abonnement Unibet Coolblue
pi_91447393
Op het moment heb ik ook nog een "vriendin" maar werd helemaal gek van haar de afgelopen dagen, het leek alsof ze me aan het stalken was. Ik heb haar verteld wat ik van haar gedrag vond en dat ze maar niet te hard van stapel moest lopen en dat we een tijdje rust nemen. Heb haar nu 4 dagen niet gesproken.

Een paar jaar geleden vond ik een meid heel leuk alleen het is niet veel verder gekomen dan een massage en wat zoenen, een nacht bij haar thuis na het stappen waarna een vriend van mij mij ging cockblocken. Het was eigenlijk verder niks geworden maar toch bleven we contact houden en om de zoveel tijd een bericht sturen etc.

Deze meid had mij vandaag een bericht gestuurd via whatsapp en van het 1 kwam het ander en nu heb ik een date over een paar dagen. Het is eigenlijk niet eerlijk tegenover mijn huidige "vriendin" ken haar ouders nu ook super goed enz. En haar familie kent de mijne ook.
Ik voel me een beetje schuldig maar ik moet eerlijk zijn tegen mijzelf toch?

Verder heb ik eigenlijk wel problemen om een relatie in stand te houden, ik raak altijd snel uitgekeken alleen ik denk dat ze wel bij me past omdat ik haar al een paar jaar ken.
Al die dingen houden me altijd wakker 's nachts FAK!
rice rice baby tututututedudududum
pi_91447425
je gaat vreemd?
pi_91447534
Nog niet, ik dacht eraan door jou topic. Ik ben eigenlijk wel vaak vreemdgegaan eerlijk, naderhand ook verteld. Mijn huidige vriendin en ik zijn eigenlijk ook alweer 4 maanden samen. Wat eigenlijk bijna 1 van de langste relaties is geweest. Bijna alle vriendinnen die ik heb gehad gaan dromen over de toekomst en geld sparen om ooit te trouwen enz dan word ik gewoon bang eigenlijk.

De meid waarmee ik heb afgesproken weet ook niet dat ik nu een vriendin heb.
Ik zou het kunnen verzwijgen maar, ik wil mijn vriendin eigenlijk dumpen. Heb het 2 weken eerder ook geprobeerd eigenlijk maar toen begon ze te huilen en wilde veranderen enz voor me.

Ik weet dat ze een hele lieve meid is maar ik ben niet die persoon voor haar.
rice rice baby tututututedudududum
pi_91447561
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:54 schreef Rijstkoker het volgende:
Nog niet, ik dacht eraan door jou topic. Ik ben eigenlijk wel vaak vreemdgegaan eerlijk, naderhand ook verteld. Mijn huidige vriendin en ik zijn eigenlijk ook alweer 4 maanden samen. Wat eigenlijk bijna 1 van de langste relaties is geweest. Bijna alle vriendinnen die ik heb gehad gaan dromen over de toekomst en geld sparen om ooit te trouwen enz dan word ik gewoon bang eigenlijk.

De meid waarmee ik heb afgesproken weet ook niet dat ik nu een vriendin heb.
Ik zou het kunnen verzwijgen maar, ik wil mijn vriendin eigenlijk dumpen. Heb het 2 weken eerder ook geprobeerd eigenlijk maar toen begon ze te huilen en wilde veranderen enz voor me.
niet vreemdgaan zolang je een vriendin hebt. Dan worden er 2 meisjes gekwetst, misschien.
pi_91447582
tyfushond
pi_91447679
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
kankerlijer
Ik ben ook een ninjaedit eigenlijk, ik lieg en bedrieg. Ik weet dat het fout is maar ik blijf het doen.
Het is gewoon echt fout van mijzelf maar kan niet stoppen, ben ook ooit gedumpt door een meisje waarvan ik echt hield. En om daar overheen te komen ben ik steeds meer meiden gaan leren kennen tegelijk om te zoeken naar de ware maar in mijn gedachte denk ik ook nog steeds aan de eerste want zij was echt zwaar knap.
rice rice baby tututututedudududum
  maandag 17 januari 2011 @ 02:01:42 #7
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91447693
Bah heb een hekel aan zo'n jongens
What is meant to be, will be.
pi_91447734
Vrouwen zijn inderdaad voorspelbaar.
pi_91447749
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Taartjeh het volgende:
Bah heb een hekel aan zo'n jongens
Ik weet wel hoe het is om gedumpt te worden, maar het is denk ik een soort reactie op wat er is gebeurd of waar het naar uitgegroeid is.
rice rice baby tututututedudududum
  maandag 17 januari 2011 @ 02:06:15 #10
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91447786
soms is het wel kut vind ik een jongen leuk en dan heeft die zeg maar een vriendin en dan blijft die mij nog steeds aandacht schenken, en dan denk ik van als die dat meisje nu al bedriegd en ik zou wat met hem krijgen zou die mij zeker ook bedreigen
What is meant to be, will be.
pi_91447811
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:06 schreef Taartjeh het volgende:
soms is het wel kut vind ik een jongen leuk en dan heeft die zeg maar een vriendin en dan blijft die mij nog steeds aandacht schenken, en dan denk ik van als die dat meisje nu al bedriegd en ik zou wat met hem krijgen zou die mij zeker ook bedreigen
Dat vind ik nou ook.
pi_91447816
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:06 schreef Taartjeh het volgende:
soms is het wel kut vind ik een jongen leuk en dan heeft die zeg maar een vriendin en dan blijft die mij nog steeds aandacht schenken, en dan denk ik van als die dat meisje nu al bedriegd en ik zou wat met hem krijgen zou die mij zeker ook bedreigen
Ik deed dat heel sneaky, zo heb ik 2 telefoons. Ben ooit wel betrapt met smsen terwijl we op een festival stonden samen met haar neef en die vriendin erbij en toen heb ik haar daar gewoon laten staan ben ik naar huis gegaan. Ik ben een klootzak echt waar. Maar door negeren vergeet je het uiteindelijk.
rice rice baby tututututedudududum
  maandag 17 januari 2011 @ 02:11:23 #13
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91447870
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik deed dat heel sneaky, zo heb ik 2 telefoons. Ben ooit wel betrapt met smsen terwijl we op een festival stonden en toen heb ik haar daar gewoon laten staan ben ik naar huis gegaan. Wat een klootzak ben ik he.
Ja echt weet je wat ik dan zou doen ook met allemaal andere jongens flikflooien dan weet die ook gelijk hoe dat voelt:P
What is meant to be, will be.
pi_91447910
TS is het type jongen wat vrouwen kwetst en vrouwen laat denken dat alle mannen zo zijn. :r
pi_91447959
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik ben ook een ninjaedit eigenlijk, ik lieg en bedrieg. Ik weet dat het fout is maar ik blijf het doen.
Het is gewoon echt fout van mijzelf maar kan niet stoppen, ben ook ooit gedumpt door een meisje waarvan ik echt hield. En om daar overheen te komen ben ik steeds meer meiden gaan leren kennen tegelijk om te zoeken naar de ware maar in mijn gedachte denk ik ook nog steeds aan de eerste want zij was echt zwaar knap.
Ik heb hier last van (zie link). Maar miss komt dat omdat ik nog nooit een vriendin hebgehad en ik blijvende bevestiging wil dat chicks me leuk vinden

Ongelijke visie op wat ik mag & waar ik problemen mee heb bij de ander
pi_91448035
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Taartjeh het volgende:
Bah heb een hekel aan zo'n jongens
:')
pi_91448040
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ik heb hier last van (zie link). Maar miss komt dat omdat ik nog nooit een vriendin hebgehad en ik blijvende bevestiging wil dat chicks me leuk vinden

Ongelijke visie op wat ik mag & waar ik problemen mee heb bij de ander
Ik zou hier best mee naar de dokter willen gaan maar die zal me echt aankijken zo van :')
En daarbij komt ook nog dat ie de vader is van een goede maat.
rice rice baby tututututedudududum
pi_91448051
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Dimens het volgende:
TS is het type jongen wat vrouwen kwetst en vrouwen laat denken dat alle mannen zo zijn. :r
Wil jij in taartjehs broekje kruipen ofzeuw?
pi_91448087
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wil jij in taartjehs broekje kruipen ofzeuw?
:@
  maandag 17 januari 2011 @ 02:23:41 #20
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_91448114
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wil jij in taartjehs broekje kruipen ofzeuw?
Laat mij met rust jaaaaaaaa! ik sta hierbuiten.. :)

En sowieso als je iemand echt leuk vind dat doe je zoiets niet er zijn gewoon mensen die nemen wat er te nemen valt, en dan krijg je zoiets je moet gewoon selectief zijn.
What is meant to be, will be.
pi_91448143
Even voor de duidelijkheid, zoenen met een andere chick terwijl je een vriendin hebt is niet vreemdgaan volgens jou?
pi_91448165
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Even voor de duidelijkheid, zoenen met een andere chick terwijl je een vriendin hebt is niet vreemdgaan volgens jou?
Dat was een paar jaar geleden en dat is wel vreemdgaan als het nu zou gebeuren.
Wat ik eigenlijk niet helemaal kan uitsluiten want die meid is fine.
rice rice baby tututututedudududum
pi_91448212
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:26 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Dat was een paar jaar geleden en dat is wel vreemdgaan als het nu zou gebeuren.
Wat ik eigenlijk niet helemaal kan uitsluiten want die meid is fine.
Ik heb moeite met lezen op dit tijdstip... On topic, ik kan je niet helpen kerel
pi_91448223
TS is gewoon een prutser... No offence.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
pi_91448225
:r Cock :r Blockers :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')