Ik vraag me dan altijd af: moet ik wel iets veranderen? Je hoort zo vaak dat je het beste gewoon jezelf kunt zijn en dat doe ik dan ook. Kennelijk werkt dat voor mij dus niet, maar ik kan niemand anders zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat doe je om er verandering in te brengen?
Misschien de grens van acceptatie zoals ik al zei, en misschien zit ik totaal foutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat doe je om er verandering in te brengen?
Jezelf moet je nooit veranderen. De mensen waarmee je omgaat en de activiteiten die je doet waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af: moet ik wel iets veranderen? Je hoort zo vaak dat je het beste gewoon jezelf kunt zijn en dat doe ik dan ook. Kennelijk werkt dat voor mij dus niet, maar ik kan niemand anders zijn.
Misschien wil je wel te graag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af: moet ik wel iets veranderen? Je hoort zo vaak dat je het beste gewoon jezelf kunt zijn en dat doe ik dan ook. Kennelijk werkt dat voor mij dus niet, maar ik kan niemand anders zijn.
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik probeer beetje mee te posten maar kuifje is Techno?
Dus jij hebt mijn liefde ingepiktquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Liefde.Een maand geleden was ik nog single.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
Ik ben nog iets ouder en bij mij is 't ook al niet anders. Als in: ik maak eigenlijk niets mee.
Al in zoveel verschillende omgevingen en omstandigheden sla ik als persoon niet aan, dus dan zal het 'm daar toch wel in zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezelf moet je nooit veranderen. De mensen waarmee je omgaat en de activiteiten die je doet waarschijnlijk wel.
Dat kan natuurlijk ook een stoorzender zijn, maar ik heb dan ook wel weer iets van: mag het zo langzamerhand eens?quote:
Ja ok maar dan straal je dat ook uit, als je lekker je eigen dingen doet dan komt dat vanzelf en ben je ook aantrekkelijker waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al in zoveel verschillende omgevingen en omstandigheden sla ik als persoon niet aan, dus dan zal het 'm daar toch wel in zitten.
[..]
Dat kan natuurlijk ook een stoorzender zijn, maar ik heb dan ook wel weer iets van: mag het zo langzamerhand eens?
Aah kijk echt te posten hoef je hier niet ofwel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Liefde.Een maand geleden was ik nog single.
Ik ben er vaak van "beschuldigd" eigenlijk helemaal niets uit te stralen...maar misschien is dat wel hetzelfdequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar dan straal je dat ook uit, als je lekker je eigen dingen doet dan komt dat vanzelf en ben je ook aantrekkelijker waarschijnlijk.
Ik zit hier ook niet echt voor advies, ik geef regelmatig tips.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Geerd het volgende:
Aah kijk echt te posten hoef je hier niet ofwel?
Dat is het verrotste gevoel wat je maar kan hebben op zo'n moment als ze het uitmaakt. Doe je eraan, niks, kut voelen en hopen dat je het kan vergeten en verdergaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah kijk echt te posten hoef je hier niet ofwel?
Weet je wat mij nou erg lijkt als je met pijn en moeite een (beetje plat) leuk vrouwtje hebt gescoord, wat ik mij dus nooit zie lukken, daarmee alles ervaart en dan gaat het uit.
Maar die ook echt van jou houd.
Die het dan uitmaakt.
Eh, integendeel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Capstan het volgende:
Had je van tevoren dan ook nog totaal geen ervaring op liefdesgebied?
Zo ver is het nog nooit gekomenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is het verrotste gevoel wat je maar kan hebben op zo'n moment als ze het uitmaakt. Doe je eraan, niks, kut voelen en hopen dat je het kan vergeten en verdergaan.
Nou dat gaat vaak genoeg niet op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo ver is het nog nooit gekomenGenoeg kameraden en op die manier plus dat je toch niet beter weet, Eeey biertje ?? Is wel goed zo
Wat je niet kent kun je ook niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |