Oké. Nou ja, veel succes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet de vwo stof wel.Dankjewel
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:32 schreef Joosterd het volgende:
Had dan gedaan : EXA SC #306 De Zeehondenclub
De begrippen zijn opzich wel logisch en ken ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Ezell het volgende:
Etsu, zie je nu wat voor k*twerk het is om al die jaartallen, begrippen enzo uit mijn hoofd te leren?![]()
Oké. Er zit trouwens ook een beetje onnodige informatie tussen. Dat heb ik vooral voor mezelf erbij gezet..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
De begrippen zijn opzich wel logisch en ken ik wel.Maar jaartallen lees ik even snel vluchtig door.
Iemand?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Saturos het volgende:
Kan iemand me helpen met Economie? Ik was even de tekstbestanden door aan het lezen die in het economie topic stonden (voor de GR). In een tekstbestand stond het volgende:
Stijging rente;
- Mensen/bedrijven willen meer geld in dat land op een rekening zetten.
- Om dat te doen zullen ze eerst die munt moeten kopen.
- Dus meer vraag naar die munt -> Stijging wisselkoers.
- Daarnast: Zal minder worden geleend -> Meer uitgegeven -> Lagere inflatie & Daling economische groei en werkgelegenheid.
Het pijltje dat wijst naar "meer uitgegeven" klopt toch niet? Hoe kunnen meer bestedingen nou weer lijden tot een lagere inflatie en daling van de werkgelegenheid?
Meer uitgegeven klopt niet nee...quote:
RrrrRrrrrquote:
gewoon flink doekoes maken ben je overal vanafquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer uitgegeven klopt niet nee...
Als je minder leent, dan ga je meer sparen -> minder uitgaven.
Niet op mij vertrouwen, had op CE vijf punt twee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Saturos het volgende:
Zal wel een fout zijn van de maker dan... Hopelijk zijn de begrippenlijsten wat betrouwbaarder dan
Geld 'doekoes' noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef BaasD het volgende:
[..]
gewoon flink doekoes maken ben je overal vanaf
Ah thanks. Precies wat ik al dacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer uitgegeven klopt niet nee...
Als je minder leent, dan ga je meer sparen -> minder uitgaven.
Klopt inderdaad niet. Hogere rente zorgt voor meer sparen > minder uitgaves.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Saturos het volgende:
Kan iemand me helpen met Economie? Ik was even de tekstbestanden door aan het lezen die in het economie topic stonden (voor de GR). In een tekstbestand stond het volgende:
Stijging rente;
- Mensen/bedrijven willen meer geld in dat land op een rekening zetten.
- Om dat te doen zullen ze eerst die munt moeten kopen.
- Dus meer vraag naar die munt -> Stijging wisselkoers.
- Daarnast: Zal minder worden geleend -> Meer uitgegeven -> Lagere inflatie & Daling economische groei en werkgelegenheid.
Het pijltje dat wijst naar "meer uitgegeven" klopt toch niet? Hoe kunnen meer bestedingen nou weer lijden tot een lagere inflatie en daling van de werkgelegenheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |