abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98485112
Of nou ja 't is eigenlijk geen catch-22, maar een echte lose-lose situatie.
Even in het kort; ik ging bij mijn zus achter de pc zitten en ging naar facebook.com.
Toen ik dat rode icoontje linksbovenin zag klikte ik hier meteen instinctief op....
Alleen zag ik een gesprek met iemand die ik niet kende. Toen zag ik al snel dat m'n zus niet uitgelogd had. Hier had ik moeten uitloggen, ik heb toen echter het gesprek gelezen en het loog er niet om. Als ik de berichten niet misverstaan heb is mijn zus gistermiddag met deze jongen het bed ingedoken. Let wel, mijn zus is getrouwd, en moeder van 2 kleine kinderen.

Wat moet ik nu? Ik kan zo'n berichtje niet als ongelezen aanvinken (can I?). Dus ze zal waarschijnlijk kunnen vermoeden dat iemand het gelezen heeft. Bovendien weet ik puur naar de situatie kijkend ook niet wat ik moet doen? Haar confronteren? Haar man inlichten (toffe kerel). Die gozer aanspreken?
pi_98485359
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Als ik de berichten niet misverstaan heb is mijn zus gistermiddag met deze jongen het bed ingedoken.
Er zit nogal een verschil tussen aannemen en zeker weten. Verder heb je niets te zoeken in de berichten van je zus en is om die reden 'onrechtmatig' verkregen bewijsmateriaal (ergo: je kunt het niet gebruiken). Bovendien wil je jezelf niet met andermans drama bemoeien, dat gaat namelijk nooit goed. Als ze vraagt of je iets gelezen hebt zou ik het als ik jou was simpelweg ontkennen en het voor je houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2011 22:15:52 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:18:34 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98485804
Aan de andere kant heeft ze een domme fout gemaakt door niet uit te loggen.
Je zou deze voorkennis kunnen gebruiken om haar eens extra in de gaten te houden.
Mocht er een dubieuze actie van haar voordoen dan kun je haar altijd nog verdenken.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:21:07 #4
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_98485968
Als je bij de berichtenlijst bent, kan je rechts op het rondje drukken, dan markeer je het bericht als ongelezen..

Verder gaat het je niks aan, en een beetje buitenechtelijke spanning kan een huwelijk soms een hoop goed doen.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_98486110
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen aannemen en zeker weten. Verder heb je niets te zoeken in de berichten van je zus en is om die reden 'onrechtmatig' verkregen bewijsmateriaal (ergo: je kunt het niet gebruiken). Bovendien wil je jezelf niet met andermans drama bemoeien, dat gaat namelijk nooit goed. Als ze vraagt of je iets gelezen hebt zou ik het als ik jou was simpelweg ontkennen en het voor je houden.
Tsja het is een beetje als een brief die je open en bloot op tafel laat liggen. Dan is het niet meer dan logisch dat iemand er een blik op werpt.

Ik zou mijn zus er zeker op aanspreken en vragen hoe de vork in de steel zit. Hoe ze dat op gaat lossen met haar kerel is haar zaak, maar ik zou haar goed te verstaan geven dat welke optie ze ook kiest, haar man en kinderen daar geen moment onder mogen lijden. En dat als ze van plan is om met 'die ander' door te gaan, ze het dan aan haar man verplicht is om daar zsm mee voor de dag te komen.

Maar dit zijn zomaar mijn gedachten, het is allemaal nog wel wat gecompliceerder. Damn, het hangt ook een beetje af hoe de relatie tussen jou en je zus, jou en je zwager en de relatie tussen je zus en je zwager is. Succes iig.
pi_98486869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Tsja het is een beetje als een brief die je open en bloot op tafel laat liggen. Dan is het niet meer dan logisch dat iemand er een blik op werpt.
Dat is geen rechtvaardiging. Maar afijn, het is op z'n minst opmerkelijk dat ze intieme (en 'gevaarlijke') gesprekken open en bloot achterlaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2011 22:36:52 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 22:43:20 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_98487347
denk goed na voordat je die can of worms opent natuurlijk, het kan dat ze er gewoon een afpraak over hebben etc.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_98488744
quote:

[..]

"Onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal" vind ik wel ver gaan. We zitten hier niet in een politieserie :')

Wat wil je er zelf mee TS? Jij hebt ergens aan gezeten waar je vanaf moest blijven en wat even vergeten lijkt te worden is dat je na de eerste regel gelezen te hebben ook kon stoppen.
Dat deed je dus niet.
Daarmee zie ik het heel simpel als jouw probleem. Ga niet jouw probleem oplossen door te fucken/fokken in die relatie van je zus met jonge kids. Daarvoor zijn in voorgaande posts al genoeg redenen genoemd.
Dus: Deleten dat je dat weet en er afstand van nemen. Jij bent niet het geweten van de relatie van je zus. je bent het geweten van jezelf en jij hebt je neus/ogen gestoken in zaken die je niets aangaan.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98490526
Gewoon aan je zus vertellen dat je per ongeluk een gedeelte van het gesprek zag.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_98492428
quote:

[..]

Verder heb je niets te zoeken in de berichten van je zus en is om die reden 'onrechtmatig' verkregen bewijsmateriaal (ergo: je kunt het niet gebruiken).
Gast :') Het leven is geen rechtbank.
Maar ik zou er niets mee doen. Jou zaak niet, je weet niet wat de afspraken zijn, en je weet niet zeker of het klopt.
pi_98494045
Eh.. tja, zal aan mij liggen. Maar met je zus het erover hebben?
pi_98494972
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:13 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Gast :') Het leven is geen rechtbank.
Ik zette het expres al tussen aanhalingstekens, maar blijkbaar lezen mensen daar overheen.
pi_98496085
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is geen rechtvaardiging. Maar afijn, het is op z'n minst opmerkelijk dat ze intieme (en 'gevaarlijke') gesprekken open en bloot achterlaat.
Precies, laksheid duidt op routine :7
pi_98496338
quote:

[..]

Dergelijke geheimen kun je geloof ik niet voor je houden. Los van de vraag of dat wenselijk is of niet.
pi_98498587
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik zette het expres al tussen aanhalingstekens, maar blijkbaar lezen mensen daar overheen.
Maar je verbindt er wel de conclussie aan dat je het niet zou kunnen gebruiken, die info, en dat is natuurlijk enorme bullshit. Als TS er nou op die manier was achtergekomen dat zijn eigen vrouw hem bedroog, had hij er dan ook niets mee mogen doen? :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 09:35:08 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98498817
Catch 22 is een geweldig boek van Heller.

Dit is een klotesituatie waarin ik me niet zou laten leiden door aannames, maar door stilzwijgendheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98500416
Mijn bescheiden mening... niks mee doen, haar leven..
pi_98500540
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:51 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Eh.. tja, zal aan mij liggen. Maar met je zus het erover hebben?
Ja, dat ligt aan jou. Hij moet zich niet met haar zaken bemoeien. Moralistisch toespreken kan altijd nog als haar vent erachter komt en zij met haar kinderen op de klinkers staat.

Als zij vreemd gaat dan weet ze dondersgoed waar ze mee bezig is. Je hoeft haar niet te wijzen op de risico's. Lekker voor je houden.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:09:45 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98501161
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
Het slaat gewoon nergens op. Dat hij het niet had mogen zien doet niks af aan het feit dat hij het gezien heeft. En aangezien zij kan zien dat hij het gelezen heeft is het het handigst dat hij het gewoon opbiecht aan haar.

quote:
13s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, dat ligt aan jou. Hij moet zich niet met haar zaken bemoeien.
Hij moet zich idd niet bemoeien met het vreemdgaan, maar ik denk dat het wel handig is dat hij vertelt wat 'ie gezien heeft. Ze heeft het waarschijnlijk wel door en dan krijg je alleen maar vervelende situaties.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98504528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op. Dat hij het niet had mogen zien doet niks af aan het feit dat hij het gezien heeft. En aangezien zij kan zien dat hij het gelezen heeft is het het handigst dat hij het gewoon opbiecht aan haar.

[..]

Hij moet zich idd niet bemoeien met het vreemdgaan, maar ik denk dat het wel handig is dat hij vertelt wat 'ie gezien heeft. Ze heeft het waarschijnlijk wel door en dan krijg je alleen maar vervelende situaties.
Lijkt me juist van niet. Dat wordt helemaal lekker zeg, zitten broer en zus in het complot! :')

Optie 1: Hij moet gewoon stijf zn kaken op elkaar houden. Het was niet voor zijn ogen bedoeld en hij maakt zich er wel heel makkelijk vanaf met "ja...ik kon me niet inhouden en klikte op dat rode....." yeah right :?

Optie 2 is de man van zijn zus vertellen wat hij gezien heeft, en dat dan op basis van aannames en speculaties. Was hij er bij? Heeft ie gezien wat er gebeurd is? Nee. Dus optie 1.
Strek je eens uit !
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:24:57 #21
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98505858
Optie 3:
Je vertelt eerlijk aan je zus wat je gezien hebt, geeft aan dat je er mee zit en vraagt haar om opheldering. Verder geen waardeoordeel of beschuldiging aan vast koppelen.

Hierna kun je haar eventueel nog chanteren! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98506808
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:22 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Maar je verbindt er wel de conclussie aan dat je het niet zou kunnen gebruiken, die info, en dat is natuurlijk enorme bullshit. Als TS er nou op die manier was achtergekomen dat zijn eigen vrouw hem bedroog, had hij er dan ook niets mee mogen doen? :')
Je snapt wel dat dat weer een compleet andere situatie is? Overigens geven meerdere mensen hier een soortgelijk antwoord als ik. Niet dat het dat argument beter maakt, maar wel bewijst dat ik geen complete debiel ben. Dank u.

Conclusie blijft staan dat je er niets mee moet doen.
pi_98507080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dergelijke geheimen kun je geloof ik niet voor je houden. Los van de vraag of dat wenselijk is of niet.
Het is lastig, dat geef ik direct toe. Maar toegeven dat je het gelezen hebt maakt de situatie nog tien keer zo lastig. Ermee bemoeien laat zoveel drama op je af komen. Zelf zou ik het contact met die zus op een laag pitje zetten, zodat je niet geplaagd wordt door gewetenswroeging.
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 13:59:02 #24
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_98507242
Ik zou haar niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken, noch vertrouwen.

Verder zou ik me er echter niet mee willen bemoeien, want hoe je het ook went of keert, jij gaat de boosdoener zijn in deze.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:02:38 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98507402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:50 schreef Wanderingwhy het volgende:
Lijkt me juist van niet. Dat wordt helemaal lekker zeg, zitten broer en zus in het complot! :')
Hoezo complot? Het is juist heel normaal dat je je niet met dat soort dingen bemoeit. Ik snap ook niet wat het probleem is het gewoon je zus te vertellen dat je 't gezien hebt. Nu weet ze 't waarschijnlijk ook maar durft er niet over te beginnen en dus krijg je een vervelende spanning tussen die twee.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98507509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou haar niet meer recht in de ogen aan kunnen kijken, noch vertrouwen.

Hoezo :')

Het is je zus, niet je partner :')
pi_98507542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:19:00 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98508074
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Xa1pt het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98508259
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je snapt wel dat dat weer een compleet andere situatie is? Overigens geven meerdere mensen hier een soortgelijk antwoord als ik. Niet dat het dat argument beter maakt, maar wel bewijst dat ik geen complete debiel ben. Dank u.

Ik ben het met je eens dat TS er niets mee moet doen, alleen jouw argument is enorme bullshit.
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 14:38:10 #30
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_98508867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hoezo :')

Het is je zus, niet je partner :')
Als je zus haar kinderen/man bedonderd, wat garandeert dan dat ze jou niet bedonderd? Erg de schijn tegen imho.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:45:43 #31
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_98509174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Als je zus haar kinderen/man bedonderd, wat garandeert dan dat ze jou niet bedonderd? Erg de schijn tegen imho.
Bedondert met wat? Waar kan je zus je nou mee bedonderen? Met de erfenis later..? :')

In een zaak als deze is het verstandig en het meest respectvol als je als broer gewoon je mond houdt. Ten eerste weet je helemaal niet wat er aan de hand is, ten tweede is het iets tussen haar en haar man. Wie weet hebben ze inderdaad wel afspraken hierover :)

Een en ander hangt wel af van wat voor relatie je met je zus hebt. Een beste vriendin bijvoorbeeld zou er wel naar kunnen vragen, de gemiddelde broer-zus relatie is niet zo vertrouwelijk en doet de relatie meer schade dan goed om je met dit soort dingen te bemoeien.
  Redactie Frontpage woensdag 22 juni 2011 @ 15:07:52 #32
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_98510039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Bedondert met wat? Waar kan je zus je nou mee bedonderen? Met de erfenis later..? :')

In een zaak als deze is het verstandig en het meest respectvol als je als broer gewoon je mond houdt. Ten eerste weet je helemaal niet wat er aan de hand is, ten tweede is het iets tussen haar en haar man. Wie weet hebben ze inderdaad wel afspraken hierover :)

Een en ander hangt wel af van wat voor relatie je met je zus hebt. Een beste vriendin bijvoorbeeld zou er wel naar kunnen vragen, de gemiddelde broer-zus relatie is niet zo vertrouwelijk en doet de relatie meer schade dan goed om je met dit soort dingen te bemoeien.
Ik weet niet hoe close jij bent met je broers/zussen, maar in mijn familie bestaat er een sterke vertrouwensband. Ik zie bedonderen niet alleen als vreemdgaan dus, dat lijkt me begrijpelijk. Ik heb het idee dat jij dit alleen in het verband van liefdesrelaties kan bezien?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_98510532
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Precies. De enige juiste conclusie. (Niet zijn complete debiel bewezen! ;) )

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
Optie 3:
Je vertelt eerlijk aan je zus wat je gezien hebt, geeft aan dat je er mee zit en vraagt haar om opheldering. Verder geen waardeoordeel of beschuldiging aan vast koppelen.

Dat is dus optie 1.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo complot? Het is juist heel normaal dat je je niet met dat soort dingen bemoeit. Ik snap ook niet wat het probleem is het gewoon je zus te vertellen dat je 't gezien hebt. Nu weet ze 't waarschijnlijk ook maar durft er niet over te beginnen en dus krijg je een vervelende spanning tussen die twee.
Hoezo complot? Omdat broer en zus dan 'iets' weten wat die man niet weet. Stel je voor wat daar besproken wordt, veel fantasie heb je daar niet voor nodig. "Euhm ja lief broertje....het was gewoon een beetje hete chat maar we hebben niets gedaan...." Vervolgens rolt er een half jaar later alsnog uit dat haar man haar betrapt en komt ook nog even ter sprake dat broertje het ook al langer wist. Hoe denk je dat dat voelt voor die man? Dat voelt dus als een complot.

Het enige normale is dus idd dat TS zich er niet mee moet bemoeien. Het zijn zijn zaken niet. Hij is diegene die tever gegaan is (waarom kraait niemand daarover hier?). Hij leest zaken die niet voor zijn ogen bestemd zijn en blijft doorlezen. Hij wil zo nodig zijn eigen gemoed sussen maar vergeet waardoor zijn gemoed begon op te spelen.
Strek je eens uit !
pi_98510554
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik zou mijn zus er zeker op aanspreken en vragen hoe de vork in de steel zit. Hoe ze dat op gaat lossen met haar kerel is haar zaak, maar ik zou haar goed te verstaan geven dat welke optie ze ook kiest, haar man en kinderen daar geen moment onder mogen lijden. En dat als ze van plan is om met 'die ander' door te gaan, ze het dan aan haar man verplicht is om daar zsm mee voor de dag te komen.

Maar dit zijn zomaar mijn gedachten, het is allemaal nog wel wat gecompliceerder. Damn, het hangt ook een beetje af hoe de relatie tussen jou en je zus, jou en je zwager en de relatie tussen je zus en je zwager is. Succes iig.
ja dikke doei. been there done that. mijn familie had ook de neiging om als ze hier op bezoek zijn ongegeneerd in mijn compu rond te neuzen. o.a. ook doodleuk hier op fok. toppertje was toen mijn schoinzusje over msn dacht met mij te spreken en het mijn moeder bleek. nou valt er bij mij niks sappigs te lezen, daar niet van, maar flikker ff gauw een klere end op met je nieuwsgierige rotzooi! ik ervaarde het iig als een fikse inbreuk op mijn privacy en heb mijn maatregelen getroffen. ik ben goddomme een volwassen vrouw van 38 met 2 kinderen en mijn moeder gaat achter mijn rug om neuzen in mijn computer? i think not...

ts; ik zou gewoon eerlijk tegen je zus opbiechten dat je die conversatie gelezen hebt en je er verder niet mee bemoeien. het zijn jouw zaken niet.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98512043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Drama queen :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:35:39 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98513857
ik denk dat je de berichten misverstaan hebt. vrouwen praten wel vaker met dubbelzinnige tong ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:51:16 #37
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98514519
Wat dacht je van je moet helemaal niets doen? Het is je zus dr leven, jij hebt er op zich geen last van en je had het geeneens moeten lezen.

Confronteer sowieso nooit die man er mee, daar maak je echt alleen maar dingen kapot mee. Als je het al ooit aan iemand verteld, vertel het dan aan je zus en vraag naar meer details. Maar let wel op, het kan je omgang met je zus compleet verpesten voor de rest van je leven.

Ik zou je zus haar leven laten leiden en als haar huwelijk stukloopt er voor haar zijn en verder niets doen,
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:10:12 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98515265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Wanderingwhy het volgende:
Hoezo complot? Omdat broer en zus dan 'iets' weten wat die man niet weet. Stel je voor wat daar besproken wordt, veel fantasie heb je daar niet voor nodig. "Euhm ja lief broertje....het was gewoon een beetje hete chat maar we hebben niets gedaan...." Vervolgens rolt er een half jaar later alsnog uit dat haar man haar betrapt en komt ook nog even ter sprake dat broertje het ook al langer wist. Hoe denk je dat dat voelt voor die man? Dat voelt dus als een complot.
Alsof die kerel z'n grootste issue dan is dat de broer het wist. Daarnaast is eht niet meer dan logisch dat je loyaliteit bij je familie ligt. Ik zou het van de familie van m'n vriendin ook niet verwachten dat ze mij in zouden lichten als ze het zouden weten.
pi_98516283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Alsof die kerel z'n grootste issue dan is dat de broer het wist. Daarnaast is eht niet meer dan logisch dat je loyaliteit bij je familie ligt. Ik zou het van de familie van m'n vriendin ook niet verwachten dat ze mij in zouden lichten als ze het zouden weten.
@Catbert; we zijn het eens ;)

(Maar TS moet gewoon zijn eigen issue oplossen en niet zijn geweten schoon gaan harken door het bij zn zus neer te leggen en dan te doen alsof hij weer een engeltje is. Hij kijkt op plekken waar ie niet moet kijken. Foei! Niet meer doen en zelf dragen :Y )
Strek je eens uit !
pi_98519177
Zeggen dat je met haar wil praten.. leg uit wat je gedaan hebt en gezien hebt.

Praat er met haar over.

Hou het wel tussen jou en haar.
:-)
pi_98523559
Een uitstekende gelegenheid om volwassen te worden:
1) oefening om een geheim te houden
2) oefening om niet te oordelen
3) oefening om te zien dat mensen allerlei dingen doen, die taboe zijn

Wat kan jou het nou in godsnaam schelen of zij vreemdgaat of niet? Zeg me dat eens.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98523652
Voor hetzelfde geld zijn ze swingers en weet haar man er van af. /Care......
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_98524169
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef bart1977 het volgende:

Wat kan jou het nou in godsnaam schelen of zij vreemdgaat of niet? Zeg me dat eens.
Als TS close is met zus en zwager is het niet zo moeilijk om te bedenken waarom dit kut is.
pi_98528220
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als TS close is met zus en zwager is het niet zo moeilijk om te bedenken waarom dit kut is.
Als close iets is waaraan ook respect hangt valt dat close wel mee. TS leest tenslotte ongevraagt haar berichten.

Vind deze post sterk:
quote:

Strek je eens uit !
pi_98532040
quote:

Hier ben ik het mee eens. Het is een in jouw ogen een lose-losesituatie, maar jij kan kiezen: is de loss voor jouw gevoel of het hare? Ik zou ervoor kiezen om zelf met een eventueel rotgevoel hierover rond te lopen en er niet over beginnen, je kan de relatie met je zus en haar huwelijk alleen maar verneuken als je iets doet met deze informatie.
pi_98538264
Goed, hij had misschien niet haar facebook moet bekijken. Maar had hij haar op straat of in het park intiem met een ander gezien, was de situatie dan zo verschrikkelijk anders geweest? Ik denk het niet. Het is nog steeds 'haar keus' en 'haar leven', maar ts is wel degene die er mee zit.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Mijn gemiddelde broer-zus relatie is wel zo vertrouwelijk. Ik zou er veel meer moeite mee hebben als ik dit over een zus zou weten dan wanneer ik dit van een vriendin zou weten.

Dat je je niet met andermans drama moet bemoeien vind ik overigens geen steekhoudend argument. Lekker leven, zo in je eigen wereldje. Voor mij is familie heel belangrijk en met een aantal leden heb ik een sterke band. Daar bemoei ik mij mee. Zij bemoeien zich met mij. Zijn ze daar niet van gediend, zeggen ze dat. Ben ik er niet van gediend, zeg ik dat. Maar leven in een façade, lief lachen en samen leuke dingen doen: alles om drama te voorkomen. Dat werkt bij mij niet.

Ik zou niet weten wat ik zou doen in jouw situatie. Mocht ik er over beginnen, zou ik bij haar beginnen. Niet bij haar man, ouders of kinderen. Gewoon met haar, in een rustig gesprek.

[ Bericht 12% gewijzigd door Redisformurder op 23-06-2011 00:16:22 ]
  Redactie Frontpage donderdag 23 juni 2011 @ 13:23:46 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_98551010
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Drama queen :')
Natuurlijk. Ga lekker posten op je superdudes of whatever profiel, maar val ons hier niet lastig met je sneue reacties.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_98551499
wow.. wat een heilige boontjes op FOK! zeg!
Ik heb zo een vermoeden dat de meesten die hier zo fel reageren met : "Dat had je niet mogen lezen, niet jou zaak en is prive blah blah blah bullshit" waarschijnlijk precies hetzelfde hadden gedaan als TS.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_98553284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:23 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ga lekker posten op je superdudes of whatever profiel, maar val ons hier niet lastig met je sneue reacties.
Nee jij dan... je zus niet meer aan kunnen kijken vanwege zoiets :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 juni 2011 @ 14:31:32 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98553936
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe close jij bent met je broers/zussen, maar in mijn familie bestaat er een sterke vertrouwensband. Ik zie bedonderen niet alleen als vreemdgaan dus, dat lijkt me begrijpelijk. Ik heb het idee dat jij dit alleen in het verband van liefdesrelaties kan bezien?
Want jij weet zeker dat de zus in kwestie vreemd gegaan is? Knap...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')