Ik snap echt niet hoe je een onvoldoende kan halen voor het Nederlands examen zeg... Beetje tekst lezen in je moedertaal en daar vragen over beantwoordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, dan laat je zien dat je het vak beheerst!
Ik had daar een 6.5 voor bij een havo examen, geen fuck voor gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En een samenvatting schrijven, dat is soms nog wel wat lastiger maar daar haal je ook altijd wel een boel punten voor
als je er echt zo mee zit, ga oefenen... Er zijn zat examens te vinden, doe je er eentje op havo niveau, die doen wij nu ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, ik mag ook een samenvatting gaan doen, dus ik heb hoopkan wel goed dingen naar de kern toe brengen. Maar toch, het blijft knagen.
hij staat op youtube. Daar kan je hem zo rippen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Mono, heb je waspoederavontuur toevallig voor mij? Of een linkje om te downloaden? Ik ben hem kwijt
Ik zeg net: ik heb hoop. Samenvatten kan ik wel. Maar het is gewoon het idee dat 1 toets je schoolcarriėre kan verknallen. Maar misschien zijn ze bij mij gewoon ook wat soepeler, omdat ze zien dat ik potentie heb. Mijn maatschappijleerleraar was onder de indruk van mijn plan voor een nieuwe politieke partij. Dush.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als je er echt zo mee zit, ga oefenen... Er zijn zat examens te vinden, doe je er eentje op havo niveau, die doen wij nu ook
Thanks man!quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hij staat op youtube. Daar kan je hem zo rippen!
Heldquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Watertornado het volgende:
Het is de oprichter van ONZ-Radio op je koptelefoon!
De entrepreneur!
Jouw maatschappijleraar moest mij toch echt gelijk geven met de alloctonenkwestiequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg net: ik heb hoop. Samenvatten kan ik wel. Maar het is gewoon het idee dat 1 toets je schoolcarriėre kan verknallen. Maar misschien zijn ze bij mij gewoon ook wat soepeler, omdat ze zien dat ik potentie heb. Mijn maatschappijleerleraar was onder de indruk van mijn plan voor een nieuwe politieke partij. Dush.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jouw maatschappijleraar moest mij toch echt gelijk geven met de alloctonenkwestie![]()
quote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DEADMAU5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |