Ik was altijd al wel een kleum in mijn handen en voeten. Maar nu ben ik altijd echt compleet blauw..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef V1z0R het volgende:
Zou het verschil in metabolisme ook te maken hebben met je lichaamstemperatuur?
Ik en m'n ma hebben het eigenlijk nooit koud en hebben een langzamere stofwisseling, terwijl m'n pa en zus het vaak koud hebben en een wat snellere stofwisseling hebben...
haha same here.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef MarMar het volgende:
Geen idee, ik denk niet dat ik bepaald een snelle stofwisseling heb. Ik heb het wel erg snel koud en als iedereen zeurt dat het te warm is vind ik het lekker. Eigenlijk ben ik pas tevreden als het meer dan 25C is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel.
Oh bah, meid, heel erg goed van je dan. Dat is zeker niet mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanbod voor als je wilt pmen staat nog steeds. Ookal zit het bij jou misschien anders inelkaar, eetstoornis is een eetstoornis. Dus als je behoefte hebt om te praten hoor ik het wel![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef Novem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wat MarMar zegtquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef MarMar het volgende:
Rituals, dappere actie van je!!! Ik ben best trots op jullie meiden!goede stappen!
Dan word het mij dus te warmquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef MarMar het volgende:
Geen idee, ik denk niet dat ik bepaald een snelle stofwisseling heb. Ik heb het wel erg snel koud en als iedereen zeurt dat het te warm is vind ik het lekker. Eigenlijk ben ik pas tevreden als het meer dan 25C is.
Voor mij niet in ieder geval. Ik weet zelf aardig wat van voeding, maar heb hier ook veel geleerd. Ik pas het (nog) niet toe op mezelf, maar het is wel nuttig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje gekke vraag misschien, maar heeft posten in een "afvaltopic" geen verkeerd effect op je als je een eetprobleem hebt?
Vitamine B12 FTW!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. vooral is je je spieren weer wilt opbouwen.
Ik bedoel het ook meer andersom. Ben bang voor "thinspiration" en jezelf vergelijken met een ander. Zo van: als zij zo weinig eet, zou ik dat ook moeten doen. Of jezelf toch steeds te dik vinden in vergelijking met...quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Voor mij niet in ieder geval. Ik weet zelf aardig wat van voeding, maar heb hier ook veel geleerd. Ik pas het (nog) niet toe op mezelf, maar het is wel nuttig.
Oh dat wil ik dus dat komt goed uit!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. vooral is je je spieren weer wilt opbouwen.
Dat klopt. Maar ik zie ook de tendens dat als er hier een tijdje een aantal "weinig-eters" posten, vele anderen ook meteen raar gaan eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik denk wel dat dit niet het klassieke afvaltopic is waar weinig eten wordt gepromoot, maar vooral gezond eten met toch je lichaam in het achterhoofd, en volgens mij is dat wat mensen met een eetstoornis uiteindelijk naar toe moet groeien...
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik krijg hier niet gedachten dat ik minder moet eten dan anderen hier. Ik word zelfs een beetje boos als ik zie dat anderen weinig eten (ook in mijn dagelijkse leven). Het vergelijken doe ik wel, maar dat doe ik ook in het dagelijkse leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook meer andersom. Ben bang voor "thinspiration" en jezelf vergelijken met een ander. Zo van: als zij zo weinig eet, zou ik dat ook moeten doen. Of jezelf toch steeds te dik vinden in vergelijking met...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |