Totdat je aandacht krijgt van een leukert, reken maar dat je dan weer helemaal de weg kwijt bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz ben laatste paar maand onbewust meer bezig met mijn motor, dan dat ik me echt druk maak over hoe en wat met dames.
Ook al had ik wel eens wat anders gepost meer weer een moment opname.
Is er trouwens niet een keer een omslag punt van naja, voor mij hoeft het eigenlijk niet meer?
En dan zowel mannelijk of vrouwelijk?
Of een leukert 3 zinnen tegen je zegt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Totdat je aandacht krijgt van een leukert, reken maar dat je dan weer helemaal de weg kwijt bent.
Ik denk zo vaak dat punt te hebben bereikt. Maar ja, er blijft toch die nieuwsgierigheid...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Geerd het volgende:
Is er trouwens niet een keer een omslag punt van naja, voor mij hoeft het eigenlijk niet meer?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Totdat je aandacht krijgt van een leukert, reken maar dat je dan weer helemaal de weg kwijt bent.
Gooi hem er maar weer in Heloef.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Of een leukert 3 zinnen tegen je zegt.
Maja hoe oud ben jij dan? Ervaring?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tuurlijk, we doen hier allemaal net alsof hoor.
Oke blijf al 3 jaar hangen in dat punt voor mijn gevoel, tuurlijk beetje ouwehoeren met dames, maja daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk zo vaak dat punt te hebben bereikt. Maar ja, er blijft toch die nieuwsgierigheid...
Sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gooi hem er maar weer in Heloef.
Ja, zometeen durf ik hier niet meer te komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kleding. Het begint een wijven topic te worden.
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
En juist daarom denk ik zo vaak op dat punt te zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
beetje ouwehoeren met dames, maja daar blijft het bij.
Uhmzz maar ik zie dat meer als een gesprekje leuk blabla even, en dan moet ik of zei weer verder klaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
En juist daarom denk ik zo vaak op dat punt te zitten.
Dat bedoelde ik dus ook zo ongeveer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz maar ik zie dat meer als een gesprekje leuk blabla even, en dan moet ik of zei weer verder klaar.
Wie weet ik sta der echt wel open voor maar nee, zie het niet echt komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar de juiste nog niet tegengekomen.
Maar dat zie ik niet echt als zoon punt, even babbelen klaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
En juist daarom denk ik zo vaak op dat punt te zitten.
Liefde maken? Ja?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Je bent nooit te oud voor de liefde
Ik snap er alleen niks vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Je bent nooit te oud voor de liefde
Dus je bent pas 24? Ik ben iets ouder dan dat en nog maak ik het mee. Zeer recentelijk nog zelfs.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Geerd het volgende:
Wie weet ik sta der echt wel open voor maar nee, zie het niet echt komen.
Ik werd 16toen dacht ik andere school etc komt het wel een keer.
Maar als je 8 jaar verder bent, snap urek is der een keer uit.
Lekker je dingen blijven doen, komt het vanzelf wel. Niet teveel van aantrekken,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie weet ik sta der echt wel open voor maar nee, zie het niet echt komen.
Ik werd 16toen dacht ik andere school etc komt het wel een keer.
Maar als je 8 jaar verder bent, snap urek is der een keer uit.
Ik ben nog iets ouder en bij mij is 't ook al niet anders. Als in: ik maak eigenlijk niets mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je bent pas 24? Ik ben iets ouder dan dat en nog maak ik het mee. Zeer recentelijk nog zelfs.
Maar wat doe je om er verandering in te brengen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben nog iets ouder en bij mij is 't ook al niet anders. Als in: ik maak eigenlijk niets mee.
Wat maak jij mee dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus je bent pas 24? Ik ben iets ouder dan dat en nog maak ik het mee. Zeer recentelijk nog zelfs.
Kuifje heeft een vriendin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |