Daarom moeten vrouwen ook niet voetballen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef ender_xenocide het volgende:
Het zou het grote Illuminatie ritueel van 2011 moeten worden en de inleiding tot WOIII als ik de makers van de filmpjes moet geloven
Als wij die samen leegdrinken, prima!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:39 schreef PP. het volgende:
Ik zet er 3 kratten bier op dat er geen "atoomaanslag" ()komt de 26e..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:42 schreef Degodvader het volgende:
Bankfurt stop nou eens met het posten van dit soort voorspellingen die toch niet uitko....
Oh, wait.
NOG een.
quote:
quote:
Dat is toch wel de duidelijkste aanwijzing niet dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
"Ich bin ein Berliner" is a quotation from a June 26, 1963 speech by U.S. President John F. Kennedy in West Berlin
.... omfgquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
"Ich bin ein Berliner" is a quotation from a June 26, 1963 speech by U.S. President John F. Kennedy in West Berlin
Oh jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
als ze een gewone bom gebruiken niet neequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:38 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Zoveel komt er niet kijken bij het plegen van een aanslag lijkt me.
Nee, al loopt er bij het Nederlandse elftal wel één gruwelijk mooie vrouw rond. Anouk Hoogendijk is prachtig.quote:
Anouk is een beauty iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, al loopt er bij het Nederlandse elftal wel één gruwelijk mooie vrouw rond. Anouk Hoogendijk is prachtig.
Het gaat me vooral om exploderende voetbalstadions, dat vind ik fantastisch.
Had jij eerst niet drie rrr in je username?quote:
Nee hoor, altijd twee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Had jij eerst niet drie rrr in je username?
En waarom ben je nu boos. Exploderende gebouwen zijn toch gewoon vet om naar te kijken?
De wereld is er vol van...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:45 schreef RM-rf het volgende:
op mij komt het een beetje over als een psychisch verwarde persoon die aan een vorm van paranoia leidt...
Verstanden ?quote:Schmidt: Ich habe den Verdacht, dass sich alle Terrorismen, egal, ob die deutsche RAF, die italienischen Brigate Rosse, die Franzosen, Iren, Spanier oder Araber, in ihrer Menschenverachtung wenig nehmen. Sie werden übertroffen von bestimmten Formen von Staatsterrorismus.
ZEIT: Ist das Ihr Ernst? Wen meinen Sie?
Schmidt: Belassen wir es dabei. Aber ich meine wirklich, was ich sage.
knip
Schmidt: Ich will die Frage nicht beantworten. Ich will dazu was ganz anderes sagen: Ich traue inzwischen überhaupt keinem Geheimdienst mehr. Punkt.
http://www.zeit.de/2007/36/Interview-Helmut-Schmidt
Is mijn middelbareschoolduits goed genoeg als ik lees dat Schmidt denkt dat de geheime diensten zelf de grootste terroristen zijn en hij ze daarom niet meer vertrouwt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De wereld is er vol van...
Bundeskanzler Helmut Schmidt :
[..]
Verstanden ?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Is mijn middelbareschoolduits goed genoeg als ik lees dat Schmidt denkt dat de geheime diensten zelf de grootste terroristen zijn en hij ze daarom niet meer vertrouwt?
Waren die vuvuzela's van afgelopen WK niet genoeg aanslag op je oren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef Elegy het volgende:
Waarom tijdens het WK voetbal voor vrouwen? Kunnen ze beter wachten totdat het wk voetbal is voor mannen, maak je meer slachtoffers
Waarschijnlijk heeft xander dit draadje als bron gebruikt^^.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef ender_xenocide het volgende:
whohoo ik was onze grote inspiratiebron Xander voor, hij heeft het sinds ong. 18.30 ook op zijn site. Het moet dus wel waar zijn....
http://xandernieuws.punt.nl/?id=634047&r=1&tbl_archief=&
Een atoombom is nagenoeg onmogelijk, een atoombom detoneren doe je niet ff op je vrije zondagmiddag. De echte wereld is tenslotte geen Hollywood studio.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
als ze een gewone bom gebruiken niet nee
maar een atoombom
Alleen is het vuile gedeelte van zo'n bom niet zo heel veel erger dan niet vuile gedeelte van de bom die afgaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Een atoombom is nagenoeg onmogelijk, een atoombom detoneren doe je niet ff op je vrije zondagmiddag. De echte wereld is tenslotte geen Hollywood studio.
De atoombom word vaak verwisseld door de media met een 'vuile bom'. Dat is een conventionele bom met daarbij radioactief materiaal dat door de ontploffing in de lucht terecht komt.
En dat radioactief materiaal is vrij makkelijk te verkrijgen, ziekenhuizen hebben het bijvoorbeeld. En een normale bom maken is met internet tegenwoordig ook makkelijk. Wat je dan nog nodig heb is een manier om hem te vervoeren en te detoneren en klaar is kees.
Wat wel wat lastiger is dat je niet mag opvallen...
Het is niet zo dat ziekenhuizen het je zomaar meegeven hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Een atoombom is nagenoeg onmogelijk, een atoombom detoneren doe je niet ff op je vrije zondagmiddag. De echte wereld is tenslotte geen Hollywood studio.
De atoombom word vaak verwisseld door de media met een 'vuile bom'. Dat is een conventionele bom met daarbij radioactief materiaal dat door de ontploffing in de lucht terecht komt.
En dat radioactief materiaal is vrij makkelijk te verkrijgen, ziekenhuizen hebben het bijvoorbeeld. En een normale bom maken is met internet tegenwoordig ook makkelijk. Wat je dan nog nodig heb is een manier om hem te vervoeren en te detoneren en klaar is kees.
Wat wel wat lastiger is dat je niet mag opvallen...
Schmidt is een zeer intelligent mens en had volledig gelijk, het bleek inderdaad dat bv de rode brigades in Italie ook veel steun vangeheime diensten kregen en indirekt steunden die de RAF weer, tevens waren er zeker ook 'mollen', danwel indirekt via de oost-ditsers die op zeer hog niveau in de BNDen in de geheiem dienst van de BRD geinfiltreerd waren (wat de voorganger van Schmidt, Willy Brandt de kop kostte)...quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De wereld is er vol van...
Bundeskanzler Helmut Schmidt :
[..]
Verstanden ?
Wie niet? Reptillians? Je weet het maar nooit.....quote:
Datquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wie niet? Reptillians? Je weet het maar nooit.....
ik denk inderdaaddat mensen met échte paranoide schizofrenie of die bv in een manische fase zitten eerder_niet_ posten op een discussie-forum als BNW...quote:
Er zijn anders genoeg BNW'ers die, na het neerplempen van de OP, zich van elke discussie onthouden...quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:15 schreef RM-rf het volgende:
maardiscussieren erover, is voor zulke mensen erg moeilijk omdat ze vaakproblemen hebben in hetcontact met andere mensen die misschien nietexact dezelfde gedachtegangen hebben...
Ik ben nog lang niet door die 400 a4tjes heen, maar lees over de reptillians tot dusver alleen dat deze theorie afleid van waar het werkelijk om gaat. Wat en waar lees jij over reptielen ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Schmidt is een zeer intelligent mens en had volledig gelijk, het bleek inderdaad dat bv de rode brigades in Italie ook veel steun vangeheime diensten kregen en indirekt steunden die de RAF weer, tevens waren er zeker ook 'mollen', danwel indirekt via de oost-ditsers die op zeer hog niveau in de BNDen in de geheiem dienst van de BRD geinfiltreerd waren (wat de voorganger van Schmidt, Willy Brandt de kop kostte)...
enkel zie ik wel een duidelijk verschil tussen de scherpe ananlyse en achterdocht van een Groot politicus als Helmut Schmidt...
én een of ander psychisch zieke persoon die met een document van 400 A4's over reptillians, en illuminatie/bilderberges gaat roepen 'dater een atoomaanslag volgt dat hij vooral denkt te bewijzen met 'numerologie'...
het spijt me, maar ik zie daartussen een héél groot verschil... er is achterdocht gebaseerdop een stevige kritische analyse en dat is erg goed... maar helaas zijn er ook gewoon psychisch zieke paranoide schizofrenen die niet kritisch denken meer maar gewoon doorslaan in hun gedachtekronkels...
in n hokje te drukken ?quote:een of andere advocaat
Vooral dat van die kleine wijzer die precies op de 6 staat vind ik opvallend.quote:Aanwijzingen atoomaanslag Berlijn?
Ingebeelde aanwijzingen of niet, op dit moment wordt er druk gespeculeerd over een nieuwe, nog veel grotere terreuraanslag in Berlijn, die volgens de meeste complotdenkers opnieuw in de schoenen van islamitische terroristen (of misschien Gadaffi?) zal worden geschoven. In de recente speelfilm Unknown Identity zijn op een taxi de getallencombinatie 224-442 te lezen, wat op de kabbalistische manier gelezen (22+4 en 4+2 = 26/6, en de laatste 2 als 1+1 = 11) zou uitkomen op 26/6/11. Ook zouden diverse klokken in de film 19.00 uur, het tijdstip van de aanslag, aanwijzen.
Het symbool van het fictieve Berlijnse taxibedrijf lijkt zowel op de Berlijnse Fernsehturm als op de omtrek van het gebied waarop het Olympia Stadion staat. Dit lijkt extra verdacht omdat noch de TV-toren, noch het Stadion ook maar enige rol in de film spelen. Bedenk daarbij dat er in Unknown Identity eveneens een aanslag plaatsvindt, waarbij een deel van een bekend luxueus hotel wordt verwoest.
Een andere aanwijzing zou opnieuw uit The Simpsons komen: een klok waarvan de grote wijzer op de 2 staat en de kleine wijzer precies op de 6, iets dat in werkelijkheid niet mogelijk is. In het volgende beeld van het filmpje is enkel de ’6′ te zien. Redenatie: dit zou een doelbewuste vooruitwijzing naar 26/6 zijn. En zo worden er nog veel meer aanwijzingen gezien, zoals het feit dat Simpson-stad Springfield net als het Olympia Stadion in Berlijn symmetrisch wordt afgebeeld, waarna er vervolgens om 19.00 uur een atoombom ontploft. Ook komt er een stadion in voor dat veel gelijkenissen vertoond met het Olympia Stadion.
Sommige aanwijzingen zijn ronduit verbazingwekkend, maar andere lijken er met de haren bijgesleept. In de letters van de (remake van de) sf-film TRON zou eveneens de datum 26/6/11 voorkomen, maar je moet wel over heel veel fantasie beschikken wil je dit in de titel terug kunnen vinden. Ook zou de heldere driehoek in het WK-logo verwijzen naar de Illuminati-piramide. De vraag rijst waarom dan niet meteen iedere driehoek in het dagelijkse leven -denk aan het geef-voorrang verkeersbord- als Illuminati symbool zou moeten worden opgevat.
Daarnaast worden er in de Berlijn-filmpjes diverse fouten gemaakt, zoals de vreemde opmerking dat er om de 10 jaar een zomer zonnewende is en de 9/11 aanslagen dit jaar 10 jaar geleden plaatsvonden. Feit is dat er ieder jaar een zomer zonnewende plaatsvindt in de periode 20-22 juni. Tevens wordt er geen verklaring gegeven waarom deze zonnewende dit jaar ineens met 5 dagen verschoven zou zijn naar de 26e, behalve dan om het kloppend te maken met de dag waarop het openingsduel van het WK-vrouwenvoetbal plaatsvindt. Tevens wordt ook de volle maan erbij gehaald, maar de eerstvolgende volle maan is pas op 15 juli.
Ik weet niet, we zullen vandaag zien om 19:00. Ik ben benieuwd of er werkelijk iets gaat gebeuren.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef rumiii het volgende:
Ik heb me niet helemaal in gelezen hier;
Wat denken jullie?
Ik denk dat we gewoon weer een doomsday scenario kunnen afvinkenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef rumiii het volgende:
Wat denken jullie?
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:39 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon weer een doomsday scenario kunnen afvinken
Nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
Is er ooit iemand geweest, die een voorspelling deed, die daadwerkelijk uitkwam?
En dan een voorspelling die exacte plaats en tijd benoemde en ook daadwerkelijk uitkwam?
Ok.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee.
Het enige wat sommige gelovers proberen is achteraf de voorspelling anders te interpreteren zodat ze alsnog gelijk krijgen.
Jezus Christus.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
Is er ooit iemand geweest, die een voorspelling deed, die daadwerkelijk uitkwam?
En dan een voorspelling die exacte plaats en tijd benoemde en ook daadwerkelijk uitkwam?
Pics or it didn't happen.quote:
De bijbel is geschreven naar de issues van die tijd, 666 is keijzer Nero.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Laat ik meespeculeren.
[ afbeelding ]
Het stadion vormt een 6 6 6 en het oog natuurlijk.
Rechtsboven de toorts van verlichting.
Ik zie die zessen niet. Moet ik aan de bril?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Laat ik meespeculeren. Dat is het vooralsnog.
[ afbeelding ]
Het stadion vormt een 6 6 6 en het oog natuurlijk.
Rechtsboven de toorts van verlichting.
De lijnen die langs onder uit het ronde deel van het stadium komen maken de 6. Of langs boven al, die grijze lijnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie die zessen niet. Moet ik aan de bril?
10? Ik dacht 19:17, als ik http://berlinterrorattack.org/ zou moeten geloven.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef WSquater het volgende:
Nou nog tien minuten!!! Spannund. Laten we hopen dat ze stipt zijn.
Oh, van die 17 wist ik niks af. Ik dacht 7 uur, maar het is toch een uur later in Berlijn? Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:57 schreef Resistor het volgende:
[..]
10? Ik dacht 19:17, als ik http://berlinterrorattack.org/ zou moeten geloven.
Ben benieuwd wat er morgen op die site staat
Nou...dat hoeft niet van mij hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:50 schreef WSquater het volgende:
Nou nog tien minuten!!! Spannund. Laten we hopen dat ze stipt zijn.
Zoals altijd met dit soort voorspellingen gebeurt er helemaal niks. Elk weldenkend mens begrijpt dat. Dat de complottertjes dit geloven is eerder een geruststelling voor de mensen in Berlijn, die zitten daar volledig veilig.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef rumiii het volgende:
Wat denken jullie?
Sowieso wachten we nog op de voorspellingen van Bankfurt die geen voorspellingen zijn volgens hemquote:Op zondag 26 juni 2011 19:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Verdomme. Hebben ze het weer op het laatste moment weten te voorkomen.....![]()
Wanneer is de volgende doomsday datum? Zet ik mijn alarm vast.
Tja. Ach. Ik neem Bankfurt NOG MINDER serieus dan deze voorspelling.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso wachten we nog op de voorspellingen van Bankfurt die geen voorspellingen zijn volgens hem
Ik ben ook teleurgesteld. Als dit een restaurant was geweest dan hak TS mooi aangeklaagd.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef JamFlava het volgende:
Heb ik voor niets vrouwenvoetbal zitten kijken
Dit hele topic is faal. Eigenlijk alles wat BNW aan topics heeft wat verifieerbaar is is FAAL. Nieuwe eis aan topics in BNW; het mag niet verifieerbaar zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Degodvader het volgende:
En toch zijn dit soort topics (deze, die van lambiekje en die van bankfurt zijn de recente) waardeloze draadjes. Trekken de kwaliteit van BNW volledig omlaag en resulteren in falende- niet constructieve discussies.
Faal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef ender_xenocide het volgende:
Jaja, weer een nieuwe datum voor in uw agenda's 26-06-11 tijdens de opening van wk voetbal voor vrouwen is het moment waarop er een aanslag gepleegd gaat worden in Berlijn.
Er zou zelfs een advocaten kantoor zijn die daarom een aanklacht tegen de staat heeft ingediend.
wel goed ook dat je dit zo achteraf komt melden. als de bom ontploft was had je natuurlijk niets van je laten horen he. cheap hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Degodvader het volgende:
En toch zijn dit soort topics (deze, die van lambiekje en die van bankfurt zijn de recente) waardeloze draadjes. Trekken de kwaliteit van BNW volledig omlaag en resulteren in falende- niet constructieve discussies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |