quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet wat er hier gebeurt is, maar opeens is mijn dreinende vervelende peuter verdwenen en hebben en een super gezellig lief meisje terug... Gewoon opeens... Zo is het veel leuker om een peutermama te zijn...
Dat is zooooo lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet wat er hier gebeurt is, maar opeens is mijn dreinende vervelende peuter verdwenen en hebben en een super gezellig lief meisje terug... Gewoon opeens... Zo is het veel leuker om een peutermama te zijn...
deed elin eerst ook, volgens mij voornamelijk omdat wij t zo voordeden, althans, moeilijk hoofd trekken en dat verstond ze dan onder poepenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef freecell het volgende:
Leander plast en poept dan gewoon 'ho! poept/plast! moet eiglijk oppe potje hè?'
Zucht.
Maargoed hij heeft het nog nooit op het potje gedaan, geen idee of hij het uberhaupt kan. Hij gaat er wel eens op zitten duwen en kreunen, maar dan komt er nooit iets.
Hij snapt het idee wel maar de uitvoering niet... Wat doe je daar nou mee?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, simmu, we heben gister de badjastruc toegepast en toen werkte het in ieder geval!
dan doe je het toch in de tuin?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef freecell het volgende:
Daarom durf ik niet zo goed, ik bedoel: gisteren heeft Leander op de tuintafel gepoept
Dat soort gedonder wil ik neit in huis eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |