abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98488686
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Lowlands, en na traumatische ervaringen met de dixies op pinkpop (een uur wachten, stront tot boven de pleebril, enz) ben ik serieus aan het overwegen plastuiten mee te nemen zodat ik lekker tussen de kerels kan.
Ik vraag me af of er meer meisjes zijn die dit doen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:07:51 #2
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_98488766
Ik ben een jongen en ik gebruik een plasgleuf zodat ik lekker tussen de dames kan.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:11:13 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98488972
Lekker tussen de kerels. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98489099
Hoe diep gaat dat?
gr gr
pi_98489268
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe diep gaat dat?
Ga jij even terug naar biologielessen brugklas...
pi_98489392
Gewoon doen TS, wat kan er nu allemaal mis gaan?
pi_98489454
You gonna get raped.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_98489467
Ik heb ze ook wel eens meegenomen, maar niet gebruikt. want uiteindelijk moet je alsnog je broek heel ver naar beneden doen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:20:37 #9
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_98489522
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Sealnova het volgende:
Ik ben een jongen en ik gebruik een plasgleuf zodat ik lekker tussen de dames kan.
_O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:22:23 #10
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_98489614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ze ook wel eens meegenomen, maar niet gebruikt. want uiteindelijk moet je alsnog je broek heel ver naar beneden doen.
Dit dus...
Als je een jurkje draagt gaat het beter, maar dan nog, wil je echt tussen de kerels staan? Heb het 1 keer gedaan bij een greppel, maar het blijft toch raar.
Overigens, een uur bij het toilet wachten, kom op zeg, loop een stukje verder en je vind meestal een plek waar het rustig is, heb dit jaar nooit langer dan 5 min gewacht op PP.Net zolang ik dat altijd doe op LL... En om stront bovenin te voorkomen ga je naar de doortrekplees (waar overigens ook gewoon stront ligt)
pi_98489741
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Sealnova het volgende:
goeie! alleen je zit in een stinkdixy dus daar merk je vrij weinig van. maar ik ben echt serieus haha :P
ik ga met een hele groep, met vooral jongens, dus heb geen zin in gezeik met plassen, dat iedereen weer moet wachten. of ik aan een plaspaal sta kan me niks schelen ik ken die jongens toch niet. maar het is dus niet gebruikelijk dat meisjes dat doen? xD
pi_98489992
Daarom luxe hotel :7
Kamperen heb ik nooit gesnapt.. heb je een luxe huis... ga je als een vluchteling vakantie/feest vieren... ;(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:32:02 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98490140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef moez het volgende:
dus heb geen zin in gezeik met plassen
Prachtig dit. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98490707
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Prachtig dit. :')
:')
pi_98490771
ik word echt niet serieus genomen :(
pi_98490796
oeps, die :( moest =( zijn
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:46:25 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_98490999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:42 schreef moez het volgende:
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98491034
hahahah, ik doel op mijn vraag :P
pi_98491121
Plastuitjes... idee was zo geniaal en elke LL wilde ik ze aanschaffen!
Maar uiteindelijk moet toch je broek naar beneden dus kan je net zo goed los boven de pot gaan hangen.
Je zou maar naast die plastuit zeiken, sta je dan met je pisbroek :P
pi_98491454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden. :+
Dit topic is nu wel een pareltje geworden :')
pi_98491618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:

[..]

_O_
pi_98491685
:')
pi_98492783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef moez het volgende:
hahahah, ik doel op mijn vraag :P
En nu toch nog even een serieuze reaktie. ;)

Ik zou het persoonlijk niet doen TS...de combi drank, drugs en mannen met het maximum aan testosteron in hun lijf van hun hele leven en jij daartussen met je broek een stuk naar beneden hoeft maar bij één persoon de verkeerde gedachten los te maken en je kunt heel vervelende situaties krijgen....dan maar letterlijk op de poepdoos. ;)
Optimist tot in de kist
pi_98493243
Hmm daar had ik zelf helemaal niet aan gedacht... maar inderdaad... 't wordt gewoon weer dixies :'(
pi_98493657
[moeke-mode aan]Heel verstandig...die plastuiten zijn leuk maar niet in alle omstandigheden {moeke-mode uit] :Y)
Optimist tot in de kist
pi_98493984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:48 schreef deadly_kiss het volgende:
Plastuitjes... idee was zo geniaal en elke LL wilde ik ze aanschaffen!
Maar uiteindelijk moet toch je broek naar beneden dus kan je net zo goed los boven de pot gaan hangen.
Je zou maar naast die plastuit zeiken, sta je dan met je pisbroek :P
Mannen piesen gewoon vanuit hun gulp, past zo'n maf apparaat daar ook niet doorheen dan? Of hebben jullie weer van die moeilijke broeken zonder gulp? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:42 schreef moez het volgende:
Je weet wat ze zeggen: "Toen plassen piesen werd is het gezeik begonnen."
pi_98494155
Ik heb ze, maar voor in de auto. Stel je voor dat ik onderweg moet en er is weer eens geen tankstation te zien.
pi_98497337
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze, maar voor in de auto. Stel je voor dat ik onderweg moet en er is weer eens geen tankstation te zien.
vrije natuur?
Of dacht dat we vroeger ook allemaal een wc hadden? :P
pi_98497572
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 07:56 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

vrije natuur?
Of dacht dat we vroeger ook allemaal een wc hadden? :P
Parkeerplaats van LL :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 08:28:35 #30
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98497675
Ik heb afgelopen jaar anders geen Dixie gezien op LL... Zijn toch overal doortrekwc's?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98498458
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zou het persoonlijk niet doen TS...de combi drank, drugs en mannen met het maximum aan testosteron in hun lijf van hun hele leven en jij daartussen met je broek een stuk naar beneden hoeft maar bij één persoon de verkeerde gedachten los te maken en je kunt heel vervelende situaties krijgen....dan maar letterlijk op de poepdoos. ;)
:') Kolere wat weinig vertrouwen in de mannelijke helft van de bevolking zeg. Zelfs al krijgt er één persoon verkeerde gedachten (denk het sowieso niet, denk dat vrijwel iedereen het stoer en lachen vindt), dan zijn er altijd nog 10 anderen die hem op andere gedachte brengen.

Het grotere probleem is dat je met plastuit als vrouw zijnde alsnog je broek moet laten zakken. Dus dat je billen bloot zijn. Paar jaar terug waren er nog dames plaskruisen met een deurtje op bilhoogte, maar die zijn er nu niet meer op Lowlands.
pi_98498460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 08:28 schreef Lips het volgende:
Ik heb afgelopen jaar anders geen Dixie gezien op LL... Zijn toch overal doortrekwc's?
Klopt :)
pi_98500349
Ik zou het echt geniaal vinden om op zo'n plaskruis te staan naast een vrouw _O_

:D
pi_98500550
Van mij mogen de vrouwen op de gewone wc's blijven, alleen al om het gezicht van de eerste in de rij te zien, als ik er met een bezweet rood hoofd en een voldane blik uit het hokje komt.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:12:53 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98501269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef moez het volgende:
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Lowlands, en na traumatische ervaringen met de dixies op pinkpop (een uur wachten, stront tot boven de pleebril, enz) ben ik serieus aan het overwegen plastuiten mee te nemen zodat ik lekker tussen de kerels kan.
Ik vraag me af of er meer meisjes zijn die dit doen?
:') Probeer jij maar een plek te vinden waar jij met een plastuit kan pissen. Iedereen heeft overal een tent staan en als het goed is gaan de kerels gewoon naar de wc's :P

En inderdaad: Vrouwen mogen niet de mannen wc gebruiken. Ze willen altijd privileges en "geen brillen met pis" overal, dus mogen ze lekker daar in de damesRIJEN blijven staan.
pi_98502409
sinds wanneer zijn de wc's op lowlands vies? mijn school kan er nog wat van leren man
pi_98502720
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

:') Kolere wat weinig vertrouwen in de mannelijke helft van de bevolking zeg. Zelfs al krijgt er één persoon verkeerde gedachten (denk het sowieso niet, denk dat vrijwel iedereen het stoer en lachen vindt), dan zijn er altijd nog 10 anderen die hem op andere gedachte brengen.

Het grotere probleem is dat je met plastuit als vrouw zijnde alsnog je broek moet laten zakken. Dus dat je billen bloot zijn. Paar jaar terug waren er nog dames plaskruisen met een deurtje op bilhoogte, maar die zijn er nu niet meer op Lowlands.
Kan jij best vinden dat dat overdreven is maar als je een vrouw zou zijn zou je er wellicht anders over denken....weet jij veel wat iedereen daar heeft zitten slikken/snuiven en drinken en die problemen hoeven niet te ontstaan tijdens dat in de rij staan hè, kan ook later. Je moet de kat gewoon niet op het spek binden en waarom zou je het doen als er andere mogelijkheden zijn om het op te lossen ook al moet je dan je zweefmogelijkheden onderzoeken? :+
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:11:05 #38
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_98503185
Ik heb er altijd een paar mee gehad.. en eigenlijk nog maar één keer gebruikt toen alle wc's in de omgeving dicht waren ivm overstromingen.

Stond ik als een echte vent met buik vooruit in de sloot te plassen... hoefde niet uit te schudden. ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_98503517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Kan jij best vinden dat dat overdreven is maar als je een vrouw zou zijn zou je er wellicht anders over denken....weet jij veel wat iedereen daar heeft zitten slikken/snuiven en drinken en die problemen hoeven niet te ontstaan tijdens dat in de rij staan hè, kan ook later. Je moet de kat gewoon niet op het spek binden en waarom zou je het doen als er andere mogelijkheden zijn om het op te lossen ook al moet je dan je zweefmogelijkheden onderzoeken? :+
Ie bint geweun een baonge piep't :Y)
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:22:38 #40
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_98503589
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo veel vertrouwen in de zelf controle van een man _O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_98504279
Lowlands heeft geen dixies en de wc's zijn (vind ik) voor een festival echt ontzettend schoon. Soms loop je er zelfs binnen en zijn ze net schoongemaakt, alsof het een nieuwe wc is.
pi_98510076
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ie bint geweun een baonge piep't :Y)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Zo veel vertrouwen in de zelf controle van een man _O-
Ik probeer me in te leven in de jonge bezoekers van zoiets in de huidige tijd(want ik heb dat alweer een tijdje achter me gelaten) en dan is het weer niet goed. :') Enfin, advies was dan ook aan TS en niet aan jullie. :P
Optimist tot in de kist
pi_98510131
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef trovey het volgende:

[..]

[..]

Ik probeer me in te leven in de jonge bezoekers van zoiets en dan is het weer niet goed. :')
Je moet gewoon geen potentieel toffe en stoere meiden bang maken met overdreven verhalen ;)
pi_98510318
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen potentieel toffe en stoere meiden bang maken met overdreven verhalen ;)
En jij moet het niet afdoen alsof mannen in de genoemde leeftijdsgroep geen gedachten erbij kunnen krijgen als TS met een blote kont temidden van hun staat te plassen. :+ Jullie zullen nooit iets doen want jullie zijn FOK!ers dus bij voorbaat praten jullie er alleen maar over. :Y)
Enfin TS heeft een antwoord van mij gekregen en kan daar mee doen wat ze wil....of jullie het daar nou mee eens zijn of niet. :* :W
Optimist tot in de kist
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:15:40 #45
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_98510391
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:43 schreef Xeanor het volgende:
Lowlands heeft geen dixies en de wc's zijn (vind ik) voor een festival echt ontzettend schoon. Soms loop je er zelfs binnen en zijn ze net schoongemaakt, alsof het een nieuwe wc is.
wat betreft hygiëne is lowlands een van de betere festivals in het land. Alleen móet je soms even uitzoeken waar en wanneer je gaat mocht je een schoneplee willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gewoonik op 22-06-2011 15:24:29 ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_98510523
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef trovey het volgende:

[..]

En jij moet het niet afdoen alsof mannen in de genoemde leeftijdsgroep geen gedachten erbij kunnen krijgen als TS met een blote kont temidden van hun staat te plassen. :+ Jullie zullen nooit iets doen want jullie zijn FOK!ers dus bij voorbaat praten jullie er alleen maar over. :Y)
Enfin TS heeft een antwoord van mij gekregen en kan daar mee doen wat ze wil....of jullie het daar nou mee eens zijn of niet. :* :W
Oh, ik zelf zal ook zeker die gedachten krijgen (welke genoemde leeftijdsgroep en val ik er nog onder met mijn 33?). Maar het hoort gewoon niet bij Lowlands om daar iets mee te doen. Als je het nou over de binnenstad van Rotterdam of Amsterdam hebt ok, maar dat is iets heel anders.
pi_98510627
quote:

[..]

lowlands een overvloed van testosteron noemen :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:24:37 #48
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_98510705
Lowlandsterrein is ook zo'n afgelegen donker steegje idd. ;)
En het is geen aanrader om als meisje met die dingen te gaan kutten bij die Dixies.
In de vrije natuur oid is het nog wel te doen, maar als je je in allerlei bochten moet gaan wringen om om die lege bekertjes heen te pissen, sta je al snel met 2 elegante natte strepen aan de binnenzijdes van je broekspijpen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_98511171
Je bent meestal zo aan de beurt wanneer je naar de WC wilt en ze zijn niet extreem ranzig ofzo.
Toen ze jaren geleden nog met die speciale P-mate toiletten op festivals stonden ging ik daar ook vaak, maar met een plastuit naar de gewone toiletten dat lijkt me het gedoe niet waard. (en nog duur ook, zegt de Zeeuwse in mij)

quote:

[..]

Dat is toch wel het laatste waar ik me druk over zou maken op Lowlands, het strookt helemaal niet met het beeld wat ik als vrouwtje van 1.60 meter na 11 jaar van het festival gekregen heb. Ik heb me nooit onveilig gevoeld en praktisch gezien kan er ook weinig gebeuren omdat je continu omringd wordt door normale festivalgangers ipv doorgesnoven enge mannetjes.
pi_98516772

:D
pi_98518075
Op LL heb ik nooit problemen gehad met wc's, korte rijen en gewoon een schone wc. En het kan tenminste doorgespoeld worden.. PP is een ander verhaal, maar je moet gewoon niet in de schijtbak kijken, en je neus dichthouden de komende 30 seconden :D
when I saw you I fell in love, and you smiled because you knew
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 20:39:27 #52
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98524917
OP dynamo deden de punkdames gewoon het rokje omhoog en een vinger ervoor en dan door het hek heen spetteren, is ook een optie :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:44:04 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98525174
Op Rock Werchter heb ik ze ooit gebruikt. Maar daar was wel een speciale urinoir-unit voor vrouwen met plastuit. Dat was ideaal. Tussen de mannen zou ik ook niet snel gaan staan.

En je broek hangt echt niet op je knieën hoor! Niet eens met de billen bloot. Gewoon goed eronder schuiven :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:45:03 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98525226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef Bosbeetle het volgende:
OP dynamo deden de punkdames gewoon het rokje omhoog en een vinger ervoor en dan door het hek heen spetteren, is ook een optie :P
Wedstrijdje breedpissen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98526182
Wedstrijdje met hoeveel stralen je kan pissen :D
pi_98692133
LL een paar jaar terug had inderdaad van die plastuitunits staan....

3 redenen waarom ik de plastuit niet prettig vond:

1. totaal maffe houding :D
2. daar sta je dan met je broek omlaag terwijl ik opeens niet meer hoefde |:( (al die kerels die dan staan te kijken van ... joh nu sta je en nu ben je nog niet klaar)
3. de tuit moet je ook weer ergens kwijt }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')