jaa!! die bedoel ik thnxx!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
Aha, de extra geribbeld for her pleasure, zoals de airplane earplugs...
[ afbeelding ]
(Midden/boven)
Wil Thomas vast wel opsturen... Gratis misschien ook nog, gok dat 'ie massa's ervan heeft liggen.
Inmiddels had ik ook de TD III en de Experience XE200PRO van 'em. Mocht het nodig blijken... ik heb ook nog wel een geseald zakje met tips liggen, alleen dan moet ik het versturen vanuit Oostenrijk en is een setje incompleet, dus liever eerst je andere opties aftasten.
Van Xears wel in Oranje/wit: http://xears.com/de/Xears_Zubehoer.html
Zwart van Ebay ('triple flange'): http://cgi.ebay.nl/Triple(...)y-Koss-/290542410531
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Is volgens mij hetzelfde probleem als wanneer er wordt gevraagd om creditcard terwijl je er een bankrekening aan hebt gekoppeld (in die gevallen wordt eCheque niet geaccepteerd, hier wel)quote:Op zondag 26 juni 2011 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, gaat al bijna 3 jaar goed op deze manier en nu komt ineens die kut eCheck
Twee shirts gekocht bij verschillende verkopers, los betaald ook. Ene was gewoon normale betaling en dag er na verzonden, andere wacht ik nu al een week opThe fuck. Maargoed, nu heb ik een creditcard dus kan ik daarmee kopen.
[..]
Ja het is er al lang af van mijn ING maar PayPal wacht nog lekkerHet is dat het maar 10 euro is of iets dergelijks.
[..]
Ik had dus ook 2 betalingen gedaan, 1 bij een Brit en een bij een Hongkonginees. Zien we hier een verband? EU = vertrouwd, buiten-EU = eCheck?
[..]
<query>deletepost;postid(98682361)</query>
nee kan niet, ik heb plakband gedaan op de voor en achterwielen van mijn auto maar hij slipt, dus geen driftquote:
Gezamelijk claimen? Of wat is het nu van deze claim afroepenquote:
helikopters zijn idd ook leuk!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef tokko1 het volgende:
Denk er over om ook maar is een helikopter te gaan bestellen
De Syma S107 komt goed uit allerlij tests op internet wat ik kan vinden... ook redelijke prijs dus denk dat dat hem word. Of hebben mensen slechte ervaringen hiermee?
Astublieftquote:Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
helikopters zijn idd ook leuk!
ik heb een PicooZ maar die is kapot >.>
maar ik wil nu eigenlijk wel een grotere helikopter
kan je me een link geven van die syma?
Net mail gestuurd of ze mij geld willen terug storten, en als ze dat niet deze week doen dat ik een paypal claim zal openenquote:
Ik kreeg dit:quote:Op maandag 27 juni 2011 12:27 schreef Syphixx het volgende:
Ik heb deze voormiddag ook nog eentje gestuurd of ze al contact opgenomen hebben met de customs.
tevens donderdag ook al gedaan en nog geen antwoord op gehad.
Maar een slechte smoes vind ik het, ik kreeg dit vorige week al 3xquote:Hello,
Unfortunately, we haven\'t heard from HKP yet. We are currently looking in to it. The post office can take time to respond to our inquiries. We will contact you as soon as we have any info.
Thank you.
Newsflash: ja. OosteNrijk... Austria, that is. No kangaroo's.quote:
Om binnen mee te vliegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef tokko1 het volgende:
Denk er over om ook maar is een helikopter te gaan bestellen
De Syma S107 komt goed uit allerlij tests op internet wat ik kan vinden... ook redelijke prijs dus denk dat dat hem word. Of hebben mensen slechte ervaringen hiermee?
Nja, voor m'n eerste heli is het dus wel een 'okee' aankoop?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Newsflash: ja. OosteNrijk... Austria, that is. No kangaroo's.
[..]
Om binnen mee te vliegen.Al is eigenlijk elke kleine helikopter uit China daar wel geschikt voor. Onderling verschillen ze meestal alleen in details als wel of geen gyro, wel of geen licht, 2CH of 3CH (+ eventueel half channel voor licht aan/uit). Die kleine dinkies zijn erg vergeeflijk, pak een mier en laat 'em van twee meter hoog vallen en hij loopt rustig verder, laat je een baby van twee meter hoog vallen, not so nice. Maar het is inderdaad wel handig een beetje een bekend model te nemen (*insert Doutzen-garpje*) mocht je toch een keer onderdeeltjes nodig hebben.
Zoals ik eerder al zei, ik was liever wat sneller overgestapt op de non-coaxiale heli's. Double Horse heeft daar dus wel twee leuke van, die dan ook buiten te gebruiken zijn (9100 en 9104). Bigger = better. Hoe groter hoe stabieler en hoe meer windproof. Van Syma heb ik verder niks. Ik heb een PicooZ en een PicooZ Tandem gehad, toen kwam daar een merkloze bij met voor- en achterwaartse richting, toen de MJX T23, de QS8005, de Double Horse Volitation en nu de Walkera UFLYS. Maar de MJX, QS8005 en de Volitation vliegen min of meer hetzelfde. De QS8005 is dan nog het beste omdat bigger = better en met z'n 105cm 'ie gewoon goed stabiel vliegt en groot en kracht genoeg is/heeft om tegen een klein zuchtje wind te kunnen. Als je buiten wilt vliegen moet je eigenlijk niet kijken naar coaxiale helikopters die voor easygoing stabiliteit gebouwd zijn. Rotors met flybars/flypads dus. Ik wilde dat ik deze al kon reviewen, maar grrr, nog altijd niet verzonden.
Dan zijn dat super helicoptertjes!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nja, voor m'n eerste heli is het dus wel een 'okee' aankoop?![]()
Ga er denk ik ook maar binnen mee vliegen... beetje rondjes om de lamp vliegen enzooo
Jawohl. Is 'ie trouwens elders dan Lightake niet goedkoper?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nja, voor m'n eerste heli is het dus wel een 'okee' aankoop?![]()
Ga er denk ik ook maar binnen mee vliegen... beetje rondjes om de lamp vliegen enzooo
Een stukje goedkoper bij DinoDirect idd, maar bij Jack weet ik zéker dat ik gewoon volledige service krijg enzo. Ik steun de engie, de échte Jackquote:Op maandag 27 juni 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jawohl. Is 'ie trouwens elders dan Lightake niet goedkoper?
(Ebay, DinoDirect, Everbuy, Focal, BIC, .. 's107')
Cool, ik wacht af. Zorg dat je inderdaad de lapo hebt.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
De nieuwe OP is trouwens redelijk klaar, op wat dingen die evt nog toegevoegd kunnen worden...
Volgende deeltje zal ik dus de Nieuwe OP posten (als ik Lapo dit keer wel heb)
Paar grafische verbeteringen, stukje over chinese zoekmachines etc..
Nice!, al vast een sneak peek op de nieuwe coupons (welke shops etc)?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
De nieuwe OP is trouwens redelijk klaar, op wat dingen die evt nog toegevoegd kunnen worden...
Volgende deeltje zal ik dus de Nieuwe OP posten (als ik Lapo dit keer wel heb)
Paar grafische verbeteringen, stukje over chinese zoekmachines etc..
Heb hier het zelfde, het word al snel een dure hobby als je wat groter spul gaat kopen ben ik bangquote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cool, ik wacht af. Zorg dat je inderdaad de lapo hebt.
En die helicoptertjes voor $20 worden zo ook wel interesant. Maar ja, ik zou ook wel wat buiten willen vliegen en dan zijn ze niet echt geschikt meer. En meer wil ik voor een gimmick als dit ook niet uitgeven. Hollander hè
priceangels.com, chinabuye.com, Deal-cooL.com en Pinkcoon.comquote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice!, al vast een sneak peek op de nieuwe coupons (welke shops etc)?
[..]
Heb hier het zelfde, het word al snel een dure hobby als je wat groter spul gaat kopen ben ik bang
Ill do my best, mja vorrige topic werd hij ook al gekaaptquote:
Je hoeft niet per se de lapo te hebben om het nieuwe topic te openenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ill do my best, mja vorrige topic werd hij ook al gekaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |