quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Sealnova het volgende:
Ik ben een jongen en ik gebruik een plasgleuf zodat ik lekker tussen de dames kan.
Dit dus...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ze ook wel eens meegenomen, maar niet gebruikt. want uiteindelijk moet je alsnog je broek heel ver naar beneden doen.
goeie! alleen je zit in een stinkdixy dus daar merk je vrij weinig van. maar ik ben echt serieus hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Sealnova het volgende:
Ik ben een jongen en ik gebruik een plasgleuf zodat ik lekker tussen de dames kan.
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden.quote:
Dit topic is nu wel een pareltje gewordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden.
En nu toch nog even een serieuze reaktie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ze ook wel eens meegenomen, maar niet gebruikt. want uiteindelijk moet je alsnog je broek heel ver naar beneden doen.
Mannen piesen gewoon vanuit hun gulp, past zo'n maf apparaat daar ook niet doorheen dan? Of hebben jullie weer van die moeilijke broeken zonder gulp?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:48 schreef deadly_kiss het volgende:
Plastuitjes... idee was zo geniaal en elke LL wilde ik ze aanschaffen!
Maar uiteindelijk moet toch je broek naar beneden dus kan je net zo goed los boven de pot gaan hangen.
Je zou maar naast die plastuit zeiken, sta je dan met je pisbroek
Je weet wat ze zeggen: "Toen plassen piesen werd is het gezeik begonnen."quote:
vrije natuur?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze, maar voor in de auto. Stel je voor dat ik onderweg moet en er is weer eens geen tankstation te zien.
Parkeerplaats van LLquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vrije natuur?
Of dacht dat we vroeger ook allemaal een wc hadden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |