja maar het is duur, omdat het particuliere opleiding is! 33.000 euro voor 2,5 jaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha nee joh gek. Ik ben daar ook jaren geleden wezen kijken. Ik heb middelbare hoteschool vroeger gedaan
Dat wordt dik stappen voor jou
Trusten Snufquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
vrienden, ik zie jullie morgen weer. Gegroet.
Doei snufquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Snuf. het volgende:
vrienden, ik zie jullie morgen weer. Gegroet.
Zo'n epische hosselaar ben ik niet hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Trusten Snuf, droom maar fijn over die hosselacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |