Ik zie die zessen niet. Moet ik aan de bril?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Laat ik meespeculeren. Dat is het vooralsnog.
[ afbeelding ]
Het stadion vormt een 6 6 6 en het oog natuurlijk.
Rechtsboven de toorts van verlichting.
De lijnen die langs onder uit het ronde deel van het stadium komen maken de 6. Of langs boven al, die grijze lijnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie die zessen niet. Moet ik aan de bril?
10? Ik dacht 19:17, als ik http://berlinterrorattack.org/ zou moeten geloven.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef WSquater het volgende:
Nou nog tien minuten!!! Spannund. Laten we hopen dat ze stipt zijn.
Oh, van die 17 wist ik niks af. Ik dacht 7 uur, maar het is toch een uur later in Berlijn? Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:57 schreef Resistor het volgende:
[..]
10? Ik dacht 19:17, als ik http://berlinterrorattack.org/ zou moeten geloven.
Ben benieuwd wat er morgen op die site staat
Nou...dat hoeft niet van mij hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef WSquater het volgende:
Nou nog tien minuten!!! Spannund. Laten we hopen dat ze stipt zijn.
Zoals altijd met dit soort voorspellingen gebeurt er helemaal niks. Elk weldenkend mens begrijpt dat. Dat de complottertjes dit geloven is eerder een geruststelling voor de mensen in Berlijn, die zitten daar volledig veilig.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef rumiii het volgende:
Ik heb me niet helemaal in gelezen hier;
Wat denken jullie?
Sowieso wachten we nog op de voorspellingen van Bankfurt die geen voorspellingen zijn volgens hemquote:Op zondag 26 juni 2011 19:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Verdomme. Hebben ze het weer op het laatste moment weten te voorkomen.....![]()
Wanneer is de volgende doomsday datum? Zet ik mijn alarm vast.
Tja. Ach. Ik neem Bankfurt NOG MINDER serieus dan deze voorspelling.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso wachten we nog op de voorspellingen van Bankfurt die geen voorspellingen zijn volgens hem
Ik ben ook teleurgesteld. Als dit een restaurant was geweest dan hak TS mooi aangeklaagd.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef JamFlava het volgende:
Heb ik voor niets vrouwenvoetbal zitten kijken
Dit hele topic is faal. Eigenlijk alles wat BNW aan topics heeft wat verifieerbaar is is FAAL. Nieuwe eis aan topics in BNW; het mag niet verifieerbaar zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Degodvader het volgende:
En toch zijn dit soort topics (deze, die van lambiekje en die van bankfurt zijn de recente) waardeloze draadjes. Trekken de kwaliteit van BNW volledig omlaag en resulteren in falende- niet constructieve discussies.
Faal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef ender_xenocide het volgende:
Jaja, weer een nieuwe datum voor in uw agenda's 26-06-11 tijdens de opening van wk voetbal voor vrouwen is het moment waarop er een aanslag gepleegd gaat worden in Berlijn.
Er zou zelfs een advocaten kantoor zijn die daarom een aanklacht tegen de staat heeft ingediend.
wel goed ook dat je dit zo achteraf komt melden. als de bom ontploft was had je natuurlijk niets van je laten horen he. cheap hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Degodvader het volgende:
En toch zijn dit soort topics (deze, die van lambiekje en die van bankfurt zijn de recente) waardeloze draadjes. Trekken de kwaliteit van BNW volledig omlaag en resulteren in falende- niet constructieve discussies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |