Oké. Nou ja, veel succes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet de vwo stof wel.Dankjewel
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Joosterd het volgende:
Had dan gedaan : EXA SC #306 De Zeehondenclub
De begrippen zijn opzich wel logisch en ken ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Ezell het volgende:
Etsu, zie je nu wat voor k*twerk het is om al die jaartallen, begrippen enzo uit mijn hoofd te leren?![]()
Oké. Er zit trouwens ook een beetje onnodige informatie tussen. Dat heb ik vooral voor mezelf erbij gezet..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
De begrippen zijn opzich wel logisch en ken ik wel.Maar jaartallen lees ik even snel vluchtig door.
Iemand?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Saturos het volgende:
Kan iemand me helpen met Economie? Ik was even de tekstbestanden door aan het lezen die in het economie topic stonden (voor de GR). In een tekstbestand stond het volgende:
Stijging rente;
- Mensen/bedrijven willen meer geld in dat land op een rekening zetten.
- Om dat te doen zullen ze eerst die munt moeten kopen.
- Dus meer vraag naar die munt -> Stijging wisselkoers.
- Daarnast: Zal minder worden geleend -> Meer uitgegeven -> Lagere inflatie & Daling economische groei en werkgelegenheid.
Het pijltje dat wijst naar "meer uitgegeven" klopt toch niet? Hoe kunnen meer bestedingen nou weer lijden tot een lagere inflatie en daling van de werkgelegenheid?
Meer uitgegeven klopt niet nee...quote:
RrrrRrrrrquote:
gewoon flink doekoes maken ben je overal vanafquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer uitgegeven klopt niet nee...
Als je minder leent, dan ga je meer sparen -> minder uitgaven.
Niet op mij vertrouwen, had op CE vijf punt twee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Saturos het volgende:
Zal wel een fout zijn van de maker dan... Hopelijk zijn de begrippenlijsten wat betrouwbaarder dan
Geld 'doekoes' noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
gewoon flink doekoes maken ben je overal vanaf
Ah thanks. Precies wat ik al dacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer uitgegeven klopt niet nee...
Als je minder leent, dan ga je meer sparen -> minder uitgaven.
Klopt inderdaad niet. Hogere rente zorgt voor meer sparen > minder uitgaves.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Saturos het volgende:
Kan iemand me helpen met Economie? Ik was even de tekstbestanden door aan het lezen die in het economie topic stonden (voor de GR). In een tekstbestand stond het volgende:
Stijging rente;
- Mensen/bedrijven willen meer geld in dat land op een rekening zetten.
- Om dat te doen zullen ze eerst die munt moeten kopen.
- Dus meer vraag naar die munt -> Stijging wisselkoers.
- Daarnast: Zal minder worden geleend -> Meer uitgegeven -> Lagere inflatie & Daling economische groei en werkgelegenheid.
Het pijltje dat wijst naar "meer uitgegeven" klopt toch niet? Hoe kunnen meer bestedingen nou weer lijden tot een lagere inflatie en daling van de werkgelegenheid?
Ik donderdagquote:
Je mist niks.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee, we hebben niet eens een Starbucks.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Saturos het volgende:
Moet je een foto knippen van jezelf met een starbucks beker en dan op hyves zetten met de titel Starbucks mtt mii chickss <333
Jij hebt smaak.quote:
Toen we dit jaar naar Duitsland gingen met school was letterlijk het eerste wat sommige meisjes riepen: OMG WAAR IS DE STARBUCKS DAN GAAN WE DAAR KOFFIE DRINKEN LOLZZquote:
Ik wilde nogmaals het bevestigen.quote:
Dat boeit niet zo. Dat had ik voor mezelf erbij gezet...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
Ezell
1946-1949: De Griekse Burgeroorlog.
Wtf boeit dat?![]()
Je bent net Hermelien Griffel, alles willen weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat boeit niet zo. Dat had ik voor mezelf erbij gezet...
Hermelienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net Hermelien Griffel, alles willen weten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Saturos het volgende:
[..]
Toen we dit jaar naar Duitsland gingen met school was letterlijk het eerste wat sommige meisjes riepen: OMG WAAR IS DE STARBUCKS DAN GAAN WE DAAR KOFFIE DRINKEN LOLZZ
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net Hermelien Griffel, alles willen weten.
IK GA HEM ZIEN JONGUHquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
SUZANNE, HOOR JE DAT, DRACO MALFIDUSTom Felton
quote:
quote:
IK WIL MEE.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
7 juli, ik ga naar de red carpet in Londen.
Nja verder niks mis met starbucks, zal wel goed spul zijn wat ze verkopen. Maar dat gehypte gedoe voor een kop koffie, damnnnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]____!
Al wil ik dan ook meestal nog wel langs de Starbucks als we er toch al langs komen
Alleen als ze lang haar heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zal foto's voor je maken Oscar! En ook van Emma als ze er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
Etsu en Junkie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is nogal overdreven iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Saturos het volgende:
[..]
Nja verder niks mis met starbucks, zal wel goed spul zijn wat ze verkopen. Maar dat gehypte gedoe voor een kop koffie, damnnn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
Wat sommige mensen wel niet photoshoppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
Wat sommige mensen wel niet photoshoppen..Ken ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy valt op meisjes.quote:
Kan daar geen SC van worden geopend? Nadat deze sluit?quote:
Zullen wij zo gaan liggen? Samen met Drakeeeeeypooh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, toch ben ik er niet vies van, maarja, dat wordt blijkbaar raar gevonden door Joost.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zullen wij zo gaan liggen? Samen met Drakeeeeeypooh?
Waar zeg ik dat het raar is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, toch ben ik er niet vies van, maarja, dat wordt blijkbaar raar gevonden door Joost.
Goed idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan daar geen SC van worden geopend? Nadat deze sluit?
Ach joh, je moet toch wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dat jij al die overbodige informatie weet joh
Zekers.quote:
Leuke informatie om te weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Jezus ik moet de laatste tijd echt iedere keer pissen.
Laten wij het anders hebben over de verdwenen dualis in het Latijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De SCSuperrustig en het gaat nergens over
ik ook donderdag. Ik twijfel nog of ik op kom dagen. Achja.quote:
In het Grieks kwam die trouwens nog best vaak voor in die Homerus-teksten in de vijfde.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Laten wij het anders hebben over de verdwenen dualis in het Latijn.
Dag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben er even vandoor ben rond half 11 , 11u wel weer terug.
Nee. Slecht van je.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik niet vandaag Duits had, maar morgen?
Tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In het Grieks kwam die trouwens nog best vaak voor in die Homerus-teksten in de vijfde.Mijn leraar liet ons zelfs nog die uitgangen leren voor een voortgangstoets.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter. Helemaal niets voor niets om kwart voor acht opgestaan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter. Helemaal niets voor niets om kwart voor acht opgestaan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
Zal ik het verhaal nog lachwekkender maken? Ik was helemaal naar school gefietst en daar kreeg ik te horen dat ik 's middags mijn toets had. Eenmaal thuis kreeg ik te horen dat ik de toets morgen pas heb. Grrr.. Ik had zo lekker kunnen slapen.
Haa die Junkiequote:
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dan met een gewone toets geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
Zal ik het verhaal nog lachwekkender maken? Ik was helemaal naar school gefietst en daar kreeg ik te horen dat ik 's middags mijn toets had. Eenmaal thuis kreeg ik te horen dat ik de toets morgen pas heb. Grrr.. Ik had zo lekker kunnen slapen.
Dat is echt stom hè. Maar ja, liever veel te vroeg dan te laat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dan met een gewone toets geloof ik
Qua bestellingen middelmatig, maar wat een chaos al dat papierwerk. Je moet tegenwoordig al een vergunning hebben om te praten zowatquote:
Ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Qua bestellingen middelmatig, maar wat een chaos al dat papierwerk. Je moet tegenwoordig al een vergunning hebben om te praten zowat
Zal even een pic posten van mijn lekkere etenquote:
Doe maar eens posten ja! Ik ga zo een boterham smeren alleen vriendjelief zeurt dat dat slecht is. ;')quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal even een pic posten van mijn lekkere eten.
Maar serieus, gaan nu verhuizen en een restaurant open en wat een bureaucratie;').
Sinds wanneer is een boterham slechtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe maar eens posten ja! Ik ga zo een boterham smeren alleen vriendjelief zeurt dat dat slecht is. ;')
Meer door de tijd wanneer je het eet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een boterham slecht?
Langer opblijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meer door de tijd wanneer je het eet.
Ik hou sowieso niet van rijst en aanverwanten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef yosander het volgende:
Jullie weten vast niet eens wat 't is.
Want wie slaat nou murgh masala af(en biryani = dat rijstspul).
Hee neger, alles kits achter de rits?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van rijst en aanverwanten.
Vandaag nog garnalen gepeld, wij hebben ook gerechten met garnalenquote:
Gamba'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Vandaag nog garnalen gepeld, wij hebben ook gerechten met garnalen.
(Murgh) masala. Een van de lekkerste milde gerechtenquote:
Bhoona gamba jaquote:
Nou zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik heb twee UIs met dieren, meer geen eentje met een ezel.
Hee Boontjequote:
Een gerecht met gamba'squote:
Ja dat snap ik, maar wat voor gerecht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Hee Boontje![]()
!
[..]
Een gerecht met gamba's.
08.00 uur beginnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik heb een discussie met VR2.
Is om 09.00 uur beginnen op een schooldag normaal? Of vroeger? Of later?
Ik zou zeggen laat, omdat mijn school om 8 uur al begint, maar in feite is het veel te vroeg natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik heb een discussie met VR2.
Is om 09.00 uur beginnen op een schooldag normaal? Of vroeger? Of later?
Bazenschool.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat, omdat mijn school om 8 uur al begint, maar in feite is het veel te vroeg natuurlijk.
Ligt aan de uni, maar meestal om 9 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Op vmbo, havo en vwo moest ik altijd om 9 uur beginnen.
Hoelaat begint de uni?
Een roomsaus, maar vrij pittig. En rijst enzo natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat voor gerecht?
Baas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt aan de uni, maar meestal om 9 uur geloof ik.
Rond 9, toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Op vmbo, havo en vwo moest ik altijd om 9 uur beginnen.
Hoelaat begint de uni?
Oh zit nog wel van alles bij? Ja ik heb het liefste gewoon gamba's met olie en dan zo mijn gamba's etenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Een roomsaus, maar vrij pittig. En rijst enzo natuurlijk.
Ja alles is met een sausje zegmaar. Droge rijstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh zit nog wel van alles bij? Ja ik heb het liefste gewoon gamba's met olie en dan zo mijn gamba's eten
Ja, kleintjes zijn ook wel lekker maar ik heb het liefste grote.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja alles is met een sausje zegmaar. Droge rijst.
Nog nooit gegeten, wel paella met garnalen. Maar dat zijn van die kleintjes.
Bij wat voor iets werk je danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, kleintjes zijn ook wel lekker maar ik heb het liefste grote.Op mijn werk hebben ze zulke lekkere
Ziet er netjes uit! Restaurant?quote:
Heb je geaccepteerd dit dat.quote:
Aah tofquote:
Bediening is chill enzo, alleen je moet wel kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je geaccepteerd dit dat.
[..]
Aah tof! Wij zijn nu bezig met verhuizing naar een volwaardig restaurant, lijkt me tof werken in een restaurant
.
Hier en daar oke zie hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je geaccepteerd dit dat.
[..]
Aah tof! Wij zijn nu bezig met verhuizing naar een volwaardig restaurant, lijkt me tof werken in een restaurant
.
Ja, bediening of bar wordt 't dan voor mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bediening is chill enzo, alleen je moet wel kunnen incasseren.
Oh, vaste bar ook echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, bediening of bar wordt 't dan voor mij.
Mja, wij hebben momenteel nogal veel tjappies op het werk (bezorgers hè, vanavond kwam d'r een terug met 120 euro boete voor door rood licht rijdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, vaste bar ook echt.Ja bij ons wisselt dat maar af wie er achter de bar gaat staan.
Hahaha, oh vreselijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, wij hebben momenteel nogal veel tjappies op het werk (bezorgers hè, vanavond kwam d'r een terug met 120 euro boete voor door rood licht rijden). Maar die vertrouwt m'n baas niet achter de bar dit dat. Die mogen afwassen
.
Ja, gelukkig ziet m'n baas dat in. 't Is dat we die mensen nu nodig hebben, maar anders lagen ze d'r allang uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, oh vreselijk.Ja, kan ik begrijpen dan ja. Bediening en bar moet je wel mensen achter hebben werken die ook netjes zijn enzo en met mensen kunnen omgaan, anders faalt je zaak hard.
Sander.quote:
Misschien als jullie een echt restaurant hebben dat ze er uitgaan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ziet m'n baas dat in. 't Is dat we die mensen nu nodig hebben, maar anders lagen ze d'r allang uit. Heeft de boterham gesmekt
?
Nee.quote:
muss ich auch tunnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee.
Voor hier beneden: Nu is er een grote kans dat jij het topic killed.
EXA baard behouden of nietquote:
Appelstroopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien als jullie een echt restaurant hebben dat ze er uitgaan!Maar ik ben hem nog aan het eten, appelstroop.
Ja ik werk ook alleen 's weekend omdat school, maar ach. Ik maak rond de 59 uur per maand en dat is wel mooi. Vakantie meer altijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Appelstroopbazenbeleg!
En ja, ze gaan d'r dan waarschijnlijk wel uit haha. Helaas kan ik er dan minder werken omdat Groningen.
Ik moet me ook nog scheren dit datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee.
Voor hier beneden: Nu is er een grote kans dat jij het topic killed.
Omdat het kan.quote:
WAT?! 59 uur per maand. Best veel, maar jij zal wel langere werkdagen makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik werk ook alleen 's weekend omdat school, maar ach. Ik maak rond de 59 uur per maand en dat is wel mooi. Vakantie meer altijd.
Hahaha, minimaal 8 uur per dag, soms 9 tot 11 dus ach.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
WAT?! 59 uur per maand. Best veel, maar jij zal wel langere werkdagen maken.
50 uur per week is ook wel redelijk veel hoor. Ik ben ook helemaal kapot als ik 10 uur heb gewerkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Joosterd het volgende:
Ik vond vorig jaar 5 weken lang 50 uur per week werken al veel.
40u kantoorbaan alleen maar fokken en 10 uur in de supermarkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
50 uur per week is ook wel redelijk veel hoor. Ik ben ook helemaal kapot als ik 10 uur heb gewerkt.
Oke, ik moet wel hard werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
40u kantoorbaan alleen maar fokken en 10 uur in de supermarkt.![]()
![]()
Ik niet. Iedereen was bijna op vakantie bij het bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, ik moet wel hard werken.Meestal.
Dat is wel makkelijk ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik niet. Iedereen was bijna op vakantie bij het bedrijf.
Woeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, minimaal 8 uur per dag, soms 9 tot 11 dus ach.En het ene weekend een dag en dan het andere weekend weer 2 dagen, ligt aan de drukte enzo. En fooi.
Altijd jwz behalve als ik al een kater hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
JONGENS ik heb echt zin om helemaal los te gaan. Tering zeg.
Donderdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Haha naja ben het gewend. Werkte hiervoor bij een restaurant met een ENORM terras, lag ook naast de kroegen enzo. En wij hebben in juli en augustus op de vrijdag kasteeltuinconcerten, komt er een bandje gratis optreden in de tuin van het kasteel (duh) en daarna komt die hele meute naar het terras, stond ooit van 6 's avonds tot 5 uur 's ochtends te werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Woei. Heb in de vakanties, zoals nu, werkdagen van meestal 5 uur en vind dat al lang zat
. Fooien zijn altijd fijn!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Donderdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Donderdag.KEIHARDE NEUCKSEKS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch ook een date Koffie?quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
JONGENS ik heb echt zin om helemaal los te gaan. Tering zeg.
Mijn vrienden zijn sowieso saai, allemaal bezette kutjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maar toetsweek en herkansing hier, dus bijna iedereen saai.
Dit jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maar toetsweek en herkansing hier, dus bijna iedereen saai.
Ga een keer mee koffie drinken?quote:
Pffquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha naja ben het gewend. Werkte hiervoor bij een restaurant met een ENORM terras, lag ook naast de kroegen enzo. En wij hebben in juli en augustus op de vrijdag kasteeltuinconcerten, komt er een bandje gratis optreden in de tuin van het kasteel (duh) en daarna komt die hele meute naar het terras, stond ooit van 6 's avonds tot 5 uur 's ochtends te werken.
Hé bezet kutjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn sowieso saai, allemaal bezette kutjes.Nouja, ik ook en altijd werken om 11 uur op zondag.
Ja, maar wel zwaar als je de dag erop om 10 uur weer moet openen.quote:
Hihi! Nouja, is echt al heel lang geleden dat ik echt GOED ben wezen stappen. Heb niet meer zoveel vrienden over van de middelbare en die ik over heb, hebben allemaal een kerel die ze moeten neuken op zaterdagavond. En ik heb niet heel veel met mijn klas van HBO + ik woon niet in Utrecht.quote:[..]
Hé bezet kutje. Maar niet zo saai, toch?
Wie denk je.quote:
Ook als je reageert, zie je ook de meest rare namen voorbij komen. Ik zou ze niet verzinnenquote:Omschrijving:
mooie je kamer
Feesten met gezellige mensen die je niet kent zijn vet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wel zwaar als je de dag erop om 10 uur weer moet openen.
[..]
Hihi! Nouja, is echt al heel lang geleden dat ik echt GOED ben wezen stappen. Heb niet meer zoveel vrienden over van de middelbare en die ik over heb, hebben allemaal een kerel die ze moeten neuken op zaterdagavond. En ik heb niet heel veel met mijn klas van HBO + ik woon niet in Utrecht.
Daarom heb ik wel zin in een meet, lekker los gaan met mensen die ik nog nooit heb gezien maar wel goede vrienden mee zou kunnen worden.
Ik stem ook voor een goede meetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wel zwaar als je de dag erop om 10 uur weer moet openen.
[..]
Hihi! Nouja, is echt al heel lang geleden dat ik echt GOED ben wezen stappen. Heb niet meer zoveel vrienden over van de middelbare en die ik over heb, hebben allemaal een kerel die ze moeten neuken op zaterdagavond. En ik heb niet heel veel met mijn klas van HBO + ik woon niet in Utrecht.
Daarom heb ik wel zin in een meet, lekker los gaan met mensen die ik nog nooit heb gezien maar wel goede vrienden mee zou kunnen worden.
Kijk je op Kamernet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
Waarom heb ik 't idee dat bijna alle kamerverhuurders buitenlanders zijn?
[..]
Ook als je reageert, zie je ook de meest rare namen voorbij komen. Ik zou ze niet verzinnen.
Ja bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Feesten met gezellige mensen die je niet kent zijn vet.![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook als je reageert, zie je ook de meest rare namen voorbij komen. Ik zou ze niet verzinnen.
Investeerders hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Uhu, ik ben ouder dan jij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
Als Junkie ook komt ben ik niet de oudste.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
Als Junkie ook komt ben ik niet de oudste.
Ja en IBB (makelaardij). Had eerst de perfecte kamer gevonden met een vriend van me: twee kamers kwamen vrij en je deelde de keuken en badkamer alleen met de andere bewoner. Alleen die flapdrol heeft tot op heden nog niet terug gemaild. Is al 1,5 maand geledenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk je op Kamernet?
[..]
Ja bedoel ik.
Hé wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
er staat voorzitter zeehondendub in je ondertitel: zeehondendubstep?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé wat?Wat is dat voor een clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Jeetje, klinkt wel ideaal ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en IBB (makelaardij). Had eerst de perfecte kamer gevonden met een vriend van me: twee kamers kwamen vrij en je deelde de keuken en badkamer alleen met de andere bewoner. Alleen die flapdrol heeft tot op heden nog niet terug gemaild. Is al 1,5 maand geleden.
Ja, zo dom zijn ze nog niet.quote:
You've got to be kidding mequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zo dom zijn ze nog niet.
Waarom heb ik geen rijke ouders die even een grachtpandje kopen of zo voor mij en m'n vrienden;'(.
Ik niet nietquote:
Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.![]()
[..]
Speciaal voor jou.Nu snap ik er nog minder vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik wil dat wel dusquote:
[..]
Speciaal voor jou.Ik dacht hij zet een walrus onder die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HET O ZO GROTE BEGIN VAN DE ZEEHONDENCLUB.
jordyqwerty:
Ik lach ook echt als een gehandicapte zeehond naar mijn telefoon af en toe![]()
Ezell:
Hier meldt zich een andere zeehond..________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht hij zet een walrus onder die spoiler.
Wacht ff ik zoek ff leuke clip van ze op.quote:
Snap er nog minder vanquote:
Waar de waterpijpen staan.quote:
Vrijdag zat ik zo in badquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje kijk begin ik ook te zingensmh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |