Mwa weet niet, leuk voor in de slaapkamer maar voor echt op straat lijkt het me onhandig. Plus wel een beetje hoog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Killerheels zijn leuk alleen nogal verrot dat je voeten pijn gaan doen
Ik heb een heel fijn paar waar ik elk weekend op uitga en waar ik dan amper last van heb, ook al zijn ze 12cm hoog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Killerheels zijn leuk alleen nogal verrot dat je voeten pijn gaan doen
Kleding. Het begint een wijven topic te wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Waar gaat dit topic eigenlijk over op dit moment?
Het is weer zoiets dat ik nooit zal begrijpen. Ik heb het gepresteerd om elf jaar met één paar schoenen te doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, hier is het nog niet zo erg maar ik heb wel een aantal paar waar ik nog nooit echt op gelopen heb en die enkel mooi staan te wezen.
De horror.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kleding. Het begint een wijven topic te worden.
Ja om ze te zien aan een vrouw. Niet om er over te praten.quote:
Denk dat dat wel meevalt. als die klik er is lijkt het me dat het niet zo'n probleem is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook niet eerlijk dat kleine vrouwen gaan voor lange mannen.
Ik heb binnenkort mooie schoenen voor je. Maat 38. Past dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijn paar waar ik elk weekend op uitga en waar ik dan amper last van heb, ook al zijn ze 12cm hoog.
Stalen neuzen zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is weer zoiets dat ik nooit zal begrijpen. Ik heb het gepresteerd om elf jaar met één paar schoenen te doen.
Nee, dat is te groot.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort mooie schoenen voor je. Maat 38. Past dat?
Poezelige voetjes.quote:
Ja, en de benen lijken langer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met hakken worden de billen wel mooier, hoge hakken dan.
Er is een man bij wie dat punt schijnt gekomen te zijn. Maar om het daar nou weer over te gaan hebben...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz ben laatste paar maand onbewust meer bezig met mijn motor, dan dat ik me echt druk maak over hoe en wat met dames.
Ook al had ik wel eens wat anders gepost meer weer een moment opname.
Is er trouwens niet een keer een omslag punt van naja, voor mij hoeft het eigenlijk niet meer?
En dan zowel mannelijk of vrouwelijk?
Hakken zijn fucking hot, i know!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met hakken worden de billen wel mooier, hoge hakken dan.
Klopt, meer 'vrouwelijker' zegmaar of hoe je dat ook mag noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, en de benen lijken langer.![]()
En je gaat er rechtop van lopen en met je heupen zwaaien.
Tuurlijk, we doen hier allemaal net alsof hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Geerd het volgende:
Is er trouwens niet een keer een omslag punt van naja, voor mij hoeft het eigenlijk niet meer?
En dan zowel mannelijk of vrouwelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |