Als je dat vind wees dan verstandig en onthoud jezelf ervan. Ga dan niet topics lopen vervuilen die anderen misschien wel interessant vinden.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit hele topic is faal. Eigenlijk alles wat BNW aan topics heeft wat verifieerbaar is is FAAL. Nieuwe eis aan topics in BNW; het mag niet verifieerbaar zijn.
Of je moet de onderwerpen eens wat minder abstract, vaag en onzinnig worden. Je zou het bijvoorbeeld ook kunnen hebben over 't feit dat het CBR een grote corrupte bende is. Reptielmensen is nauwelijks een discussie over te voeren, andere onderwerpen wel. Dit soort draadjes zijn gewoon erg jammer, heel erg jammer. Dat laatste geld ook (nu ik toch bezig ben) voor de linkdump/quotedump draadjes die soms opduiken (beter bekend onder de naam: Lambiekjetopics). Maar laat ik niet de verbeten zak uit gaan hangen, er zijn immers geen duitsers overleden vandaag, dus reden voor een feestje.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit hele topic is faal. Eigenlijk alles wat BNW aan topics heeft wat verifieerbaar is is FAAL. Nieuwe eis aan topics in BNW; het mag niet verifieerbaar zijn.
Je was serieus bang dat het uit zou komen?quote:
We kunnen ons weer volledig richten op 21 december 2012quote:Op maandag 27 juni 2011 08:49 schreef ender_xenocide het volgende:
Zo we kunnen weer een datum afvinken, nu opzoek naar een nieuwe om naar toe te leven.....
Nee, maar je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt is het wel?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je was serieus bang dat het uit zou komen?
Dat doe je dan toch ook niet als je het niet gelooft?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt is het wel?
Je speurt maar een eind weg, het is tenslotte BNW.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat doe je dan toch ook niet als je het niet gelooft?
Of bespeur ik een contradictie in je post?
Lange teentjes. Teken dat ik je bij de oren had.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je speurt maar een eind weg, het is tenslotte BNW.
Nog maar een keer: een atoombom af laten gaan is geen klusje voor amateurs en is niet iets wat je op je vrije zondagmiddag doet.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt is het wel?
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lange teentjes. Teken dat ik je bij de oren had.
Geeft niet hoor. Maar wees gewoon direct duidelijk en probeer niet de ander op het verkeerde been te zetten.
Toen je nog mod was kon je het lekker snel weggummen he?quote:
Nee hoor, eerst nog dat Elenin verhaal (zie Truth) in september. Maar ben benieuwd of er nog meer voorspellingen voor de tussenliggende periode zijn, anders is het ook maar een saaie zomer.....quote:Op maandag 27 juni 2011 14:12 schreef JamFlava het volgende:
[..]
We kunnen ons weer volledig richten op 21 december 2012
Saaie zomer?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst nog dat Elenin verhaal (zie Truth) in september. Maar ben benieuwd of er nog meer voorspellingen voor de tussenliggende periode zijn, anders is het ook maar een saaie zomer.....
Discussie ??quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toen je nog mod was kon je het lekker snel weggummen he?
Ga gewoon eens in op de vraag en meet je eens ballen aan ofzo. Eerst reageren en je dan verschuilen met dit soort slappe reacties doen de discussie niks goed.
Hij zei eerst het niet te gelovenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Discussie ??
Waar ??
Er is niets gebeurd ... topic closed ...
Alsof een normaal mens daarin gelooft.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:12 schreef JamFlava het volgende:
[..]
We kunnen ons weer volledig richten op 21 december 2012
Waarom, lache joh, kun je achteraf de voorspeller een beetje belachelijk maken. En op voorhand kun je al een tegen-voorspelling doen dat het niet gebeurt en ineens ben je zelf een waarzegger.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan er geen verbod komen op dit soort voorspellingstopics? Wat een onzin zeg.
Nogal een eenzijdige discussie uit jouw hand inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij zei eerst het niet te geloven
Toen weer wel
Ik vragen stellen hoe het nou zat
Hij ontwijken
Ik meer willen weten
Soort van discussie.
Laat Bastard eens met rust. Beetje oud-mods bashen hè, toen hij nog mod was durfde je zeker niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij zei eerst het niet te geloven
Toen weer wel
Ik vragen stellen hoe het nou zat
Hij ontwijken
Ik meer willen weten
Soort van discussie.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verbieden gaat wat ver, maar we kunnen wel een centraal voorspellingen-topic maken waarin de voorspellingen in de OP worden genoemd in een lijst met een korte samenvatting van de redenatie en of het uiteindelijk waar blijkt te zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |