abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98540280
Nah ze nemen dus even pauze....

kijken wat ze beslissen..

http://www.dailymotion.co(...)ng-van-diere_animals

filmpje 1e fragment niet-halal-slachting
2e fragment een Halal-slachting

ik neem wel een stukkie kaas :')
pi_98540753
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

En niks geen uitzonderingen. Ik zie nog steeds niet in waarom het hebben van een bepaald geloof je het recht geeft om je niet aan bepaalde wetten te hoeven houden.
Wat jij hierbij vergeet is dat de mogelijke uitzondering op de regel ook een wet is. En met deze wet worden minderheden die anders in de verdrukking van de meerderheid zouden raken beschermd.

In de tijd dat de gelovigen nog het scepter zwaaiden had je je aan te passen, en niks geen uitzonderingen. De gelovigen werd langzaam de macht ontnomen, want iedereen was het wel zat, die onbuigzaamheid van de christelijke meerderheid die geen ruimte bood aan andersdenkenden.
Nee nu de gelovigen niet meer aan de macht waren gingen wij het anders doen, beter .. en om te zorgen dat het niet opnieuw ging gebeuren zetten wij dat in de grondwet.

Als je dan kijkt naar deze discussie kan je weinig anders dan concluderen dat de atheïst van vandaag even erg is als de gelovige van toen .. een draai van 180 graden maar van hetzelfde laken een pak.
pleased to meet you
pi_98540819
Waarom staat dit niet in POL?
pi_98540987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef johnnylove het volgende:
Moslims en Joodse slagers kunnen een ontheffing aanvragen indien humaan geslacht wordt.

Heerlijk Nederlands weer.
Yeah right. Ze draaien de bewijslast gewoon om. Als er een ding duidelijk is uit de onderzoeken is dat er geen duidelijke resultaten zijn. PvdD kunnen niet bewijzen dat een goede slacht meer lijden veroorzaakt, maar andersom is het net zo lastig. Dit zet de weg open voor willekeur. Schandelijk compromis.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_98541151
En dan dit:
quote:
De joodse advocaat Herman Loonstein hield met een verwijzing naar de holocaust de Tweede Kamer voor dat met het aannemen van dit wetsvoorstel alsnog de joodse gemeenschap uit Nederland zal verdwijnen.
Bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)t-minder-humaan.html

Waar slaat dat op?
Verdwijn maar lekker dan.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_98541445
Marianne Thieme *;

http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

Oke er is dus in ieder geval genoeg onderzoek gedaan, dus afschaffen die hap en nu
nog het ''verdoofd'' slachten verbeteren en meer controle.

Zelfs bij kippen dus als het goed wordt uitgevoerd.

Mijn stem hebben ze
pi_98541526
Ze verspreekt meer en meer, plus die wallen onder haar ogen O+
pi_98541600
Mevrouw Wiegman moest maar eens onverdoofd besneden worden, dan piept ze wel anders...
pi_98541673
Nacht van Thieme :D
pi_98541694
Innovatie bij ritueel slachten
pi_98541697
Wat een draak van een antwoord op de vraag van Dibi: wat vind je ervan dat het veel mensen raakt?
Antwoord: ik vond het inderdaad naar dat ik zo hard wordt aangepakt.

0,0 inleving en respect voor tegenstanders.
bron
pi_98541784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat een draak van een antwoord op de vraag van Dibi: wat vind je ervan dat het veel mensen raakt?
Antwoord: ik vond het inderdaad naar dat ik zo hard wordt aangepakt.

0,0 inleving en respect voor tegenstanders.
Dan heb je niet goed geluisterd.
pi_98541982
een hele bevalling :{w
pi_98541983
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee hoor, Thieme heeft op geen enkel moment begrip getoond. Zelfs toen ze dit schot voor open doel kreeg.
bron
pi_98541987
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 02:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Maar,om de logica van de dag te volgen: bewijs maar dat ik het fout heb.
bron
pi_98542992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:35 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Yeah right. Ze draaien de bewijslast gewoon om. Als er een ding duidelijk is uit de onderzoeken is dat er geen duidelijke resultaten zijn. PvdD kunnen niet bewijzen dat een goede slacht meer lijden veroorzaakt, maar andersom is het net zo lastig. Dit zet de weg open voor willekeur. Schandelijk compromis.
Ook na een sessie morele zelfbevrediging blijf je met de plakkerige rommel zitten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:47:55 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98543076
humaan geslacht :')

het blijft een aparte term

en uiteindelijk boeit het echt 99% van de mens niet hoe ze een stukje vlees op hun bord krijgen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_98543596
Win-win situatie dit. Het is beter voor de lieve diertjes ( *; ) en religie ( :') ) wordt wederom een uppercut gegeven...
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:28:17 #94
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98543680
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Win-win situatie dit. Het is beter voor de lieve diertjes ( *; ) en religie ( :') ) wordt wederom een uppercut gegeven...
Goede zaak inderdaad dat we laten zien dat we geen haar beter zijn dan de religieuzen.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:29:34 #95
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98543705
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:47 schreef Re het volgende:
humaan geslacht :')

het blijft een aparte term

en uiteindelijk boeit het echt 99% van de mens niet hoe ze een stukje vlees op hun bord krijgen
Ik snap ook niet dat ze een hele fucking nacht nodig hadden om dit te te 'beslissen' :') Eigenlijk is er niets veranderd. Ja, de 'bewijslast' ligt nu bij de ontheffingsaanvrager. Maar er moet nog steeds een ambtenaar beoordelen of de ontheffing verleend kan worden.

Misschien dat ze nu wel beter controleren of bedrijven zich aan hun eigen regels houden en ze makkelijker gesloten kunnen worden bij misstanden? Maar ik betwijfel of dat ook echt gaat gebeuren.

Dat ze daar zo lang voor nodig hadden! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98544083
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:28 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Goede zaak inderdaad dat we laten zien dat we geen haar beter zijn dan de religieuzen.
Maar stiekem weten we allemaal dat we dat wel zijn... :Y
pi_98545151
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat ze een hele fucking nacht nodig hadden om dit te te 'beslissen' :') Eigenlijk is er niets veranderd. Ja, de 'bewijslast' ligt nu bij de ontheffingsaanvrager. Maar er moet nog steeds een ambtenaar beoordelen of de ontheffing verleend kan worden.

Misschien dat ze nu wel beter controleren of bedrijven zich aan hun eigen regels houden en ze makkelijker gesloten kunnen worden bij misstanden? Maar ik betwijfel of dat ook echt gaat gebeuren.

Dat ze daar zo lang voor nodig hadden! :D
Nou...op dit moment wordt er 19 miljoen uitgegeven aan tolken, voor de allochtonen
Nederlanders, als het goed is gaan ze dat afschaffen, zelfs bij een eenvoudig tandartsbezoekje
heb je nu al recht op een tolk.

http://www.stand.nl/polit(...)%E2%82%AC-19-miljoen

Als dat eenmaal is afgeschaft kunnen ze die 19 miljoen goed gebruiken voor controleurs.
Lijkt me een betere besteding.

Uiteraard zal er af en toe een uitzondering gemaakt moeten worden als er hier een toerist
in katzwijm valt en geen woord Nederlands spreekt, maar als je hier al jaren woont mag
je toch op zijn minst verwachten dat je ook de taal leert en anders is er vast wel een
familielid, vriend of kennis die eventueel met je mee kan om je te helpen met de taal.

Meteen werkgelegenheid gecreëerd, en nee ik ben niet tegen buitenlanders en ik ben
geen racist maar je kan die ''knuffelpolitiek'' ook overdrijven natuurlijk.

en 19 miljoen per jaar uitgeven aan tolken voor mensen die het verdommen om Nederlands
te leren vind ik een beetje overdreven :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:02:58 #98
3542 Gia
User under construction
pi_98545932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou...op dit moment wordt er 19 miljoen uitgegeven aan tolken, voor de allochtonen
Nederlanders, als het goed is gaan ze dat afschaffen, zelfs bij een eenvoudig tandartsbezoekje
heb je nu al recht op een tolk.

http://www.stand.nl/polit(...)%E2%82%AC-19-miljoen

Als dat eenmaal is afgeschaft kunnen ze die 19 miljoen goed gebruiken voor controleurs.
Lijkt me een betere besteding.

Uiteraard zal er af en toe een uitzondering gemaakt moeten worden als er hier een toerist
in katzwijm valt en geen woord Nederlands spreekt, maar als je hier al jaren woont mag
je toch op zijn minst verwachten dat je ook de taal leert en anders is er vast wel een
familielid, vriend of kennis die eventueel met je mee kan om je te helpen met de taal.

Meteen werkgelegenheid gecreëerd, en nee ik ben niet tegen buitenlanders en ik ben
geen racist maar je kan die ''knuffelpolitiek'' ook overdrijven natuurlijk.

en 19 miljoen per jaar uitgeven aan tolken voor mensen die het verdommen om Nederlands
te leren vind ik een beetje overdreven :)
Precies. Dwing nieuwe Nederlanders de taal te leren, door niet elk foldertje in tig exotische talen te verstrekken. Nederlands, Engels, Frans en Duits, prima, dat zijn onze buurlanden.

Gelukkig hebben we op tv, bij de normale zenders, nog steeds alleen maar Nederlandse ondertiteling, maar ik zie het er nog wel van komen dat de arabische er onder moet.

En verder, wetten handhaven, zonder uitzonderingen.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:11:37 #99
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98546243
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:02 schreef Gia het volgende:
En verder, wetten handhaven, zonder uitzonderingen.
Dat lijkt mij niet haalbaar. Volgens mij heeft elke wet gemiddeld 743 uitzonderingen, mitsen en maren. Dat houdt de samenleving een beetje leefbaar. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98546290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we op tv, bij de normale zenders, nog steeds alleen maar Nederlandse ondertiteling, maar ik zie het er nog wel van komen dat de arabische er onder moet.
Die programma's bestaan al. Niet op SBS6 trouwens, dus ik snap wel dat jij die programma's nooit hebt gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')