abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:38:23 #100
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_98508878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 02:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

beetje stom dat je mijn theorie zo slecht weerlegd...
(en het ging er trouwens over dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen :') Dat ik dus probeerde te ''ontkrachten'' met dat vrouwen dan blijkbaar vaker een slippertje moeten maken met hetzelfde geslacht vanuit een hetero relatie dan een man) )
Ik zou daar nog eens heel goed over nadenken...
Als een lul op een drumstel deze logica natuurlijk, je kunt ook vreemdgaan met een vrijgezelle man en meerdere vrouwen kunnen met dezelfde bezette man vreemdgaan.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:43:55 #101
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_98509100
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef Lips het volgende:

[..]

Geloof dat je spreekwoord niet helemaal duidelijk is hier... Wie is de waard in jou verhaaltje? En waar wordt er over vertrouwen gesproken??
Are you for real?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:46:47 #102
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98509224
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef kingmob het volgende:

[..]

Are you for real?
You'll never know :s)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98511155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:57 schreef Lips het volgende:

[..]

Maar verder vind ik het heerlijk hoe je op Fok! altijd afgebrand wordt wanneer je een mening hebt die niet sociaal wenselijk is ^O^
Je mag best een mening geven, maar je deed je mening overkomen alsof het feit was dat alle mannen vreemdgaan als ze hier de kans voor krijgen. Kan ik je toch eerlijk vertellen dat ik dat nooit zou doen, aangezien ik echt van mijn vriendin houd, en dan doe je dat gewoon niet.
Overigens wil ik wel vermelden dat ik je voor de rest wel een aardig persoon vind en dus geen ruzie of iets met je hoef ;)
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:37:59 #104
347946 Aardbijna
Bijna, maar niet helemaal
pi_98511235
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef mega-worstje het volgende:
Kan ik je toch eerlijk vertellen dat ik dat nooit zou doen, aangezien ik echt van mijn vriendin houd, en dan doe je dat gewoon niet.
Heb je nog een kloon van jezelf voor mij? *;
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na!
pi_98511516
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Heb je nog een kloon van jezelf voor mij? *;
Genoeg mannen denken zo hoor :P
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:50:11 #106
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98511785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:35 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Je mag best een mening geven, maar je deed je mening overkomen alsof het feit was dat alle mannen vreemdgaan als ze hier de kans voor krijgen. Kan ik je toch eerlijk vertellen dat ik dat nooit zou doen, aangezien ik echt van mijn vriendin houd, en dan doe je dat gewoon niet.
Overigens wil ik wel vermelden dat ik je voor de rest wel een aardig persoon vind en dus geen ruzie of iets met je hoef ;)
Feit zou ik het niet willen noemen, hooguit generaliserend geformuleerd (maar daar is het Fok! voor :P)
En hoe zeer ik het vertrouwen in de monogamie van de mens ook ben verloren (niet eens omdat ik zelf een partner heb gehad die vreemd is gegaan), ik ben nog nooit vreemd gegaan en kan me ook niet indenken dat ik dat zou doen. Ik denk dat monogamie niet natuurlijk is, maar tegelijkertijd vind ik de keuze voor monogamie de grootste uiting van liefde die je iemand kan geven.
Daarnaast ben ik ook van mening dat wanneer je partner je niet alles kan geven wat je wenst van iemand waar je je leven mee wilt delen, diegene niet de partner is voor jou. Maar uit ervaring weet ik ook dat het heel moeilijk is een relatie te verbreken met iemand waar je heel veel van houdt maar waar het heel eerlijk gewoon niet mee werkt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:14:13 #107
107445 Jajong
Hadouken!
pi_98512896
Oh Jezus Lips, ben je nou nog bezig met je onzin? Matig wijf ben je.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:17:20 #108
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98513035
quote:
13s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef Jajong het volgende:
Oh Jezus Lips, ben je nou nog bezig met je onzin? Matig wijf ben je.
Ah fijn, daar ben je weer! Begon je al te missen O+
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:35:32 #109
347946 Aardbijna
Bijna, maar niet helemaal
pi_98513848
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:43 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Genoeg mannen denken zo hoor :P
Leer mij er een kennen dan...
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na!
pi_98514542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Leer mij er een kennen dan...
Hai :W :9~ :*
Rustig aan.
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:05:05 #111
347946 Aardbijna
Bijna, maar niet helemaal
pi_98515070
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hai :W :9~ :*
_O-
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na!
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:27:36 #112
348656 Kelspride
geniet van het leven het duurt
pi_98515899
Ik vind zoenen nou niet echt vreemdgaan.......en geloof ook niet dat ik hem gelijk de deur uit gooi...maar dat ik ook op onderzoek uitga om het 1-1 te maken is duidelijk natuurlijk!
pi_98516360
Ik ben echt tegen vreemdgaan. Sommigen zien zoenen niet als vreemdgaan maar ik wel want het is toch iets (intiems) dat je alleen met je vriend(in) hoort te doen (behalve als je een open relatie hebt I guess). Ik zou het mijn vriend in ieder geval niet snel vergeven.

Het zou voor mij echt een einde aan de relatie betekenen als mijn vriend vreemd gaat want ik zou de ander niet meer kunnen vertrouwen zoals voorheen. Ik zou mezelf telkens afvragen of hij weer vreemd gaat wanneer ik niet in de buurt ben en twijfelen wanneer hij zegt dat hij van mij houd.

Ik houd wel heel erg van mijn vriend en de gedachte dat ik het uit moet maken (of hij) vind ik al heel naar ;_; dus ik weet eigenlijk niet hoe ik daadwerkelijk zal reageren eerlijk gezegd.

Maar gelukkig is dit nog niet voorgekomen en dat zal hopelijk zo blijven :9.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:09:25 #114
348656 Kelspride
geniet van het leven het duurt
pi_98517333
Ik ben wel van mening trouwens dat hoe strakker of gecontroleerd je je vriend houdt hoe groter de kans is op vreemdgaan......en het heeft geen nut kan in 2 minuten tijd gebeurd zijn net als je hem niet belde of sms't.

Ik heb een hele vrije relatie we gaan en staan waar we willen zonder er over na te denken....vertrouwen elkaar blind...heb totaal geen angst...

terwijl ik met me ex toch aardig wat lesjes heb gehad....maarja de ene is de ander niet he..(gelukkig)
pi_98517880
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef Maxellera het volgende:
Ik vroeg me af hoe iedereen hier tegen vreemdgaan aankijkt.

Ik had het er pas over met mijn vriend en hij is er wel direct in. Als ik met iemand anders zou zoenen moet ik wel een hele goede reden hebben en zal hij me waarschijnlijk met moeite/niet kunnen vergeven. En als het een stap verder zou gaan zou het gelijk klaar zijn.
Wat ik zelf denk is dat het aan de situatie zou liggen. Natuurlijk vind ik het nog altijd niet kunnen, en zou ik dood gaan van ellende als mijn vriend zou vreemdgaan, maar ik zou niet zo snel een punt achter de relatie kunnen zetten denk ik. Waarschijnlijk zou het dan niet lang meer stand houden, maar om een jarenlange relatie na een fout op te geven vind ik ook zonde..

Ik heb er geen ervaring mee dus het kan natuurlijk zijn dat ik in praktijk anders zou reageren.
Daarom vroeg ik me af wat jullie mening is en als jullie het ooit hebben meegemaakt hoe jullie het hebben opgelost.
Het idee dat een ander je volgeblaft heeft is gewoon ranzig :r
Ja nee
pi_98518288
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Nee, maar schijnbaar ontbreekt er dan wel wat waardoor ze buiten de deur gaan eten :P Maar dat is een hele andere discussie. Ik wil niet zeggen dat het normaal is dat je vreemdgaat als het kud gaat in je relatie. Dat je de behoefte voelt, is in mijn ogen een teken dat er iets niet helemaal klopt.

Maar goed, ik zal wel weer als saai en traditioneel bestempeld worden nu, is me al vaker overkomen op dit lieve forum.
No worries, ik voel hetzelfde en vroeg me daarom af wat anderen ervan denken. Bewijst alleen maar dat de meningen veel verspreider liggen dan ik dacht,
Maar mijn mening laat ik niet veranderen door de mensen hier, mijn mening staat gewoon vast en vreemdgaan vind ik nogsteeds niet kunnen :).
pi_98518575
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:04 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n vreemde beredenering. Dus omdat mensen anders zijn, en dus makkelijk zonder schuldgevoel kunnen leven als ze iets doen, zijn ze direct niet serieus in een relatie?

Ik ga niet vreemd, maar zou het wel kunnen. (In de zin dat ik niet gelijk kapot ga omdat ik mijn geheimpje moet vertellen)
Nee ik probeer alleen te zeggen dat ik het me niet kan voorstellen.. Persoonlijk vind ik het heet kil als je zoiets gewoon geheim kunt houden en verder gaan alsof er niks gebeurd is. Ik denk dat als je echt in een goede relatie zit en elkaar 'diep' kent je toch wel zou merken dat het fout is.. Als je elkaar supergoed kent is het ook veel moeilijker om geheim te houden lijkt me, want dan heb je de kans dat de partner zich anders gaat gedragen.
Maar goed, ik spreek gelukkig niet uit ervaring dus ik heb geen idee hoe dat zou zijn..
pi_98519993
Vreemdgaan is einde relatie, hoe je het ook wendt of keert.

Zelf al maak je het niet uit, het blijft altijd tussen jullie in staan. De relatie is dan eigenlijk al overleden en je doet jezelf te kort om er dan mee door te gaan.
:-)
pi_98521425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:35 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Leer mij er een kennen dan...
Kingtoppie? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Het idee dat een ander je volgeblaft heeft is gewoon ranzig :r
Dus al dames waar jij het bed mee gedeeld hebt waren maagd?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Maxellera het volgende:

[..]

Nee ik probeer alleen te zeggen dat ik het me niet kan voorstellen.. Persoonlijk vind ik het heet kil als je zoiets gewoon geheim kunt houden en verder gaan alsof er niks gebeurd is. Ik denk dat als je echt in een goede relatie zit en elkaar 'diep' kent je toch wel zou merken dat het fout is.. Als je elkaar supergoed kent is het ook veel moeilijker om geheim te houden lijkt me, want dan heb je de kans dat de partner zich anders gaat gedragen.
Maar goed, ik spreek gelukkig niet uit ervaring dus ik heb geen idee hoe dat zou zijn..
Er zijn er vast een hoop die er moeite mee hebben en zich anders gedragen, andere kunnen dat zeer makkelijk wegstoppen. Dat is inderdaad kil, maar wel hoe de mens werkt.

Ik denk ook dat mensen minder doorhebben dan je denkt. Als je ziet hoeveel procent van de mensen vreemdgaat, is dat ook een stuk duidelijker.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_98528156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Kingtoppie? :')

[..]

Dus al dames waar jij het bed mee gedeeld hebt waren maagd?
Wat er vóór mij heeft plaatsgevonden kan me niet boeien. Ik doe gewoon net alsof 't niet zo is. Maar moet er niet aan denken dat m'n vriendin neuqseks heeft met een ander. Dan hoef ik echt niet meer. :{w
Ja nee
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:04:49 #121
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_98550273
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Lips het volgende:

[..]

Alle mannen gaan vreemd behalve zij die de kans niet krijgen :7
bullshit, heb zelf ook al meermalen kansen gehad, maar niet gedaan, ook al heb ik geen ruwe seks :p
de vraag is altijd maar: wil je je vriendin kwijt door zoiets? NEE

daarbij, KUDT:
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waar baseer je deze onzin op? Het is algemeen bekend dat vrouwen vaker vreemdgaan dan mannen, en zo goed als al mijn vrienden zijn nog nooit vreemdgegaan en zouden dat ook nooit doen, mezelf incluis.
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:25:41 #122
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_98551098
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Lips het volgende:

[..]

Feit zou ik het niet willen noemen, hooguit generaliserend geformuleerd (maar daar is het Fok! voor :P)
En hoe zeer ik het vertrouwen in de monogamie van de mens ook ben verloren (niet eens omdat ik zelf een partner heb gehad die vreemd is gegaan), ik ben nog nooit vreemd gegaan en kan me ook niet indenken dat ik dat zou doen. Ik denk dat monogamie niet natuurlijk is, maar tegelijkertijd vind ik de keuze voor monogamie de grootste uiting van liefde die je iemand kan geven.
Daarnaast ben ik ook van mening dat wanneer je partner je niet alles kan geven wat je wenst van iemand waar je je leven mee wilt delen, diegene niet de partner is voor jou. Maar uit ervaring weet ik ook dat het heel moeilijk is een relatie te verbreken met iemand waar je heel veel van houdt maar waar het heel eerlijk gewoon niet mee werkt.
eens met Lips :)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:37 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Heb je nog een kloon van jezelf voor mij? *;
beter zoeken meis ;)
pi_98551155
ik snap ooit niet dat vrouwen zoenen geen vreemdgaan vinden, net alsof het fijn is als je vriend zo nu en dan met andere vrouwen staat te plekken! Als je relatie hebt gewoon van de andere afblijven :P
pi_98564802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Lips het volgende:

[..]

Feit zou ik het niet willen noemen, hooguit generaliserend geformuleerd (maar daar is het Fok! voor :P)
En hoe zeer ik het vertrouwen in de monogamie van de mens ook ben verloren (niet eens omdat ik zelf een partner heb gehad die vreemd is gegaan), ik ben nog nooit vreemd gegaan en kan me ook niet indenken dat ik dat zou doen. Ik denk dat monogamie niet natuurlijk is, maar tegelijkertijd vind ik de keuze voor monogamie de grootste uiting van liefde die je iemand kan geven.
Daarnaast ben ik ook van mening dat wanneer je partner je niet alles kan geven wat je wenst van iemand waar je je leven mee wilt delen, diegene niet de partner is voor jou. Maar uit ervaring weet ik ook dat het heel moeilijk is een relatie te verbreken met iemand waar je heel veel van houdt maar waar het heel eerlijk gewoon niet mee werkt.
Het kwam gewoon op mij over alsof jij deed dat iedereen weet dat elke man vreemd gaat als hij de kans krijgt. Nu kan ik je gewoon vertellen dat dit verre van waar is. En een man die dat wel doet is jou niet waard.
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:52:45 #125
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98565602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:34 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Het kwam gewoon op mij over alsof jij deed dat iedereen weet dat elke man vreemd gaat als hij de kans krijgt. Nu kan ik je gewoon vertellen dat dit verre van waar is. En een man die dat wel doet is jou niet waard.
Ik ben wel van mening dat er veel meer vreemdgegaan wordt dan veel mensen weten. En dat ook mensen waarvan je het absoluut niet verwacht (zowel mannen als vrouwen) toch wel eens een slippertje hebben gemaakt. Er is voor mij ook een groot verschil tussen een keer een slippertje (wat ook zoenen kan zijn) of een langdurige affaire 'buiten de deur'.
Over het 'wel of niet waard' gedeelte ben ik het opzich wel met je eens, in de zin van dat ik niet hoef te accepteren dat mijn partner vreemd gaat wanneer er geen open relatie is. Maar ik word er ook wel steeds nuchterder in dat het niet het einde van de wereld betekent wanneer iemand wel een slippertje maakt. Wat er daarna gebeurd en of er over gesproken wordt vind ik veel belangrijker. Nu ik een tijd vrijgezel ben zie ik denk ik in dat de emotionele verslingerdheid die een relatie meestal met zich meebrengt een heel ander beeld op situaties geeft en zaken ook wel irreëel zwaar kan maken.
Het zal de leeftijd wel zijn :P
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98565691
Ik heb niks van hierboven gelezen op de OP na, maar vreemdgaan is uber kansloos en doe je gewoon niet, als je relatie zo kut is dat het wel kan maak het dan uit. Ben zelf een keer vreemdgaan en het meisje was zo erg in tranen en kapot er van dat ik er erg van ben geschrokken en het ook nooit meer zal doen. Zeg nooit nooit. In dit geval wel
pi_98565784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik ben wel van mening dat er veel meer vreemdgegaan wordt dan veel mensen weten. En dat ook mensen waarvan je het absoluut niet verwacht (zowel mannen als vrouwen) toch wel eens een slippertje hebben gemaakt. Er is voor mij ook een groot verschil tussen een keer een slippertje (wat ook zoenen kan zijn) of een langdurige affaire 'buiten de deur'.
Over het 'wel of niet waard' gedeelte ben ik het opzich wel met je eens, in de zin van dat ik niet hoef te accepteren dat mijn partner vreemd gaat wanneer er geen open relatie is. Maar ik word er ook wel steeds nuchterder in dat het niet het einde van de wereld betekent wanneer iemand wel een slippertje maakt. Wat er daarna gebeurd en of er over gesproken wordt vind ik veel belangrijker. Nu ik een tijd vrijgezel ben zie ik denk ik in dat de emotionele verslingerdheid die een relatie meestal met zich meebrengt een heel ander beeld op situaties geeft en zaken ook wel irreëel zwaar kan maken.
Het zal de leeftijd wel zijn :P
Ik ben er net overigens weer achtergekomen dat mensen vreemdgaan zonder dat je het niet weet, niet in mn eigen relatie, maar dan nog. Als iemand bij mij zou vreemdgaan heb ik geen idee of ik nog wel verder kan. Vertrouwen is iets wat ik heel belangrijk vind en als ik mijn vriendin niet kan vertrouwen ben ik bang dat ik ook niet echt van haar kan houden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:13:59 #128
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98566530
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Ik ben er net overigens weer achtergekomen dat mensen vreemdgaan zonder dat je het niet weet, niet in mn eigen relatie, maar dan nog. Als iemand bij mij zou vreemdgaan heb ik geen idee of ik nog wel verder kan. Vertrouwen is iets wat ik heel belangrijk vind en als ik mijn vriendin niet kan vertrouwen ben ik bang dat ik ook niet echt van haar kan houden.
Je schrijft vreemdgaan zonder dat je het niet weet, dus vreemdgaan met dat je het wel weet. Bedoelde je die dubbele ontkenning of was dat perongeluk?
Ik heb gelukkig nooit in een eigen relatie iets van vreemdgaan meegemaakt maar ik zou denk ik ook grote vertrouwensissues krijgen. Ik zou bijna zeggen vreemdgaan is net als spieken, zorg dat iemand er achter komt. Ja het is niet eerlijk en nee het is niet hoe het zou moeten zijn (heb ik het niet eens over jezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken) maar het kwetst de andere partij tenminste niet.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98566802
Ligt aan de reden en daarbij de ondernomen actie. Zou kwaad worden om het geschonden vertrouwen. Als het gewoon vleselijke lusten zijn dan tja... dan doe je zelf iets fout lijkt me.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:27:11 #130
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98567148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:19 schreef Hydrogeny het volgende:
Ligt aan de reden en daarbij de ondernomen actie. Zou kwaad worden om het geschonden vertrouwen. Als het gewoon vleselijke lusten zijn dan tja... dan doe je zelf iets fout lijkt me.
Dat is wat ik in 1 van mijne eerdere reacties ook al schreef, wat nou als je thuis echt te kort komt en er over praten geen verandering brengt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:27:50 #131
347946 Aardbijna
Bijna, maar niet helemaal
pi_98567184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat is wat ik in 1 van mijne eerdere reacties ook al schreef, wat nou als je thuis echt te kort komt en er over praten geen verandering brengt.
Dan kap je toch?
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na!
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:37:25 #132
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98567633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef Aardbijna het volgende:

[..]

Dan kap je toch?
Liefde bestaat niet alleen uit lust en niet alleen uit het fijne gevoel samen te zijn. Dat je seksuele behoeftes niet bevredigd worden, hoeft denk ik niet altijd te betekenen dat je niet meer bij je partner wilt zijn. Op de lange termijn zal het je waarschijnlijk wel op gaan breken maar ik heb om me heen gezien dat mensen nog heel lang bij elkaar kunnen blijven omdat ze toch van elkaar houden maar eigenlijk weten dat ze op de lange termijn beter af zijn zonder elkaar.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98567691
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Lips het volgende:

[..]

Je schrijft vreemdgaan zonder dat je het niet weet, dus vreemdgaan met dat je het wel weet. Bedoelde je die dubbele ontkenning of was dat perongeluk?
Ik heb gelukkig nooit in een eigen relatie iets van vreemdgaan meegemaakt maar ik zou denk ik ook grote vertrouwensissues krijgen. Ik zou bijna zeggen vreemdgaan is net als spieken, zorg dat iemand er achter komt. Ja het is niet eerlijk en nee het is niet hoe het zou moeten zijn (heb ik het niet eens over jezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken) maar het kwetst de andere partij tenminste niet.
Het was een fout ;)
maar het geval waar ik het over had was ze ook niet via hem achtergekomen, en dat is nog veel kutter natuurlijk.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:39:45 #134
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98567765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Het was een fout ;)
maar het geval waar ik het over had was ze ook niet via hem achtergekomen, en dat is nog veel kutter natuurlijk.
Dat is wel helemaal klote, dat je het via iemand anders te weten moet komen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98570648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:39 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat is wel helemaal klote, dat je het via iemand anders te weten moet komen...
jups hoop zelf het dan ook nooit mee te maken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:43:35 #136
347946 Aardbijna
Bijna, maar niet helemaal
pi_98571460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Lips het volgende:

Liefde bestaat niet alleen uit lust en niet alleen uit het fijne gevoel samen te zijn. Dat je seksuele behoeftes niet bevredigd worden, hoeft denk ik niet altijd te betekenen dat je niet meer bij je partner wilt zijn. Op de lange termijn zal het je waarschijnlijk wel op gaan breken maar ik heb om me heen gezien dat mensen nog heel lang bij elkaar kunnen blijven omdat ze toch van elkaar houden maar eigenlijk weten dat ze op de lange termijn beter af zijn zonder elkaar.
Het dikgedrukte heb je gelijk in.. Echter heb ik wel de ervaring dat als het op seksueel vlak ook niet zo top meer is, je snel in een sleur komt dat zich uitbreidt tot meerdere gebieden..
De wereld is weer plat ja, op je bolle bips na!
pi_98571507
Eens met hoe jij ernaar kijkt TS! Mijn vrouw en ik hebben het er zelfs over gehad dat het best raar is dat je nooit meer iemand anders zou kunnen zoenen oid? Als zoiets per ongeluk gebeurt ebben we afgesproken niks tegen elkaar te zeggen. Waarom? Omdat je dan als dader van je schuldgevoel af bent en je maakt het een probleem van de ander.

Ik reis zakelijk heel erg veel en ze zegt mocht er ooit iets gebeuren dan wil ik het niet weten. Als je een relatie met iemand krijgt is het gewoon over
pi_98573201
Kunt altijd nog ohwyeah inschakelen als je het niet meer weet :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:00:44 #139
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98593881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef draaijer het volgende:
Eens met hoe jij ernaar kijkt TS! Mijn vrouw en ik hebben het er zelfs over gehad dat het best raar is dat je nooit meer iemand anders zou kunnen zoenen oid? Als zoiets per ongeluk gebeurt ebben we afgesproken niks tegen elkaar te zeggen. Waarom? Omdat je dan als dader van je schuldgevoel af bent en je maakt het een probleem van de ander.

Ik reis zakelijk heel erg veel en ze zegt mocht er ooit iets gebeuren dan wil ik het niet weten. Als je een relatie met iemand krijgt is het gewoon over
Dit kan ik dus heel goed begrijpen. Vind het erg mooi dat jullie het er zo open over hebben gehad en weten wat de spelregels zijn (voordat de situatie zich voordoet). Je moet enkel binnen deze afspraak wel beide de kracht hebben nooit de ander er naar te vragen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98594714
Het zou tot een lang en goed gesprek leiden over waarom ze het heeft gedaan. En aan de hand daarvan zullen we waarschijnlijk beslissen om uit elkaar te gaan, want als één van de partners vreemd gaat, is er al iets mis met de relatie.
pi_98604600
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Het zou tot een lang en goed gesprek leiden over waarom ze het heeft gedaan. En aan de hand daarvan zullen we waarschijnlijk beslissen om uit elkaar te gaan, want als één van de partners vreemd gaat, is er al iets mis met de relatie.
Dat is echt onzin. Dat is zo kort door de bocht en komt zo enorm onzeker over
pi_98605228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Dat is zo kort door de bocht en komt zo enorm onzeker over
:) schattig. Niks kort door de bocht aan. Als je voor je partner gaat, hou je je aan de gemaakte afspraken. Ook als je dronken bent of zo. Als je dat niet lukt, is er iets mis in je liefde voor je partner.
pi_98606011
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

:) schattig. Niks kort door de bocht aan. Als je voor je partner gaat, hou je je aan de gemaakte afspraken. Ook als je dronken bent of zo. Als je dat niet lukt, is er iets mis in je liefde voor je partner.
De mensen die dat zeggen, zijn vaak erger dan de mensen die er niks over zeggen ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:37:23 #144
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98606213
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

De mensen die dat zeggen, zijn vaak erger dan de mensen die er niks over zeggen ;)
Weet niet of je mijn posts in dit topic hebt gelezen, maar geef de hoop maar op dat je gelijk of begrip krijgt ;)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98606363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Lips het volgende:

[..]

Weet niet of je mijn posts in dit topic hebt gelezen, maar geef de hoop maar op dat je gelijk of begrip krijgt ;)
niet gelezen, maar ik scroll net even terug.. Air high five van hier :)
pi_98606475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:42 schreef seiramu het volgende:
Ik ben echt tegen vreemdgaan. Sommigen zien zoenen niet als vreemdgaan maar ik wel want het is toch iets (intiems) dat je alleen met je vriend(in) hoort te doen (behalve als je een open relatie hebt I guess). Ik zou het mijn vriend in ieder geval niet snel vergeven.

Het zou voor mij echt een einde aan de relatie betekenen als mijn vriend vreemd gaat want ik zou de ander niet meer kunnen vertrouwen zoals voorheen. Ik zou mezelf telkens afvragen of hij weer vreemd gaat wanneer ik niet in de buurt ben en twijfelen wanneer hij zegt dat hij van mij houd.

Wat als hij vreemd gaat en hij verteld het je. Dan is er toch geen vertrouwensbreuk?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:46:28 #147
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98606752
Bij mij staat vreemdgaan gewoon gelijk aan het einde van de relatie, zou er niet eens over na hoeven te denken.
Het is niet eens zozeer die zoen of de seks an sic, maar het schenden van het vertrouwen.
Je gaat bewust beiden een monogame relatie aan, daar hangen nou eenmaal 'spelregels' aan en als die je niet (meer) bevallen moet je maar voor iets anders kiezen of het er over hebben met elkaar en kijken of je daar uit kunt komen samen.

Je bent er altijd zelf bij wanneer je vreemdgaat, dus wat dat betreft zie ik geen excuses om je gedrag goed te praten.
Prima hoor als je met elkaar afspreekt dat je met anderen mag flirten, zoenen of zelfs het bed delen als je daar beiden mee kunt leven, maar als ik er vanuit ga dat ik de enige ben voor haar op dat moment en ze zoekt uit lust/geilheid/gebrek aan liefde/respect whatever datgeen bij een ander mag ze daar ook blijven ook.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:46:35 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_98606759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat als hij vreemd gaat en hij verteld het je. Dan is er toch geen vertrouwensbreuk?
Dan had hij/zij het vantevoren moeten zeggen, achteraf is er wel een vertrouwensbreuk, want dan wordt een (ongeschreven) afspraak geschonden.
Vooraf kan heel naar zijn als er geen rekening gehouden wordt met de gevoelens van de ander, maar is wel eerlijk en geeft de ander een keuze, geen leuke keuze, maar toch.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98607146
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:46 schreef Lastpost het volgende:
Bij mij staat vreemdgaan gewoon gelijk aan het einde van de relatie, zou er niet eens over na hoeven te denken.
Het is niet eens zozeer die zoen of de seks an sic, maar het schenden van het vertrouwen.
Je gaat bewust beiden een monogame relatie aan, daar hangen nou eenmaal 'spelregels' aan en als die je niet (meer) bevallen moet je maar voor iets anders kiezen of het er over hebben met elkaar en kijken of je daar uit kunt komen samen.

Je bent er altijd zelf bij wanneer je vreemdgaat, dus wat dat betreft zie ik geen excuses om je gedrag goed te praten.
Prima hoor als je met elkaar afspreekt dat je met anderen mag flirten, zoenen of zelfs het bed delen als je daar beiden mee kunt leven, maar als ik er vanuit ga dat ik de enige ben voor haar op dat moment en ze zoekt uit lust/geilheid/gebrek aan liefde/respect whatever datgeen bij een ander mag ze daar ook blijven ook.
Iedereen weet er zooo makkelijk over te praten. Louter hypothetisch : wat als je niet voldoende voldoening uit je relatie kan putten, maar je bent mega gek van je partner en je zou hem/haar niet kwijt willen. Alleen is dit onderwerp onbespreekbaar?! Wat dan?

Wat als je een lange relatie met iemand hebt, stel 8 jaar, en jullie hebben samen enkele kinderen. Hij/zij zoent met een ander. Ga je dan ook laf weg. Ben je iemand die dan zo snel zal opgeven en dat omwille van de toekomst van je kinderen?! Ik zal nooit zeggen wat ik ga doen in welke situatie
pi_98607382
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Lips het volgende:

[..]

Weet niet of je mijn posts in dit topic hebt gelezen, maar geef de hoop maar op dat je gelijk of begrip krijgt ;)
Ik ben het zelfs wel op sommige punten met je eens. Maar ik zie vreemdgaan als een breuk van de afspraken die je met elkaar hebt gemaakt. Als je andere afspraken wil maken op een bepaald punt in de relatie, kun je dat doen zonder dat de relatie verbroken hoeft te worden. Maar als je achter haar/zijn rug om, willens en wetens die afspraken verbreekt, is er iets mis in de relatie waardoor je niet eerst open aan die afspraken kan werken.
pi_98607470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Iedereen weet er zooo makkelijk over te praten. Louter hypothetisch : wat als je niet voldoende voldoening uit je relatie kan putten, maar je bent mega gek van je partner en je zou hem/haar niet kwijt willen. Alleen is dit onderwerp onbespreekbaar?! Wat dan?
Dan is er dus iets mis in je relatie toch, en klopt mijn punt dat je zo hard wil bestrijden toch gewoon?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:01:01 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_98607664
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan is er dus iets mis in je relatie toch, en klopt mijn punt dat je zo hard wil bestrijden toch gewoon?
Dan wel, maar vaak ook niet, dan is iemand gewoon een keertje dom en struikelt over verleiding, denkt gewoon even niet na waar ze wel na hadden moeten denken.
De enige echt effectieve manier om verleding te weerstaan is optijd weglopen, voordat de verleding te groot is, doe je dat niet is de kans groot dat je voor de bijl gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:03:26 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98607845
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Iedereen weet er zooo makkelijk over te praten. Louter hypothetisch : wat als je niet voldoende voldoening uit je relatie kan putten, maar je bent mega gek van je partner en je zou hem/haar niet kwijt willen. Alleen is dit onderwerp onbespreekbaar?! Wat dan?

Wat als je een lange relatie met iemand hebt, stel 8 jaar, en jullie hebben samen enkele kinderen. Hij/zij zoent met een ander. Ga je dan ook laf weg. Ben je iemand die dan zo snel zal opgeven en dat omwille van de toekomst van je kinderen?! Ik zal nooit zeggen wat ik ga doen in welke situatie
Als ik dusdanig veel van mijn partner hou maar de relatie an sic biedt mij te weinig om er genoegdoening uit te halen zou ik dat bespreken om te kijken of je dan tot een oplossing kunt komen.
Het lijkt me al sterk dat ik met de oplossing op de proppen zou komen om het dan maar met een ander te doen, maar stel dat, en ze accepteert dat niet, dan is het voor mij gewoon einde oefening en dan zal ik dus niet achter haar rug om alsnog met een ander het bed in duiken.
Of dat nou op seksueel gebied is, qua interesses, andere levenswijze of wat dan ook, als je uiteindelijk niet meer bij elkaar past op punten die cruciaal zijn voor een goede relatie en er valt ook niet aan te werken om wat voor reden dan ook, dan is het toch gewoon trekken aan een dood paard en kun je er beter mee stoppen, al doet dat pijn.

Als mijn partner mij verbied drugs te gebruiken en ik wil dat toch en dat is het enige 'breekpunt' doe ik het ook niet in het geheim, dan bepaal ik gewoon voor mezelf of ik het het waard vind om ermee te kappen, zo niet dan laat ik het daarbij en anders is het einde oefening.

En als er kids in het spel zouden zijn en mijn partner zoent met een ander en ik kom daar achter/ze biecht dat op kan ze van mij ook vertrekken, juist omdat vertrouwen iets belangrijks is binnen een relatie en als je al niet eens over iets dergelijks simpels kunt praten zonder het vertrouwen te schaden, wat heb je dan aan de ander?
Als mijn partner de behoefte krijgt om te zoenen met een ander moet ze vooral met die ander verder gaan, dan hoef ik geen poppenkast en een 'schijnhuwelijk' om wille van de kinderen hoor.
pi_98608074
Ik vraag me af of die mensen die zo ontzettend makkelijk zijn met een ander de deur wijzen dat ook op andere vlakken doen?
Als je vriendin een keer met schoenen thuiskomt van 110 euro, terwijl ze max 100 zou uitgeven?
Vertrouwen weg -> Dumpen? :')

Persoonlijk ben ik niet zo moeilijk. Hoewel dat komt omdat ik niet vind dat ik mensen teveel moet weigeren in het korte leventje op aarde. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:09:57 #155
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98608253
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben het zelfs wel op sommige punten met je eens. Maar ik zie vreemdgaan als een breuk van de afspraken die je met elkaar hebt gemaakt. Als je andere afspraken wil maken op een bepaald punt in de relatie, kun je dat doen zonder dat de relatie verbroken hoeft te worden. Maar als je achter haar/zijn rug om, willens en wetens die afspraken verbreekt, is er iets mis in de relatie waardoor je niet eerst open aan die afspraken kan werken.
Het probleem is vaak dat het een ongeschreven regel is, niet een uitgesproken afspraak. Iedereen gaat er vanuit dat bij de keuze voor een relatie de keuze voor monogamie automatisch ook wordt gemaakt. Nu is dit in de meeste gevallen ook zo, maar niet altijd.
Ik denk dat je je partner pas echt vertrouwensbreuk en vreemdgaan mag verwijten wanneer er nadrukkelijk besproken is wat de spelregels zijn.
Want als je iets nooit hebt besproken, hoe kan je dan iets fout doen?
Ik weet dat dit wel heel erg de andere kant opslaat, maar er wordt zo veel op aannames geleefd ipv te communiceren.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:10:24 #156
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98608271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan wel, maar vaak ook niet, dan is iemand gewoon een keertje dom en struikelt over verleiding, denkt gewoon even niet na waar ze wel na hadden moeten denken.
De enige echt effectieve manier om verleding te weerstaan is optijd weglopen, voordat de verleding te groot is, doe je dat niet is de kans groot dat je voor de bijl gaat.
Natuurlijk is dat zo, maar daarom moet je er als partner zijnde ook voor kiezen om die verleidingen tegen te gaan of ervoor te zorgen dat je partner er geen probleem mee heeft als je 'verder gaat' dan menigeen accepteert binnen een relatie.
Ik ben zelf ook het type lang leve de lol geweest, kon wakker worden op plekken waarbij ik geen flauw idee had waar ik beland was en de drank en drugs zorgden weleens voor iets te wilde situaties.
Mocht ik nog steeds zo in elkaar steken/graag leven zou ik sowieso niet voor een dergelijke vorm van relaties gaan omdat je er dan om vraagt dat het fout loopt.

Heb ook in een relatie gezeten waarbij het zoenen van een ander en wat geflirt totaal geen probleem was, ik merkte alleen dat ik er wel problemen mee had binnen een relatie en dus werd dat niet wat ik ervan verwacht had. :+
Een foutje is zo gemaakt natuurlijk, een zoen is iets vrij onschuldigs, maar het gaat mij in dergelijke situaties niet zozeer om die zoen maar het gebrek aan vertrouwen en respect, anders doe je zoiets niet naar mijn bescheiden mening.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:12:54 #157
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98608417
Ik wil wel even een link leggen tussen wat Lastpost zegt over drugs en wat Trommeldaris zegt over die schoenen.
Hoeveel mensen roepen niet dat je je partner geen dingen op mag / kan leggen of verbieden?
Tot het opeens over lichamelijke interactie met anderen gaat, dan mogen we dingen verbieden en eisen...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:19:17 #158
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98608746
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef Lips het volgende:
Ik wil wel even een link leggen tussen wat Lastpost zegt over drugs en wat Trommeldaris zegt over die schoenen.
Hoeveel mensen roepen niet dat je je partner geen dingen op mag / kan leggen of verbieden?
Tot het opeens over lichamelijke interactie met anderen gaat, dan mogen we dingen verbieden en eisen...
Voor mij persoonlijk is het simpel, ik vind bepaalde zaken belangrijk binnen een relatie, dat ik mezelf kan zijn, vertrouwen en respect en dat de ander mij niet veranderd en gewoon accepteert zoals ik ben.
Je kunt niet van een veredelde junk eisen binnen een relatie dat ie ineens clean wordt voor je en dan verontwaardigd zijn als de relatie stuk loopt.
Daarom ben ik in een vrij snel stadium al duidelijk over bepaalde zaken die mij onderscheiden van anderen en volgens de algemene norm in 'negatieve' zin, denk aan drugs bijvoorbeeld. ;)

Ik geef daarbij dus ook aan dat als ik een relatie aanga, ik voor de volle honderd procent voor diegene ga en dat ik verwacht dat die ander er hetzelfde in staat, dat ik bijvoorbeeld geen probleem heb met wat geflirt, maar dat zoenen voor mij een no-go is, als de ander dat ook aangeeft maar dat eigenlijk helemaal niet meent en dat komt dan later uit ben ik direct uitgekeken op diegene.
Je hebt gelijk dat je niet ineens ten tijden van een relatie allerlei dingen kunt gaan eisen/verbieden, laat de ander in zijn/haar waarde denk ik dan en velen weten praktisch niets van elkaar en hebben al een relatie en komen er dan pas achter dat er toch wat mindere kanten aan die ander zit of dat je totaal niet op 1 lijn zit wat betreft de invulling van zo'n relatie.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:21:45 #159
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98608878
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk is het simpel, ik vind bepaalde zaken belangrijk binnen een relatie, dat ik mezelf kan zijn, vertrouwen en respect en dat de ander mij niet veranderd en gewoon accepteert zoals ik ben.
Je kunt niet van een veredelde junk eisen binnen een relatie dat ie ineens clean wordt voor je en dan verontwaardigd zijn als de relatie stuk loopt.
Daarom ben ik in een vrij snel stadium al duidelijk over bepaalde zaken die mij onderscheiden van anderen en volgens de algemene norm in 'negatieve' zin, denk aan drugs bijvoorbeeld. ;)

Ik geef daarbij dus ook aan dat als ik een relatie aanga, ik voor de volle honderd procent voor diegene ga en dat ik verwacht dat die ander er hetzelfde in staat, dat ik bijvoorbeeld geen probleem heb met wat geflirt, maar dat zoenen voor mij een no-go is, als de ander dat ook aangeeft maar dat eigenlijk helemaal niet meent en dat komt dan later uit ben ik direct uitgekeken op diegene.
Je hebt gelijk dat je niet ineens ten tijden van een relatie allerlei dingen kunt gaan eisen/verbieden, laat de ander in zijn/haar waarde denk ik dan en velen weten praktisch niets van elkaar en hebben al een relatie en komen er dan pas achter dat er toch wat mindere kanten aan die ander zit of dat je totaal niet op 1 lijn zit wat betreft de invulling van zo'n relatie.
Ik denk dat vooral belangrijk is wat ik in mijn post voor deze schreef, dat je geen aannames mag / moet doen maar dat je eerst dingen moet bespreken voordat je ergens vanuit gaat.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:22:31 #160
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_98608912
Wat ik hier zo snel lees, is eigenlijk iedereen het wel eens. Vreemdgaan draait niet zozeer om het feit dat je partner met iemand anders gezoend/geneukt heeft, maar om het feit dat (al dan niet impliciet) gemaakte afspraken geschonden worden.

Heb je de behoefte om buiten de deur te neuken, bespreek dat dan met je partner voordat je het doet. Leg uit waarom je die behoefte hebt en bekijk ook of je het binnen de relatie kunt oplossen. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan; de meeste mensen krijgen een rode waas voor hun ogen als hun partner met anderen wilt zoenen of neuken.

Maar als je er over praat, bij voorkeur op basis van een totaal hypothetische situatie en niet omdat je de dag erna een neukdate hebt, kun je samen tot afspraken komen. Of op z'n minst concluderen dat je toch niet bij elkaar past en beter zonder elkaar verder kunt. Want uiteindelijk draait het om compromissen sluiten: of je partner vindt het goed en wil zelf ook wel, of je partner vindt het niet goed en je accepteert dat.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:29:49 #161
37769 erodome
Zweefteef
pi_98609205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo, maar daarom moet je er als partner zijnde ook voor kiezen om die verleidingen tegen te gaan of ervoor te zorgen dat je partner er geen probleem mee heeft als je 'verder gaat' dan menigeen accepteert binnen een relatie.
Ik ben zelf ook het type lang leve de lol geweest, kon wakker worden op plekken waarbij ik geen flauw idee had waar ik beland was en de drank en drugs zorgden weleens voor iets te wilde situaties.
Mocht ik nog steeds zo in elkaar steken/graag leven zou ik sowieso niet voor een dergelijke vorm van relaties gaan omdat je er dan om vraagt dat het fout loopt.

Heb ook in een relatie gezeten waarbij het zoenen van een ander en wat geflirt totaal geen probleem was, ik merkte alleen dat ik er wel problemen mee had binnen een relatie en dus werd dat niet wat ik ervan verwacht had. :+
Een foutje is zo gemaakt natuurlijk, een zoen is iets vrij onschuldigs, maar het gaat mij in dergelijke situaties niet zozeer om die zoen maar het gebrek aan vertrouwen en respect, anders doe je zoiets niet naar mijn bescheiden mening.
Dat is dus niet waar, veel denken gewoon net te laat weer na, om dan te realiseren dat dit te ver gaat, niet de bedoeling was of wat dan ook.
Foutje betekend ook dat het niet zo bedoeld was, dat iemand is gestruikeld.

Gaat iemand op pad om dat te gaan doen dan kan je spreken van direct disrespect, maar struikelt iemand, tja, vind het ver gaan dat zo zwaar te laten wegen, het echt als verraad te zien.
Dom ja, dat je er niet blij mee bent, begrijpbaar, maar spreken van disrespect daardoor, of dat er wat mis is in de relatie, nee...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98609935
Ik begrijp gewoon niet waarom je zou vreemdgaan.
Zou mijn vriend vreemdgaan dan hoef ik hem nooit meer te zien ook.

Lust, verleiding, macht?
Als hij in de verleiding komt, kan hij mij gewoon opbellen en ik sta klaar :7

Nee, maar serieus, ik snap het echt niet. Ik ga toch ook niet alle lekker uitziende cakejes opvreten omdat ik mij niet kan inhouden? :+
Vreemdgaan vind ik gewoon een zwakte.
pi_98610668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Lips het volgende:

[..]

Het probleem is vaak dat het een ongeschreven regel is, niet een uitgesproken afspraak. Iedereen gaat er vanuit dat bij de keuze voor een relatie de keuze voor monogamie automatisch ook wordt gemaakt. Nu is dit in de meeste gevallen ook zo, maar niet altijd.
Ik denk dat je je partner pas echt vertrouwensbreuk en vreemdgaan mag verwijten wanneer er nadrukkelijk besproken is wat de spelregels zijn.
Want als je iets nooit hebt besproken, hoe kan je dan iets fout doen?
Ik weet dat dit wel heel erg de andere kant opslaat, maar er wordt zo veel op aannames geleefd ipv te communiceren.
Hmm, goed punt :) Voor mijzelf zijn er wel hele duidelijke afspraken, maar ja open-relatie enzo :) En ik vind het kunnen communiceren fantastisch.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:07:00 #164
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98611009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Miezziej het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom je zou vreemdgaan.
Zou mijn vriend vreemdgaan dan hoef ik hem nooit meer te zien ook.
Weet hij dat ook? Heb je dat netjes met hem besproken en staat hij daar hetzelfde in?

quote:
Lust, verleiding, macht?
Als hij in de verleiding komt, kan hij mij gewoon opbellen en ik sta klaar :7

Nee, maar serieus, ik snap het echt niet. Ik ga toch ook niet alle lekker uitziende cakejes opvreten omdat ik mij niet kan inhouden? :+
Vreemdgaan vind ik gewoon een zwakte.
Ik eet wel cakejes omdat ze er lekker uitzien :9
Maar serieus, het als een zwakte zien vind ik onzin. Is het niet juist een zwakte wanneer je jezelf in dit toch al korte leven bepaalde genietmomenten gaat ontzeggen?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98611368
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef Lips het volgende:

[..]

Weet hij dat ook? Heb je dat netjes met hem besproken en staat hij daar hetzelfde in?

[..]

Ik eet wel cakejes omdat ze er lekker uitzien :9
Maar serieus, het als een zwakte zien vind ik onzin. Is het niet juist een zwakte wanneer je jezelf in dit toch al korte leven bepaalde genietmomenten gaat ontzeggen?
Ja, dat weet hij, en ja dat vindt hij ook.

Ik eet cakejes omdat ze er lekker uitzien ja, maar ik eet niet elk cakeje dat er lekker uitziet omdat ik mij niet kan inhouden.

Ik vind het een zwakte omdat je jezelf blijkbaar niet kan inhouden.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:15:49 #166
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98611480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, dat weet hij, en ja dat vindt hij ook.

Ik eet cakejes omdat ze er lekker uitzien ja, maar ik eet niet elk cakeje dat er lekker uitziet omdat ik mij niet kan inhouden.

Ik vind het een zwakte omdat je jezelf blijkbaar niet kan inhouden.
Ik vind het zo gelovig overkomen dat je je in moet houden wanneer je verleidingen tegenkomt in het leven... Het leven gaat toch om plankgas genieten en niet om jezelf dingen ontzeggen?
Ik wil hierbij niet zeggen dat ik vreemdaan goedkeur (zie mijn eerdere posts) maar jou manier van verwoorden maakt het leven zo onnodig zwaar.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98611623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik vind het zo gelovig overkomen dat je je in moet houden wanneer je verleidingen tegenkomt in het leven... Het leven gaat toch om plankgas genieten en niet om jezelf dingen ontzeggen?
Ik wil hierbij niet zeggen dat ik vreemdaan goedkeur (zie mijn eerdere posts) maar jou manier van verwoorden maakt het leven zo onnodig zwaar.
Laat ik het anders zeggen.
Als ik vreemd zou gaan, zou ik daar niet van kunnen genieten. Het schuldgevoel zou mij vanbinnen opvreten, het feit dat ik mijn partner onnodig veel pijn heeft gedaan. Hij legt zijn vertrouwen in mij, en ik verbreek dat gewoon alsof het niets is. Ik zou niet meer met mijzelf kunnen leven.

Dus die "geweldige avond" zou maar van korte duur zijn, ik moet veel langer leven met de gevolgen, dat is het mij niet waard.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:41:48 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_98612807
Vreemdgaan is iets wat ik absoluut niet goed kan keuren. Mensen die vervolgens ook nog tegen hun partner zeggen : ''Het had niks te betekenen en ik hou van je '', daar kan ik al helemaal niet tegen want als je vreemdgaat in je relatie/huwelijk dan hou je blijkbaar niet genoeg van die ander want je gaat immers wel vreemd, en als je echt van iemand houd doe je dat die ander niet aan.

Als mijn vriend vreemd zal gaan ( ook al is het alleen zoenen ), dan zou ik het direct te plekke uitmaken. Klinkt bruut misschien maar als ik niet genoeg voor hem ben....dan heeft het geen zin. Er is gewoon geen enkel excuus wat het goed zal maken. Die reden is er gewoon niet.

Er is natuurlijk wel een verschil als iemand mijn vriend opeens uit het niets kust, maar dan moet hij wel meteen aangeven dat hij niet verder wil en diegene van zich af duwen natuurlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:45:48 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98612996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, veel denken gewoon net te laat weer na, om dan te realiseren dat dit te ver gaat, niet de bedoeling was of wat dan ook.
Foutje betekend ook dat het niet zo bedoeld was, dat iemand is gestruikeld.

Gaat iemand op pad om dat te gaan doen dan kan je spreken van direct disrespect, maar struikelt iemand, tja, vind het ver gaan dat zo zwaar te laten wegen, het echt als verraad te zien.
Dom ja, dat je er niet blij mee bent, begrijpbaar, maar spreken van disrespect daardoor, of dat er wat mis is in de relatie, nee...
Ik vind dat dan weer veel te makkelijk, het zal dan niet direct de intentie geweest zijn om te zoenen met een ander of een stap verder, maar uiteindelijk laat je het wel gebeuren en ben je erbij.
Kun je nog zoveel omstandigheden erbij halen, van drugs en alcohol tot aan lust of een ongelukkige relatie thuis maar dat vind ik gewoon veel te simpel om het daar op af te schuiven.

Vind dat veel vreemdgangers het er zichzelf makkelijk vanaf maken door te stellen dat het 'opeens' gebeurde, als je eerst gedrogeerd met GHB bent misschien, maar in andere situaties heb je er zelf voor gekozen en ga je zelf een aantal stappen te ver, van een gesprek tot aan flirten, aan elkaar zitten, blijven hangen, doorgaan en dan nog vervolgstappen.
Kun je mij niet wijs maken dat je in die periode niet eventjes hebt nagedacht aan je thuissituatie en als je dan uiteindelijk de lust/whatever voorrang geeft getuigd dat gewoon van geen respect naar je liefde toe.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:54:36 #170
37769 erodome
Zweefteef
pi_98613405
Ik zeg niet dat het niet stom is, of dat het geen problemen op zou moeten leveren, ik zeg alleen dat het vaak juist helemaal niet zo bewust gaat en van groot disrespect of relatieproblemen spreekt.

Ja er zijn momenten waarop je wel had kunnen nadenken, maar of iemand dat doet is een 2de en zeker als we het over alleen maar zoenen hebben en niet verder komen we toch wel in de regionen waar iemand wat heeft gedaan schrikt en stopt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 17:11:51 #171
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98614150
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef erodome het volgende:
Ja er zijn momenten waarop je wel had kunnen nadenken, maar of iemand dat doet is een 2de en zeker als we het over alleen maar zoenen hebben en niet verder komen we toch wel in de regionen waar iemand wat heeft gedaan schrikt en stopt.
Dan ben je naar mijn mening te laat geschrokken en gestopt en die consequenties moet je dan ook maar accepteren.
Ik wil best geloven (been there) dat je weleens verder gaat dan dat je op voorhand wilde, kan de beste overkomen zullen we maar zeggen, maar dat betekend nog niet dat het dus maar automatisch normaal/acceptabel gevonden moet worden door de partner in kwestie en als diegene direct schoon genoeg van je heeft, so be it.

Ik ben zelf ook nogal makkelijk op dit vlak dus ik lijk wel gek als ik 'onbeheerd' in een vreemde stad een of ander studentencafe in stap, me vol giet en bij willekeurige dames aanschuif. :+
pi_98620073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, dat weet hij, en ja dat vindt hij ook.

Ik eet cakejes omdat ze er lekker uitzien ja, maar ik eet niet elk cakeje dat er lekker uitziet omdat ik mij niet kan inhouden.

Ik vind het een zwakte omdat je jezelf blijkbaar niet kan inhouden.
Ik vind het enorm naief om te denken dat je nooit in de verleiding zal komen en of je nooit een zwak moment hebt. Het kan natuurlijk dat je weinig aandacht krijgt, dan is het al een stuk makkelijker. Lelijke mensen zullen een aantal keer minder verleiding krijgen dan mooie mensen.. That's what I call a fact :)
pi_98620334
Ik zou hem dan nooit meer kunnen vertrouwen en dat is niet goed voor een relatie. Oftewel, hij kan vertrekken. Bovendien deel ik niet graag.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik vraag me af of die mensen die zo ontzettend makkelijk zijn met een ander de deur wijzen dat ook op andere vlakken doen?
Als je vriendin een keer met schoenen thuiskomt van 110 euro, terwijl ze max 100 zou uitgeven?
Vertrouwen weg -> Dumpen? :')

Persoonlijk ben ik niet zo moeilijk. Hoewel dat komt omdat ik niet vind dat ik mensen teveel moet weigeren in het korte leventje op aarde. :')
Ik vind dit een beetje rare vergelijking moet ik zeggen. Die schoenen kunnen altijd nog terug gebracht worden. Vreemdgaan is niet omkeerbaar. Wat hij/zij met zijn geld doet, moet hij/zij zelf weten. En als diegene zelf schoenen wil geven, moet je lekker meegaan. Nog gezellig ook :)

[ Bericht 82% gewijzigd door Elvanera op 24-06-2011 20:02:54 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:40:33 #174
37769 erodome
Zweefteef
pi_98622071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan ben je naar mijn mening te laat geschrokken en gestopt en die consequenties moet je dan ook maar accepteren.
Ik wil best geloven (been there) dat je weleens verder gaat dan dat je op voorhand wilde, kan de beste overkomen zullen we maar zeggen, maar dat betekend nog niet dat het dus maar automatisch normaal/acceptabel gevonden moet worden door de partner in kwestie en als diegene direct schoon genoeg van je heeft, so be it.

Ik ben zelf ook nogal makkelijk op dit vlak dus ik lijk wel gek als ik 'onbeheerd' in een vreemde stad een of ander studentencafe in stap, me vol giet en bij willekeurige dames aanschuif. :+
Dat is heel wat anders als zeggen dat de relatie niet goed zat en het daarom gebeurde, of dat iemand stil heeft gestaan bij zijn/haar partner en gewoon eroverheen is gewalst, wat disrespect is.

Consequentie's horen nu eenmaal bij daden, of die nu doordacht of ondoordacht zijn en ik kan me heel goed voorstellen dat de bedrogen partner alles behalve blij is en er misschien wel een punt achter zet, maar het is dus lang niet altijd zo omdat de relatie slecht is of dat er geen respect voor de partner is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98638058
Hierbij een leuk stukje van het "foute" blad Opzij

OPZIJ: vreemdgaan is een opfrisbeurt
pi_98640310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind het enorm naief om te denken dat je nooit in de verleiding zal komen en of je nooit een zwak moment hebt. Het kan natuurlijk dat je weinig aandacht krijgt, dan is het al een stuk makkelijker. Lelijke mensen zullen een aantal keer minder verleiding krijgen dan mooie mensen.. That's what I call a fact :)
Bedankt dat je me lelijk noemt.

Misschien ben ik een hopeloze romanticus, maar als ik een leuke jongen zie, dan denk ik meteen aan dat mijn vriend zoveel knapper is :P Serieus, sinds ik hem heb vind ik andere jongens vrij oninteressant.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:29:35 #177
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98643341
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Bedankt dat je me lelijk noemt.

Misschien ben ik een hopeloze romanticus, maar als ik een leuke jongen zie, dan denk ik meteen aan dat mijn vriend zoveel knapper is :P Serieus, sinds ik hem heb vind ik andere jongens vrij oninteressant.
*puberalert*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98643688
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef Lips het volgende:

[..]

*puberalert*
nee, ik bedoel meer van: waarom zou ik genoegen nemen met minder, als ik meer kan krijgen?
pi_98643930
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef Lips het volgende:

[..]

Alle mannen gaan vreemd behalve zij die de kans niet krijgen :7
Ik zou het niet kunnen hoor. Schuldgevoel te groot, ben verder ook heel trouw. Zou het zeker ook niet kunnen accepteren als mijn (toekomstige ;( ) vriendin vreemd zou gaan.

Ken wel iemand die daar heel makkelijk over denkt, misselijk kutjong is dat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98644365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind het enorm naief om te denken dat je nooit in de verleiding zal komen en of je nooit een zwak moment hebt. Het kan natuurlijk dat je weinig aandacht krijgt, dan is het al een stuk makkelijker. Lelijke mensen zullen een aantal keer minder verleiding krijgen dan mooie mensen.. That's what I call a fact :)
En het is aan jezelf hoe je met die 'verleiding' omgaat. Als ik in een goede relatie zit, doet die aandacht van andere mannen mij niks en kom ik dus ook niet in de verleiding ;)

Toen een relatie van mij al tijden poep ging en op z'n einde zat, kwam ik wel in dusver in de verleiding dat bijnaa verder wilde gaan. Maar alsnog niet vreemdgegaan, het is tegen mijn principes. Ik kan dat niet over mijn hart krijgen. Dusja, eerst uitgemaakt, als het zo ver komt bij mij is er nog weinig relatie over..

Vreemdgaan om bepaalde tekortkomingen elders te zoeken, snap ik niet. Dan heb je gewoon niet de goede partner naar mijn idee..

[ Bericht 18% gewijzigd door Elvanera op 25-06-2011 14:13:01 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:15:02 #181
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98644660
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

nee, ik bedoel meer van: waarom zou ik genoegen nemen met minder, als ik meer kan krijgen?
Die gedachte past ook heel mooi bij degenen die wel vreemd gaan! Waarom maar 1 koekje als ik het hele pak op kan eten :P
Die misselijkheid daarna is ook maar van korte duur :9
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98644852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:15 schreef Lips het volgende:

[..]

Die gedachte past ook heel mooi bij degenen die wel vreemd gaan! Waarom maar 1 koekje als ik het hele pak op kan eten :P
Die misselijkheid daarna is ook maar van korte duur :9
Wie weet loop je voedselvergiftiging op van die andere koekjes? Dan ben je verder van huis.
Rustig aan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:26:22 #183
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98645012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie weet loop je voedselvergiftiging op van die andere koekjes? Dan ben je verder van huis.
Positieve insteek ;)
Maar die 'voedselvergiftiging' loop je niet enkel op wanneer je niet trouw blijft aan jou ene koekje. Om het maar weer gewoon bij de naam te noemen, veilige sex is ook belangrijk wanneer je geen relatie hebt en geen vaste partner. Wanneer je in een relatie je niet houdt bij 1 partner lijkt het me net zo belangrijk.
Dus voedselvergiftiging is geen reden om niet het hele pak koekjes leeg te eten *O*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:27:59 #184
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_98645055
Vraag mensen op de man af: "Wat vind je van vreemdgaan?" en 99 van de 100 zullen een vlammend betoog houden dat zij nooit zullen vreemdgaan, het meteen klaar is als de partner het wel doet etc etc. Maar in de praktijk blijkt dat toch anders te liggen en dat is misschien maar goed ook. Relaties zijn vaak complexer dan zij op papier zouden moeten zijn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_98645114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef Lips het volgende:

[..]

Positieve insteek ;)
Maar die 'voedselvergiftiging' loop je niet enkel op wanneer je niet trouw blijft aan jouw ene koekje. Om het maar weer gewoon bij de naam te noemen, veilige sex is ook belangrijk wanneer je geen relatie hebt en geen vaste partner. Wanneer je in een relatie je niet houdt bij 1 partner lijkt het me net zo belangrijk.
Dus voedselvergiftiging is geen reden om niet het hele pak koekjes leeg te eten *O*
Ik doel er meer op dat het gouden koekje kan verliezen door die andere koekjes te eten... dan denkt het gouden koekje, ik hoef jou niet meer! Stommert!

Leuk metafoor ook :P
Rustig aan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:37:35 #186
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98645369
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik doel er meer op dat het gouden koekje kan verliezen door die andere koekjes te eten... dan denkt het gouden koekje, ik hoef jou niet meer! Stommert!

Leuk metafoor ook :P
Ik geloof niet dat er maar 1 gouden koekje is! Mijn ervaring is dat gouden koekjes bederven en vervangbaar zijn.
Het is heel mooi als je een koekje vindt dat niet bederft, maar ik geloof er steeds minder in...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_98646156
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er maar 1 gouden koekje is! Mijn ervaring is dat gouden koekjes bederven en vervangbaar zijn.
Het is heel mooi als je een koekje vindt dat niet bederft, maar ik geloof er steeds minder in...
Als het gouden koekje zijn glans verliest, moet je op zoek naar een ander gouden koekje, of je gaat voor kwantiteit ipv kwaliteit en gaat een tijdje toegeven aan je lusten, met als gevolg dat je je erg ''verzadigd'' gaat voelen:P :s)
Rustig aan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:02:33 #188
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_98648037
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef Ryon het volgende:
Vraag mensen op de man af: "Wat vind je van vreemdgaan?" en 99 van de 100 zullen een vlammend betoog houden dat zij nooit zullen vreemdgaan, het meteen klaar is als de partner het wel doet etc etc. Maar in de praktijk blijkt dat toch anders te liggen en dat is misschien maar goed ook. Relaties zijn vaak complexer dan zij op papier zouden moeten zijn.
True that.
  zondag 26 juni 2011 @ 13:45:16 #189
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_98676082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Bedankt dat je me lelijk noemt.

Misschien ben ik een hopeloze romanticus, maar als ik een leuke jongen zie, dan denk ik meteen aan dat mijn vriend zoveel knapper is :P Serieus, sinds ik hem heb vind ik andere jongens vrij oninteressant.
Dit zegt mijn vriendin ook altijd :')
Zelfs als ze Brad Pitt ziet :')
Deathlift or Die.
pi_98686248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Bedankt dat je me lelijk noemt.

Misschien ben ik een hopeloze romanticus, maar als ik een leuke jongen zie, dan denk ik meteen aan dat mijn vriend zoveel knapper is :P Serieus, sinds ik hem heb vind ik andere jongens vrij oninteressant.
Tja, ik denk dat als iemand knap is en succesvol is er een berg uitdaging op zijn of haar pad komt. Genoeg mensen die dat een dodelijke combinatie vinden.

Sommige mensen zullen nooit in de verleiding komen door gebrek aan aandacht van mensen die zouden kunnen voldoen aan hun droom persoon
pi_98696543
Ik heb gisteren met een meid gesekst terwijl haar vriend net 2 dagen weg was op vakantie voor 3 maanden.

In zijn huis, zijn vriendin, op zijn bed, zijn eten gegeten, zijn douche gebruikt, zijn handdoek gebruikt en zijn gel zit nog in me haar nu :P

Maar als ik zelf een vriendin heb die vreemdgaat die mag meteen de deur uit.
Ik geloof dat mensen voor een bepaalde tijd bij elkaar passen omdat iedereen continu blijft veranderen. Dus uiteindelijk zal jij of je partner toch uiteindelijk gaan zoeken naar een ander.
Maak er gewoon het beste van en als het over is tja kut maar op naar de volgende.
rice rice baby tututututedudududum
  zondag 26 juni 2011 @ 22:32:58 #192
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_98697230
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb gisteren met een meid gesekst terwijl haar vriend net 2 dagen weg was op vakantie voor 3 maanden.

In zijn huis, zijn vriendin, op zijn bed, zijn eten gegeten, zijn douche gebruikt, zijn handdoek gebruikt en zijn gel zit nog in me haar nu :P

Maar als ik zelf een vriendin heb die vreemdgaat die mag meteen de deur uit.
Ik geloof dat mensen voor een bepaalde tijd bij elkaar passen omdat iedereen continu blijft veranderen. Dus uiteindelijk zal jij of je partner toch uiteindelijk gaan zoeken naar een ander.
Maak er gewoon het beste van en als het over is tja kut maar op naar de volgende.
Ook wel eens zoiets gehad, zo een chick volgeblaft. Volgende dag kom ik haar en der vriend tegen. Als ze je dan aan hem voorstelt, dan weet je wel wat er door je hoofd gaat. :9
Deathlift or Die.
pi_98697896
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ook wel eens zoiets gehad, zo een chick volgeblaft. Volgende dag kom ik haar en der vriend tegen. Als ze je dan aan hem voorstelt, dan weet je wel wat er door je hoofd gaat. :9
Ik heb die kerel nooit in het echt gezien wel foto's en ik ben nu dus in zijn huis geweest en het is ook echt mijn stijl, haar heb ik ook wel vaker gedaan maar we weten dat een relatie niet opschiet want ik ben gewoon een vrij persoon. Ik ga de laatste maanden ook geen relaties meer aan omdat ik weet dat ik iemand ermee kwets zodra ik weer vreemd ga. Heb ooit een topic geopend dat ik niet bij 1 persoon kan blijven.

Wat ik wel denk is dat ik en die kerel in andere omstandigheden misschien beste vrienden zouden kunnen worden omdat hij toevallig dezelfde interesses heeft als ik.

Hij zit nu dus ook in het land waar mijn ouders vandaan komen bijvoorbeeld. Hij is in Vietnam en Vietnam was in haar :P

Snel uitgekeken op relatie
rice rice baby tututututedudududum
  maandag 27 juni 2011 @ 07:19:38 #194
346772 Deecktebawz
Verdubbelaar
pi_98707816
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:46 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik heb die kerel nooit in het echt gezien wel foto's en ik ben nu dus in zijn huis geweest en het is ook echt mijn stijl, haar heb ik ook wel vaker gedaan maar we weten dat een relatie niet opschiet want ik ben gewoon een vrij persoon. Ik ga de laatste maanden ook geen relaties meer aan omdat ik weet dat ik iemand ermee kwets zodra ik weer vreemd ga. Heb ooit een topic geopend dat ik niet bij 1 persoon kan blijven.

Wat ik wel denk is dat ik en die kerel in andere omstandigheden misschien beste vrienden zouden kunnen worden omdat hij toevallig dezelfde interesses heeft als ik.

Hij zit nu dus ook in het land waar mijn ouders vandaan komen bijvoorbeeld. Hij is in Vietnam en Vietnam was in haar :P

Snel uitgekeken op relatie
Heeft ze dat meisje nou zelfmoord gepleegd of..?
pi_98707890
Vreemdgaan is voor mij: de andere persoon niet meer kunnen vertrouwen. Als mijn vriendin me eerlijk zou vertellen dat ze gezoend heeft of gevreeen en ze komt er tijdig en eerlijk over uit, dan zou ik er minder moeite mee hebben, dan wanneer ze het achterwege laat en mij aan het lijntje houdt. Verder maak ik duidelijke afspraken met haar, waar we staan in onze relatie en wat ze van mij verwacht. het zijn eigelijk de ongeschreven basisregels waar veelste vaak te weinig over gecommuniceerd wordt. uit ervaring weet ik dat een relatie in een sleur terecht kan raken, waar bepaalde vormen van polygamie de uitkomst kan brengen, maar wees wel eerlijk hoe je hier tegenover staat en weer eerlijk tegenover elkaar.
pi_98707928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Maxellera het volgende:

[..]

Je hebt er dus geen problemen mee om het achter te houden? Heb je dan ook niet het gevoel dat je iets verkeerds hebt gedaan of dat wel?
En als je precies hetzelfde ontdekte bij je vriendin, zou je dan kwaad worden of niet? Want dat zou ik behoorlijk hypocriet vinden..
Ik heb liever dat m'n partner dat soort informatie voor zich houdt. Wat moet ik ermee? Zadel me ajb niet op met iets puur omdat jij een schuldgevoel hebt. Daar moet je dan maar mee leven, het was immers jouw keuze. Zo denk ik erover.
pi_98711435
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 07:40 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik heb liever dat m'n partner dat soort informatie voor zich houdt. Wat moet ik ermee? Zadel me ajb niet op met iets puur omdat jij een schuldgevoel hebt. Daar moet je dan maar mee leven, het was immers jouw keuze. Zo denk ik erover.
Precies.. Er gebeurt toch wel een keer iets. Tenzij je partner foei lelijk is :)
  maandag 27 juni 2011 @ 11:23:27 #198
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_98712621
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:48 schreef draaijer het volgende:

[..]

Precies.. Er gebeurt toch wel een keer iets. Tenzij je partner foei lelijk is :)
Want lelijke mensen hebben geen sex??
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')