quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Sealnova het volgende:
Ik ben een jongen en ik gebruik een plasgleuf zodat ik lekker tussen de dames kan.
Dit dus...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ze ook wel eens meegenomen, maar niet gebruikt. want uiteindelijk moet je alsnog je broek heel ver naar beneden doen.
goeie! alleen je zit in een stinkdixy dus daar merk je vrij weinig van. maar ik ben echt serieus hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Sealnova het volgende:
Ik ben een jongen en ik gebruik een plasgleuf zodat ik lekker tussen de dames kan.
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden.quote:
Dit topic is nu wel een pareltje gewordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je tussen de mannen staat te plassen heb je wel een kans om serieus genomen te worden.
En nu toch nog even een serieuze reaktie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik heb ze ook wel eens meegenomen, maar niet gebruikt. want uiteindelijk moet je alsnog je broek heel ver naar beneden doen.
Mannen piesen gewoon vanuit hun gulp, past zo'n maf apparaat daar ook niet doorheen dan? Of hebben jullie weer van die moeilijke broeken zonder gulp?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:48 schreef deadly_kiss het volgende:
Plastuitjes... idee was zo geniaal en elke LL wilde ik ze aanschaffen!
Maar uiteindelijk moet toch je broek naar beneden dus kan je net zo goed los boven de pot gaan hangen.
Je zou maar naast die plastuit zeiken, sta je dan met je pisbroek
Je weet wat ze zeggen: "Toen plassen piesen werd is het gezeik begonnen."quote:
vrije natuur?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze, maar voor in de auto. Stel je voor dat ik onderweg moet en er is weer eens geen tankstation te zien.
Parkeerplaats van LLquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vrije natuur?
Of dacht dat we vroeger ook allemaal een wc hadden?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu toch nog even een serieuze reaktie.![]()
Ik zou het persoonlijk niet doen TS...de combi drank, drugs en mannen met het maximum aan testosteron in hun lijf van hun hele leven en jij daartussen met je broek een stuk naar beneden hoeft maar bij één persoon de verkeerde gedachten los te maken en je kunt heel vervelende situaties krijgen....dan maar letterlijk op de poepdoos.
Kloptquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:28 schreef Lips het volgende:
Ik heb afgelopen jaar anders geen Dixie gezien op LL... Zijn toch overal doortrekwc's?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef moez het volgende:
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Lowlands, en na traumatische ervaringen met de dixies op pinkpop (een uur wachten, stront tot boven de pleebril, enz) ben ik serieus aan het overwegen plastuiten mee te nemen zodat ik lekker tussen de kerels kan.
Ik vraag me af of er meer meisjes zijn die dit doen?
Kan jij best vinden dat dat overdreven is maar als je een vrouw zou zijn zou je er wellicht anders over denken....weet jij veel wat iedereen daar heeft zitten slikken/snuiven en drinken en die problemen hoeven niet te ontstaan tijdens dat in de rij staan hè, kan ook later. Je moet de kat gewoon niet op het spek binden en waarom zou je het doen als er andere mogelijkheden zijn om het op te lossen ook al moet je dan je zweefmogelijkheden onderzoeken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]Kolere wat weinig vertrouwen in de mannelijke helft van de bevolking zeg. Zelfs al krijgt er één persoon verkeerde gedachten (denk het sowieso niet, denk dat vrijwel iedereen het stoer en lachen vindt), dan zijn er altijd nog 10 anderen die hem op andere gedachte brengen.
Het grotere probleem is dat je met plastuit als vrouw zijnde alsnog je broek moet laten zakken. Dus dat je billen bloot zijn. Paar jaar terug waren er nog dames plaskruisen met een deurtje op bilhoogte, maar die zijn er nu niet meer op Lowlands.
Ie bint geweun een baonge piep'tquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan jij best vinden dat dat overdreven is maar als je een vrouw zou zijn zou je er wellicht anders over denken....weet jij veel wat iedereen daar heeft zitten slikken/snuiven en drinken en die problemen hoeven niet te ontstaan tijdens dat in de rij staan hè, kan ook later. Je moet de kat gewoon niet op het spek binden en waarom zou je het doen als er andere mogelijkheden zijn om het op te lossen ook al moet je dan je zweefmogelijkheden onderzoeken?
Zo veel vertrouwen in de zelf controle van een manquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu toch nog even een serieuze reaktie.![]()
Ik zou het persoonlijk niet doen TS...de combi drank, drugs en mannen met het maximum aan testosteron in hun lijf van hun hele leven en jij daartussen met je broek een stuk naar beneden hoeft maar bij één persoon de verkeerde gedachten los te maken en je kunt heel vervelende situaties krijgen....dan maar letterlijk op de poepdoos.
quote:
Ik probeer me in te leven in de jonge bezoekers van zoiets in de huidige tijd(want ik heb dat alweer een tijdje achter me gelaten) en dan is het weer niet goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo veel vertrouwen in de zelf controle van een man
Je moet gewoon geen potentieel toffe en stoere meiden bang maken met overdreven verhalenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer me in te leven in de jonge bezoekers van zoiets en dan is het weer niet goed.
En jij moet het niet afdoen alsof mannen in de genoemde leeftijdsgroep geen gedachten erbij kunnen krijgen als TS met een blote kont temidden van hun staat te plassen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen potentieel toffe en stoere meiden bang maken met overdreven verhalen
wat betreft hygiëne is lowlands een van de betere festivals in het land. Alleen móet je soms even uitzoeken waar en wanneer je gaat mocht je een schoneplee willen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:43 schreef Xeanor het volgende:
Lowlands heeft geen dixies en de wc's zijn (vind ik) voor een festival echt ontzettend schoon. Soms loop je er zelfs binnen en zijn ze net schoongemaakt, alsof het een nieuwe wc is.
Oh, ik zelf zal ook zeker die gedachten krijgen (welke genoemde leeftijdsgroep en val ik er nog onder met mijn 33?). Maar het hoort gewoon niet bij Lowlands om daar iets mee te doen. Als je het nou over de binnenstad van Rotterdam of Amsterdam hebt ok, maar dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En jij moet het niet afdoen alsof mannen in de genoemde leeftijdsgroep geen gedachten erbij kunnen krijgen als TS met een blote kont temidden van hun staat te plassen.Jullie zullen nooit iets doen want jullie zijn FOK!ers dus bij voorbaat praten jullie er alleen maar over.
![]()
Enfin TS heeft een antwoord van mij gekregen en kan daar mee doen wat ze wil....of jullie het daar nou mee eens zijn of niet.![]()
![]()
lowlands een overvloed van testosteron noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan jij best vinden dat dat overdreven is maar als je een vrouw zou zijn zou je er wellicht anders over denken....weet jij veel wat iedereen daar heeft zitten slikken/snuiven en drinken en die problemen hoeven niet te ontstaan tijdens dat in de rij staan hè, kan ook later. Je moet de kat gewoon niet op het spek binden en waarom zou je het doen als er andere mogelijkheden zijn om het op te lossen ook al moet je dan je zweefmogelijkheden onderzoeken?
Dat is toch wel het laatste waar ik me druk over zou maken op Lowlands, het strookt helemaal niet met het beeld wat ik als vrouwtje van 1.60 meter na 11 jaar van het festival gekregen heb. Ik heb me nooit onveilig gevoeld en praktisch gezien kan er ook weinig gebeuren omdat je continu omringd wordt door normale festivalgangers ipv doorgesnoven enge mannetjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Wedstrijdje breedpissen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef Bosbeetle het volgende:
OP dynamo deden de punkdames gewoon het rokje omhoog en een vinger ervoor en dan door het hek heen spetteren, is ook een optie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |