Ik ben serieus nog nooit zover gekomen tot die laatste scout. Jullie beginnen gewoon bij die eagle boss zeg maar? Ga meestal als tank omdat ik dan de meeste controle heb over de pug, maar er zit altijd wel een sukkel bij met 8k dps of iets dergelijks die alles verpest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef Altron het volgende:
[..]
gz
Heb de roll echt al 10x verloren op die beer... poor me![]()
Ben niet zo gelukkig als het gaat om het winnen van mounts...
Gelukkig draag ik plate en kan ik selfhealenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik laat dps'ers die meteen op andere mobs los gaan gewoon lekker dood gaan.
Verder blijf ik altijd beleef, en meld ik van te voren dat bij meerdere mobs ze me enkele seconden moeten gunnen om goede aggro op te bouwen.
Je moet dus continue doorracen en nergens stoppen of wachten. En in een pug is een timed run wel erg utopisch (niet onhaalbaar hoor, maar toch...)quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben serieus nog nooit zover gekomen tot die laatste scout. Jullie beginnen gewoon bij die eagle boss zeg maar? Ga meestal als tank omdat ik dan de meeste controle heb over de pug, maar er zit altijd wel een sukkel bij met 8k dps of iets dergelijks die alles verpest.
Ik heb de mount ook op me eerste timed run gehaald met een pug. Dat was echt close maar ik won de roll wel. Puur uur daarna nog een x en toen won ik de roll nog een x voor een vriend van me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet dus continue doorracen en nergens stoppen of wachten. En in een pug is een timed run wel erg utopisch (niet onhaalbaar hoor, maar toch...)
Wow-popular?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Arenajunkies is offline :/
Moet toch echt een PvP spec hebben.
Lolololquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:41 schreef TwyLight het volgende:
archeologie is echt mega saaiik ben nu lvl 25 en trek het al niet meer
Heel curse is downquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Arenajunkies is offline :/
Moet toch echt een PvP spec hebben.
mmoquote:Site Maintenance
The site you are trying to reach is currently in emergency maintenance due to critical hardware failures.
Data verification is 55% complete. As we cannot accurately estimate the time it will take to complete, we cannot give any further time estimates until this process is complete.
Volgens mij is alles van cursequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:53 schreef Chau het volgende:
Ik denk ik ga ff mmo checken offline, naja dan maar guild site bekijken offline... meh AJ checken ffs ook offline -.-
Der is wat vebrand, wat uitgebreid en wat in de verbouwing. Het ziet er wel iets anders uit maar minder als OG.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Is Stormwind ook helemaal veranderd met cataclsym? want die ziet er nog gewoon normaal uit behalve die twee voetafdrukken aan de voorkant op die torens
Sowieso is Stormwind echt veel mooier dan orgrimmar
Ik vind Orgrimmar veel sfeervoller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef Voggy het volgende:
Ze hebben het park van stormwind verbrand geloof ik..
Orgrimmar is veel mooier nu met al dat metaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |