Ik vind Simmu zeker geen werkster, maar dat waren de voorbeelden die ze zelf in de spoiler noemde dus vandaar dat ik ze ook als voorbeeld gebruikte. Ik zeg dan ook helemaal niet dat vrouwen die geen baan buitenshuis hebben niet werken, maar snap nooit zo goed waarom dan gezegd moet worden wat er allemaal gedaan wordt. Het leken mij namelijk allemaal dingen die iedereen doetquote:Op zondag 26 juni 2011 23:36 schreef oeke het volgende:
Achja, zo hebben mensen nu eenmaal persoonlijke ergernissen, maar ik vond het een beetje klinken alsof Simmu alleen maar een 'werkster' is en dat is natuurlijk niet zo.
Kinderen vragen ook nog wel eens veel tijd en onderhoud.
En in die 4 x 8 uur dat je werkt doet het kdv dat toch?![]()
Tenminste ik ben vaak gaarder na een dag met Ko dan na een dag werken.
Soms kom ik niet eens aan het huishouden toe. Komt P. thuis in een enorme bende vol duplo, bordjes met broodkorsten en een vloer vol zand.![]()
Omgekeerd ook altijd hoor, en dan vind ik hem maar inefficient.
ik wilde zelf alleen maar aangeven dat ik weliswaar geen betaalde baan heb, maar wel werkquote:Op zondag 26 juni 2011 23:46 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik vind Simmu zeker geen werkster, maar dat waren de voorbeelden die ze zelf in de spoiler noemde dus vandaar dat ik ze ook als voorbeeld gebruikte. Ik zeg dan ook helemaal niet dat vrouwen die geen baan buitenshuis hebben niet werken, maar snap nooit zo goed waarom dan gezegd moet worden wat er allemaal gedaan wordt. Het leken mij namelijk allemaal dingen die iedereen doet![]()
wat goed!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik werk 4 dagen en mijn man 5 dagen. Ik zou graag nog een dag minder werken maar dat is in deze branche niet echt een optie.
Dana heeft vanacht de eerste nacht zonder dr speentjes geslapen![]()
Het ging heel goedAlleen even gehuild toen ze net in bed lag, maar daarna was het prima en vanmorgen was ze helemaal trots
Ik heb gewoon van de een op andere dag geen luier meer aan gedaan... Dag 1 ging lekker vaak fout... en bij 3x natte broek kreeg ze weer een luier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:52 schreef simmu het volgende:
even een zindelijkheidsvraagje; mopsie is namelijk al een tijdje bij vlagen (!) prima zindelijk, maar het lijkt een beetje situatieafhankelijk te zijnbuiten in de tuin (met potje) en op school (met miniwctjes) is ze helemaal zindelijk, maar als we boodschappen gaan doen, of als ze mag tvkijken of naar bed vraagt ze zelf om een luiel. ik ga er gewoon in mee (onze tactiek tot noch toe is simpel. het mag allemaal en ze hoeft niks), maar nu ben ik toch wel benieuwd of meer kindjes dit zo doen.
ik zie trouwens wel waar het om gaat trouwens. ze heeft nog een beetje moeite met 'ophouden' zeg maar. dus bv buiten merk je dat ze echt opeens opkijkt en roept "moet op potje!" en dan een sprintje trekt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet wat er hier gebeurt is, maar opeens is mijn dreinende vervelende peuter verdwenen en hebben en een super gezellig lief meisje terug... Gewoon opeens... Zo is het veel leuker om een peutermama te zijn...
Dat is zooooo lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet wat er hier gebeurt is, maar opeens is mijn dreinende vervelende peuter verdwenen en hebben en een super gezellig lief meisje terug... Gewoon opeens... Zo is het veel leuker om een peutermama te zijn...
deed elin eerst ook, volgens mij voornamelijk omdat wij t zo voordeden, althans, moeilijk hoofd trekken en dat verstond ze dan onder poepenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef freecell het volgende:
Leander plast en poept dan gewoon 'ho! poept/plast! moet eiglijk oppe potje hè?'
Zucht.
Maargoed hij heeft het nog nooit op het potje gedaan, geen idee of hij het uberhaupt kan. Hij gaat er wel eens op zitten duwen en kreunen, maar dan komt er nooit iets.
Hij snapt het idee wel maar de uitvoering niet... Wat doe je daar nou mee?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, simmu, we heben gister de badjastruc toegepast en toen werkte het in ieder geval!
dan doe je het toch in de tuin?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef freecell het volgende:
Daarom durf ik niet zo goed, ik bedoel: gisteren heeft Leander op de tuintafel gepoept
Dat soort gedonder wil ik neit in huis eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |