abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98647150
Die $0.01 oortjes, bij mij blijft die staan op: Only 1993pcs in stock.
Als je echter naar de oortjes gaat voor de normale prijs zie je, Only 100pcs in stock.

Die stock zal vast een beetje glitched zijn, benieuwd hoeveel er nog zijn.
pi_98647396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:33 schreef bakacakes het volgende:
Die $0.01 oortjes, bij mij blijft die staan op: Only 1993pcs in stock.
Als je echter naar de oortjes gaat voor de normale prijs zie je, Only 100pcs in stock.

Die stock zal vast een beetje glitched zijn, benieuwd hoeveel er nog zijn.
Ik heb gelukkig net een paar besteld, alhoewel het wel bagger kwaliteit zal zijn en ik toch m'n Kanen- KM92 ga gebruiken. :')
pi_98647577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Moos. het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig net een paar besteld, alhoewel het wel bagger kwaliteit zal zijn en ik toch m'n Kanen KM92 KM-928 ga gebruiken. :')
Daarom doe ik niet aan 1 cent deals.
pi_98647797
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Daarom doe ik niet aan 1 cent deals.
Ach wat is 1 cent, als jij het op de grond ziet liggen zal je het niet oprapen. Ik geef ze waarschijnlijk gewoon aan mijn moeder ofzo, is die ook weer blij. Daarnaast is onverwachts pakketjes krijgen ook leuk, omdat ik hier echt niet op ga zitten wachten.
pi_98647815
Iemand link van die 1 cent deals? :$
pi_98647857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:55 schreef marsPlanets het volgende:
Iemand link van die 1 cent deals? :$
Of je kijkt een paar posts boven je.
pi_98648063
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Of je kijkt een paar posts boven je.
kan ook.
Wat is het addertje onder het gras? Ik krijg geen spam in me mailbox?
pi_98648080
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef marsPlanets het volgende:

[..]

kan ook.
Wat is het addertje onder het gras? Ik krijg geen spam in me mailbox?
Ik gok niet dat je in staat zult zijn het correcte adres in te toetsen, dus nee.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:04:13 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98648087
dan maak je toch een aparte mail, ik heb ook een aparte mail voor spam emails :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_98648104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ga eens aan het werk. Ik zit al sinds gisteravond te wachten op je review o|O
klopt :)

Review ga ik nu mee aan de slag :P
pi_98648150
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik gok niet dat je in staat zult zijn het correcte adres in te toetsen, dus nee.
ja sorry dat ik geen expert hierin ben, maar als ze oortjes voor 1 cent verkopen zonder verdere kosten dan wil ik toch wel weten of er iets is.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:07:47 #187
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_98648192
ja, klantenbinding heet zoiets..
zodat je het aan je matties gaat vertellen, en zo werkt dat..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_98648454

Een korte introductie van het product:

het product is dus een zaklamp met een cree led erin.

Ik was opzoek naar een zaklamp die <15¤ was en die op normale batterijen (AA) kon draaien.
met dank aan shiznuts ben ik toen bij een SAiK SA-15 gekomen.

Deze lamp is te koop voor 7 euro ( inclusief verzending) bij verkoper CWTCO ; http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWAX:IT

Hoelang in bezit?:

De lamp heb ik op de avond van 17 juni 2011 besteld, hij werd de 18e verstuurd en ik kreeg de lamp gister (24 juni) al binnen. Dus zeg maar dat alles +- een week heeft geduurd.

De lamp heb ik nu dus een dag in mijn bezit, en voldoet prima aan mijn eisen tot nu toe, en ik ga ervanuit ook voor langere tijd.

De lamp werd geleverd met normale brievenbus post en kwam in een netjes klein doosje aan:

Kwaliteit van het product

Aangekomen bij het kopje kwaliteit van het product, want daar gaat het nou allemaal om.

De kwaliteit is perfect, een metalen behuizing, die in 3 delen is verdeeld( Kop, middenstuk, eind)
door het middenstuk ertussen uit te laten kun je er een mini zaklamp van maken die dan vervolgens op 1 CR123A batterij werkt;

Met met middenstuk erbij op is de zaklamp z'n 16 cm en draait het op 2 AA batterijen (zo gebruik ik hem)

Wat het belangrijkste is, is natuurlijk hoeveel licht hij uit 'stoot'.
volgens de verkoper moet dit 300 Lumen zijn, dit haalt hij bij lange na niet maar dat mag je ook niet voor die prijs verwachten. Uit een andere review heb ik kunnen halen dat deze lamp z'n +-70 lumen heeft wat al gigantisch fel is vind ik.

Voor een indicatie:

helaas is de plek waar ik film gedeeltelijk belicht, maar op deze plek kon je mooi zien hoever het licht rijkt. en je kunt alsnog zien hoe fel de lamp is.

Vergelijking met mijn oude zaklamp, met nog gewoon een standaard lampje:

Prijs/ kwaliteit-verhouding

Ik denk dat je voor deze 7 euro, niks beters krijgt!
dit is met recht; lot of bang-for-the-money zoals shiznuts dat zo mooi zei :)

Tot slot

- Voordelen:

Makkelijk aan te switchen, en er is tevens nog een andere mode: de strobe mode.
Metale behuizig voelt stevig aan, maar is niet erg zwaar
Touwtje en clip om de zaklamp makkelijk bij je te dragen.=

- Nadelen:

Niet kunnen vinden, denk dat je ook weinig te klagen hebt voor 7 euro.

- Dingen die beter konden;

Zelf niet gemerkt, maar ik lees bij andere in de review dat de batterijen nog al rommelen in de huls. dus ik bij mij niet het geval. (mogelijk dat dit dus al gefixt is)

- Bottemline:

voor 7 euro heb je een perfecte lamp voor Huis-tuin en keuken gebruik, die kwalitatief goed is en enorm veel licht opbrengt *O*

[ Bericht 57% gewijzigd door Downstar op 25-06-2011 18:33:36 ]
pi_98648486
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Ach wat is 1 cent, als jij het op de grond ziet liggen zal je het niet oprapen. Ik geef ze waarschijnlijk gewoon aan mijn moeder ofzo, is die ook weer blij. Daarnaast is onverwachts pakketjes krijgen ook leuk, omdat ik hier echt niet op ga zitten wachten.
Da's ook weer waar. Kunt het altijd weggeven inderdaad.
En onverwachts pakketjes krijgen is zeker leuk :Y , ik weet alleen niet wat ik nog zou kunnen bestellen. Een aantal goedkope - doch leuke/mooie - horloges? Ik twijfel nog aan die van TinyDeals.
pi_98650087

Aangezien ik mijn eigen eerder aangeschafte Chinese headset kapot was gegaan naar 1,5 jaar gebruik.
( zelf breukje in de kabel veroorzaakt) was ik opzoek naar een vervanger.

Aangezien de headset van Dealextreme qua design foeilelijk was, maar wel een heel goed geluid had, ben ik eens gaan kijken naar een robuustere headset maar wel met één die ook het geluid goed laat klinken; mijn oog viel op een Kanen KM-780.

Deze headset heb ik vervolgens bij jack ( www.lightake.com) aangeschaft en gebruik gemaakt van de coupon Snapshot; kwam de headset op 6 á 7 euro.

http://lightake.com/detai(...)ophone_KM_780_-27411

Hoelang in bezit?:

De headset 16 juni 2011 besteld, hij werd de 17e verstuurd en ik kreeg hem gister (24 juni) al binnen. Dus zeg maar iets langer dan een week.

De headset heb ik nu dus een dag in mijn bezit, en zal dus qua geluid nog moeten in spelen.
De headset zat goed verpakt zoals we wel van jack kennen, veel bubbels en tape :P

De headset zat zelf in een keurig gesealde verpakking:

Kwaliteit van het product

De kwaliteit is zoals ik gewend ben van Kanen, prima dus. ( ervaring nu met; KM-92 headsets, MD-52 en nog een paar)

alles is netjes afgewerkt en ziet er mooi uit, zo is bijvoorbeeld de hoofdsteun voorzien van schuim en afgewerkt met (nep) leder. en de headset kan soepel in een grotere stand worden gezet.

Het belangrijkste is uiteraard, hoe klinkt het geluid uit de headset en hoe zit het met de helderheid van de microfoon?

De kwaliteit van het geluid is op dit moment ( dus met 1 dag in het bezit) redelijk goed te noemen, de oortjes zullen vast en zeker nog even moeten worden ingespeeld voordat zijn volledig functioneren zoals ze horen te doen.

Maar op dit moment klinken de heldere klanken uitstekend, de bass vind ik in vergelijking met de headset van dealextreme wat minder goed doorkomen, maar nog steeds prima!

Volgens kanen zijn dit de specs:

Vergelijking met mijn oude headset:

Prijs/ kwaliteit-verhouding

Erg goed in mijn opzicht.

denk dat je voor een gemiddelde set als deze; bij de mediamarkt 20-30 euro kwijt bent

Tot slot

- Voordelen:

Zit lekker en is goed te stellen doormiddel van de schuifjes. ( de headset van dealextreme was waren de oorpanelen wat aan de kleine kant, waardoor ze pijn deden naar een uur gebruikt te hebben. Dat is bij deze niet het geval.

Duidelijke microfoon.
geluid is goed
Makkelijk te regelen doormiddel van volume regelaar

- Nadelen:

Nog geen kunnen vinden.

- Dingen die beter konden;

bass had wat voller mogen wezen ( maar is nu niet slecht ofzo)

- Bottemline:

Prima headset voor 6-7 euro, te vergelijken met headsets uit Nederland van ongeveer 20-30 euro denk ik!

[ Bericht 98% gewijzigd door Downstar op 25-06-2011 18:15:41 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:12:19 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98650249
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:15 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Reviewen in een donkere dubieuze steeg >:)

Ik dacht dat je de T6 had gekocht :'(

Ziet er wel goed uit ja, mooi dat je de batterijen kunt wisselen. Ik persoonlijk heb ook liever AA batterijen omdat deze de standaard zijn. Daar heb ik een berg van liggen met snellader. cr123 is een beetje vaag en de laders nog vager :P

Presteert deze nu beter met cr123? Als ik het zo lees geeft de extra voltage wat meer power.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:13:39 #192
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_98650298
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit ja, mooi dat je de batterijen kunt wisselen. Ik persoonlijk heb ook liever AA batterijen omdat deze de standaard zijn. Daar heb ik een berg van liggen met snellader. cr123 is een beetje vaag en de laders nog vager :P

Presteert deze nu beter met cr123? Als ik het zo lees geeft de extra voltage wat meer power.
Ik heb een T6 gekocht van de week. :P
pi_98650358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Nee met 2x AA werkt hij beter zeggen ze. das ook de methode hoe ik hem gebruik.
Sorry voor het mis verstand :P

nog even een vergelijkingsfilmpje gemaakt met mijn oude zaklamp; zie review :P!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:23:03 #194
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_98650607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb een T6 gekocht van de week. :P
Ga jij dan ook in een donkere steeg filmen? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nee met 2x AA werkt hij beter zeggen ze. das ook de methode hoe ik hem gebruik.
Sorry voor het mis verstand :P

nog even een vergelijkingsfilmpje gemaakt met mijn oude zaklamp; zie review :P!
Je ouwe lamp is wel erg gaar _O-
Is dat zo'n mini Maglite?

Je ziet wel door de straatverlichting dat de zaklamp fel genoeg is om te overheersen.
Alleen zo jammer dat je het echte verschil pas ziet als je ze allemaal naast elkaar legt. Dat willen die Chinezen natuurlijk graag maar onze bankrekening niet :P
pi_98651853
Ik had zo'n ipad kabeltje (camera connection kit) besteld bij DX, maar die werkt dus niet.
Is het het slimst om via paypal te claimen dat 'ie niet is aangekomen, of dat het gewoon niet werkt, of moet ik contact opnemen met DX? Er zat trouwens wel een trackingnummer bij.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:03:04 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_98651921
DOA melden, dead-on-arrival (bij DX en hen je een oplossing laten voorstellen). :Y

Verder...

_O_ ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_98652014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef shiznuts het volgende:
DOA melden, dead-on-arrival (bij DX en hen je een oplossing laten voorstellen). :Y

Verder...
[ afbeelding ]
_O_ ^O^
Top Shiz, bedankt ^O^
pi_98652045
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:15 schreef Downstar het volgende:
Toffe review, zet je 'm ook even in het review topic?
¤7 is zeker niet veel nee, maar ik zou gewoon meer licht willen hebben, maar ook niet veel uitgeven...als ik een zaklamp nodig had...
pi_98652307
Dank jullie _O_

De review van de Kanen KM 780 staat ook online! ( zie paar post hierboven)

ik zal ze ook in het review topic zetten. ^O^
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:59:42 #200
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_98653331
wow, dus je hebt die headset inclusief kortingscoupon voor maar 6-7 euro gekocht? : :o
hmm ik blijf denk ik wel liever bij DX, meer ervaring mee :P

[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 25-06-2011 19:06:10 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')